Die foto valt toch wel mee ? Tis niet veel soeps maar hij heeft er 100x erger uit gezien.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:28 schreef Megalomaniac het volgende:
Rnnz, kon je geen andere foto nemen van MJ?
Heb er al zeker 7 mensen gehoord die positief op hebben gereageerd.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:18 schreef Mistadabolina het volgende:
In de categorie 'Dingen die je mensen nooit zult horen zeggen':
Leuk, een nieuw album van Michael Jackson
De uitgave opzich ... erg simpel, geen extra's, geluid is niet best ... had wel verwacht dat er iets meer zorg aan was besteed, het blijft natuurlijk wel Michael Jacksonquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik vind het ook een superconcert.. wat vind je er niet goed aan, Mark?
Het is vooral uitgegeven door Sony he, niet door Michael.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:24 schreef mark_03 het volgende:
Nieuw topic.
[..]
De uitgave opzich ... erg simpel, geen extra's, geluid is niet best ... had wel verwacht dat er iets meer zorg aan was besteed, het blijft natuurlijk wel Michael Jackson.
Erg jammer
Ik vind MJ sowieso geen goede DVD uitgaven hebben. Slappe best of dvd's die niet compleet zijn of die HIStory dvd's die gewoon een rechtstreekse port zijn van de VHS versie. De laatste dvd heb ik nog niet gezien...quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:24 schreef mark_03 het volgende:
Nieuw topic.
[..]
De uitgave opzich ... erg simpel, geen extra's, geluid is niet best ... had wel verwacht dat er iets meer zorg aan was besteed, het blijft natuurlijk wel Michael Jackson.
Erg jammer
Tja, mensen die geen verstand van muziek hebben zullen dat nooit zeggenquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:18 schreef Mistadabolina het volgende:
In de categorie 'Dingen die je mensen nooit zult horen zeggen':
Leuk, een nieuw album van Michael Jackson
Erg jammer inderdaad. Waarom niet een mooie 2-disc met een fatsoenlijke audio-mix, scherp beeld en dan alle clips erop, beetje extra's ... slipcase eromheen. Dan heb je een MJ-waardige uitgave.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:43 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Ik vind MJ sowieso geen goede DVD uitgaven hebben. Slappe best of dvd's die niet compleet zijn of die HIStory dvd's die gewoon een rechtstreekse port zijn van de VHS versie. De laatste dvd heb ik nog niet gezien...
Mistadobolina houdt (als je goed naar het plaatje kijkt) van .... MADONNA!quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:46 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Tja, mensen die geen verstand van muziek hebben zullen dat nooit zeggen
"Off The Wall" is één van z'n beste albums, maar die nummers hoor je tegenwoordig niet meer
Waar hou jij eigenlijk van Mistabobdabolina...
Gelukkig, dan hoeven we zijn mening iig niet serieus te nemenquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:13 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Mistadobolina houdt (als je goed naar het plaatje kijkt) van .... MADONNA!![]()
Koop Dangerous - The Short Filmsquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:44 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Erg jammer inderdaad. Waarom niet een mooie 2-disc met een fatsoenlijke audio-mix, scherp beeld en dan alle clips erop, beetje extra's ... slipcase eromheen. Dan heb je een MJ-waardige uitgave.
Ik ben ZEER geintresseerd!!!!quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:07 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Hier een groot deel van mijn lijst:
[lijst]
+ nog een aantal andere optredens waarvan ik weet dat ik ze heb, maar nu even niet kan vinden en een zooi aan nieuwsreportages, remix videos, opgenomen tv progs etc
Verder natuurlijk de uitgebrachte dvd’s
![]()
Ik vind Michael Jackson een rasartiest en beschouw Thriller en Off the wall als meesterwerken en iets minder mate Dangerous ook nog wel. Sindsdien heeft MJ geen fatsoenlijke release meer gehad. Invincible is een draak van een plaat. Hij is helaas in zijn eigen sprookje gaan geloven.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:46 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Tja, mensen die geen verstand van muziek hebben zullen dat nooit zeggen
"Off The Wall" is één van z'n beste albums, maar die nummers hoor je tegenwoordig niet meer
Waar hou jij eigenlijk van Mistabobdabolina...
Gek he als je in één keer 25 oude singles uit brengt.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:56 schreef DrDentz het volgende:
--> http://allcharts.org/music/spain/singles.htm <--
zag de Nederlandse hitparade er maar zo uit![]()
20.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:00 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Gek he als je in één keer 25 oude singles uit brengt.
Was het niet zoiets dat het daar goed gepromoot was en omdat de singles daar nooit zijn uitgekomen? Dat laatste las ik ergens.quote:Ja maar waarom is het alleen in Spanje zo'n hype, is daar een verklaring voor
Starting February 20th the Michael Jackson Visionary box set with thriller single was released, in total more 19 cd singles will be released,one each week, for a total of 20 weeks. Each cd single is actually a dual disc which also features the full length digitally remastered music video of the single.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:50 schreef Rnnz het volgende:
[..]
20.![]()
One More Chance was a song released by Michael Jackson on November 20, 2003. It was written by R. Kelly, and was the only new track included on his Number Ones greatest hits album, released the same year. The single reached #83 on the Billboard Hot 100 and #5 in the United Kingdom.
A music video was planned for the single. It was only partly filmed and edited, and because of this, due to insufficient footage, Sony didn't release it.
Hmm, behoorlijk vaag allemaal. Ik geloof wel dat One More Chance in een paar andere 'onbekende' landen op 1 heeft gestaan.
Edit: ff opgezocht, in Moldavië en Venezuela heeft ie op een gestaan.
Ja, best wel, aangezien er 1 per week uit kwam, staan sommigen er dus al weken in....quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:00 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Gek he als je in één keer 25 oude singles uit brengt.
...maar niet echt origineel, aangezien Queen ook tig keer een vinyl replica reeks gehad heeft.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:05 schreef matthijst het volgende:
Mja, slim gedaan dat het per week werd uitgebracht.
In 1x 170 euro ervoor betalen zou niemand doen.....
Moet zeggen dat het wel geinig is, alles bij elkaar; zo'n oudewetse platenbak idee.... Ook geinig dat de cd's verpakt zijn als oude 7" singletjes, met versleten binnenhoesjes....
Maar niet met een CD-single als voorkant en een DVD met de videoclip als achterkantquote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:44 schreef Megalomaniac het volgende:
...maar niet echt origineel, aangezien Queen ook tig keer een vinyl replica reeks gehad heeft.
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:22 schreef matthijst het volgende:
[..]
Maar niet met een CD-single als voorkant en een DVD met de videoclip als achterkant
Elvis is toch Artist of the Millennium???quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:32 schreef cappp het volgende:
Hij heeft best male artist of the millenium nooit gekregen, dat maakte hij tijdens zijn speech er zelf van![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |