12,5 ofzo?quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:44 schreef Sebasser het volgende:
Kan iemand de TT aanpassen ?
Edit:
[..]
Daar dacht ik ook opeens aan![]()
Ik vind 8.00 alquote:Op woensdag 19 juli 2006 08:09 schreef maedel het volgende:
goeiemorgen!
Ik wilde vandaag maar eens heel vroeg op staan om dan nog een paar uur wakker te zijn terwijl het niet zo godnakende heet is.
Het is niet gelukt![]()
Tip voor wie 'm nog nooit gezien heeft:
Zaterdagavond om 0.00u op ned 2: Beautiful Thing
Geld uitgeven is hipquote:Op woensdag 19 juli 2006 08:13 schreef Sebasser het volgende:
mogguh mensjes, vandaag ga ik bakken met geld uitgeven.
En ik ga geld binnen halen, en dat allemaal via de PC en een uurtje heen en weer fietsen naar het postkantoor om mijn andere rekening beschikbaar te maken
Omdat TVP's stom zijnquote:
ja want ik denk dat ik een dezer dagen Cc idee maar eens op ga volgen!quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:21 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Kun je mooi ons nog even lastig vallen.
Daarom logeer ik ook bij m'n ouders zolang ze op vakantie zijn. Erg relaxed.quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:22 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja want ik denk dat ik een dezer dagen Cc idee maar eens op ga volgen!
ik ga lekker hier bivakeren...
grote tuin veel gras en laptops met internet
ik heb toch vakantie nu
naja morgen
ja die van mij zijn gister terug gekomenquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:25 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Daarom logeer ik ook bij m'n ouders zolang ze op vakantie zijn. Erg relaxed.
Is je zusje echt zo erg?quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:26 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja die van mij zijn gister terug gekomen
maar mn monster-zusje gaat maandag weer weg
ik moet het nog even precies uit denken maar ik geloof dat ik ook even hier een mini vakantie ga houden
mn zusje is mn oma in het kleinquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:27 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Is je zusje echt zo erg?
Van m'n broer heb ik vrijwel geen last. Die zit of op z'n nerd-werk, of boven achter z'n computer, whehe.
Meeeer dan genoegquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:29 schreef liefie_ het volgende:
[..]
mn zusje is mn oma in het klein
vriendinnen willen niet op bezoek komen als een van die 2 er iszegt dat genoeg?
potverdoriequote:Op woensdag 19 juli 2006 12:48 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik ben niet zo goed in hints liefie_
Ik heb geen geld om ergens naartoe te reizen, wat wel een extra reden is om langer in m'n ouders huis te vertoeven.
krijg vanaaf al bezoekquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:55 schreef Tha_Erik het volgende:
liefie_, lijkt het maar of wil je echt heel graag bezoek?
ik denk dat ik er zo maar een ijsje bij moet pakken hequote:Op woensdag 19 juli 2006 12:58 schreef Stroekie het volgende:
En zijn hier de gemoederen ook al over verhit geraakt door de 2e hittegolf dit jaar ?
Ik neem álles wat je zegt heel erg serieus, en ga dat zeker niet veranderenquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:56 schreef liefie_ het volgende:
[..]
krijg vanaaf al bezoek
maar hoe meer zielen hoe meer vreugd toch
je moet trouwens alles wat ik zeg met een flinke korrel zout nemen hoor maar ik dacht dat je zelf al wel tot die conclusie was gekomen
da's beter jaquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:59 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik denk dat ik er zo maar een ijsje bij moet pakken he
verdorie ik wou me gaan bezattenquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
da's beter ja
Want op het nieuws zeggen ze nu dat je met dit weer zo weinig mogelijk alcohol moet drinken
Pas je wel op met zout met dit weer, want daar krijg je alleen maar meer dorst vanquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Hetzelfde geldt voor mij, qua zout en korreltjes etc.
Rosé, heerlijk voor in de avond bij de BBQquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Pas je wel op met zout met dit weer, want daar krijg je alleen maar meer dorst van
En volgens het nieuws mogen we ook al geen alcohol meer drinken in verband met de hitte
had ik toch net vanochtend een fles rosé in de koelkast gestop![]()
ja dat krijg ik ook een beetje van dit weerquote:Op woensdag 19 juli 2006 14:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb koppijn.
Ik word er op een of andere manier misselijk van...quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:20 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja dat krijg ik ook een beetje van dit weer
plus alle mensen met hun geluiden hier
nou ik zit ook binnen hoorquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:18 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik word er op een of andere manier misselijk van...
Naar buiten gaan denk ik al helemaal niet aan. Gelukkig is het binnen nog steeds koeler dan buiten.
Ik vind het overigens opvallend stil op straat. Maar misschien is dat alleen hier.
Het komt anders aardig in de buurt kom ik net achter.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:23 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou ik zit ook binnen hoor
buiten na een half uur voelt het alsof je in brand staat!
naja nu overdrijf ik weer eens
nou binnen blijven danquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:37 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Het komt anders aardig in de buurt kom ik net achter.
Ik heb alleen niet zo'n zin om steeds achter de pc te zittenquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:41 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou binnen blijven dan
achter je comp zodat dit topic misschien een extra impuls krijgt haha
daarom moet je op de bank gaan liggen met een dvd en een laptop zoals ikkequote:Op woensdag 19 juli 2006 15:46 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik heb alleen niet zo'n zin om steeds achter de pc te zitten
Word echt zo lamlendig van warm weer.
Moest je daaaar lang over nadenken?quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:53 schreef liefie_ het volgende:
ik heb zin in iets lekkers!
twist kom eens hier heen!!
nee sorry ik zit al de hele tijd op mn flauwe grapje te broeden
nee maar ik wist niet waar ik m moest laten!quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:02 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Moest je daaaar lang over nadenken?![]()
![]()
Voortaan gewoon sowieso hier posten, er komt vanzelf wel iemand om het te lezen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:08 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee maar ik wist niet waar ik m moest laten!
als ik mn in R&P had gedaan was het vast fout gegaan!
en hier was telkens niemand om mn grap over te maken!
dramatisch! weet ik eens iets grappigs..
ik zal het voortaan doen!quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:12 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Voortaan gewoon sowieso hier posten, er komt vanzelf wel iemand om het te lezen.![]()
Ik houd wel van flauwe grapjes, je weets.
waterijsjes ook goed?quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:12 schreef wonderer het volgende:
Koppijn en misselijkheid kan een teken zijn van dehydratie. Hup, meer water drinken jullie!
en ik vond mezelf al creatief met mn mandala kleurplaatjesquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Twist:
User 'Kunst'
Oh, de rest mag natuurlijk ook even gaan kijken.
Leuk toch!quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:17 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en ik vond mezelf al creatief met mn mandala kleurplaatjes
Ik had het al gezien.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Twist:
User 'Kunst'
Oh, de rest mag natuurlijk ook even gaan kijken.
* Tha_Erik glas water met ijsklontjes pakt.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:12 schreef wonderer het volgende:
Koppijn en misselijkheid kan een teken zijn van dehydratie. Hup, meer water drinken jullie!
ooeeh mooie kleurtjes!quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Leuk toch!
[afbeelding]
Toffe mandala.
Doe toch maar postenquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:20 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ooeeh mooie kleurtjes!
die van mij zijn gewoon met blokker kleurpotloden in de standaard kleuren
gaat nietquote:
Jammer. Très jammer.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:22 schreef liefie_ het volgende:
[..]
gaat niet
geen scanners webcams en aanverwante zaken hier
ja anders kon ik jullie natuurlijk vermaken met bikini pics en zo maja helaasquote:
Wat lief! Maar ja, dat is kenmerkend voor iemand met de (overigens prachtige) naam liefie_!quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:24 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja anders kon ik jullie natuurlijk vermaken met bikini pics en zo maja helaas
vooral speciaal voor jou erik
dankuquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat lief! Maar ja, dat is kenmerkend voor iemand met de (overigens prachtige) naam liefie_!
* Tha_Erik luistert Non Rien N'a Changé - Les Poppy's.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:26 schreef Twisted_fok het volgende:
Naast ijsblokjes functie heeft onze ijskast ook een heel-koud-water functie.
ik heb je-zuigt-er-de-smaak-niet-uit of zoiets ijsjes in aardbeismaakquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:26 schreef Twisted_fok het volgende:
Naast ijsblokjes functie heeft onze ijskast ook een heel-koud-water functie.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:28 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik heb je-zuigt-er-de-smaak-niet-uit of zoiets ijsjes in aardbeismaak
IJskoudquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:28 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
* Twisted_fok pakt waterpistool en schiet op Erik.
nou.. oke dan omdat jij t bentquote:
Alleen misselijk ?quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:18 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik word er op een of andere manier misselijk van...
Naar buiten gaan denk ik al helemaal niet aan. Gelukkig is het binnen nog steeds koeler dan buiten.
Ik vind het overigens opvallend stil op straat. Maar misschien is dat alleen hier.
de kinderen van mamas vriendje komen eten dus ik wou sociaal doen en eet ook hier heb toch onverwachts vrijquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:23 schreef Viking84 het volgende:
Wat doet liefie_ hier eigenlijk trouwens? Je hebt toch geen internet op je kamer?
Oh wacht, je hebt zeker vakantie?.
Broodje bapao is ook tof.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:28 schreef NanKing het volgende:
Nooit geweten dat een broodje eten zo'n onderneming zou kunnen zijn.
Daar heb ik er nog 1 van in de vriezer liggen!quote:
Ja.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:21 schreef Viking84 het volgende:, ook nog maar even 'hoi' zeggen hier. Ik verwaarloos jullie wel he
.
Ik heb ook raar gedroomd... Zie homo-topicquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb naar gedroomd. Ik droomde dat mijn nichtje d'r hoofd werd afgehakt bij mijn oma thuis door een onbekende man. En ik moest het lichaam (zonder hoofd) naar mijn tante dragen. Het was heel afschuwelijk en zielig enzo. En het leek levensecht.
Ik heb vanmorgen een beker cup a soup gehad met een paar soepstengel'squote:Op woensdag 19 juli 2006 17:31 schreef NanKing het volgende:
[..]
Daar heb ik er nog 1 van in de vriezer liggen!
Maar daar is het absoluut geen weer voor.
Ik denk dat als ik het broodje even buiten leg het 't zelfde effect heeft als in de magnetron.
Ik zit ook aan de ice teaquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:36 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen een beker cup a soup gehad met een paar soepstengel's
En dat broodje was om het even en het lekker
Nu aan de ijskoude ice tea
quote:Ik heb vannacht weer vaag liggen dromen... eerst iemand die op Hugh Laurie leek de keel afgesneden (kostte me vier pogingen en twee messen en hij bleef me maar vaag lachend aankijken) en in een andere droom droomde ik een verhaal dat ik wilde opschrijven voor een nieuw boek en toen las ik dat boek en ik dacht "shit, dat wilde ik schrijven".
Ja, dat deed me mijn droom herinneren.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb ook raar gedroomd... Zie homo-topic
Ik zit er ook altijd aan, een van de redenen volgens mij dat ik vaak maaginhoud naar bovenvoel komenquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:37 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik zit ook aan de ice tea.
Hippe wij.
Maar dan ben je wel hip juist omdat je je distantieert van de mensen die trachten hip te zijnquote:
Alsof jij niet raar bent, mevrouwtje ik-wilde-een-metale-staafje-eten-maar-er-ging-iets-mis-en-nu-zit-ie-door-mijn-tongquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:40 schreef NanKing het volgende:
@ Erik en Wondje, rare jullie met jullie dromen.
@ Twist, jij niet hippe jij.
Ik vind dat de homo gelijk heeft. Gay-okay.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar dan ben je wel hip juist omdat je je distantieert van de mensen die trachten hip te zijn.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alsof jij niet raar bent, mevrouwtje ik-wilde-een-metale-staafje-eten-maar-er-ging-iets-mis-en-nu-zit-ie-door-mijn-tong.
ik let nooit op calorieen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:41 schreef wonderer het volgende:
Ice tea... veel suiker en veel cafeine. *geen ijsthee drinkt*
Die van de Aldi is wel lekker, maar kjik voor de gein es hoeveel calorieen erin zitten...
Leuk juist, maak je nog es wat mee.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:40 schreef NanKing het volgende:
@ Erik en Wondje, rare jullie met jullie dromen.
Ik ook niet, behalve als het er (onverwacht) weinig zijn, dan is het zo van; "Hm, ik ben gezond bezig" om 's avonds dan weer een zakje chips open te trekken.quote:
M'n broer gaat na z'n werk patat halen voor ons, als het goed is. Lang niet meer gehad.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ook niet, behalve als het er (onverwacht) weinig zijn, dan is het zo van; "Hm, ik ben gezond bezig" om 's avonds dan weer een zakje chips open te trekken.
Maar eerst eten. Vis (gezond) en friet
.
koude pastaquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:46 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
M'n broer gaat na z'n werk patat halen voor ons, als het goed is. Lang niet meer gehad.
Alleen een beetje misselijk. Maar, ik hoor net dat dat misselijk en kotsen symptomen van oververhitting zijn. Oppassen dus!!quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:23 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Alleen misselijk ?
Of heb je ook moeten kotsen?
(Zoals ik deed)
Waarom drink je niet gewoon water?quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:38 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik ga bijna overstag... misschien ga ik wel ijsjes bij de edah scoren. Ik eet over het algemeen suikerloos, dus da's best wel een " ik ga overstag" .
Omdat ik dat he-le-maal zat benquote:
Ja.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Alsof het hier dan lekker koel is ofzo.
ik nietquote:
ik heb het vrijwel altijd als ik een pak of 1 a 2 in een uurtje of 2 heb leeggedronken (2 liter per pak ) en verder die dag nog niks heb gegeten..quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:38 schreef maedel het volgende:
[..]
Alleen een beetje misselijk. Maar, ik hoor net dat dat misselijk en kotsen symptomen van oververhitting zijn. Oppassen dus!!
Ik ga bijna overstag... misschien ga ik wel ijsjes bij de edah scoren. Ik eet over het algemeen suikerloos, dus da's best wel een " ik ga overstag" .
trouwens, wij eten ook al twee dagen pastasalade... je moet iets![]()
rum kan ookquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil geen wodka, en zeker niet met dit weer.
Dat moet er dan toch intrekken ?quote:
trechter er in rammen en dan telkens nieuwe wodka in de trechter gooien zodat ie helemaal vol wordquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat moet er dan toch intrekken ?
of hoe ging dat ook al weer ?
Nooit gedaan, en daarnaast heb ik vaak alleen campari of berenburger/cola ..
Wodka heb ik dacht ik niet eens in huis
Volgens mij moest je dan een fles er op de kop insteken zodat het erin loopt, en dat dan een nacht laten staan ofzoquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat moet er dan toch intrekken ?
of hoe ging dat ook al weer ?
Nooit gedaan, en daarnaast heb ik vaak alleen campari of berenburger/cola ..
Wodka heb ik dacht ik niet eens in huis
daarom moet je hem ook op eten en niet op de bbq leggenquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:53 schreef Sebasser het volgende:
(de alcohol in ) Wodka kan toch vlam vatten ?
Hete wodkawatermeloenvoor in de winter
Daar zit wat in.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:08 schreef liefie_ het volgende:
[..]
daarom moet je hem ook op eten en niet op de bbq leggen
ik heb nu wel last van brandede oogjes gehad hoorquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:08 schreef liefie_ het volgende:
[..]
daarom moet je hem ook op eten en niet op de bbq leggen
suffe mensen die niet snappen dat je m op moet eten misschien?quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:16 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik heb nu wel last van brandede oogjes gehad hoor
maar wie gaat er watermeloen op de bbq leggen dan![]()
goed dat je het over de bbq had trouwens..
even schoonmaken, zo terug
ik was laatst op de markt die dingen aan het kopen ja, zaten er 2 broertjes in te prikkenquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:17 schreef liefie_ het volgende:
[..]
suffe mensen die niet snappen dat je m op moet eten misschien?
ja maar morgen ben ik echt weer even wegquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:51 schreef wonderer het volgende:
De hitte maakt iedereen sloom.
ja dan komt dit topic dus never nooit vol zonder je bijdragenquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:52 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja maar morgen ben ik echt weer even weg
heus wel tot vrijdag!
ooeeh hier is t nu lekker te doenquote:
Bruine bonen waren 'tquote:Op donderdag 20 juli 2006 00:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
had je eerder ook niet aan de uien moeten zitten![]()
ja daar is het nu ook echt weer voorquote:
Was het maar, ik kijk halsreikend uit naar een flinke onweersbuiquote:
die hadden wij al toen ik ging slapen (en misschien toen ik sliep) en toen ik wakker werdquote:Op donderdag 20 juli 2006 06:40 schreef maedel het volgende:
[..]
Was het maar, ik kijk halsreikend uit naar een flinke onweersbui![]()
Ik zie wel wat wolkjes, maar als je dat in maart zou hebben zou het een fraaie dag zijn...
Hier niks dus, meestal als het in het hele land heel erg regent en wateroverlast enzo, heeft het hier zo net geschampt. Zie je het onweer voorbij trekken...quote:Op donderdag 20 juli 2006 07:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
die hadden wij al toen ik ging slapen (en misschien toen ik sliep) en toen ik wakker werd
Hoe is het verder met je tong dan?quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:28 schreef NanKing het volgende:
Ik heb al zoveel ijsjes op (zwelling, tong, enzoot)...dat ik echt geen ijsje meer wil eten.
Nou, het is maar goed dat je me hier niet hoort pratenquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:36 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Hoe is het verder met je tong dan?
Ik geloof je op je geschreven woord.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:43 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nou, het is maar goed dat je me hier niet hoort praten![]()
.
Lasagnequote:Op donderdag 20 juli 2006 17:50 schreef Sebasser het volgende:
Hoofdpostkantoor is in de stad, daar doe ik 20 minuten over
Hmm, iemand nog tips voor lekker avond eten?
afgelopen 2 week al 3 keer gegetenquote:Op donderdag 20 juli 2006 17:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Lasagne
Of grote pitabroodjes doormidden snijden en vullen met sla, vlees en groentes als paprika en tomaat en komkommer
Yeah, maar dan groot (20 cm doorsnee). Kleintjes kunnen ook natuurlijk maar in die grote kan meer spulquote:Op donderdag 20 juli 2006 18:00 schreef Sebasser het volgende:
[..]
afgelopen 2 week al 3 keer gegeten
Van die versie blad dingen![]()
pita broodjes zijn toch gewoon van die broodjes wat ze ook gebruiken voor shoarma ?
quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:38 schreef Nonneke het volgende:
vandaag wou iedereen op mn werk opeens weten of ik een voorbind dildo (plus de hele speelgoed krat, alles wat ze konden bedenken kwam langs) heb![]()
WAT is dat toch met Hetero's die denken dat lesbische vrouwen mekaar uren liggen te palen met zo'n stuk plastic![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:43 schreef NanKing het volgende:
[..].
Ik snap het ook niet zo goed, 'wij' vragen toch ook niet aan hetero's wat ze doen.
weekje of 2quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:51 schreef NanKing het volgende:
Hodfr hoe lang blijft eten zo'n hels karwei?.
Ik ben serieus een uur bezig geweest met 2 pita broodjesquote:Op donderdag 20 juli 2006 19:26 schreef Nonneke het volgende:
[..]
weekje of 2maar als je geluk hebt wat eerder
![]()
Oh, en NanKing.quote:
Jij bent speciaal. Je bent niet in te delen bij andere schatten. Waar zij goudstukken zijn, ben jij een kist vol juweeltjes, zilveren staafjes en dergelijkenquote:
Nou vooruit dan maarquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij bent speciaal. Je bent niet in te delen bij andere schatten. Waar zij goudstukken zijn, ben jij een kist vol juweeltjes, zilveren staafjes en dergelijken.
Sorry dat jij bij de massa hoortquote:
Oh, jee. Ik zwengel het even aan.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:01 schreef NanKing het volgende:
Erik, wil je je msn even aan doen, wil je ff wat laten zien.
Waarom moet ik opeens denken aan appelmoesquote:Op donderdag 20 juli 2006 21:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sorry dat jij bij de massa hoort.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:05 schreef remlof het volgende:
vijf op een rij, goed voor m'n postcount
Ik zie het zo:quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:10 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Waarom moet ik opeens denken aan appelmoes
Da's toch wel tamelijk vreemd.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:30 schreef wonderer het volgende:
Gelukkig. Want ik weet meer van homoseks dan van heteroseks
Dan moet je wel "man" doen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:40 schreef NanKing het volgende:
Ik ga voor wond een T shirt maken.
I'm a gay men trapped in a womans body .
Wanneer ben je jarig wondje?
Oud, maar leukquote:Op donderdag 20 juli 2006 21:43 schreef Tha_Erik het volgende:
I used to be schizophrenic, but we're OK now!
Daar ben ik het onroerend goed mee eens.quote:
Hahaquote:Op donderdag 20 juli 2006 21:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar ben ik het onroerend goed mee eens.
Ik word flauw van de hitte
Want ik zweet al het zout eruitquote:
Die was dan wel weer grappigquote:Op donderdag 20 juli 2006 21:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Want ik zweet al het zout eruit
EN NU MOET IK OPHOUDEN!
7 september. En doe dan wel een zwart of rood strak shirt, iets anders draag ik nietquote:Op donderdag 20 juli 2006 21:40 schreef NanKing het volgende:
Ik ga voor wond een T shirt maken.
I'm a gay man trapped in a womans body .
Wanneer ben je jarig wondje?
Maar zo'n shirt zou juist roze moeten zijnquote:Op donderdag 20 juli 2006 21:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
7 september. En doe dan wel een zwart of rood strak shirt, iets anders draag ik niet
Regenboogquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar zo'n shirt zou juist roze moeten zijn.
Nou en, dat moet. Anders krijg je een shirt wat veul te groot of te klein is.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:05 schreef wonderer het volgende:
Wat ben ik erg... krijg ik een kadootje, ga ik nog eisen stellen ook.
*slapt zichzelf*
Zeksiequote:Op donderdag 20 juli 2006 22:07 schreef wonderer het volgende:
*trekt shirt uit en geeft zweep* 39 slagen?
Is Sebasser hetero dan?quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Don't be so hard on yourself.
Tenzij het een of ander kinky heterospelletje is, dan ga maar door.
Ja toch? Ik weet niet?quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Is Sebasser hetero dan?
*snel shirt weer aantrek*
Ik wou net zeggenquote:
Als je maar onthoudt, minimaal 7 hoog en met het hoofd naar benendenquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:09 schreef Sebasser het volgende:
Ik dacht nu heb ik de kans om eens lekker legaal een homo af te slachten [afbeelding]
7 september ?quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:14 schreef NanKing het volgende:
[..]
Als je maar onthoudt, minimaal 7 hoog en met het hoofd naar benenden [afbeelding]
Of op het Paard.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:14 schreef NanKing het volgende:
[..]
Als je maar onthoudt, minimaal 7 hoog en met het hoofd naar benenden [afbeelding]
En de eventuele rommel naderhand opruimen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:14 schreef NanKing het volgende:
[..]
Daar moeten die homo's zelf maar voor zorgenquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En de eventuele rommel naderhand opruimen.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:14 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja, ik had wel zin in een relletjequote:Op donderdag 20 juli 2006 22:22 schreef maedel het volgende:
[..]
![]()
-jammer dat dat topic dicht ging eigenlijk-
Oud martelinstrument. Homo werd op een taps toelopend (net als het dak van een rijtjeshuis) apparaat gezet, het paard. De rug was beslagen met ijzer en aan zijn voeten werden gewichten gehangen. Vervolgens werd et paard door de stad gereden. Door de keitjes als wegdek werd de homo langzaam in tweeen gereten.quote:
Dat is nog hipper als vierendelenquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oud martelinstrument. Homo werd op een taps toelopend (net als het dak van een rijtjeshuis) apparaat gezet, het paard. De rug was beslagen met ijzer en aan zijn voeten werden gewichten gehangen. Vervolgens werd et paard door de stad gereden. Door de keitjes als wegdek werd de homo langzaam in tweeen gereten.
Wordt geloof ik ook ijzeren maagd genoemd, maar ik kan ik de war zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |