12,5 ofzo?quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:44 schreef Sebasser het volgende:
Kan iemand de TT aanpassen ?
Edit:
[..]
Daar dacht ik ook opeens aan![]()
Ik vind 8.00 alquote:Op woensdag 19 juli 2006 08:09 schreef maedel het volgende:
goeiemorgen!
Ik wilde vandaag maar eens heel vroeg op staan om dan nog een paar uur wakker te zijn terwijl het niet zo godnakende heet is.
Het is niet gelukt![]()
Tip voor wie 'm nog nooit gezien heeft:
Zaterdagavond om 0.00u op ned 2: Beautiful Thing
Geld uitgeven is hipquote:Op woensdag 19 juli 2006 08:13 schreef Sebasser het volgende:
mogguh mensjes, vandaag ga ik bakken met geld uitgeven.
En ik ga geld binnen halen, en dat allemaal via de PC en een uurtje heen en weer fietsen naar het postkantoor om mijn andere rekening beschikbaar te maken
Omdat TVP's stom zijnquote:
ja want ik denk dat ik een dezer dagen Cc idee maar eens op ga volgen!quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:21 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Kun je mooi ons nog even lastig vallen.
Daarom logeer ik ook bij m'n ouders zolang ze op vakantie zijn. Erg relaxed.quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:22 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja want ik denk dat ik een dezer dagen Cc idee maar eens op ga volgen!
ik ga lekker hier bivakeren...
grote tuin veel gras en laptops met internet
ik heb toch vakantie nu
naja morgen
ja die van mij zijn gister terug gekomenquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:25 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Daarom logeer ik ook bij m'n ouders zolang ze op vakantie zijn. Erg relaxed.
Is je zusje echt zo erg?quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:26 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja die van mij zijn gister terug gekomen
maar mn monster-zusje gaat maandag weer weg
ik moet het nog even precies uit denken maar ik geloof dat ik ook even hier een mini vakantie ga houden
mn zusje is mn oma in het kleinquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:27 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Is je zusje echt zo erg?
Van m'n broer heb ik vrijwel geen last. Die zit of op z'n nerd-werk, of boven achter z'n computer, whehe.
Meeeer dan genoegquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:29 schreef liefie_ het volgende:
[..]
mn zusje is mn oma in het klein
vriendinnen willen niet op bezoek komen als een van die 2 er iszegt dat genoeg?
potverdoriequote:Op woensdag 19 juli 2006 12:48 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik ben niet zo goed in hints liefie_
Ik heb geen geld om ergens naartoe te reizen, wat wel een extra reden is om langer in m'n ouders huis te vertoeven.
krijg vanaaf al bezoekquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:55 schreef Tha_Erik het volgende:
liefie_, lijkt het maar of wil je echt heel graag bezoek?
ik denk dat ik er zo maar een ijsje bij moet pakken hequote:Op woensdag 19 juli 2006 12:58 schreef Stroekie het volgende:
En zijn hier de gemoederen ook al over verhit geraakt door de 2e hittegolf dit jaar ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |