Lasagnequote:Op donderdag 20 juli 2006 17:50 schreef Sebasser het volgende:
Hoofdpostkantoor is in de stad, daar doe ik 20 minuten over
Hmm, iemand nog tips voor lekker avond eten?
afgelopen 2 week al 3 keer gegetenquote:Op donderdag 20 juli 2006 17:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Lasagne
Of grote pitabroodjes doormidden snijden en vullen met sla, vlees en groentes als paprika en tomaat en komkommer
Yeah, maar dan groot (20 cm doorsnee). Kleintjes kunnen ook natuurlijk maar in die grote kan meer spulquote:Op donderdag 20 juli 2006 18:00 schreef Sebasser het volgende:
[..]
afgelopen 2 week al 3 keer gegeten
Van die versie blad dingen![]()
pita broodjes zijn toch gewoon van die broodjes wat ze ook gebruiken voor shoarma ?
quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:38 schreef Nonneke het volgende:
vandaag wou iedereen op mn werk opeens weten of ik een voorbind dildo (plus de hele speelgoed krat, alles wat ze konden bedenken kwam langs) heb![]()
WAT is dat toch met Hetero's die denken dat lesbische vrouwen mekaar uren liggen te palen met zo'n stuk plastic![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:43 schreef NanKing het volgende:
[..].
Ik snap het ook niet zo goed, 'wij' vragen toch ook niet aan hetero's wat ze doen.
weekje of 2quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:51 schreef NanKing het volgende:
Hodfr hoe lang blijft eten zo'n hels karwei?.
Ik ben serieus een uur bezig geweest met 2 pita broodjesquote:Op donderdag 20 juli 2006 19:26 schreef Nonneke het volgende:
[..]
weekje of 2maar als je geluk hebt wat eerder
![]()
Oh, en NanKing.quote:
Jij bent speciaal. Je bent niet in te delen bij andere schatten. Waar zij goudstukken zijn, ben jij een kist vol juweeltjes, zilveren staafjes en dergelijkenquote:
Nou vooruit dan maarquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij bent speciaal. Je bent niet in te delen bij andere schatten. Waar zij goudstukken zijn, ben jij een kist vol juweeltjes, zilveren staafjes en dergelijken.
Sorry dat jij bij de massa hoortquote:
Oh, jee. Ik zwengel het even aan.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:01 schreef NanKing het volgende:
Erik, wil je je msn even aan doen, wil je ff wat laten zien.
Waarom moet ik opeens denken aan appelmoesquote:Op donderdag 20 juli 2006 21:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sorry dat jij bij de massa hoort.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:05 schreef remlof het volgende:
vijf op een rij, goed voor m'n postcount
Ik zie het zo:quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:10 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Waarom moet ik opeens denken aan appelmoes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |