Da's toch wel tamelijk vreemd.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:30 schreef wonderer het volgende:
Gelukkig. Want ik weet meer van homoseks dan van heteroseks
Dan moet je wel "man" doen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:40 schreef NanKing het volgende:
Ik ga voor wond een T shirt maken.
I'm a gay men trapped in a womans body .
Wanneer ben je jarig wondje?
Oud, maar leukquote:Op donderdag 20 juli 2006 21:43 schreef Tha_Erik het volgende:
I used to be schizophrenic, but we're OK now!
Daar ben ik het onroerend goed mee eens.quote:
Hahaquote:Op donderdag 20 juli 2006 21:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar ben ik het onroerend goed mee eens.
Ik word flauw van de hitte
Want ik zweet al het zout eruitquote:
Die was dan wel weer grappigquote:Op donderdag 20 juli 2006 21:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Want ik zweet al het zout eruit
EN NU MOET IK OPHOUDEN!
7 september. En doe dan wel een zwart of rood strak shirt, iets anders draag ik nietquote:Op donderdag 20 juli 2006 21:40 schreef NanKing het volgende:
Ik ga voor wond een T shirt maken.
I'm a gay man trapped in a womans body .
Wanneer ben je jarig wondje?
Maar zo'n shirt zou juist roze moeten zijnquote:Op donderdag 20 juli 2006 21:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
7 september. En doe dan wel een zwart of rood strak shirt, iets anders draag ik niet
Regenboogquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar zo'n shirt zou juist roze moeten zijn.
Nou en, dat moet. Anders krijg je een shirt wat veul te groot of te klein is.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:05 schreef wonderer het volgende:
Wat ben ik erg... krijg ik een kadootje, ga ik nog eisen stellen ook.
*slapt zichzelf*
Zeksiequote:Op donderdag 20 juli 2006 22:07 schreef wonderer het volgende:
*trekt shirt uit en geeft zweep* 39 slagen?
Is Sebasser hetero dan?quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Don't be so hard on yourself.
Tenzij het een of ander kinky heterospelletje is, dan ga maar door.
Ja toch? Ik weet niet?quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Is Sebasser hetero dan?
*snel shirt weer aantrek*
Ik wou net zeggenquote:
Als je maar onthoudt, minimaal 7 hoog en met het hoofd naar benendenquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:09 schreef Sebasser het volgende:
Ik dacht nu heb ik de kans om eens lekker legaal een homo af te slachten [afbeelding]
7 september ?quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:14 schreef NanKing het volgende:
[..]
Als je maar onthoudt, minimaal 7 hoog en met het hoofd naar benenden [afbeelding]
Of op het Paard.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:14 schreef NanKing het volgende:
[..]
Als je maar onthoudt, minimaal 7 hoog en met het hoofd naar benenden [afbeelding]
En de eventuele rommel naderhand opruimen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:14 schreef NanKing het volgende:
[..]
Daar moeten die homo's zelf maar voor zorgenquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En de eventuele rommel naderhand opruimen.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:14 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja, ik had wel zin in een relletjequote:Op donderdag 20 juli 2006 22:22 schreef maedel het volgende:
[..]
![]()
-jammer dat dat topic dicht ging eigenlijk-
Oud martelinstrument. Homo werd op een taps toelopend (net als het dak van een rijtjeshuis) apparaat gezet, het paard. De rug was beslagen met ijzer en aan zijn voeten werden gewichten gehangen. Vervolgens werd et paard door de stad gereden. Door de keitjes als wegdek werd de homo langzaam in tweeen gereten.quote:
Dat is nog hipper als vierendelenquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oud martelinstrument. Homo werd op een taps toelopend (net als het dak van een rijtjeshuis) apparaat gezet, het paard. De rug was beslagen met ijzer en aan zijn voeten werden gewichten gehangen. Vervolgens werd et paard door de stad gereden. Door de keitjes als wegdek werd de homo langzaam in tweeen gereten.
Wordt geloof ik ook ijzeren maagd genoemd, maar ik kan ik de war zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |