de kinderen van mamas vriendje komen eten dus ik wou sociaal doen en eet ook hier heb toch onverwachts vrijquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:23 schreef Viking84 het volgende:
Wat doet liefie_ hier eigenlijk trouwens? Je hebt toch geen internet op je kamer?
Oh wacht, je hebt zeker vakantie?.
Broodje bapao is ook tof.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:28 schreef NanKing het volgende:
Nooit geweten dat een broodje eten zo'n onderneming zou kunnen zijn.
Daar heb ik er nog 1 van in de vriezer liggen!quote:
Ja.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:21 schreef Viking84 het volgende:, ook nog maar even 'hoi' zeggen hier. Ik verwaarloos jullie wel he
.
Ik heb ook raar gedroomd... Zie homo-topicquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb naar gedroomd. Ik droomde dat mijn nichtje d'r hoofd werd afgehakt bij mijn oma thuis door een onbekende man. En ik moest het lichaam (zonder hoofd) naar mijn tante dragen. Het was heel afschuwelijk en zielig enzo. En het leek levensecht.
Ik heb vanmorgen een beker cup a soup gehad met een paar soepstengel'squote:Op woensdag 19 juli 2006 17:31 schreef NanKing het volgende:
[..]
Daar heb ik er nog 1 van in de vriezer liggen!
Maar daar is het absoluut geen weer voor.
Ik denk dat als ik het broodje even buiten leg het 't zelfde effect heeft als in de magnetron.
Ik zit ook aan de ice teaquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:36 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen een beker cup a soup gehad met een paar soepstengel's
En dat broodje was om het even en het lekker
Nu aan de ijskoude ice tea
quote:Ik heb vannacht weer vaag liggen dromen... eerst iemand die op Hugh Laurie leek de keel afgesneden (kostte me vier pogingen en twee messen en hij bleef me maar vaag lachend aankijken) en in een andere droom droomde ik een verhaal dat ik wilde opschrijven voor een nieuw boek en toen las ik dat boek en ik dacht "shit, dat wilde ik schrijven".
Ja, dat deed me mijn droom herinneren.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb ook raar gedroomd... Zie homo-topic
Ik zit er ook altijd aan, een van de redenen volgens mij dat ik vaak maaginhoud naar bovenvoel komenquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:37 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik zit ook aan de ice tea.
Hippe wij.
Maar dan ben je wel hip juist omdat je je distantieert van de mensen die trachten hip te zijnquote:
Alsof jij niet raar bent, mevrouwtje ik-wilde-een-metale-staafje-eten-maar-er-ging-iets-mis-en-nu-zit-ie-door-mijn-tongquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:40 schreef NanKing het volgende:
@ Erik en Wondje, rare jullie met jullie dromen.
@ Twist, jij niet hippe jij.
Ik vind dat de homo gelijk heeft. Gay-okay.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar dan ben je wel hip juist omdat je je distantieert van de mensen die trachten hip te zijn.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alsof jij niet raar bent, mevrouwtje ik-wilde-een-metale-staafje-eten-maar-er-ging-iets-mis-en-nu-zit-ie-door-mijn-tong.
ik let nooit op calorieen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:41 schreef wonderer het volgende:
Ice tea... veel suiker en veel cafeine. *geen ijsthee drinkt*
Die van de Aldi is wel lekker, maar kjik voor de gein es hoeveel calorieen erin zitten...
Leuk juist, maak je nog es wat mee.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:40 schreef NanKing het volgende:
@ Erik en Wondje, rare jullie met jullie dromen.
Ik ook niet, behalve als het er (onverwacht) weinig zijn, dan is het zo van; "Hm, ik ben gezond bezig" om 's avonds dan weer een zakje chips open te trekken.quote:
M'n broer gaat na z'n werk patat halen voor ons, als het goed is. Lang niet meer gehad.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ook niet, behalve als het er (onverwacht) weinig zijn, dan is het zo van; "Hm, ik ben gezond bezig" om 's avonds dan weer een zakje chips open te trekken.
Maar eerst eten. Vis (gezond) en friet
.
koude pastaquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:46 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
M'n broer gaat na z'n werk patat halen voor ons, als het goed is. Lang niet meer gehad.
Alleen een beetje misselijk. Maar, ik hoor net dat dat misselijk en kotsen symptomen van oververhitting zijn. Oppassen dus!!quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:23 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Alleen misselijk ?
Of heb je ook moeten kotsen?
(Zoals ik deed)
Waarom drink je niet gewoon water?quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:38 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik ga bijna overstag... misschien ga ik wel ijsjes bij de edah scoren. Ik eet over het algemeen suikerloos, dus da's best wel een " ik ga overstag" .
Omdat ik dat he-le-maal zat benquote:
Ja.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Alsof het hier dan lekker koel is ofzo.
ik nietquote:
ik heb het vrijwel altijd als ik een pak of 1 a 2 in een uurtje of 2 heb leeggedronken (2 liter per pak ) en verder die dag nog niks heb gegeten..quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:38 schreef maedel het volgende:
[..]
Alleen een beetje misselijk. Maar, ik hoor net dat dat misselijk en kotsen symptomen van oververhitting zijn. Oppassen dus!!
Ik ga bijna overstag... misschien ga ik wel ijsjes bij de edah scoren. Ik eet over het algemeen suikerloos, dus da's best wel een " ik ga overstag" .
trouwens, wij eten ook al twee dagen pastasalade... je moet iets![]()
rum kan ookquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil geen wodka, en zeker niet met dit weer.
Dat moet er dan toch intrekken ?quote:
trechter er in rammen en dan telkens nieuwe wodka in de trechter gooien zodat ie helemaal vol wordquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat moet er dan toch intrekken ?
of hoe ging dat ook al weer ?
Nooit gedaan, en daarnaast heb ik vaak alleen campari of berenburger/cola ..
Wodka heb ik dacht ik niet eens in huis
Volgens mij moest je dan een fles er op de kop insteken zodat het erin loopt, en dat dan een nacht laten staan ofzoquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat moet er dan toch intrekken ?
of hoe ging dat ook al weer ?
Nooit gedaan, en daarnaast heb ik vaak alleen campari of berenburger/cola ..
Wodka heb ik dacht ik niet eens in huis
daarom moet je hem ook op eten en niet op de bbq leggenquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:53 schreef Sebasser het volgende:
(de alcohol in ) Wodka kan toch vlam vatten ?
Hete wodkawatermeloenvoor in de winter
Daar zit wat in.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:08 schreef liefie_ het volgende:
[..]
daarom moet je hem ook op eten en niet op de bbq leggen
ik heb nu wel last van brandede oogjes gehad hoorquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:08 schreef liefie_ het volgende:
[..]
daarom moet je hem ook op eten en niet op de bbq leggen
suffe mensen die niet snappen dat je m op moet eten misschien?quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:16 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik heb nu wel last van brandede oogjes gehad hoor
maar wie gaat er watermeloen op de bbq leggen dan![]()
goed dat je het over de bbq had trouwens..
even schoonmaken, zo terug
ik was laatst op de markt die dingen aan het kopen ja, zaten er 2 broertjes in te prikkenquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:17 schreef liefie_ het volgende:
[..]
suffe mensen die niet snappen dat je m op moet eten misschien?
ja maar morgen ben ik echt weer even wegquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:51 schreef wonderer het volgende:
De hitte maakt iedereen sloom.
ja dan komt dit topic dus never nooit vol zonder je bijdragenquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:52 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja maar morgen ben ik echt weer even weg
heus wel tot vrijdag!
ooeeh hier is t nu lekker te doenquote:
Bruine bonen waren 'tquote:Op donderdag 20 juli 2006 00:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
had je eerder ook niet aan de uien moeten zitten![]()
ja daar is het nu ook echt weer voorquote:
Was het maar, ik kijk halsreikend uit naar een flinke onweersbuiquote:
die hadden wij al toen ik ging slapen (en misschien toen ik sliep) en toen ik wakker werdquote:Op donderdag 20 juli 2006 06:40 schreef maedel het volgende:
[..]
Was het maar, ik kijk halsreikend uit naar een flinke onweersbui![]()
Ik zie wel wat wolkjes, maar als je dat in maart zou hebben zou het een fraaie dag zijn...
Hier niks dus, meestal als het in het hele land heel erg regent en wateroverlast enzo, heeft het hier zo net geschampt. Zie je het onweer voorbij trekken...quote:Op donderdag 20 juli 2006 07:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
die hadden wij al toen ik ging slapen (en misschien toen ik sliep) en toen ik wakker werd
Hoe is het verder met je tong dan?quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:28 schreef NanKing het volgende:
Ik heb al zoveel ijsjes op (zwelling, tong, enzoot)...dat ik echt geen ijsje meer wil eten.
Nou, het is maar goed dat je me hier niet hoort pratenquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:36 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Hoe is het verder met je tong dan?
Ik geloof je op je geschreven woord.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:43 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nou, het is maar goed dat je me hier niet hoort praten![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |