Precies, Saunier-Duval Prodir (de la Fuente voorop, gevolgd door Simoni en Gomez-Marchante) rijden die berg op en pakken de etappe. Go Simoniquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:39 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk als ze niets gaan ondernemen op 'onze' Hollandse berg.
Denk eerder dat ze slim bezig zijn door hun krachten te sparen, als je voor geel gaat moet je het eenmaal tactisch spelen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:42 schreef Aurelium het volgende:
Boogert, rasmussen en menchov zitten alle 3 in het peloton. Ik ze echt niet zomaar meer terug keren richting de kopgroep.
Jawel, Lobato wel. (Ik kijk ook met m'n Rondemaster in m'n achterhoofdquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:41 schreef Venga het volgende:
Mannen als Schleck, Garzelli, Hincapie en Cunego kunnen misschien wel vooruitbliven, de rest gaat echt geen stand houden
Simoni zat al te harken op de Izoard.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:46 schreef Bismarck het volgende:
[..]
Precies, Saunier-Duval Prodir (de la Fuente voorop, gevolgd door Simoni en Gomez-Marchante) rijden die berg op en pakken de etappe. Go Simoni![]()
Simoni de etappe, de la Fuente de bolletjestrui, Gomez-Marchante tijdswinst in het algemeen klassement.
Toneelquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Simoni zat al te harken op de Izoard.
Denk niet dat Simoni nog iets gaat doen, vindt hem erg tegenvallen in de tour.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:46 schreef Bismarck het volgende:
[..]
Precies, Saunier-Duval Prodir (de la Fuente voorop, gevolgd door Simoni en Gomez-Marchante) rijden die berg op en pakken de etappe. Go Simoni![]()
Simoni de etappe, de la Fuente de bolletjestrui, Gomez-Marchante tijdswinst in het algemeen klassement.
Heeft Boogerd er nooit gewonnenquote:FACT: The only rider still in the peloton who has won on the Alpe d'Huez is T-Mobile's Beppe 'Turbo' Guerini, who tamed the legendary summit in 1999. Armstrong (retired), Pantani (deceased) and Mayo (thrown in the towel) are other recent previous winners.
Ja, en zondag kwam hij ook op 20 minuten binnen. Hij spaart z'n benen voor de l'Alpe d'Huezquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Simoni zat al te harken op de Izoard.
Nee johquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Heeft Boogerd er nooit gewonnen
Nee. Was het maar zo.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Neequote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Maar ze weten wel veel meer over het landschap!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:48 schreef Art_Core het volgende:
Is het zo moeilijk om een laptopje met www.letour.fr bij het commentaarhok te hebben? Die gasten weten veel minder over het koersverloop als wij.
Chassequote:
Die kerel die naar Radio Tour luistert is gewoon een nutteloze. Of Herbert zit weer midden in z'n kansloze verhalen waardoor die het het gewoon niet zegt....quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:48 schreef Art_Core het volgende:
Is het zo moeilijk om een laptopje met www.letour.fr bij het commentaarhok te hebben? Die gasten weten veel minder over het koersverloop als wij.
Zal best, maar als je voor geel gaat moet je natuurlijk wel een keer iets ondernemen op een berg, zoals ze eerst ook gedaan hadden. ik vraag me af op welke etappe ze wachten.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:46 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Denk eerder dat ze slim bezig zijn door hun krachten te sparen, als je voor geel gaat moet je het eenmaal tactisch spelen.
Och, das ook maar 1 kastelenboek aanschaffen bij de Slegte...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:49 schreef thaleia het volgende:
[..]
Maar ze weten wel veel meer over het landschap!
Een aanval doen om naar de kop van de koers te gaan en ergens in het midden blijven zwemmenquote:
Wel zat andere Nederlanders.quote:
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:51 schreef jorienvdherik het volgende:
fanfare
Ja.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:47 schreef Sheepcidus het volgende:
Denk niet dat Simoni nog iets gaat doen, vindt hem erg tegenvallen in de tour.
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:54 schreef Aurelium het volgende:
[..]
We mogen alleen maar Qmusic opzetten op mn werk!
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:50 schreef jorienvdherik het volgende:
zometeen gaan ze klimmen toch 2e cat
2e categorie ja, maar die klim stelt niet heel veel voor.quote:
Wat is dat voor dictatuur?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:54 schreef Aurelium het volgende:
[..]
We mogen alleen maar Qmusic opzetten op mn werk!
neequote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:57 schreef Doekes het volgende:
Heeft Boogerd Menchov al naar de kopgroep gereden?
Eindelijk....quote:
Al bekend.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:58 schreef Flem het volgende:
Bram de Groot heeft opgegeven.
Echt?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:58 schreef Flem het volgende:
Mayo ook.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:58 schreef Flem het volgende:
Geen nieuwsposter meer? Watskeburt Flem.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:58 schreef Flem het volgende:
Geen zin meer.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:59 schreef RayMania het volgende:
[..]
Geen nieuwsposter meer? Watskeburt Flem.
Nee.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:59 schreef Flem het volgende:
[..]
Ik zie 't ja, was de NOS toch eens eerder dan de Belg?.
Ik denk dat ze hier meelezenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:59 schreef Ericr het volgende:
Wow Dijkstra komt er nu ook mee.
quote:
jazeker, ericr is het pseudoniem van Herbert Dijkstra.quote:
Herbert, weet jij toevallig wat er met de vader van Voeckler is gebeurt??quote:
Stok tussen zijn spaken ofzoquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:01 schreef Martijn_fijn het volgende:
Flecha had moeten meespringen met de la Fuente om er storend aan te hangen.
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:02 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Herbert, ERICR weet jij toevallig wat er met de vader van Voeckler is gebeurt??
Nu ook op TV zeggen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:02 schreef Ericr het volgende:
Victor Hugo Penis op kop van het peleton.
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:04 schreef Ericr het volgende:
De vader van Voeckler is omgeslagen in een kano op Martinique, zijn mountainbike is alleen nog teruggevonden in de afdaling van de Col de Martinique.
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:04 schreef Ericr het volgende:
De vader van Voeckler is omgeslagen in een kano op Martinique, zijn mountainbike is alleen nog teruggevonden in de afdaling van de Col de Martinique.
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:05 schreef Ambrosius het volgende:
Gonchar op kop, dat gaat toch niet zo hard lijkt me.
Weening zag je al klaarkomen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:05 schreef Ambrosius het volgende:
prachtig gezicht, ongeveer 4 pedaalomwentelingen in de minuutquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:05 schreef Ambrosius het volgende:
Ik vind het WERKELIJK nog meevallen vandaag. En het moge toch bekend zijn dat ik GEEN fan van die man ben. Verre van dat...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:05 schreef Ericr het volgende:
Kan Herbert geen last van zijn luchtwegen krijgen?
ik allebeiquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:07 schreef jorienvdherik het volgende:
waarom haat iedereen Herbert ?
Ik haat die Maarten
*zapt naar Wuytsquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:07 schreef du_ke het volgende:
Boonen opgegeven
NIET!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:07 schreef du_ke het volgende:
Boonen opgegeven
Oei arme Michel Wuytsquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:07 schreef du_ke het volgende:
Boonen opgegeven
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:08 schreef 456 het volgende:
MAar ja jongens, de tour wacht op niemand!
Als bestaat niet in de topsport.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:08 schreef 456 het volgende:
MAar ja jongens, de tour wacht op niemand!
niet erg verrassendquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:08 schreef Flem het volgende:
Tom Boonen heeft opgegeven.
Freirequote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:11 schreef Art_Core het volgende:
Dat wordt een eitje voor McEwen op de Champs Elysees.
Voila, tis da wat ik wilde zeggen!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:11 schreef Ericr het volgende:
de la Fuente heeft die bollentrui niet gestolen als hij hem wint.
Jammer dat Vino er niet isquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:11 schreef Art_Core het volgende:
Op karakter zou ons Herbie zeggen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:11 schreef Ericr het volgende:
de la Fuente heeft die bollentrui niet gestolen als hij hem wint.
Bron?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:12 schreef RayMania het volgende:
Rujano afgestapt?
Dat was 't sowieso al met Boonen... 't gevaar zal van Freire kunnen komen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:11 schreef Art_Core het volgende:
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:12 schreef RayMania het volgende:
Rujano afgestapt?
Jouw post?quote:
ooowowoowoowquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:13 schreef Ericr het volgende:
[..]
Tja Riis heeft natuurlijk wel bij een Duitse ploeg gereden.
Erik Zabelquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:14 schreef Ericr het volgende:
Jimmy Casper op de Champs Elysees.
Ok, was misschien beetje verwarrend, maar ik bedoelde uit het peloton.quote:
4 minuten is normaal gezien voldoende voor mannen als Garzelli.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:15 schreef 456 het volgende:
Dit wordt wel spannend. Die 2 voorop die rijden zich kapot. Peloton weet dat 4 minuten dicht te rijden is op de alpe. Zeker als zij vermoeid zijn vooraan.
Om makkelijk ingehaald te worden, ja.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
4 minuten is normaal gezien voldoende voor mannen als Garzelli.
vooral dat etcquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:15 schreef RayMania het volgende:
Ik denk toch dat de ritwinst naar een top tien renner gaat (Menchov etc.).
Ja maar die lopen nu wel goed te stampen. Terwijl al die klassements renners niets hoeven te doen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
mag het hopen jaquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:15 schreef RayMania het volgende:
Ik denk toch dat de ritwinst naar een top tien renner gaat (Menchov etc.).
Die heeft toch al een serieus jasje uitgedaan (quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik herhaal enkel wat Hans De Clercq zegt. Die heeft wel vaker gelijk bij dergelijke uitspraken.quote:
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:17 schreef 456 het volgende:
"Ik ben geen Piet Paulisma"
Nou Dijkstra, je valt wel in de zelfde categorie:
Meest irritante bekende nederlander...
Herbie gaat Piet vooraf met mijlen voorsprong.....loser en dat is iequote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:17 schreef 456 het volgende:
De La Fuente is punten aan het sprokkelen voor z'n trui. Die snapt ook wel dat hij vroeg of laat wordt ingelopen. Overigens staat een gele trui beter dan een bolletjestrui bij de SDV-outfits.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:15 schreef 456 het volgende:
Dit wordt wel spannend. Die 2 voorop die rijden zich kapot. Peloton weet dat 4 minuten dicht te rijden is op de alpe. Zeker als zij vermoeid zijn vooraan.
Met die vent wil ik naar een karaoke-bar, wat een stem.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik herhaal enkel wat Hans De Clercq zegt.
Hoop alleen niet dat het gaat onweren, want ik denk dat onweer niet veel goeds zou betekenen voor de verslaggevingquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:18 schreef Ericr het volgende:
Straks lekker plensen op de Alpe.
Nou ja, Piet is ook gelijk met zn kop op tv, gelukkig hoeven we dat bij Herbert nog niet te doorstaanquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:17 schreef 456 het volgende:
Ze vertellen beiden een hoop onzin in ieder geval....quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:17 schreef 456 het volgende:
Dat zou jammer zijn ja als we herbert door de telefoon moeten horen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:19 schreef Maybach het volgende:
[..]
Hoop alleen niet dat het gaat onweren, want ik denk dat onweer niet veel goeds zou betekenen voor de verslaggeving
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:19 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Nou ja, Piet is ook gelijk met zn kop op tv, gelukkig hoeven we dat bij Herbert nog niet te doorstaan
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:17 schreef 456 het volgende:
Nu ook hoor.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:21 schreef Ericr het volgende:
de la Fuente straks in de bollen.
Ik heb het eigenlijk meer over het beeld. Camera's in helicopter hoog in de lucht, bliksem, helcopter landen?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:20 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Dat zou jammer zijn ja als we herbert door de telefoon moeten horen.![]()
idd ik ook.. meer aan die maartenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:21 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]wat is er nou zo erg aan die gast? Ik ben geen echte wielren fanaat, meet een toer-kijker en stoor me er niet echt aan ofzo.
You evil, horrible userquote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
PS: voorlopig weer allemaal. 15 op 15
.
Nou, dat is wel waar. Waar Herbert bijna maximaal scoort op de irritantheidsschaal, scoort Ducrot daar een absolute buitencategoriequote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:21 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
idd ik ook.. meer aan die maarten![]()
En Eurosport dan? Is dat commentaar beter?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:23 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Nou, dat is wel waar. Waar Herbert bijna maximaal scoort op de irritantheidsschaal, scoort Ducrot daar een absolute buitencategorie
Denk dat Rasmussen inderdaad die bollen kan vergeten nu.quote:
Dubbele punten op Alpe d'Huez?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:24 schreef 456 het volgende:
Ja, mik dat bollenklassement voor de rabo;s maar de recycle bak in hoor.
Dat gevoel krijg ik ook een beetje, maar dat wil ik niet. Verdomme, tis een etappe naar DE Alpquote:
Kvind het werkelijk zo saai nog niet hoor.quote:
komt nog wel straks aan het begin van de Alpquote:
Zojuist zei iemand hier op dit forum al terecht: Als bestaat niet in de sport.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:28 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Als Boogerd of Rasmussen die pakt liggen er nog dikke kansen dus.
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:29 schreef Ericr het volgende:
Om in FIFA en IOC termen te spreken, 'de beste Tour ooit!!'
Pff, Boogerd en Rasmussen kunnen nog 40 punten pakken deze etappe dus de bolletjes trui is nog haalbaar.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:29 schreef 456 het volgende:
Zojuist zei iemand hier op dit forum al terecht: Als bestaat niet in de sport.
'Lekker blijven plakken'quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:31 schreef jorienvdherik het volgende:
naar de supermarkt haha
iddquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:32 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik hoop toch echt dat de winnaar nog niet vooraan zit,
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:34 schreef Art_Core het volgende:
Als de ploeg van Armstrong op de Tourmalet iedereen behalve Basso uit het wiel had gereden was er nog harder gekankerd denk ik. Het is niet groots, maar er gebeurt genoeg.
Dit is wel een vrij grote groep met renners die nog geen trap te veel hebben gedaan (Cunego bijvoorbeeld).quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:36 schreef Art_Core het volgende:
Ik heb ze al wel vaker minuten zien goedmaken op de Alp. Je kan daar in de eerste 5 kilometer compleet geparkeerd komen te staan als je een lange vlucht in de benen hebt.
hoop hetquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:38 schreef Art_Core het volgende:
De winnaar zit niet in de eerste groep als het verschil niet boven de 4 minuten zit. Daar durf ik wel een wedje aan te wagen.
quote:
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:42 schreef Ericr het volgende:
UllrichBoogerd in de regen in 19981996, dat was mooi.
Neuh, Alpe rijd je niet binnen een half uurquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Het wordt vandaag dan wel een vroege finish als ze nog maar 28 km moeten.
Er schijnt nog een kleine klim op het einde te zitten.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Het wordt vandaag dan wel een vroege finish als ze nog maar 28 km moeten.
Je bedoelt dat hobbeltje, daar vliegen ze overheen hoorquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Er schijnt nog een kleine klim op het einde te zitten.
Misschien werkt die regen ontnuchterendquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:44 schreef Art_Core het volgende:
Ik hoop oprecht dat die zatlappen op de berg geen brokken maken. Het wordt met het jaar erger.
Doen ze dan 1 uur doen over 14 km klimmen op de L'Alpe D'Huez?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Er schijnt nog een kleine klim op het einde te zitten.
Als ze dat tegenwoordig al bergentoppen gaan noemenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:47 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Je bedoelt dat hobbeltje, daar vliegen ze overheen hoor
Het stempel "Hors Categorie" wat stelt dat goddomme nog voor tegenwoordigquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als ze dat tegenwoordig al bergentoppen gaan noemen
van Aalten wel, deze renners 20 minuten sneller.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:48 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Doen ze dan 1 uur doen over 14 km klimmen op de L'Alpe D'Huez?
Dan blijft het een vroege finish.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:49 schreef Ericr het volgende:
[..]
van Aalten wel, deze renners 20 minuten sneller.
Hoe verassend met Gonchar op kopquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:49 schreef AndermansGeldTilter het volgende:
Dat verschil blijft maar hetzelfde
die zetten af onderaan bij de die laatste heuvel..quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:51 schreef Ericr het volgende:
Die Dessel zijn ze ook nog niet kwijt uit de top 10.
Komt goed uit. Dijkstra vat de boel even samen voor jequote:
Voor iedereen die later is ingeschakeldquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:51 schreef 456 het volgende:
[..]
Komt goed uit. Dijkstra vat de boel even samen voor je
Ja, waar onder 40 minuten voor de laatste 14km.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:53 schreef HPoi het volgende:
Zijn ze nou zo snel of ben ik??? Ze hoeven nog maar 27km??
Ik was tijdelijk uitgeschakeldquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:53 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Voor iedereen die later is ingeschakeld
Schleck.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:54 schreef Martijn_fijn het volgende:
Voor wie rijd Zabriskie?
Vasseur en Ventoso met hartslag 0 bpm, en Scholz met -1 bpm. Ik denk dat ze dood zijnquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:51 schreef Ericr het volgende:
http://www.ubilabs.net/tdf/
Tankink is deze wedstrijd in de wedstrijd aan het winnen.
Ach, zo'n klein bergje.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:53 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, waar onder 40 minuten voor de laatste 14km.
Zberg hebben ze maar alvast er af gehaald.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:55 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Vasseur en Ventoso met hartslag 0 bpm, en Scholz met -1 bpm. Ik denk dat ze dood zijn
Als het dan ook maar wat oplevert. Landis heeft amper een ploeg maar die lacht zich voorlopig dood.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:55 schreef 456 het volgende:
Dat die Flecha er nog wel goed aan blijft trekken. Echt knap. Voor het zelfde geld is ie gewoon op na zijn ontsnapping. Heeft Rabo zo ook een goede aan
Het idee is goedquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:57 schreef AndermansGeldTilter het volgende:
Rasmussen opent zometeen, dan Bogey en dan moet Menchov er nog een versnelling overheen gooien en dan hopen dat Landis eraf valt.
Ah, meiner kleine Bootsjungen!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:59 schreef thaleia het volgende:
Ah, de heren geilen al net zo op Voigt als ik
Mijn wichelroede komt vaak bij andere dingen omhoogquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:00 schreef Art_Core het volgende:
Even de wichelroede omhoog.. welke naam komt er naar boven.... Sastre!
In het peloton.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Waar is Boogerd?
zal toch moeten, als er iemand de tour wilt winnen zondagquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:02 schreef Ericr het volgende:
En morgen gebeurt ook weer geen donder natuurlijk, wat een Tour.
Oja..quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:01 schreef 456 het volgende:
[..]
Mijn wichelroede komt vaak bij andere dingen omhoog
Prachtig!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:03 schreef snellejelle het volgende:
Is het een leuke rit? Ik kan het niet zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |