Kzag wel iemand met een rol wc papier onder zjin arm naar de kant fietsen... Dus wie weet.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Landis, Rasmussen, Karpets en Caucchioli gaan even rustig plassen.
Testosteron dacht ik.quote:
Pubertijd.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:08 schreef kollie het volgende:
en Herbert meldt nog maar eens dat De la Fuente zichzelf aan het ontdekken is in deze Tour![]()
Tuurljik. Podiumplek is veel meer waard dan bollen of groen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:09 schreef 456 het volgende:
Doemdenk scenario:
Ik vind dat breukink wel ERG hoog speelt door op de gele trui enkel en alleen maar te spelen.
Wat nu als Menchov 2e of 3e wordt. En ook geen bergtrui? En geen groen (ook al min of meer opgegeven door freire)?
Is het dan toch geslaagd?
Was al geslaagd met 2 ettapes.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:09 schreef 456 het volgende:
Doemdenk scenario:
Ik vind dat breukink wel ERG hoog speelt door op de gele trui enkel en alleen maar te spelen.
Wat nu als Menchov 2e of 3e wordt. En ook geen bergtrui? En geen groen (ook al min of meer opgegeven door freire)?
Ja, je kan alleen een Tour winnen door hoog spel te spelen. Het is nu echt pokeren.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:09 schreef 456 het volgende:
Doemdenk scenario:
Met een podiumplek voor Menchov is de tour geslaagd lijkt me.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:09 schreef 456 het volgende:
Doemdenk scenario:
3quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:10 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Was al geslaagd met 2 ettapes.Maar ja nu mag de lat wel hoger.
idd. Rasmussen moet nu gewoon winnen. Dubbele punten op het eind tochquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:07 schreef Slachtkalf het volgende:
Kut De la Fuenta opbokken
Hij moet op z'n minst echt geprobeerd hebben die Floyd te lossen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:10 schreef knep het volgende:
Met een podiumplek voor Menchov is de tour geslaagd lijkt me.
Dat is tenslotte het doel al van de laatste jaren.
In het achterhoofd speelt mee dat Menchov eigenlijk ook zou kunnen winnen.
De bergtrui boeit niet al zouden wij Boogerd fans dat graag zien.
Scheelt maar 2 punten.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:07 schreef Zwansen het volgende:
Gelukkig pakt Garzelli de meeste punten.
Ja. 40 punten.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:11 schreef Dos37 het volgende:
[..]
idd. Rasmussen moet nu gewoon winnen. Dubbele punten op het eind toch
Ben ik met je eens, maar niet ten koste van allesquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:12 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hij moet op z'n minst echt geprobeerd hebben die Floyd te lossen.
Daarom zit De Rooij zelf vandaag naast Breukink in de ploegwagen. Zodat het pokerspelletje van Breukink, zoals ook bij de winst van Popovych, een beetje ingedamd wordt.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:09 schreef 456 het volgende:
Dat is ook de taak van Matheu Hermans dacht ik.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:19 schreef 456 het volgende:
Raar dat Ducrot en Zeikstraal dit soort informatie NOOIT hebben, lezen enkel op wat we ook al op tv zien.
Waarom hebben zij ook niet die informatie op hun internet/officiele tourradio?
en waar baseer je dit op?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:16 schreef vanDaal het volgende:
[..]
Daarom zit De Rooij zelf vandaag naast Breukink in de ploegwagen. Zodat het pokerspelletje van Breukink, zoals ook bij de winst van Popovych, een beetje ingedamd wordt.
Moeten ze wel gaan koersen, en niet die mannen van CEI.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:22 schreef Zwansen het volgende:
Op die 2e categorie kunnen ze een hoop terugpakken. Vrije lange klim maar niet steil.
Niet voor 4 uur denk ik.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:22 schreef 9christensen het volgende:
hoelaat begint de alpe ongeveer?
De wind staat daar in het voordeel, hoor ik net, op de Lautaret. Voordeliger voor vluchters.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Moeten ze wel gaan koersen, en niet die mannen van CEI.
Dan moeten de mannen van Pereiro wel steun krijgen van T-mobile of Rabobank denk ik.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:22 schreef Zwansen het volgende:
Op die 2e categorie kunnen ze een hoop terugpakken. Vrije lange klim maar niet steil.
Hij rijdt weer.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:23 schreef Ambrosius het volgende:
De Jongh gevallen.
Volgens Wuyts een ravijntjuh.quote:
De Lauteret is eigenlijk niet echt een klim. Die wordt zo hard opgereden dat je als peloton zeker nog voordeel hebt.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
Voordeel voor Garzelli is wel dat er nauwelijks vallei is vandaag, als ze beneden zijn is 't meteen terug omhoog.
Groot, Bennati en Tankink sluiten net weer aan.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:26 schreef vanDaal het volgende:
Heb geen tv hier, hoe groot (klein) is het peleton nog?
Waarom? Niet selectief genoeg om het verschil echt veel kleiner te maken, zeker als ze niet gaan rijden.quote:
die heeft te weinig voorsprong op landis voor de TT alleen. Dus die maakt hem echt geen zorgen hoor.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:27 schreef 9christensen het volgende:
Als ze tot L'Alpe d'Huez wachten kan het wel eens te laat zijn. Als Pereiro net als vorig jaar in de laatste week in vorm is.
Het is net het hedendaagse voetbal. Een groot schaakspel.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:30 schreef Gremen het volgende:
Pokeren is het wel het woord de laatste tijd
Tuurlijk wel. In je eentje daar tegen opfietsen is veel zwaarder dan kop over kop. Bij een steile klim heb je weinig voordeel als er iemand voor je rijdt.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarom? Niet selectief genoeg om het verschil echt veel kleiner te maken, zeker als ze niet gaan rijden.
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:31 schreef Sheepcidus het volgende:
Geen Texas Holdem dit jaar, dat dan weer wel.
Whehehe.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:31 schreef Sheepcidus het volgende:
Geen Texas Holdem dit jaar, dat dan weer wel.
Vorig jaar was het 1,5 minuut verschil tussen die twee in de laatste tijdrit.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:31 schreef flyckje het volgende:
[..]
die heeft te weinig voorsprong op landis voor de TT alleen. Dus die maakt hem echt geen zorgen hoor.
Een héle slechte dag als dit klopt...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:36 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Cool, Beat Zberg heeft een slechte dag.
Zit je nou weer met je Rondemaster prono in je hoofd naar die etappe te kijken? Laat varen!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:37 schreef jorienvdherik het volgende:
baal er van dat verschil zo groot is met het peleton
ja rondemasterquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:38 schreef Ericr het volgende:
[..]
Zit je nou weer met je Rondemaster prono in je hoofd naar die etappe te kijken? Laat varen!![]()
Lijkt mij sterk als ze niets gaan ondernemen op 'onze' Hollandse berg.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:38 schreef Aurelium het volgende:
ben benieuwd wanneer en of rabo vandaag nog wat gaat ondernemen. Zal dr wel niet meer inzitten.
ach dan doet ie t nog niet zo slecht, kan erger...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:37 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Een héle slechte dag als dit klopt...
Heart: 0 bpm
icon Speed: 0 km/h
Op de Alpe, dit is in ieder geval weinig aan. Maar wel het bekende werk, wachten tot de laatste klim. Jarenlang al aan het hopen dat het anders gaat, maar het gebeurt eigenlijk amper.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:39 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ja rondemaster
maar wat denk jij dat er nog gaat gebeuren dan vandaag?
Mannen als Schleck, Garzelli, Hincapie en Cunego kunnen misschien wel vooruitbliven, de rest gaat echt geen stand houdenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:39 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ja rondemaster
maar wat denk jij dat er nog gaat gebeuren dan vandaag?
Boogert, rasmussen en menchov zitten alle 3 in het peloton. Ik ze echt niet zomaar meer terug keren richting de kopgroep.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:39 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk als ze niets gaan ondernemen op 'onze' Hollandse berg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |