Kzag wel iemand met een rol wc papier onder zjin arm naar de kant fietsen... Dus wie weet.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Landis, Rasmussen, Karpets en Caucchioli gaan even rustig plassen.
Testosteron dacht ik.quote:
Pubertijd.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:08 schreef kollie het volgende:
en Herbert meldt nog maar eens dat De la Fuente zichzelf aan het ontdekken is in deze Tour![]()
Tuurljik. Podiumplek is veel meer waard dan bollen of groen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:09 schreef 456 het volgende:
Doemdenk scenario:
Ik vind dat breukink wel ERG hoog speelt door op de gele trui enkel en alleen maar te spelen.
Wat nu als Menchov 2e of 3e wordt. En ook geen bergtrui? En geen groen (ook al min of meer opgegeven door freire)?
Is het dan toch geslaagd?
Was al geslaagd met 2 ettapes.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:09 schreef 456 het volgende:
Doemdenk scenario:
Ik vind dat breukink wel ERG hoog speelt door op de gele trui enkel en alleen maar te spelen.
Wat nu als Menchov 2e of 3e wordt. En ook geen bergtrui? En geen groen (ook al min of meer opgegeven door freire)?
Ja, je kan alleen een Tour winnen door hoog spel te spelen. Het is nu echt pokeren.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:09 schreef 456 het volgende:
Doemdenk scenario:
Met een podiumplek voor Menchov is de tour geslaagd lijkt me.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:09 schreef 456 het volgende:
Doemdenk scenario:
3quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:10 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Was al geslaagd met 2 ettapes.Maar ja nu mag de lat wel hoger.
idd. Rasmussen moet nu gewoon winnen. Dubbele punten op het eind tochquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:07 schreef Slachtkalf het volgende:
Kut De la Fuenta opbokken
Hij moet op z'n minst echt geprobeerd hebben die Floyd te lossen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:10 schreef knep het volgende:
Met een podiumplek voor Menchov is de tour geslaagd lijkt me.
Dat is tenslotte het doel al van de laatste jaren.
In het achterhoofd speelt mee dat Menchov eigenlijk ook zou kunnen winnen.
De bergtrui boeit niet al zouden wij Boogerd fans dat graag zien.
Scheelt maar 2 punten.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:07 schreef Zwansen het volgende:
Gelukkig pakt Garzelli de meeste punten.
Ja. 40 punten.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:11 schreef Dos37 het volgende:
[..]
idd. Rasmussen moet nu gewoon winnen. Dubbele punten op het eind toch
Ben ik met je eens, maar niet ten koste van allesquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:12 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hij moet op z'n minst echt geprobeerd hebben die Floyd te lossen.
Daarom zit De Rooij zelf vandaag naast Breukink in de ploegwagen. Zodat het pokerspelletje van Breukink, zoals ook bij de winst van Popovych, een beetje ingedamd wordt.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:09 schreef 456 het volgende:
Dat is ook de taak van Matheu Hermans dacht ik.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:19 schreef 456 het volgende:
Raar dat Ducrot en Zeikstraal dit soort informatie NOOIT hebben, lezen enkel op wat we ook al op tv zien.
Waarom hebben zij ook niet die informatie op hun internet/officiele tourradio?
en waar baseer je dit op?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:16 schreef vanDaal het volgende:
[..]
Daarom zit De Rooij zelf vandaag naast Breukink in de ploegwagen. Zodat het pokerspelletje van Breukink, zoals ook bij de winst van Popovych, een beetje ingedamd wordt.
Moeten ze wel gaan koersen, en niet die mannen van CEI.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:22 schreef Zwansen het volgende:
Op die 2e categorie kunnen ze een hoop terugpakken. Vrije lange klim maar niet steil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |