vooral dat etcquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:15 schreef RayMania het volgende:
Ik denk toch dat de ritwinst naar een top tien renner gaat (Menchov etc.).
Ja maar die lopen nu wel goed te stampen. Terwijl al die klassements renners niets hoeven te doen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
4 minuten is normaal gezien voldoende voor mannen als Garzelli.
mag het hopen jaquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:15 schreef RayMania het volgende:
Ik denk toch dat de ritwinst naar een top tien renner gaat (Menchov etc.).
Die heeft toch al een serieus jasje uitgedaan (quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
4 minuten is normaal gezien voldoende voor mannen als Garzelli.
Ik herhaal enkel wat Hans De Clercq zegt. Die heeft wel vaker gelijk bij dergelijke uitspraken.quote:
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:17 schreef 456 het volgende:
"Ik ben geen Piet Paulisma"
Nou Dijkstra, je valt wel in de zelfde categorie:
Meest irritante bekende nederlander...
Herbie gaat Piet vooraf met mijlen voorsprong.....loser en dat is iequote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:17 schreef 456 het volgende:
De La Fuente is punten aan het sprokkelen voor z'n trui. Die snapt ook wel dat hij vroeg of laat wordt ingelopen. Overigens staat een gele trui beter dan een bolletjestrui bij de SDV-outfits.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:15 schreef 456 het volgende:
Dit wordt wel spannend. Die 2 voorop die rijden zich kapot. Peloton weet dat 4 minuten dicht te rijden is op de alpe. Zeker als zij vermoeid zijn vooraan.
Met die vent wil ik naar een karaoke-bar, wat een stem.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik herhaal enkel wat Hans De Clercq zegt.
Hoop alleen niet dat het gaat onweren, want ik denk dat onweer niet veel goeds zou betekenen voor de verslaggevingquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:18 schreef Ericr het volgende:
Straks lekker plensen op de Alpe.
Nou ja, Piet is ook gelijk met zn kop op tv, gelukkig hoeven we dat bij Herbert nog niet te doorstaanquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:17 schreef 456 het volgende:
Ze vertellen beiden een hoop onzin in ieder geval....quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:17 schreef 456 het volgende:
Dat zou jammer zijn ja als we herbert door de telefoon moeten horen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:19 schreef Maybach het volgende:
[..]
Hoop alleen niet dat het gaat onweren, want ik denk dat onweer niet veel goeds zou betekenen voor de verslaggeving
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:19 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Nou ja, Piet is ook gelijk met zn kop op tv, gelukkig hoeven we dat bij Herbert nog niet te doorstaan
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:17 schreef 456 het volgende:
Nu ook hoor.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:21 schreef Ericr het volgende:
de la Fuente straks in de bollen.
Ik heb het eigenlijk meer over het beeld. Camera's in helicopter hoog in de lucht, bliksem, helcopter landen?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:20 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Dat zou jammer zijn ja als we herbert door de telefoon moeten horen.![]()
idd ik ook.. meer aan die maartenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:21 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]wat is er nou zo erg aan die gast? Ik ben geen echte wielren fanaat, meet een toer-kijker en stoor me er niet echt aan ofzo.
You evil, horrible userquote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
PS: voorlopig weer allemaal. 15 op 15
.
Nou, dat is wel waar. Waar Herbert bijna maximaal scoort op de irritantheidsschaal, scoort Ducrot daar een absolute buitencategoriequote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:21 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
idd ik ook.. meer aan die maarten![]()
En Eurosport dan? Is dat commentaar beter?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:23 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Nou, dat is wel waar. Waar Herbert bijna maximaal scoort op de irritantheidsschaal, scoort Ducrot daar een absolute buitencategorie
Denk dat Rasmussen inderdaad die bollen kan vergeten nu.quote:
Dubbele punten op Alpe d'Huez?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:24 schreef 456 het volgende:
Ja, mik dat bollenklassement voor de rabo;s maar de recycle bak in hoor.
Dat gevoel krijg ik ook een beetje, maar dat wil ik niet. Verdomme, tis een etappe naar DE Alpquote:
Kvind het werkelijk zo saai nog niet hoor.quote:
komt nog wel straks aan het begin van de Alpquote:
Zojuist zei iemand hier op dit forum al terecht: Als bestaat niet in de sport.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:28 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Als Boogerd of Rasmussen die pakt liggen er nog dikke kansen dus.
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:29 schreef Ericr het volgende:
Om in FIFA en IOC termen te spreken, 'de beste Tour ooit!!'
Pff, Boogerd en Rasmussen kunnen nog 40 punten pakken deze etappe dus de bolletjes trui is nog haalbaar.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:29 schreef 456 het volgende:
Zojuist zei iemand hier op dit forum al terecht: Als bestaat niet in de sport.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |