Pff, Boogerd en Rasmussen kunnen nog 40 punten pakken deze etappe dus de bolletjes trui is nog haalbaar.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:29 schreef 456 het volgende:
Zojuist zei iemand hier op dit forum al terecht: Als bestaat niet in de sport.
'Lekker blijven plakken'quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:31 schreef jorienvdherik het volgende:
naar de supermarkt haha
iddquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:32 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik hoop toch echt dat de winnaar nog niet vooraan zit,
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:34 schreef Art_Core het volgende:
Als de ploeg van Armstrong op de Tourmalet iedereen behalve Basso uit het wiel had gereden was er nog harder gekankerd denk ik. Het is niet groots, maar er gebeurt genoeg.
Dit is wel een vrij grote groep met renners die nog geen trap te veel hebben gedaan (Cunego bijvoorbeeld).quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:36 schreef Art_Core het volgende:
Ik heb ze al wel vaker minuten zien goedmaken op de Alp. Je kan daar in de eerste 5 kilometer compleet geparkeerd komen te staan als je een lange vlucht in de benen hebt.
hoop hetquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:38 schreef Art_Core het volgende:
De winnaar zit niet in de eerste groep als het verschil niet boven de 4 minuten zit. Daar durf ik wel een wedje aan te wagen.
quote:
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:42 schreef Ericr het volgende:
UllrichBoogerd in de regen in 19981996, dat was mooi.
Neuh, Alpe rijd je niet binnen een half uurquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Het wordt vandaag dan wel een vroege finish als ze nog maar 28 km moeten.
Er schijnt nog een kleine klim op het einde te zitten.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Het wordt vandaag dan wel een vroege finish als ze nog maar 28 km moeten.
Je bedoelt dat hobbeltje, daar vliegen ze overheen hoorquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Er schijnt nog een kleine klim op het einde te zitten.
Misschien werkt die regen ontnuchterendquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:44 schreef Art_Core het volgende:
Ik hoop oprecht dat die zatlappen op de berg geen brokken maken. Het wordt met het jaar erger.
Doen ze dan 1 uur doen over 14 km klimmen op de L'Alpe D'Huez?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Er schijnt nog een kleine klim op het einde te zitten.
Als ze dat tegenwoordig al bergentoppen gaan noemenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:47 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Je bedoelt dat hobbeltje, daar vliegen ze overheen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |