Collectief of nietquote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:29 schreef cyberstalker het volgende:
Ik begrijp dat nog niet zo, dat zelfmoord. Zou je dat misschien even voor kunnen doen?
Goed idee!! Maar nog even afwachten wat de rest wil....quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:29 schreef cohen het volgende:
ik doe mee! ik wil alleen niet in de brand. ik dacht aan een collectieve heroine overdosis actie!
dus eerst al je geld verbrassen aan een zooi heroine, en daarna met zn alleen een supershot nemen! wanneer wil je?
mooi, dan zijn we al met 3!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:33 schreef kyraaa het volgende:
pillen en drugs overdosis ja
zoals ik altijd?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:37 schreef Rubend het volgende:
Ja maar wat nou als iemand die pillen en drugs overleefd?
Dan hoeft 't van mij al niet meerquote:
Nee want daarom wou ik zelfmoordquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:05 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dan hoeft 't van mij al niet meer![]()
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:05 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
aahhh, toe, pleasequote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:05 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:05 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Cohen, weet je al waar we het het beste kunnen uitvoeren?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:27 schreef cohen het volgende:
hoppa, gaat lekker zo!
tnx begon me al alleen te voelenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:20 schreef cohen het volgende:
ik zit naast kyraaa!!!
ik ben bang voor vuurwerkquote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:32 schreef cohen het volgende:
ok. ok, je hebt gelijk Maidzjel. ik zal er nog eens over nadenken. wat ook leuk is om in jouw kelder te zitten. dat we er eerst zelf in gaan zitten en daarna de HELE kelder volladen met chinese ratelbanden en 100.000 klappers. dat overleven we echt niet hoor. dan wordt het 1 grote vuuwerkbom
Ik wel, zo lang ik tijdens het wachten op de daadwerkelijke overdosis een jointje kan opsteken.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:42 schreef cohen het volgende:
ik kan vrijdag wel. want zaterdags moet ik voetballen.
en met dat prikkeldraad lijkt me niet echt goed idee. want daar ga je toch niet dood aan? iemand nog voor overdosis heroine?
Gelukkig maken explosieven niet zoveel lawaaiquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:00 schreef Rubend het volgende:
ja maar al dat vuurwerk... daar krijg je pijn van in je oren.
Moet niet gebeuren.
Is er niet een of ander iemand die even zijn lichaam vol kan plakken met explosieven?
Die info kun je zo van internet afhalen!
een metro is zwaarder... beter lijn 54/53 gaan liggen! lig je onder een paar ton wielen die je kapot snijdt... is beter dan een tram die remt met zand en je nog half ligt dood te bloeden... metro lijkt me stukken minder pijnlijkquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:27 schreef Rubend het volgende:
ja kan...
we kunnen ook met zijn allen op een rijtje gaan liggen op de trambaan en ervoor zorgen dat de trambestuurder gewoon doorrijdt!
![]()
![]()
I second that.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:33 schreef kyraaa het volgende:
pillen en drugs overdosis ja
ja maar je moet er wel een beetje van kunnen genieten.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:46 schreef kyraaa het volgende:
[..]
een metro is zwaarder... beter lijn 54/53 gaan liggen! lig je onder een paar ton wielen die je kapot snijdt... is beter dan een tram die remt met zand en je nog half ligt dood te bloeden... metro lijkt me stukken minder pijnlijksucces drmee
Ja voor als het mislukt... en we moeten sowieso eerst oefenen dus daar kan al wat misgaan! Kun je beter maar een goede verzekering hebben toch!quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:59 schreef Metaalkop het volgende:
Een ziekenfondsverzekering? voor als het mislukt ofzo?
Verder nog een ideetje: vliegtuig kapen en ergens tegenop vliegen.,
Idd... Maatschappij?quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:04 schreef Rubend het volgende:
[..]
Ja voor als het mislukt... en we moeten sowieso eerst oefenen dus daar kan al wat misgaan! Kun je beter maar een goede verzekering hebben toch!
Hangt van de plaats af... Als we het, zoals eerder voorgesteld, in een kelder doen neem je geen anderen mee dan de zelfmoordenaarsquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:06 schreef Gauge het volgende:
Met een bomgordel neem je een groot aantal klootzakken mee, wat mensen nu eenmaal zijn. Je zou kunnen zeggen dat het een goede prijs-kwaliteit verhouding heeft.
Waarom niet meteen de frustratie die je hebt over de maatschappij in daad omzetten?quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:14 schreef Metaalkop het volgende:
[..]
Hangt van de plaats af... Als we het, zoals eerder voorgesteld, in een kelder doen neem je geen anderen mee dan de zelfmoordenaars
Welke locatie stel jij dan voor?quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:17 schreef Gauge het volgende:
[..]
Waarom niet meteen de frustratie die je hebt over de maatschappij in daad omzetten?
Geen idee welke maatschappij....quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:08 schreef Metaalkop het volgende:
[..]
Idd... Maatschappij?
offtopic: ik heb je maar fftjes gequote in me sig...vond het wel een mooie uitspraak
bungee jumpen zonder bungee?quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:47 schreef Rubend het volgende:
Nee joh.... het moet wel iets origineels zijn!
Met zijn allen een vliegtuig uitspringen zonder parachute!
ja maar om dat met zijn allen uit te voeren.....quote:
Headfirst, anders breek je straks alleen een been ofzo.quote:
ja dat lijkt me wel wat... zo stoned/high worden dat je toch niet meer weet wat je doet en dan springen!quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:36 schreef pc-fr34k het volgende:
Valt te combineren natuurlijk, eerst allemaal drugs, dan uit een vlieftuig springen of van een brug..
Ja op de A4 richting amsterdam 's ochtendsvroeg als er toch al een megafile staat!quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:19 schreef Metaalkop het volgende:
Of knetterstoned uit een vliegtuig OP een brug springen... wegversperring![]()
Zou trouwens ook op een snelweg oid kunnen
Ok, dat is dan afgesproken. Misschien van te voren pers inlichten? Live-beelden op tv zou mooi zijnquote:Op donderdag 20 juli 2006 08:55 schreef Rubend het volgende:
[..]
Ja op de A4 richting amsterdam 's ochtendsvroeg als er toch al een megafile staat!
![]()
Goed plan! Moeten we dan wel na de vakantie doen want dan zijn er meer mensen in 't land die er last van hebben!
Dan maken we het overigens wel heel erg collectief![]()
Maarja des te meer publiciteit hebben we! Beter voor de film
![]()
Wat een eer!quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:32 schreef Rubend het volgende:
Ja we gaan zeker de goeie kant op!
Idd alle knelpunten proberen vast te zetten zodat heel nederland een dag niet kan rijden!
Top-idee!
Ik stel bij deze dan ook Metaalkop en Cohen aan als Voorzitters van de Nationale Collectieve Zelfmoord Actiegroep.
AKA : "NCZA"
Good luck!
echt????quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:32 schreef Rubend het volgende:
Ja we gaan zeker de goeie kant op!
Idd alle knelpunten proberen vast te zetten zodat heel nederland een dag niet kan rijden!
Top-idee!
Ik stel bij deze dan ook Metaalkop en Cohen aan als Voorzitters van de Nationale Collectieve Zelfmoord Actiegroep.
AKA : "NCZA"
Good luck!
Ik ga mijn geweldige paintskills gebruiken om een foldertje te makenquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:41 schreef cohen het volgende:
[..]
echt????ik ben ongelofelijk trots nu!
ik ga alle snelwegen in kaart brengen, mensen werven, auto;s bekijken om te zien waar we het beste voor kunnen springen. media inlichten.
metaalkop, kan jij dan misschien zorgen voor folders om uit te delen aan onze companen? en wil jij de viaducten testen??
Dat doe ik wel!quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:43 schreef Metaalkop het volgende:
[..]
Ik ga mijn geweldige paintskills gebruiken om een foldertje te maken![]()
Hoe moet ik viaducten testen?
Betaal jij? ik ben een beetje heel erg blutquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:58 schreef cohen het volgende:
hahahaha echt super! zijn deze folders al gedrukt?? in een oplage van 40.000
Daar zit wat in. Ik ga alvast bij de buren langs, die klagen toch altijd dat ik teveel geluid produceer.quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:00 schreef cohen het volgende:
dit halen we wel op bij de sponsoren. er zijn zat mensen die ons dood willen. die moeten maar voor de kosten opdraaien
Ja, ik ben 14, en, so what? Als ik dood wil, dan ga ik toch gewoon? Loop niet te kutten!quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:24 schreef Gauge het volgende:
Edit: 1992Nouja, je kan er maar niet vroeg genoeg mee beginnen, vroeg begonnen is half gewonnen zeg maar.
Als ze niet betalen, nemen we ze meequote:Op donderdag 20 juli 2006 11:05 schreef Rubend het volgende:
Ja dat is ook een goed plan!
I.p.v. Jantje Beton gaan we nu langs voor de NCZA!
Klinkt toch ook als een soort.... iets... en bejaarden betalen toch wel
Dit plan gaat slagen !! Ik voel het !
Tegen dit soort goeie ideeen kan ik domweg niet op!quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:07 schreef Metaalkop het volgende:
[..]
Als ze niet betalen, nemen we ze mee![]()
Cohen ben jij 10??quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:08 schreef cohen het volgende:
ja idd! 14 is toch een mooie leeftijd om te sterven lijkt me. had ik het toen maar gedaan. ik ben nu 10 jaar verder. echt zonde van mn tijd die 10 jaar
Ja maar er zijn er altijd wel een paar uit die club die mee willen doen!quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:21 schreef Metaalkop het volgende:
Maar dat is wel een heel ander principe. Al-Quada (hoe je dat ook schrijft) heeft een onverklaarbare voorkeur voor bomgordels, terwijl wij er juist voor gaan om alleen ons lichaam als wapen te gebruiken
relaxte datum, dan kies ik 25 mei?quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:21 schreef Rubend het volgende:
Ja idd....
Maar goed... na alle nacalculaties e.d. wanneer kunnen we ons project uitvoeren??
Ik zat te denken ergens in mei 2084???
Of zou het toch wat sneller kunnen?
suicidale zelfmoord, ronde cirkel-shit en dat terminale heeft er al helemaal niets mee te makenquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:44 schreef opgebaarde het volgende:
altijd mooi een collectieve suicidale terminale zelfmoord, alleen pass ik deze keer.
Is het dan ook de bedoeling om zoveel mogelijk mensen last te geven van die collectieve zelfmoord? Zoals op het zelfde moment voor een sneltreinen te springen die op de drukste trajecten rijden? met 6 man krijg je bijna geheel Nederland plat
Ook meedoen?quote:
Zegt de TS!quote:
Leuk dat je meedoet! Alleen...als je een beetje had gelezen had je gezien dat we al een heel plan haddenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:22 schreef Jutima het volgende:
Dit is echt het beste topic ever! Count me in
Ik vond dit altijd een mooie:
Jezelf opsluiten in een klein kantoortje. Alle kieren van de deur en ramen dichtplakken met industrial tape. Vervolgens met een laserprinter oneindig veel kopiën maken van een blaadje met de tekst "Ik kopiëer mezelf een ongeluk", totdat alle zuurstof in de ruimte vervangen is door ozon
Maar then again, to disrupt the fucking country is waaay better. Jaaaa, ik wil doohood!
Niet erg, niet ergquote:EDIT: sorry, niet geziend at het er stondheb vakantie, dus me engels is niet zo goed
Tsja, als één van de leiders van het NCZA zou je toch wel verwachten dat ik goed Engels kan, om, bijvoorbeeld, de buitenlandse pers te woord te staan.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:41 schreef Jutima het volgende:
[..]
Niet erg, niet ergJe gaat toch dood, waarom zou je zelfs nog maar een klein beetje je best doen om je Engels te verbeteren
Koeien op de snelweg!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:41 schreef Jutima het volgende:
Zouden dieren trouwens ook te porren zijn voor een massale zelfmoordactie? Een grote vlucht duiven die zichzelf te pletter stort op onschuldige wandelaars, dat lijkt me wel wat![]()
ja maar we kunnen het altijd wel oppakkenquote:Op woensdag 26 juli 2006 10:48 schreef Metaalkop het volgende:
trouwens, volgens mij is dit topic een beetje doodgebloed
Nee, ik ga daar op vakantiequote:Op woensdag 26 juli 2006 11:02 schreef cohen het volgende:
gaan we met zijn alleen naar ierland om daar de boel plat te leggen met onze zelfmoordacties???
moet je wel half 5 opstaan...quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:55 schreef cohen het volgende:
wij maken van ierland gewoon verstIerland!! we leggen alles lam daar en vertieren het openbare leven!!!
kom met zn alleen achter Metaalkop aan!!
niet doen!quote:
laat maar, we wachten wel tot je terug bent. geniet je niet teveel op vakantie? het leven is kut en niet om te geniteen!! dat besef je wel..quote:
Natuurlijk, wees niet bangquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:02 schreef cohen het volgende:
[..]
laat maar, we wachten wel tot je terug bent. geniet je niet teveel op vakantie? het leven is kut en niet om te geniteen!! dat besef je wel..
bij de tram kan nog wel ja.. moet je niet bij de trein doen.. want doro de ns verhonger je.. treinen komen zo laatquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:27 schreef Rubend het volgende:
ja kan...
we kunnen ook met zijn allen op een rijtje gaan liggen op de trambaan en ervoor zorgen dat de trambestuurder gewoon doorrijdt!
![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:30 schreef ijsmeis het volgende:
Hoi, vlad en ik gaan het samen proberen.
Samen met ons hoop ik?quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:30 schreef ijsmeis het volgende:
Hoi, vlad en ik gaan het samen proberen.
Ja, vanmorgen om half 5 aangekomen, even 5 uur geslapen en nou weer Fok!en.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:08 schreef cohen het volgende:
ben je al terug van vakantie?
Cohen leeft nog!!quote:Op woensdag 19 september 2007 19:01 schreef cohen het volgende:
doet de hele wereld dan mee?
Skippybal + Cohen leven beide nog...quote:Op donderdag 20 september 2007 11:01 schreef -skippybal- het volgende:
Goeie kick!
quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:40 schreef Metaalkop het volgende:
[..]
...
Ik heb een lijstje gemaakt met mensen die (misschien) mee willen doen:skippybal cohen metaalkop rubend kyraaa marleenhoofd- heatseeker sebash maidzjel rival Mr_Ban Normannetje pc-fr34k (?) Gauge (?) roflpantoffel (?)
Dat zijn 15 mensen als ze allemaal meedoen. 5 mensen per knooppunt, dan hebben we er al 3. Doen we 4 mensen per knooppunt, dan moet er nog 1 iemand meedoen dan hebben we 4 knooppunten.
Mensen, schrijf je in! Dit moet slagen!
Droog??quote:Op donderdag 20 september 2007 21:21 schreef DuckiejStyle het volgende:
dit is best wel droog..
wtf dat gifje.quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:32 schreef Quannum het volgende:
Met z'n allen een trein koppen. [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker veel bloed![]()
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:29 schreef cyberstalker het volgende:
Ik begrijp dat nog niet zo, dat zelfmoord. Zou je dat misschien even voor kunnen doen?
de rest is doodquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:19 schreef opgebaarde het volgende:
handig een topic kicken waar 80% van de posters een emo is of beter gezegd, was.
Hmm deze belofte was ik vergeten, ik leef dus nog.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:43 schreef Rubend het volgende:
Zo... zag dat ik bijna 1.200 dagen niet meer geweest was...
Heb in de tussentijd al 3 x mezelf opgehangen...
Cohen, Metaalkop, Skippybal?
Zijn jullie er nog?
•skippybal
•cohen
•metaalkop
•rubend
•kyraaa
•marleenhoofd-
•heatseeker
•sebash
•maidzjel
•rival
•Mr_Ban
•Normannetje
•pc-fr34k (?)
•Gauge (?)
•roflpantoffel (?)
En deze mensen?
Ik zag overigens wel dat er iemand overleden was in 2008 waar ik nog wel eens mee fokte...
Bizar als je na zo'n lange tijd weer terug komt...
We kunnen het alsnog samen doen. Om het topic te redden.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:04 schreef marleenhoofd- het volgende:
[..]
Hmm deze belofte was ik vergeten, ik leef dus nog.
Nee, wel wasbenzinequote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:42 schreef cohen het volgende:
ik kan vrijdag wel. want zaterdags moet ik voetballen.
en met dat prikkeldraad lijkt me niet echt goed idee. want daar ga je toch niet dood aan? iemand nog voor overdosis heroine?
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:29 schreef cyberstalker het volgende:
Jemig, terug van weg geweest?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:18 schreef marleenhoofd- het volgende:
Ik het er eigenlijk niet zo'n zin meer in.
Hmmz jammer...quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:18 schreef marleenhoofd- het volgende:
Ik het er eigenlijk niet zo'n zin meer in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |