Ja maar er zijn er altijd wel een paar uit die club die mee willen doen!quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:21 schreef Metaalkop het volgende:
Maar dat is wel een heel ander principe. Al-Quada (hoe je dat ook schrijft) heeft een onverklaarbare voorkeur voor bomgordels, terwijl wij er juist voor gaan om alleen ons lichaam als wapen te gebruiken
relaxte datum, dan kies ik 25 mei?quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:21 schreef Rubend het volgende:
Ja idd....
Maar goed... na alle nacalculaties e.d. wanneer kunnen we ons project uitvoeren??
Ik zat te denken ergens in mei 2084???
Of zou het toch wat sneller kunnen?
suicidale zelfmoord, ronde cirkel-shit en dat terminale heeft er al helemaal niets mee te makenquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:44 schreef opgebaarde het volgende:
altijd mooi een collectieve suicidale terminale zelfmoord, alleen pass ik deze keer.
Is het dan ook de bedoeling om zoveel mogelijk mensen last te geven van die collectieve zelfmoord? Zoals op het zelfde moment voor een sneltreinen te springen die op de drukste trajecten rijden? met 6 man krijg je bijna geheel Nederland plat
Ook meedoen?quote:
Zegt de TS!quote:
Leuk dat je meedoet! Alleen...als je een beetje had gelezen had je gezien dat we al een heel plan haddenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:22 schreef Jutima het volgende:
Dit is echt het beste topic ever! Count me in
Ik vond dit altijd een mooie:
Jezelf opsluiten in een klein kantoortje. Alle kieren van de deur en ramen dichtplakken met industrial tape. Vervolgens met een laserprinter oneindig veel kopiën maken van een blaadje met de tekst "Ik kopiëer mezelf een ongeluk", totdat alle zuurstof in de ruimte vervangen is door ozon
Maar then again, to disrupt the fucking country is waaay better. Jaaaa, ik wil doohood!
Niet erg, niet ergquote:EDIT: sorry, niet geziend at het er stondheb vakantie, dus me engels is niet zo goed
Tsja, als één van de leiders van het NCZA zou je toch wel verwachten dat ik goed Engels kan, om, bijvoorbeeld, de buitenlandse pers te woord te staan.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:41 schreef Jutima het volgende:
[..]
Niet erg, niet ergJe gaat toch dood, waarom zou je zelfs nog maar een klein beetje je best doen om je Engels te verbeteren
Koeien op de snelweg!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:41 schreef Jutima het volgende:
Zouden dieren trouwens ook te porren zijn voor een massale zelfmoordactie? Een grote vlucht duiven die zichzelf te pletter stort op onschuldige wandelaars, dat lijkt me wel wat![]()
ja maar we kunnen het altijd wel oppakkenquote:Op woensdag 26 juli 2006 10:48 schreef Metaalkop het volgende:
trouwens, volgens mij is dit topic een beetje doodgebloed
Nee, ik ga daar op vakantiequote:Op woensdag 26 juli 2006 11:02 schreef cohen het volgende:
gaan we met zijn alleen naar ierland om daar de boel plat te leggen met onze zelfmoordacties???
moet je wel half 5 opstaan...quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:55 schreef cohen het volgende:
wij maken van ierland gewoon verstIerland!! we leggen alles lam daar en vertieren het openbare leven!!!
kom met zn alleen achter Metaalkop aan!!
niet doen!quote:
laat maar, we wachten wel tot je terug bent. geniet je niet teveel op vakantie? het leven is kut en niet om te geniteen!! dat besef je wel..quote:
Natuurlijk, wees niet bangquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:02 schreef cohen het volgende:
[..]
laat maar, we wachten wel tot je terug bent. geniet je niet teveel op vakantie? het leven is kut en niet om te geniteen!! dat besef je wel..
bij de tram kan nog wel ja.. moet je niet bij de trein doen.. want doro de ns verhonger je.. treinen komen zo laatquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:27 schreef Rubend het volgende:
ja kan...
we kunnen ook met zijn allen op een rijtje gaan liggen op de trambaan en ervoor zorgen dat de trambestuurder gewoon doorrijdt!
![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |