Collectief of nietquote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:29 schreef cyberstalker het volgende:
Ik begrijp dat nog niet zo, dat zelfmoord. Zou je dat misschien even voor kunnen doen?
Goed idee!! Maar nog even afwachten wat de rest wil....quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:29 schreef cohen het volgende:
ik doe mee! ik wil alleen niet in de brand. ik dacht aan een collectieve heroine overdosis actie!
dus eerst al je geld verbrassen aan een zooi heroine, en daarna met zn alleen een supershot nemen! wanneer wil je?
mooi, dan zijn we al met 3!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:33 schreef kyraaa het volgende:
pillen en drugs overdosis ja
zoals ik altijd?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:37 schreef Rubend het volgende:
Ja maar wat nou als iemand die pillen en drugs overleefd?
Dan hoeft 't van mij al niet meerquote:
Nee want daarom wou ik zelfmoordquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:05 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dan hoeft 't van mij al niet meer![]()
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:05 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
aahhh, toe, pleasequote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:05 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:05 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Cohen, weet je al waar we het het beste kunnen uitvoeren?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:27 schreef cohen het volgende:
hoppa, gaat lekker zo!
tnx begon me al alleen te voelenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:20 schreef cohen het volgende:
ik zit naast kyraaa!!!
ik ben bang voor vuurwerkquote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:32 schreef cohen het volgende:
ok. ok, je hebt gelijk Maidzjel. ik zal er nog eens over nadenken. wat ook leuk is om in jouw kelder te zitten. dat we er eerst zelf in gaan zitten en daarna de HELE kelder volladen met chinese ratelbanden en 100.000 klappers. dat overleven we echt niet hoor. dan wordt het 1 grote vuuwerkbom
Ik wel, zo lang ik tijdens het wachten op de daadwerkelijke overdosis een jointje kan opsteken.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:42 schreef cohen het volgende:
ik kan vrijdag wel. want zaterdags moet ik voetballen.
en met dat prikkeldraad lijkt me niet echt goed idee. want daar ga je toch niet dood aan? iemand nog voor overdosis heroine?
Gelukkig maken explosieven niet zoveel lawaaiquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:00 schreef Rubend het volgende:
ja maar al dat vuurwerk... daar krijg je pijn van in je oren.
Moet niet gebeuren.
Is er niet een of ander iemand die even zijn lichaam vol kan plakken met explosieven?
Die info kun je zo van internet afhalen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |