quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:30 schreef ijsmeis het volgende:
Hoi, vlad en ik gaan het samen proberen.
Samen met ons hoop ik?quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:30 schreef ijsmeis het volgende:
Hoi, vlad en ik gaan het samen proberen.
Ja, vanmorgen om half 5 aangekomen, even 5 uur geslapen en nou weer Fok!en.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:08 schreef cohen het volgende:
ben je al terug van vakantie?
Cohen leeft nog!!quote:Op woensdag 19 september 2007 19:01 schreef cohen het volgende:
doet de hele wereld dan mee?
Skippybal + Cohen leven beide nog...quote:Op donderdag 20 september 2007 11:01 schreef -skippybal- het volgende:
Goeie kick!
quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:40 schreef Metaalkop het volgende:
[..]
...
Ik heb een lijstje gemaakt met mensen die (misschien) mee willen doen:skippybal cohen metaalkop rubend kyraaa marleenhoofd- heatseeker sebash maidzjel rival Mr_Ban Normannetje pc-fr34k (?) Gauge (?) roflpantoffel (?)
Dat zijn 15 mensen als ze allemaal meedoen. 5 mensen per knooppunt, dan hebben we er al 3. Doen we 4 mensen per knooppunt, dan moet er nog 1 iemand meedoen dan hebben we 4 knooppunten.
Mensen, schrijf je in! Dit moet slagen!
Droog??quote:Op donderdag 20 september 2007 21:21 schreef DuckiejStyle het volgende:
dit is best wel droog..
wtf dat gifje.quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:32 schreef Quannum het volgende:
Met z'n allen een trein koppen. [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker veel bloed![]()
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:29 schreef cyberstalker het volgende:
Ik begrijp dat nog niet zo, dat zelfmoord. Zou je dat misschien even voor kunnen doen?
de rest is doodquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:19 schreef opgebaarde het volgende:
handig een topic kicken waar 80% van de posters een emo is of beter gezegd, was.
Hmm deze belofte was ik vergeten, ik leef dus nog.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:43 schreef Rubend het volgende:
Zo... zag dat ik bijna 1.200 dagen niet meer geweest was...
Heb in de tussentijd al 3 x mezelf opgehangen...
Cohen, Metaalkop, Skippybal?
Zijn jullie er nog?
•skippybal
•cohen
•metaalkop
•rubend
•kyraaa
•marleenhoofd-
•heatseeker
•sebash
•maidzjel
•rival
•Mr_Ban
•Normannetje
•pc-fr34k (?)
•Gauge (?)
•roflpantoffel (?)
En deze mensen?
Ik zag overigens wel dat er iemand overleden was in 2008 waar ik nog wel eens mee fokte...
Bizar als je na zo'n lange tijd weer terug komt...
We kunnen het alsnog samen doen. Om het topic te redden.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:04 schreef marleenhoofd- het volgende:
[..]
Hmm deze belofte was ik vergeten, ik leef dus nog.
Nee, wel wasbenzinequote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:42 schreef cohen het volgende:
ik kan vrijdag wel. want zaterdags moet ik voetballen.
en met dat prikkeldraad lijkt me niet echt goed idee. want daar ga je toch niet dood aan? iemand nog voor overdosis heroine?
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:29 schreef cyberstalker het volgende:
Ik begrijp dat nog niet zo, dat zelfmoord. Zou je dat misschien even voor kunnen doen?
Jemig, terug van weg geweest?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:18 schreef marleenhoofd- het volgende:
Ik het er eigenlijk niet zo'n zin meer in.
Hmmz jammer...quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:18 schreef marleenhoofd- het volgende:
Ik het er eigenlijk niet zo'n zin meer in.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |