quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:05 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik denk dat Adje liever in debat het bad gaat met de tweeling Suzy en Bruno Halsema ipv Femke
Als ik het goed begrijp heeft een pedofiel seksuele gevoelens voor minderjarigen maar bedrijft geen seks met minderjarigen, een pedosexueel wel.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:04 schreef schatje het volgende:
Dus pedofielen hebben geen seksuele gevoelens en pedoseksuelen welIk heb het wel eens vaker gezegd, maar ik snap het onderscheid niet zo goed. Je hoort dan dat pedoseksuelen kwaad in de zin hebben en ze daarom zo genoemd worden. Maar dan volstaat kindermisbruiker ofzo dan toch ook
En bij hetero' s en homo's worden toch ook geen onderscheid gemaakt
Kortom, een gevalletje moeilijk doen in mijn ogen![]()
.
Voor zover ik weet (en dat is waar ik mijn argumenten ook op baseer) hebben pedofielen wel de seksuele fantasieën richting kinderen, maar brengen ze die niet tot uitvoer. Pedoseksuelen doen dat echter wel, en vergrijpen zich dus ook werkelijk aan kinderen. Da's volgens mij het verschil.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:04 schreef schatje het volgende:
Dus pedofielen hebben geen seksuele gevoelens en pedoseksuelen welIk heb het wel eens vaker gezegd, maar ik snap het onderscheid niet zo goed. Je hoort dan dat pedoseksuelen kwaad in de zin hebben en ze daarom zo genoemd worden. Maar dan volstaat kindermisbruiker ofzo dan toch ook
En bij hetero' s en homo's worden toch ook geen onderscheid gemaakt
Kortom, een gevalletje moeilijk doen in mijn ogen![]()
.
Ik vind het onbegrijpelijk dat jij zo stom bent dat je de beginselen van onze democratie niet snapt...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:16 schreef dragonsting het volgende:
Ik blijf het onbegrijpelijk vinden dat deze menzen ervoor uit komen en dan notabene een partij mogen op richten om mee te doen aan verkiezingen.
Ook bij jou in de buurt wonen pedofielen, of verkeer je in de veronderstelling dat ze allemaal samen in speciale pedo-buurten gaan wonen?quote:Ik ben zelf blij dat deze gasten niet mijn buurt wonen aangezien ik me dan niet zou kunnen inhouden.
Wat een ranzige opmerking.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:56 schreef Hansworst het volgende:
Spoor jij wel, zhe-devilll? Of moeten we eens achter jouw kinderen aan?
Waar ligt de grens?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:07 schreef groningerstudent het volgende:
[..]
Voor zover ik weet (en dat is waar ik mijn argumenten ook op baseer) hebben pedofielen wel de seksuele fantasieën richting kinderen, maar brengen ze die niet tot uitvoer. Pedoseksuelen doen dat echter wel, en vergrijpen zich dus ook werkelijk aan kinderen. Da's volgens mij het verschil.
Struisvogelredenering...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ook bij jou in de buurt wonen pedofielen, of verkeer je in de veronderstelling dat ze allemaal samen in speciale pedo-buurten gaan wonen?![]()
Alles is geoorloofd om betreffende user uit een topic te weren, in mijn opinie.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:09 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Wat een ranzige opmerking.![]()
Hoe je zelf ook tegen pedofilie aankijkt (en ik meld maar even 'for the record' dat ik het absoluut niet met je eens ben en dat elke pedofiel die zich aan kinderen vergrijpt van mij aan de hoogste boom mag worden opgehangen), die opmerking kan echt niet. Walgelijk
Met de meeste vrouwen heb ik inderdaad geen seks. En een score van 1 op 3 miljard, globaal gezien, is best okay.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:10 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Waar ligt de grens?
Een hetero man fantaseert over vrouwen maar heeft er geen sex mee,..
en dan...
Een heteroman met actiefe heteroseksuele verlangens is altijd een heterofiel. Maar niet per definitie een heteroseksueel, zoals een maagd bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:10 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Waar ligt de grens?
en dan...
Mijn naam is Hansworst. Mijn worst is meer een Hans dan een Hansje.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:08 schreef schatje het volgende:
Dank voor de uitleg Hansjeworst, Tijger_m en Groningerstudent.
Niets aan bovenstaande verklaringen toe te voegen, maar ik begrijp je "en dan..." opmerking geloof ik niet helemaal? En dan wat?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:10 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Waar ligt de grens?
en dan...
die democratie daar blijft men hier maar op hameren, mooi excuus!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vind het onbegrijpelijk dat jij zo stom bent dat je de beginselen van onze democratie niet snapt...![]()
[..]
Ook bij jou in de buurt wonen pedofielen, of verkeer je in de veronderstelling dat ze allemaal samen in speciale pedo-buurten gaan wonen?![]()
En dan? Op een dag weet je het, je wordt pedoseksueel!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:13 schreef groningerstudent het volgende:
Niets aan bovenstaande verklaringen toe te voegen, maar ik begrijp je "en dan..." opmerking geloof ik niet helemaal? En dan wat?
Nee, niet het verlagen tot andersmans niveau.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:10 schreef Corporate_Intestines het volgende:
[..]
Alles is geoorloofd om betreffende user uit een topic te weren, in mijn opinie.
Het is een taalspeling!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:13 schreef groningerstudent het volgende:
[..]
Niets aan bovenstaande verklaringen toe te voegen, maar ik begrijp je "en dan..." opmerking geloof ik niet helemaal? En dan wat?
Een heteroseksueel kan best nog wel maagd zijn. Het zegt alleen dat je je (seksueel) aangetrokken voelt tot het andere geslachtquote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:11 schreef Hansworst het volgende:
[..]
Een heteroman met actiefe heteroseksuele verlangens is altijd een heterofiel. Maar niet per definitie een heteroseksueel, zoals een maagd bijvoorbeeld.
Als ik er iets aan mag toevoegen: het is vergelijkbaar met het standpunt van de RK: homofiel zijn is niet erg, praktiseren wel.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:08 schreef schatje het volgende:
Dank voor de uitleg Hansjeworst, Tijger_m en Groningerstudent.
Wat doet een homo of hetero zonder vriend(in) met zijn seksuele gevoelens? Dat wordt meestal toch opgelost door het doe-het-zelven. Waarom zou bij een pedoseksueel anders zijn?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En dan? Op een dag weet je het, je wordt pedoseksueel!
Persoonlijk vindt ik het nogal een artificieel verschil, wat doet een pedofiel met zijn seksuele gevoelens? Negeren? Veel koude douches nemen?
Excuus voor kindermisbruik? Niet echt, maar als je niet begrijpt waarom deze partij niet verboden wordt begrijp je de principes van onze democratie en vrijheid van meningsuiting niet.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:16 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
die democratie daar blijft men hier maar op hameren, mooi excuus!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |