Tsja, die fouten worden dus gemaakt door mensen van zoom.tv.quote:Op maandag 17 juli 2006 19:02 schreef dwerg het volgende:
Ik zag trouwens weer een spelfout in een banner, Bupa. Patriottisme, maar dan met een t te weinig.
Door het weer?quote:Op maandag 17 juli 2006 19:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heerlijk weer, maar ik heb allemaal buikkrampjes
Gisteren een verjaardag gehad, misschien heb ik iets verkeerds gegeten. Veel eten stond de hele dag gewoon in de keuken te wachten tot het geserveerd werd. En tsja, het was in die keuken niet koeler dan buiten.quote:
Tsja, daar moet je altijd mee uitkijken met dit weer.quote:Op maandag 17 juli 2006 19:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gisteren een verjaardag gehad, misschien heb ik iets verkeerds gegeten. Veel eten stond de hele dag gewoon in de keuken te wachten tot het geserveerd werd. En tsja, het was in die keuken niet koeler dan buiten.
Al waren ze vers. Oesters.quote:Op maandag 17 juli 2006 19:09 schreef Isabeau het volgende:
Ja, ik heb vorig jaar nog een verjaardag gehad waarbij een schaal vol oesters vanaf lunchtijd tot avondeten in de garage heeft gestaan.
Onbegrijpelijk, mensen mogen wel eens beter nadenken. Nu ben ik niet zo gauw afgeschrikt door rauw eten. Maar bij dit soort voedsel (seafood en ook kip) moet je toch echt wel goed uitkijken.quote:Op maandag 17 juli 2006 19:09 schreef Isabeau het volgende:
......een schaal vol oesters vanaf lunchtijd tot avondeten....
quote:Op maandag 17 juli 2006 19:48 schreef Lienekien het volgende:
Ik nam mijn ouders mee uit eten toen ik een vaste baan had. Had ik slakken als voorgerecht. Net binnenbanden. Maar ik kauwde dapper voort, ben geen klein kind meer.![]()
Ja, wat een rotbeestenquote:Op maandag 17 juli 2006 19:48 schreef Lienekien het volgende:
Weet iemand ook een recept voor fruitvliegjes?
Ja, die hoor je echt rauw te eten. Best wel een vreemde gedachte.quote:Op maandag 17 juli 2006 19:52 schreef Lienekien het volgende:
Van de slakken weet ik zeker dat ze hartstikke dood waren. Van de oesters heb ik later begrepen dat die nog leven op het moment dat je ze naar binnen giet.![]()
't Is voor 2 volwassenen en 2 kinderen bedoeld. Ik denk dus ongeveer 3 keer.quote:Op maandag 17 juli 2006 19:56 schreef Lienekien het volgende:
Hoe vaak ga jij daar dan van eten, wyccie?
quote:Op maandag 17 juli 2006 19:56 schreef Lienekien het volgende:
Hoe vaak ga jij daar dan van eten, wyccie?
quote:Op maandag 17 juli 2006 20:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]! Ik dacht even dat deze reactie sloeg op het schaaltje met fruitvliegjes!
Ik ben dan wel een omnivoor, maar ik eet echt niet álles!quote:Op maandag 17 juli 2006 20:08 schreef Bupatih het volgende:! Ik dacht even dat deze reactie sloeg op het schaaltje met fruitvliegjes!
Pas toen ik dit las:quote:
dacht ik: "Hmm, misschien zit het toch wat anders.quote:Op maandag 17 juli 2006 19:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
't Is voor 2 volwassenen en 2 kinderen bedoeld. Ik denk dus ongeveer 3 keer.
In de winter misschien twee keer. Dan eet ik vaak meer dan in de zomer.
Op Kies en Kook.quote:Op maandag 17 juli 2006 20:10 schreef k_man het volgende:
Ik dacht dat dus ook. Nog steeds geen idee waar het dan wel op sloeg.
quote:Op maandag 17 juli 2006 20:10 schreef k_man het volgende:
quote:Op maandag 17 juli 2006 19:55 schreef wyccie het volgende:
Ik heb net bij de AH XL een leuk concept gezien. Kies en Kook: verse gezinsmaaltijden voor 8 euro.
Zelf te varieëren: aardappelen, rijst of pasta met groente, vlees en een sausje.
Dat ga ik van de week nog een keer proberen.
Kies en Kook
Wat denk jij wel niet van Lienekien en mij?quote:Op maandag 17 juli 2006 20:10 schreef k_man het volgende:
Dat wij culinair onze tijd ver vooruit zijn, wat anders.quote:Op maandag 17 juli 2006 20:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat denk jij wel niet van Lienekien en mij?![]()
Dat jullie recepten voor gerechten met fruitvliegjes uitwisselen.quote:Op maandag 17 juli 2006 20:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat denk jij wel niet van Lienekien en mij?![]()
Mijn perenijsjes zijn op en ze zijn al een week niet te krijgen hier.quote:Op maandag 17 juli 2006 20:15 schreef Lienekien het volgende:
Ze zijn ook dol op de verpakking van een perenijsje.
Oh ja, peer = fruitquote:Op maandag 17 juli 2006 20:15 schreef Lienekien het volgende:
Ze zijn ook dol op de verpakking van een perenijsje.
Ik heb er nog 9 in de doos zitten.quote:Op maandag 17 juli 2006 20:16 schreef k_man het volgende:
[..]
Mijn perenijsjes zijn op en ze zijn al een week niet te krijgen hier.![]()
't Ging hier fout toen ik 's ochtends aarbeien in een zeef had afgespoeld, maar toen vergat ze mee te nemen. Hebben ze meer dan acht uur lekker hun gang kunnen gaan.quote:Op maandag 17 juli 2006 20:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh ja, peer = fruit![]()
Echt een ramp. Ik durf de deksel van de prullenbak al nauwelijks open te maken. Ik heb er dan ook een paar aardbeien in gegooid![]()
Zo'n doos is goedkoper dan een halve liter Haagen Dasz (plus nog ergens een trema).quote:Op maandag 17 juli 2006 20:20 schreef wyccie het volgende:
Ik heb geen ijs meer![]()
Zijn die perenijsjes altijd al in verpakkingen van 12 te krijgen? Dat vind ik best veel. Het is zo op, niet dat dat een probleem is. Maar het leek me zo vreemd, omdat de prijs dan ook best hoog is. Dat nodigt niet uit om het te kopen.
Oh ja, da's waarquote:Op maandag 17 juli 2006 20:21 schreef Lienekien het volgende:
Zo'n doos is goedkoper dan een halve liter Haagen Dasz (plus nog ergens een trema).
quote:Op maandag 17 juli 2006 20:24 schreef wyccie het volgende:
Maar ik kan je de Macadamia Nut Brittle aanraden. Goddelijk! Sowieso is de Macadamia een heerlijke noot. Mjammie jammie.
Ha LXquote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:11 schreef LXIV het volgende:
Ik weet niet of ik daartoe behoor, maar ik zit hier nog de hitte uit.
Hoi A.R. Alles goed daar?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:13 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ha LX
Hoe warm is het daar dan??
Wat is er zo leuk aan die films dan?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:48 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen Lienekien(jee, waar is iedereen dat ik de eerste ben die je goedemorgen wenst om 10:47)
En deel 2 was ook erg leuk, DO2, die gestoorde piraat kan nog afleveringen lang mee. Alleen dit keer minder verhaal, meer spektakel. En het is niet af. Deel 2 & 3 horen bij elkaar, dus voor je gevoel eindigt de film midden in een scene.
Ik denk dat het iets te eng is voor een kinderfilmquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:41 schreef k_man het volgende:
Klinkt als een kinderfilm.
Het is amusement zonder enige pretentie, dus waarschijnlijk niks voor jou.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:41 schreef k_man het volgende:
Klinkt als een kinderfilm.
Volgens mij kan ik hier beter niks op zeggen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:45 schreef Isabeau het volgende:
Een zeemonsterHéél groot en met enorme tentakels waarmee hij een groot schip gewoon doormidden breekt en dan alle mannen vermorzeld. En Davy Jones van The FLying Dutchmen kan de Kraken oproepen....
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:43 schreef dwerg het volgende:
[..]
Het is amusement zonder enige pretentie, dus waarschijnlijk niks voor jou.
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:29 schreef Lienekien het volgende:
Erik gaat vandaag naar 'The Pirates'. Ben benieuwd.
Dus het is toch een kinderfilm!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:29 schreef Lienekien het volgende:
Erik gaat vandaag naar 'The Pirates'. Ben benieuwd.
Kinderfilm of niet, er zijn genoeg volwassenen die er van genieten. En sowieso is een kinderfilm niet per definitie slecht.quote:
Is toch zo? 't Is toch dinsdag?! Anders ga ik weer naar huis.quote:
Ja, maar dat je het hebt onthoudenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Is toch zo? 't Is toch dinsdag?! Anders ga ik weer naar huis.![]()
Maar jij bent dan ook niet snel tevreden.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:35 schreef k_man het volgende:
Ik weet het.
Het lijkt me gewoon niet mijn soort film.
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar dat je het hebt onthouden.
Gisteren 2 zalen volquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Kinderfilm of niet, er zijn genoeg volwassenen die er van genieten. En sowieso is een kinderfilm niet per definitie slecht.
Wow, 4 euro voor zo'n stuk plastic. Eigen lijk zou zoiets helemaal neit meer dan 2 euro hoeven kosten.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:59 schreef Lienekien het volgende:
Een teiltje kost vier euro bij de Blokker.
In de wasbak natuurlijk. Gekke Hollanders.quote:Waarin doe jij je afwas, als je geen teiltje hebt?
Hey, ik ben geen huisvrouw, al zou ik dat wel zijn, dan ben ik een zeer slechte huisvrouw.quote:
Is 't je te min?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:16 schreef k_man het volgende:
Het is een discussie voor huisvrouwen, niet noodzakelijkerwijs ook gevoerd door huisvrouwen.
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:26 schreef LXIV het volgende:
't Is toch wat met die prijzen van afwasteiltjes tegenwoordig. En als de Dreft nu nog goedkoop was.![]()
Nou, kom maar op.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:30 schreef k_man het volgende:
Kunnen we nu weer een elitair onderwerp aansnijden dames?
Kunnen we voor jou niet een speciaal forum bedenken? Lijkt me fantastisch.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:31 schreef LXIV het volgende:
Misschien is het een goed idee om een subforum HUIS op te richten. Speciaal voor het uitwisselen van huishoudelijke tips en de wekelijkse aanbiedingen.
Van de andere kant, dan zien we wyccie en Lienekien hier nooit meer. Doe dan maar niet.
K wat? K_mannen?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:30 schreef LXIV het volgende:
Zo'n 2,5 á 3 K. Hoezo?
Wat had je voor ogen? En mogen K-man en DO2 er dan ook in?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kunnen we voor jou niet een speciaal forum bedenken? Lijkt me fantastisch.
Nee, die "zet" ik niet. Alles verder goed wyccie? Ga je nog naar de zomerfeesten toe?quote:
Waar je je naar hartelust op de dijen kunt kletsen. 'Och die domme vrouwtjes toch.'quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:37 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wat had je voor ogen? En mogen K-man en DO2 er dan ook in?
Waneer je denkt dat ik dat doe, lees je niet goed wat ik schrijf.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waar je je naar hartelust op de dijen kunt kletsen. 'Och die domme vrouwtjes toch.'![]()
O, je bedoelde het aardig. Mijn fout.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:40 schreef LXIV het volgende:
[..]
Waneer je denkt dat ik dat doe, lees je niet goed wat ik schrijf.
Vanavond vuurwerkquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:37 schreef LXIV het volgende:
Nee, die "zet" ik niet. Alles verder goed wyccie? Ga je nog naar de zomerfeesten toe?
Het valt hier nog mee in de stad (NYC) is het echt erg ! Daar is het nog veel warmer en smog enzo van alle auto'squote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:04 schreef k_man het volgende:
Getverdemme man.
interpunctie is voor homo'squote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:11 schreef De-oneven-2 het volgende:
Daar had best een komma gemogen, Bb.
Oh. Leuk?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:15 schreef De-oneven-2 het volgende:
Interpunctie is ook voor homo's.
Ja.quote:
Ik ben altijd rond de 37°Cquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:05 schreef k_man het volgende:
Wat is eigenlijk het warmste dat jullie ooit hebben meegemaakt?
Voor mij is dat ongeveer 45 graden, in Jemen.
Waar? Wanneer?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:21 schreef De-oneven-2 het volgende:
Geen idee, k_man. 50?
Ik heb ( lang geleden ) een half jaar in Indonesie 'gewoond'.quote:
Naar?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga met familie weg, met school weg en met orkest weg.
Beter interpunctie dan een ambtenaarsfunctie.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Heerlijk, interpunctie.
Ik zeg altijd maar; beter interpunctie dan vruchtwaterpunctie.
Je zegt het alsof dat iets slechts is...quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:49 schreef wyccie het volgende:
het wordt steeds warmer in Nederland.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Uur en een minuut.
Eerder een tijdsperiode van de laatste post tot mijn post.quote:
Het was echt geweldig. Nou ben ik vrij snel tevreden over films, maar was gewoon genieten.quote:Hoe was de film?
Ik ben jaloersquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb chocolate chip cookie dough gekocht
quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:58 schreef Isabeau het volgende:
En ik heb nog nooit een reanimatie meegemaakt die goed afliep
Ook vandaag niet.
Word je op je werk wel een beetje opgevangen als je zoiets voor het eerst meemaakt?quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:01 schreef Isabeau het volgende:
Alleen hiervoor waren het alleen oudere mannen met hartaandoeningen. Dat is toch anders. Ook erg, maar anders.
Ik heb sowieso altijd een hekel aan van die uitkeringstrekkers die met een shaggie in hun hand naar dat soort vreselijke dingen gaan staan kijken.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb ooit een reanimatie meegemaakt in de stad, er stond een horde mensen omheen, ik ben doorgelopen. Ik hoef niet te zien hoe iemand ook daadwerkelijk blauw aanloopt.
Wat heeft dat nou weer met uitkeringstrekkers te maken.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb sowieso altijd een hekel aan van die uitkeringstrekkers die met een shaggie in hun hand naar dat soort vreselijke dingen gaan staan kijken.
Daar wordt niemand beter van.
Oh, nofi, maar dat is gewoon het beeld wat ik heb bij dat soort mensen. Een tijdje terug was iemand vlakbij het station voor de trein gesprongen, en die lui stonden er allemaal zo naar te kijken alsof het de normaalste zaak van de wereld was. Húú.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou weer met uitkeringstrekkers te maken.
Maar dat is meestal ook wel goed hoor, om alles eruit te gooien. Lucht op. En je weet dat anderen je dan kunnen troosten.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, het stomme is dat wanneer je je groot zit te houden, je emoties onder controle hebt en die dingen, en iemand vraagt; "Gaat het?" dat je dan eigenlijk compleet de controle verliest over wat er zich binnen in je afspeelt.
Tenminste, zo ervaar ik het meestal.
En was het inderdaad zo koud in de bioscoop?quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eerder een tijdsperiode van de laatste post tot mijn post.
[..]
Het was echt geweldig. Nou ben ik vrij snel tevreden over films, maar was gewoon genieten.
Ze wordt in ieder geval getroost door Ben & Jerry.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:09 schreef Lienekien het volgende:
't Zijn heel begrijpelijke emoties. Zwaar, hoor. Zoek je vanavond wat afleiding?
Die koele kikkers?quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ze wordt in ieder geval getroost door Ben & Jerry.![]()
Ik vond het er heerlijk. Als ik moet gokken denk ik dat eht zo'n 20/21 graden wasquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En was het inderdaad zo koud in de bioscoop?![]()
Twee trouwe vriendenquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:18 schreef wyccie het volgende:
Ze wordt in ieder geval getroost door Ben & Jerry.![]()
Deel één is wel een vereiste, want er komt enorm veel in terug met heel weinig uitleg. Ik heb deel één een half jaar geleden voor hetlaatst gezien, en ik merkte nu dat ik sommige dingen niet meer wist die wel van belang waren.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:23 schreef Lienekien het volgende:
Is 'ie ook leuk als je deel 1 niet kent, of mis je dan echt iets?
Ik vind deel 1 ook beter, maar deel 2 heeft me toch de volle tijd doen genietenquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:26 schreef Isabeau het volgende:
Deel 1 was beter en eigenlijk moet je die wel eerst zien qua verhaal.
Heb je ook een verklaring waarom?quote:
Je mag best "vervelende" zeggen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Do2, ben jij zo iemand die alleen naar van die "intellectuele" films gaat?
Nee, dat niet. Ik zie alleen wel graag een goede film, als ik naar de bioscoop ga.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Do2, ben jij zo iemand die alleen naar van die "intellectuele" films gaat?
Ja, dat zeker.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:56 schreef Lienekien het volgende:
Ik snap goed wat je bedoelt. Maar als je niet zo van spectakelfilms houdt, is een goede dramafilm ook erg mooi op een groot doek.
Ik heb The League of Extraordinary Gentlemen in de bios gezien, en dat was pas écht een dramatische film.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:56 schreef Lienekien het volgende:
dramafilm
Ik vond het een leuke filmquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:05 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ik heb The League of Extraordinary Gentlemen in de bios gezien, en dat was pas écht een dramatische film.
Dramatisch slecht?quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:05 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ik heb The League of Extraordinary Gentlemen in de bios gezien, en dat was pas écht een dramatische film.
Ik was met vrienden, het was een kwartier fietsen van de bioscoop naar hun huis, en we hebben in dat kwartier alleen maar minpunten op kunnen noemen. Met de beste wil van de wereld konden we niks positiefs verzinnen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:06 schreef Lienekien het volgende:
Dramatisch slecht?
Sean Connery?quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:09 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ik was met vrienden, het was een kwartier fietsen van de bioscoop naar hun huis, en we hebben in dat kwartier alleen maar minpunten op kunnen noemen. Met de beste wil van de wereld konden we niks positiefs verzinnen.
Zoals Michael Caine ooit zei: sommige rollen neem je omdat ze leuk zijn, sommige rollen neem je omdat je de huur moet betalen. Ik denk dat Sean een fikse huurachterstand had.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:11 schreef Lienekien het volgende:
Sean Connery?
Dat ik dat nog mag beleven, een 'huilie'-smilie van DO2.quote:
En Michael Caine heeft wat huur moeten betalen in zijn leven.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:17 schreef dwerg het volgende:
Ah, gevonden: "First of all, I choose the great roles, and if none of these come, I choose the mediocre ones, and if they don't come, I choose the ones that pay the rent."
En zijn rol in The Italian Job legendarisch!quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:19 schreef dwerg het volgende:
Hey!
Zijn rol in The Muppets Christmas Carol is onvergetelijk!
Die film is geweldigquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:19 schreef dwerg het volgende:
Hey!
Zijn rol in The Muppets Christmas Carol is onvergetelijk!
Alfie.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:23 schreef dwerg het volgende:
Get Carter (de eerste), Sleuth, Educating Rita, Quills, The Cider House Rules, Little Voice en Batman Begins. Over spektakel gesproken.
Die ga je toch niet kijken voor Michael Caine? Jude Law speelt daarinquote:
Met Jude Law is een remake.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die ga je toch niet kijken voor Michael Caine? Jude Law speelt daarin.
Oh. Ja, maar dan nogquote:
En daar word je niet blij van, omdat?quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:31 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ga over 5 uur naar Italië.
Dan moet je naar bed, slapen!quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:31 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ga over 5 uur naar Italië.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:31 schreef De-oneven-2 het volgende:
Mocht ik ooit nog eens naar de bioscoop gaan,
herinner me er dan aan jullie niet uit te nodigen om mee te gaan.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:59 schreef wyccie het volgende:
Oh, deze pagina had ik nog niet gezien.
lief schattig aaibaar !quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:59 schreef wyccie het volgende:
Oh bah, die Nude mice zijn echt lelijk. Luguber.
Welquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
"Naakte" beesten zijn niet tof.
Zoals daar zijn?quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
"Naakte" beesten zijn niet tof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |