quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Uur en een minuut.
Eerder een tijdsperiode van de laatste post tot mijn post.quote:
Het was echt geweldig. Nou ben ik vrij snel tevreden over films, maar was gewoon genieten.quote:Hoe was de film?
Ik ben jaloersquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb chocolate chip cookie dough gekocht
quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:58 schreef Isabeau het volgende:
En ik heb nog nooit een reanimatie meegemaakt die goed afliep
Ook vandaag niet.
Word je op je werk wel een beetje opgevangen als je zoiets voor het eerst meemaakt?quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:01 schreef Isabeau het volgende:
Alleen hiervoor waren het alleen oudere mannen met hartaandoeningen. Dat is toch anders. Ook erg, maar anders.
Ik heb sowieso altijd een hekel aan van die uitkeringstrekkers die met een shaggie in hun hand naar dat soort vreselijke dingen gaan staan kijken.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb ooit een reanimatie meegemaakt in de stad, er stond een horde mensen omheen, ik ben doorgelopen. Ik hoef niet te zien hoe iemand ook daadwerkelijk blauw aanloopt.
Wat heeft dat nou weer met uitkeringstrekkers te maken.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb sowieso altijd een hekel aan van die uitkeringstrekkers die met een shaggie in hun hand naar dat soort vreselijke dingen gaan staan kijken.
Daar wordt niemand beter van.
Oh, nofi, maar dat is gewoon het beeld wat ik heb bij dat soort mensen. Een tijdje terug was iemand vlakbij het station voor de trein gesprongen, en die lui stonden er allemaal zo naar te kijken alsof het de normaalste zaak van de wereld was. Húú.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou weer met uitkeringstrekkers te maken.
Maar dat is meestal ook wel goed hoor, om alles eruit te gooien. Lucht op. En je weet dat anderen je dan kunnen troosten.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, het stomme is dat wanneer je je groot zit te houden, je emoties onder controle hebt en die dingen, en iemand vraagt; "Gaat het?" dat je dan eigenlijk compleet de controle verliest over wat er zich binnen in je afspeelt.
Tenminste, zo ervaar ik het meestal.
En was het inderdaad zo koud in de bioscoop?quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eerder een tijdsperiode van de laatste post tot mijn post.
[..]
Het was echt geweldig. Nou ben ik vrij snel tevreden over films, maar was gewoon genieten.
Ze wordt in ieder geval getroost door Ben & Jerry.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:09 schreef Lienekien het volgende:
't Zijn heel begrijpelijke emoties. Zwaar, hoor. Zoek je vanavond wat afleiding?
Die koele kikkers?quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ze wordt in ieder geval getroost door Ben & Jerry.![]()
Ik vond het er heerlijk. Als ik moet gokken denk ik dat eht zo'n 20/21 graden wasquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En was het inderdaad zo koud in de bioscoop?![]()
Twee trouwe vriendenquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:18 schreef wyccie het volgende:
Ze wordt in ieder geval getroost door Ben & Jerry.![]()
Deel één is wel een vereiste, want er komt enorm veel in terug met heel weinig uitleg. Ik heb deel één een half jaar geleden voor hetlaatst gezien, en ik merkte nu dat ik sommige dingen niet meer wist die wel van belang waren.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:23 schreef Lienekien het volgende:
Is 'ie ook leuk als je deel 1 niet kent, of mis je dan echt iets?
Ik vind deel 1 ook beter, maar deel 2 heeft me toch de volle tijd doen genietenquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:26 schreef Isabeau het volgende:
Deel 1 was beter en eigenlijk moet je die wel eerst zien qua verhaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |