Tsja, die fouten worden dus gemaakt door mensen van zoom.tv.quote:Op maandag 17 juli 2006 19:02 schreef dwerg het volgende:
Ik zag trouwens weer een spelfout in een banner, Bupa. Patriottisme, maar dan met een t te weinig.
Door het weer?quote:Op maandag 17 juli 2006 19:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heerlijk weer, maar ik heb allemaal buikkrampjes
Gisteren een verjaardag gehad, misschien heb ik iets verkeerds gegeten. Veel eten stond de hele dag gewoon in de keuken te wachten tot het geserveerd werd. En tsja, het was in die keuken niet koeler dan buiten.quote:
Tsja, daar moet je altijd mee uitkijken met dit weer.quote:Op maandag 17 juli 2006 19:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gisteren een verjaardag gehad, misschien heb ik iets verkeerds gegeten. Veel eten stond de hele dag gewoon in de keuken te wachten tot het geserveerd werd. En tsja, het was in die keuken niet koeler dan buiten.
Al waren ze vers. Oesters.quote:Op maandag 17 juli 2006 19:09 schreef Isabeau het volgende:
Ja, ik heb vorig jaar nog een verjaardag gehad waarbij een schaal vol oesters vanaf lunchtijd tot avondeten in de garage heeft gestaan.
Onbegrijpelijk, mensen mogen wel eens beter nadenken. Nu ben ik niet zo gauw afgeschrikt door rauw eten. Maar bij dit soort voedsel (seafood en ook kip) moet je toch echt wel goed uitkijken.quote:Op maandag 17 juli 2006 19:09 schreef Isabeau het volgende:
......een schaal vol oesters vanaf lunchtijd tot avondeten....
quote:Op maandag 17 juli 2006 19:48 schreef Lienekien het volgende:
Ik nam mijn ouders mee uit eten toen ik een vaste baan had. Had ik slakken als voorgerecht. Net binnenbanden. Maar ik kauwde dapper voort, ben geen klein kind meer.![]()
Ja, wat een rotbeestenquote:Op maandag 17 juli 2006 19:48 schreef Lienekien het volgende:
Weet iemand ook een recept voor fruitvliegjes?
Ja, die hoor je echt rauw te eten. Best wel een vreemde gedachte.quote:Op maandag 17 juli 2006 19:52 schreef Lienekien het volgende:
Van de slakken weet ik zeker dat ze hartstikke dood waren. Van de oesters heb ik later begrepen dat die nog leven op het moment dat je ze naar binnen giet.![]()
't Is voor 2 volwassenen en 2 kinderen bedoeld. Ik denk dus ongeveer 3 keer.quote:Op maandag 17 juli 2006 19:56 schreef Lienekien het volgende:
Hoe vaak ga jij daar dan van eten, wyccie?
quote:Op maandag 17 juli 2006 19:56 schreef Lienekien het volgende:
Hoe vaak ga jij daar dan van eten, wyccie?
quote:Op maandag 17 juli 2006 20:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]! Ik dacht even dat deze reactie sloeg op het schaaltje met fruitvliegjes!
Ik ben dan wel een omnivoor, maar ik eet echt niet álles!quote:Op maandag 17 juli 2006 20:08 schreef Bupatih het volgende:! Ik dacht even dat deze reactie sloeg op het schaaltje met fruitvliegjes!
Pas toen ik dit las:quote:
dacht ik: "Hmm, misschien zit het toch wat anders.quote:Op maandag 17 juli 2006 19:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
't Is voor 2 volwassenen en 2 kinderen bedoeld. Ik denk dus ongeveer 3 keer.
In de winter misschien twee keer. Dan eet ik vaak meer dan in de zomer.
Op Kies en Kook.quote:Op maandag 17 juli 2006 20:10 schreef k_man het volgende:
Ik dacht dat dus ook. Nog steeds geen idee waar het dan wel op sloeg.
quote:Op maandag 17 juli 2006 20:10 schreef k_man het volgende:
quote:Op maandag 17 juli 2006 19:55 schreef wyccie het volgende:
Ik heb net bij de AH XL een leuk concept gezien. Kies en Kook: verse gezinsmaaltijden voor 8 euro.
Zelf te varieëren: aardappelen, rijst of pasta met groente, vlees en een sausje.
Dat ga ik van de week nog een keer proberen.
Kies en Kook
Wat denk jij wel niet van Lienekien en mij?quote:Op maandag 17 juli 2006 20:10 schreef k_man het volgende:
Dat wij culinair onze tijd ver vooruit zijn, wat anders.quote:Op maandag 17 juli 2006 20:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat denk jij wel niet van Lienekien en mij?![]()
Dat jullie recepten voor gerechten met fruitvliegjes uitwisselen.quote:Op maandag 17 juli 2006 20:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat denk jij wel niet van Lienekien en mij?![]()
Mijn perenijsjes zijn op en ze zijn al een week niet te krijgen hier.quote:Op maandag 17 juli 2006 20:15 schreef Lienekien het volgende:
Ze zijn ook dol op de verpakking van een perenijsje.
Oh ja, peer = fruitquote:Op maandag 17 juli 2006 20:15 schreef Lienekien het volgende:
Ze zijn ook dol op de verpakking van een perenijsje.
Ik heb er nog 9 in de doos zitten.quote:Op maandag 17 juli 2006 20:16 schreef k_man het volgende:
[..]
Mijn perenijsjes zijn op en ze zijn al een week niet te krijgen hier.![]()
't Ging hier fout toen ik 's ochtends aarbeien in een zeef had afgespoeld, maar toen vergat ze mee te nemen. Hebben ze meer dan acht uur lekker hun gang kunnen gaan.quote:Op maandag 17 juli 2006 20:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh ja, peer = fruit![]()
Echt een ramp. Ik durf de deksel van de prullenbak al nauwelijks open te maken. Ik heb er dan ook een paar aardbeien in gegooid![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |