Dat ook ja!quote:Op zondag 16 juli 2006 17:50 schreef Tha_Erik het volgende:
DaMart, je wilt gewoon langer van de voorgevels genieten.
Ik heb zojuist ook bbq gehad, voor lunchquote:Op zondag 16 juli 2006 17:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, en Lienekien, je mag dan een ander mens zijn, ik ga gewoon nog steeds BBQ'en, ook vanavond weer.
valt mee half elfquote:Op maandag 17 juli 2006 04:29 schreef wyccie het volgende:
Hee, het is al laat in New York!
Is dat die waar ik het plaatje van heb staan ? Ik vond hem namelijk verschrikkelijk duur!quote:Op maandag 17 juli 2006 08:10 schreef Isabeau het volgende:
Je moet absoluut naar Bodyworks gaan als het in je buurt is. De komende vele jaren komt die expositie sowieso niet meer in Europa, dus als je ergens bent waar het wel is moet je gewoon gaan. De expositie trektmomenteel door Amerika en Canada. Volgens mij ging het hierna richting Oost-Azië.
Dat is dus wel een andere dan die in new yorkquote:Op maandag 17 juli 2006 16:06 schreef Isabeau het volgende:
Het is trouwens Bodyworlds(of Korperwelten)
http://www.bodyworlds.com/en/pages/home.asp
?quote:Op maandag 17 juli 2006 16:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Bah.
Oh het zijn dus neppersquote:Op maandag 17 juli 2006 16:40 schreef Isabeau het volgende:
Ah, het origineel is van Gunther von Hagens. Deze expositie heeft gewoon dat idee gejat en overgenomen. Ze zijn allebei serieus inl. 'rare houdingen' Bosbeetle
Het is een horrorachtige film over een groep studenten die anatomie gaan studeren, en dan verdwijnen er steeds studenten, die worden opgezet en dan zodat je de spieren enzo ziet, een beetje zoals de tentoonstellingen waar het over ging.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:52 schreef Lienekien het volgende:
Is dat een vieze film, Erik?
Dat is een mening.quote:Op maandag 17 juli 2006 18:57 schreef Bupatih het volgende:
Lekker weertje, hè?
quote:And all over the world
Strangers
Talk only about the weather.
All over the world
It's the same
It's the same
It's the same.
Strange Weather - Tom Waits
Heerlijk weer, maar ik heb allemaal buikkrampjesquote:Op maandag 17 juli 2006 18:57 schreef Bupatih het volgende:
Hé, Isabeau. Leuk je weer eens te zien.Lekker weertje, hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |