Heb je ook een verklaring waarom?quote:
Je mag best "vervelende" zeggen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Do2, ben jij zo iemand die alleen naar van die "intellectuele" films gaat?
Nee, dat niet. Ik zie alleen wel graag een goede film, als ik naar de bioscoop ga.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Do2, ben jij zo iemand die alleen naar van die "intellectuele" films gaat?
Ja, dat zeker.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:56 schreef Lienekien het volgende:
Ik snap goed wat je bedoelt. Maar als je niet zo van spectakelfilms houdt, is een goede dramafilm ook erg mooi op een groot doek.
Ik heb The League of Extraordinary Gentlemen in de bios gezien, en dat was pas écht een dramatische film.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:56 schreef Lienekien het volgende:
dramafilm
Ik vond het een leuke filmquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:05 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ik heb The League of Extraordinary Gentlemen in de bios gezien, en dat was pas écht een dramatische film.
Dramatisch slecht?quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:05 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ik heb The League of Extraordinary Gentlemen in de bios gezien, en dat was pas écht een dramatische film.
Ik was met vrienden, het was een kwartier fietsen van de bioscoop naar hun huis, en we hebben in dat kwartier alleen maar minpunten op kunnen noemen. Met de beste wil van de wereld konden we niks positiefs verzinnen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:06 schreef Lienekien het volgende:
Dramatisch slecht?
Sean Connery?quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:09 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ik was met vrienden, het was een kwartier fietsen van de bioscoop naar hun huis, en we hebben in dat kwartier alleen maar minpunten op kunnen noemen. Met de beste wil van de wereld konden we niks positiefs verzinnen.
Zoals Michael Caine ooit zei: sommige rollen neem je omdat ze leuk zijn, sommige rollen neem je omdat je de huur moet betalen. Ik denk dat Sean een fikse huurachterstand had.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:11 schreef Lienekien het volgende:
Sean Connery?
Dat ik dat nog mag beleven, een 'huilie'-smilie van DO2.quote:
En Michael Caine heeft wat huur moeten betalen in zijn leven.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:17 schreef dwerg het volgende:
Ah, gevonden: "First of all, I choose the great roles, and if none of these come, I choose the mediocre ones, and if they don't come, I choose the ones that pay the rent."
En zijn rol in The Italian Job legendarisch!quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:19 schreef dwerg het volgende:
Hey!
Zijn rol in The Muppets Christmas Carol is onvergetelijk!
Die film is geweldigquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:19 schreef dwerg het volgende:
Hey!
Zijn rol in The Muppets Christmas Carol is onvergetelijk!
Alfie.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:23 schreef dwerg het volgende:
Get Carter (de eerste), Sleuth, Educating Rita, Quills, The Cider House Rules, Little Voice en Batman Begins. Over spektakel gesproken.
Die ga je toch niet kijken voor Michael Caine? Jude Law speelt daarinquote:
Met Jude Law is een remake.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die ga je toch niet kijken voor Michael Caine? Jude Law speelt daarin.
Oh. Ja, maar dan nogquote:
En daar word je niet blij van, omdat?quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:31 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ga over 5 uur naar Italië.
Dan moet je naar bed, slapen!quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:31 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ga over 5 uur naar Italië.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:31 schreef De-oneven-2 het volgende:
Mocht ik ooit nog eens naar de bioscoop gaan,
herinner me er dan aan jullie niet uit te nodigen om mee te gaan.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:59 schreef wyccie het volgende:
Oh, deze pagina had ik nog niet gezien.
lief schattig aaibaar !quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:59 schreef wyccie het volgende:
Oh bah, die Nude mice zijn echt lelijk. Luguber.
Welquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
"Naakte" beesten zijn niet tof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |