Dat kan je helemaal niet weten! Je slaapt!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:25 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
nee ik meen het echt!
Ik ruft enorm weinig gewoon
Probeer het eens in een afgesloten 2pers tentjequote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:24 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Misschien leuk voor buiten in open air, maar in bed is het toch al snel gedaan met de pret als je de ammoniakgassen ruikt.
Die stinken het ergste. Scheten met een hoge frequentie zijn meestal niet zo heel erg qua beerputluchtquote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:24 schreef MUUS het volgende:
[..]
Je hebt ook van die ruften die je niet hoort, maar wel heel erg ruikt. Van die hele hete lucht *FUHFFFFFFFFF* en drie seconden later een lucht alsof ze ergens een sloot aan het leeghalen zijn.
Niet tijdens de seks natuurlijkquote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:24 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Misschien leuk voor buiten in open air, maar in bed is het toch al snel gedaan met de pret als je de ammoniakgassen ruikt.
ik deed dat vroeger een keer met de hond in de slaapzakquote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:24 schreef Ringo het volgende:
[..]
En daarna duw je hem onder de dekens, tussen je benen: snuiven kreng!
Daar help je alleen je zelf mee.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:25 schreef MUUS het volgende:
Orale sex en ruften.
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!.
wreed!!!!!!!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:25 schreef MUUS het volgende:
Orale sex en ruften.
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!.
Ja, eerlijk zullen we alles delen!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:24 schreef Ringo het volgende:
[..]
En daarna duw je hem onder de dekens, tussen je benen: snuiven kreng!
Ik es bij me katquote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:26 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ik deed dat vroeger een keer met de hond in de slaapzak
wreed he
Hij wist niet hoe snel hij uit die slaapzak moest komen
whehehehehee![]()
maar goed dat was eens maar...is al jarennnnnn geleden![]()
lollllllllllllquote:
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:26 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ik deed dat vroeger een keer met de hond in de slaapzak
wreed he
Hij wist niet hoe snel hij uit die slaapzak moest komen
whehehehehee![]()
quote:maar goed dat was eens maar...is al jarennnnnn geleden
zolang ik niet om die reden in jouw slaapzak hoef te duikenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:30 schreef zhe-devilll het volgende:
ach ringo een keertje moet kunnen toch![]()
Ik zou er een rebound in dolby surround achteraan gooien.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:35 schreef AlohaXa het volgende:
Ik krijg altijd rake klappen als ik scheet![]()
Waarom kunnen mensen het niet accepteren![]()
As you should be!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:55 schreef mg794613 het volgende:
als m'n vriendin een goed stinkende laat ben ik trots
toch wel lekker plastisch uitgedruktquote:Op maandag 17 juli 2006 16:25 schreef MUUS het volgende:
[..]
Sommige vrouwen kunnen dat zomaar hè! Zonder neuken enzo. Knap, man!.
Maar kutscheten stinken niet. Nou ja, of je moet een aangekoekte kaaskut hebben, dan weer wel.
Dragen vrouwen daarom relatief veel rokjes, zodat het rokje omhoog wappert?quote:Op maandag 17 juli 2006 16:13 schreef NanKing het volgende:
In bed, geluidsloos, en daarna wapperen we met de dekens.
alsjeblieft zegquote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:25 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dat zijn mijn lievelingsscheten![]()
doen het ook altijd goed in een volle lift
dacht je dat Marilyn Monroe echt boven een rooster stond waar lucht uit kwamquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Dragen vrouwen daarom relatief veel rokjes, zodat het rokje omhoog wappert?
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:20 schreef purplerose het volgende:
Ik wacht en spaar ze op tot ik samen met eenliefje
lepeltje-lepeltje in bed lig zodat ik een enorme lange ruft tegen zn ballen kan laten tot ze ervan klapperen!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat heb jij tegen scheten ?quote:
Toch voorzichtig mee zijn, die ploffende zijn vaak de reden dat je weer eens een onderbroek in de vuilnisbak kunt gooien.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:28 schreef tonja het volgende:
Ik woon alleen, ik kan ze laten ploffen naar believen![]()
Dat is een kwestie van inschatten.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:43 schreef Hathor het volgende:
[..]
Toch voorzichtig mee zijn, die ploffende zijn vaak de reden dat je weer eens een onderbroek in de vuilnisbak kunt gooien.![]()
Gewoon met je vingers de groffe stukjes weghalen, dan met je nagels guwie tussen de vezels weg schrapen en dan de wasmachine in joh...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:43 schreef Hathor het volgende:
[..]
Toch voorzichtig mee zijn, die ploffende zijn vaak de reden dat je weer eens een onderbroek in de vuilnisbak kunt gooien.![]()
tis zuh allergiequote:
Eet smakelijkquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:29 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Gewoon met je vingers de groffe stukjes weghalen, dan met je nagels guwie tussen de vezels weg schrapen en dan de wasmachine in joh...
tjah wat zal ik zeggen!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:35 schreef Nega het volgende:
Ik hoor ze vaak genoeg.. bij dames die ik ken.
Ok, ik zat noodles te eten en die heb ik nu weggegooidquote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:02 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Nou ehm,
Ooit eens een vrouw met een vaginale-rectale fistel gezien.. Geloof dat ze colitis ulcerosa had.. Er kwam pussige ontlasting uit haar schede.![]()
noodlesquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ok, ik zat noodles te eten en die heb ik nu weggegooid.
Omgquote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:20 schreef purplerose het volgende:
Ik wacht en spaar ze op tot ik samen met eenliefje
lepeltje-lepeltje in bed lig zodat ik een enorme lange ruft tegen zn ballen kan laten tot ze ervan klapperen!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En als je papieren eetbare onderbroeken draagt ?quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:29 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Gewoon met je vingers de groffe stukjes weghalen, dan met je nagels guwie tussen de vezels weg schrapen en dan de wasmachine in joh...
Doe niet zo smerigquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:26 schreef Hathor het volgende:
[..]
En als je papieren eetbare onderbroeken draagt ?
Dit hele topic is smerigquote:
Haha iddquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:48 schreef Syrena het volgende:
Ik laat ze gewoon als ik alleen ben (zoals nu.....daar gaat nummer zeven, binnen een uur, kut-bbq) en als ik met lief ben dan laat ik ze zachtjes glippen
Stinkie.quote:
quote:Op maandag 17 juli 2006 16:25 schreef MUUS het volgende:aangekoekte kaaskut
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |