vrouwen laten geen scheten, smpel weg omdat ze niet poepenquote:Op maandag 17 juli 2006 16:11 schreef pberends het volgende:
In principe hoor je vrouwen geen scheten laten, maar toch laat elk mens en dus ook vrouwen zo'n 12 tot 25 scheten per dag, normaliter gezien. Mannen hoor je veel vaker brommen, maarja dat zijn mannen. Nu is mijn vraag waar vrouwen hun scheten laten? Wat zijn hun "sneak tactics" op dit gebied?
Dat en terwijl we in gesprek zijn met mannelijke collega's die we de schuld kunnen geven. Let wel: zorg dat er minstens twee collega's bij staan, anders val je uiteraard heel snel door de meurende mand.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:13 schreef NanKing het volgende:
In bed, geluidsloos, en daarna wapperen we met de dekens.
Of we zeggen ineens zo uit het niets; 'wat stinkt hierzo' en we gaan walgelijke gezichten erbij trekken.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat en terwijl we in gesprek zijn met mannelijke collega's die we de schuld kunnen geven. Let wel: zorg dat er minstens twee collega's bij staan, anders val je uiteraard heel snel door de meurende mand.
Sommige vrouwen kunnen dat zomaar hè! Zonder neuken enzo. Knap, man!quote:Op maandag 17 juli 2006 16:24 schreef Copycat het volgende:
Sommige vrouwen verstaan trouwens ook de kunst om de overtolligewind via hun vagina naar buiten te persen.
quote:Op maandag 17 juli 2006 16:25 schreef MUUS het volgende:
[..]
Sommige vrouwen kunnen dat zomaar hè! Zonder neuken enzo. Knap, man!.
Maar kutscheten stinken niet. Nou ja, of je moet een aangekoekte kaaskut hebben, dan weer wel.
Dat zijn echt de tofste vrouwen die er bestaan. Was ik maar zo tof. Ik moet er toch altijd voor neuken.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:25 schreef MUUS het volgende:
Sommige vrouwen kunnen dat zomaar hè! Zonder neuken enzo. Knap, man!.
Aangekoekte kaaskutquote:Maar kutscheten stinken niet. Nou ja, of je moet een aangekoekte kaaskut hebben, dan weer wel.
quote:Maar kutscheten stinken niet. Nou ja, of je moet een aangekoekte kaaskut hebben, dan weer wel.
Windt het je op?quote:
quote:Op maandag 17 juli 2006 16:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zijn echt de tofste vrouwen die er bestaan. Was ik maar zo tof. Ik moet er toch altijd voor neuken.
Whehehe, je zei 'wind'.quote:
quote:Op maandag 17 juli 2006 16:13 schreef NanKing het volgende:
In bed, geluidsloos, en daarna wapperen we met de dekens.
Mijn godquote:Op maandag 17 juli 2006 16:24 schreef Copycat het volgende:
Sommige vrouwen verstaan trouwens ook de kunst om de overtolligewind via hun vagina naar buiten te persen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |