quote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:20 schreef purplerose het volgende:
Ik wacht en spaar ze op tot ik samen met eenliefje
lepeltje-lepeltje in bed lig zodat ik een enorme lange ruft tegen zn ballen kan laten tot ze ervan klapperen!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat heb jij tegen scheten ?quote:
Toch voorzichtig mee zijn, die ploffende zijn vaak de reden dat je weer eens een onderbroek in de vuilnisbak kunt gooien.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:28 schreef tonja het volgende:
Ik woon alleen, ik kan ze laten ploffen naar believen![]()
Dat is een kwestie van inschatten.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:43 schreef Hathor het volgende:
[..]
Toch voorzichtig mee zijn, die ploffende zijn vaak de reden dat je weer eens een onderbroek in de vuilnisbak kunt gooien.![]()
Gewoon met je vingers de groffe stukjes weghalen, dan met je nagels guwie tussen de vezels weg schrapen en dan de wasmachine in joh...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:43 schreef Hathor het volgende:
[..]
Toch voorzichtig mee zijn, die ploffende zijn vaak de reden dat je weer eens een onderbroek in de vuilnisbak kunt gooien.![]()
tis zuh allergiequote:
Eet smakelijkquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:29 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Gewoon met je vingers de groffe stukjes weghalen, dan met je nagels guwie tussen de vezels weg schrapen en dan de wasmachine in joh...
tjah wat zal ik zeggen!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:35 schreef Nega het volgende:
Ik hoor ze vaak genoeg.. bij dames die ik ken.
Ok, ik zat noodles te eten en die heb ik nu weggegooidquote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:02 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Nou ehm,
Ooit eens een vrouw met een vaginale-rectale fistel gezien.. Geloof dat ze colitis ulcerosa had.. Er kwam pussige ontlasting uit haar schede.![]()
noodlesquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ok, ik zat noodles te eten en die heb ik nu weggegooid.
Omgquote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:20 schreef purplerose het volgende:
Ik wacht en spaar ze op tot ik samen met eenliefje
lepeltje-lepeltje in bed lig zodat ik een enorme lange ruft tegen zn ballen kan laten tot ze ervan klapperen!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En als je papieren eetbare onderbroeken draagt ?quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:29 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Gewoon met je vingers de groffe stukjes weghalen, dan met je nagels guwie tussen de vezels weg schrapen en dan de wasmachine in joh...
Doe niet zo smerigquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:26 schreef Hathor het volgende:
[..]
En als je papieren eetbare onderbroeken draagt ?
Dit hele topic is smerigquote:
Haha iddquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:48 schreef Syrena het volgende:
Ik laat ze gewoon als ik alleen ben (zoals nu.....daar gaat nummer zeven, binnen een uur, kut-bbq) en als ik met lief ben dan laat ik ze zachtjes glippen
Stinkie.quote:
quote:Op maandag 17 juli 2006 16:25 schreef MUUS het volgende:aangekoekte kaaskut
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |