quote:Op maandag 17 juli 2006 13:33 schreef Ovidius het volgende:
Dat prentje vond ik gewoon via google afbeeldingen?![]()
Bupatih?![]()
Ah, een klassieker.quote:Op maandag 17 juli 2006 13:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
* Yasha luistert naar Les Poppys - Non Non Rien N'a Changé
Always take the weather, take the weather with you!quote:Op maandag 17 juli 2006 13:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nog een klassieker die veel in de zomer gedraaid wordt
Crowded House - Always take the weather with you![]()
Wie is die onverlaat???quote:Op maandag 17 juli 2006 13:44 schreef Ovidius het volgende:
Dat moet je aan de maker van het plaatje vragen.![]()
Idd! WTF?!quote:
Ik zocht op google naar Bupatih (quote:
Ja, of in een vat zoutzuur gooienquote:
En misschien een klein beetje sadistischquote:
[nog flauwer modus] GRAAAAAAAAAAAAAAS. [/nog flauwer modus]quote:Op maandag 17 juli 2006 15:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
[flauwmodus]
STROOOOOOOOOOOOOOOOOO
[/flauwmodus]
Goedzo.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:26 schreef rena het volgende:
O, goed nieuws! Ik ben uitgenodigd voor een stage gesprek!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben hier heeeeeeeeeeel erg blij mee.Maar dat was vast wel duidelijk.
![]()
Wij gaan wel gelijk op met dingen hequote:Op maandag 17 juli 2006 15:42 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Goedzo..
Ik zit op een telefoontje te wachten voor een stagesollicitatiegesprek..
Inderdaad.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:43 schreef rena het volgende:
[..]
Wij gaan wel gelijk op met dingen he? Ik ga voor je duimen
![]()
Meestal moeten studenten die op het MBO of HBO zitten twee keer een half jaar in 4 jaar studietijd stagelopen, ervaring opdoen in het werkveld. Behalve als je op de universiteit zit, dan hoeft dat meestal niet.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:45 schreef Ovidius het volgende:
Wat is dat met die 'stages' in Nederland?
Ja, die is al afgelopenquote:Op maandag 17 juli 2006 15:44 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Inderdaad..
Maar jij moest een tijd geleden toch al stagelopen?.
Wat is MBO en wat is HBO?quote:Op maandag 17 juli 2006 15:46 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Meestal moeten studenten die op het MBO of HBO zitten twee keer een half jaar in 4 jaar studietijd stagelopen, ervaring opdoen in het werkveld. Behalve als je op de universiteit zit, dan hoeft dat meestal niet.
Middelbaar Beroeps Onderwijs & Hoger Beroeps Onderwijs.quote:
Oh, was dat maar zo'n snuffelstage, of hoe noem je dat?quote:Op maandag 17 juli 2006 15:48 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, die is al afgelopenVolgend jaar moet ik weer, en dit keer 5 maanden voltijd
![]()
Waarschijnlijk wordt het een deurwaarderskantoor.quote:Waar moet jij stage gaan lopen?![]()
En wat doe jij dan?quote:Op maandag 17 juli 2006 15:49 schreef rena het volgende:
[..]
Middelbaar Beroeps Onderwijs & Hoger Beroeps Onderwijs.
quote:Op maandag 17 juli 2006 15:49 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Oh, was dat maar zo'n snuffelstage, of hoe noem je dat?.
O, dat lijkt me leukquote:[..]
Waarschijnlijk wordt het een deurwaarderskantoor.
MBOquote:
HBO.quote:
Ik weet nog niet welke afdeling ik dan zou komen, maar een deurwaarder doet meer dan dat hoor.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:50 schreef rena het volgende:
O, dat lijkt me leukMensen hun huis uit trappen en zo?
![]()
![]()
Dat aspect is het enige wat ik er van ken, en wat me leuk lijktquote:Op maandag 17 juli 2006 15:52 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik weet nog niet welke afdeling ik dan zou komen, maar een deurwaarder doet meer dan dat hoor..
Waar moet jij stagelopen?
Maar op het MBO heb je dan wel weer verschillende niveau'squote:Op maandag 17 juli 2006 15:52 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Qua niveau is MBO het laagst, daarna HBO en daarna universiteit.
[..]
Niet te moeilijk maken hè.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:54 schreef rena het volgende:
[..]
Maar op het MBO heb je dan wel weer verschillende niveau'sVan 1 tot 4 gaat het.
Reisbureauquote:Op maandag 17 juli 2006 15:55 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Niet te moeilijk maken hè..
Maar waar ga jij nou stagelopen?
Ik snap het niet goed.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:51 schreef rena het volgende:
[..]
MBODe opleiding is leuk, de mensen die er zitten niet, wat dat betreft zou ik liever op het HBO zitten.
![]()
Het niveau ligt lager dan op een HBO opleidingquote:Op maandag 17 juli 2006 15:56 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Ik snap het niet goed.
Je hebt dus je middelbaar achter de rug, me dunkt? Maar waarom dan die naam 'Middelbaar Beroeps'?
Veel makkelijker.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:57 schreef alwaysthebest het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk in België P.?
" Welke stroming volg jij?"quote:Op maandag 17 juli 2006 15:59 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Veel makkelijker.![]()
Je hebt in het middelbaar onderwijs:
ASO (Algemeen secundair onderwijs): jullie HAVO en Gymnasium denk ik.
TSO (Technisch secundair onderwijs): Euh, net iets technischer, meer praktijk.
BSO (Beroeps secundair onderwijs): Richtingen als Kantoor, ... Je leert dus echt een beroep.
Daarna heb je oftewel Hogeschool oftewel Universiteit.
Welke richting.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
" Welke stroming volg jij?"
"Ik doe aso"![]()
Maar ik verpest je mop.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:03 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Welke richting.![]()
En je zegt inderdaad: 'Ik doe A-S-O."![]()
Niet 'Asso', hè?![]()
quote:Op maandag 17 juli 2006 15:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het niveau ligt lager dan op een HBO opleiding.
Matigjes, volgens mij is de helft gebanned ofzoquote:
Ik vind dat ook een tof liedquote:Op maandag 17 juli 2006 14:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
Even though the gods are crazy, even though the stars are blind.
If you show me real love baby, I'll show you mine.
Ja, ik bibber ervanquote:Op maandag 17 juli 2006 17:44 schreef babette21 het volgende:
is het bij jullie ook zo koud??
quote:Op maandag 17 juli 2006 07:50 schreef yvonne het volgende:
en als Bupa me de tekst stuurt ga ik spinvis zingen.
ik ben dus net de zolder opgeklommen om m'n winterjas te pakken he....quote:
quote:
DAT ZAL WEL!!!!1!!!quote:Op maandag 17 juli 2006 18:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
gelijk heb je!!!maar ík heb een alibi hoor
quote:Op maandag 17 juli 2006 18:07 schreef pberends het volgende:
Spinvis, alleen populisten zijn er fan van.
Waarom scheld jij de laatste tijd met kanker?quote:Op maandag 17 juli 2006 10:11 schreef Ovidius het volgende:
Trouwens, dat filmpje is zo kankeroud.
Dat stond vroeger op bananenpret.nl
(Nee, ik heb er hier niet naar gekeken, ik herkende het aan haar quotes.)
(Op het einde komt ze dus klaar, ofzo.)
quote:Op maandag 17 juli 2006 18:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waarom scheld jij de laatste tijd met kanker?Dat is iets voor 'Ollanders!
Voor ordinaire Hollanders.quote:Op maandag 17 juli 2006 18:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waarom scheld jij de laatste tijd met kanker?Dat is iets voor 'Ollanders!
Nou ja...'t is toch wel 'typisch Nederlands' om ziektes te verwerken in scheldwoorden/vloeken?quote:
Ik hoor het nooit.quote:Op maandag 17 juli 2006 18:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
doe maar gewoon niet....
't is al erg genoeg dat het hier in de stad voorvoegsel #1 is![]()
Vind ik niet. Eigenlijk gebruikt bijna niemand met wie ik omga het woord kanker. Tyfus is wel iets populairder. Maar 'typisch Hollands' vind ik het nog steeds niet.quote:Op maandag 17 juli 2006 18:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou ja...'t is toch wel 'typisch Nederlands' om ziektes te verwerken in scheldwoorden/vloeken?
Het is wel zo. In België gebeurt het niet.quote:Op maandag 17 juli 2006 18:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Vind ik niet. Eigenlijk beruikt bijna niemand met wie ik omga het woord kanker. Tyfus is wel iets populairder. Maar 'typisch Hollands' vind ik het nog steeds niet.
Maar al was het zo, dan kan het nog wel ordinair zijn.
Je snapt de strekking van mijn post niet helemaal.quote:Op maandag 17 juli 2006 18:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Vind ik niet. Eigenlijk beruikt bijna niemand met wie ik omga het woord kanker. Tyfus is wel iets populairder. Maar 'typisch Hollands' vind ik het nog steeds niet.
Maar al was het zo, dan kan het nog wel ordinair zijn.
om het ge-kanker kun je in DH niet heen, maar ik zeg 't eigenlijk nooit en mijn omgeving ook niet (uitzondering: tijdens de voetbalquote:Op maandag 17 juli 2006 18:50 schreef Zhenar het volgende:
'Amai'quote:Op maandag 17 juli 2006 18:54 schreef babette21 het volgende:
ziektes en geslachtdelen doen 't idd goed in Ned...
wat zeggen ze dan vooral in België, Paltosje Ovidiusje??
Jawel.quote:Op maandag 17 juli 2006 18:57 schreef Zhenar het volgende:
Niemand merkte op dat ik 'beruikt' schreef ipv 'gebruikt'?![]()
Suske en Wiske is niet heel België.quote:Op maandag 17 juli 2006 18:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
'Amai'
'Nondesju'
'Podver'
'Miljaar' ()
Weet ik ook wel!quote:Op maandag 17 juli 2006 18:58 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Suske en Wiske is niet heel België.!
Enkel 'amai' zal wel nog voorkomen, maar dan eerder van: amai, da's wel cool. ofzo.
Oh, maar potverdriedubbeltjes en verdraaid zijn wel erg gangbaar.quote:Op maandag 17 juli 2006 18:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Weet ik ook wel!
Vandaar deen de PI.
Godslaster en fecaliën zijn idd populairder in het buitenland.quote:Op maandag 17 juli 2006 18:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je snapt de strekking van mijn post niet helemaal.
Ik zette 'typisch Hollands' niet voor niets tussen aanhalingstekens, omdat ik weet dat niet iedereen in Nederland zo platvloers en onbehouwen is. Het ging er mij om dat je dus -voor zover ik weet- in andere talen/landen geen tot weinig scheldwoorden tegenkomt waar ziektes in verwerkt zitten. Dus is het 'typisch Nederlands'.
ik kan vanavond niet luisteren, mijn papa is jarigquote:Op maandag 17 juli 2006 19:04 schreef Bupatih het volgende:
En yvonne gaat mijn Spinvis-tekst inzingen! Dus allemaal luisteren.
Gefelicipapa.quote:Op maandag 17 juli 2006 19:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik kan vanavond niet luisteren, mijn papa is jarig
nou ja, dan mogen ze me volgende week weer noemen
Wat hij zegtquote:
Spannend.quote:Op maandag 17 juli 2006 19:54 schreef rena het volgende:
Ovidius, boefje(Belgische) Jongens spannen draad over fietspad
![]()
![]()
Ongeveer net zo spannend als mijn oma die een trui koopt.quote:
quote:span·nend (bn.)
1 de volle aandacht, de zenuwen in beslag nemend <=> saai
2 [Belg.] strak zittend
Hij was niet grappig, daarom negeerde ik hem.quote:
quote:Op maandag 17 juli 2006 20:34 schreef Bupatih het volgende:
Anders stemt Zhenar even op Spinvis - Bagagedrager.![]()
Suske zegt ook soms keineig.quote:Op maandag 17 juli 2006 18:58 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Suske en Wiske is niet heel België.!
Enkel 'amai' zal wel nog voorkomen, maar dan eerder van: amai, da's wel cool. ofzo.
"Ja, omdat je het léést. Natuurlijk hoor je niks!quote:Op maandag 17 juli 2006 21:05 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb ze in S&W nog nooit 'Sapristi' horen zeggen.
Is het al geweest?quote:Op maandag 17 juli 2006 20:34 schreef Bupatih het volgende:
Anders stemt Zhenar even op Spinvis - Bagagedrager.![]()
Gestemd.quote:Op maandag 17 juli 2006 21:08 schreef Bupatih het volgende:
http://actionradio.nl/verzoek.php
Hij staat nu op één!
Roflpantoffel man.quote:Op maandag 17 juli 2006 21:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
"Ja, omdat je het léést. Natuurlijk hoor je niks!"
Ja, roflpantoffel.! Dat bedoel ik dus niet!
Pff ja, ik ben niet gemaakt om om halfzes op te staan.quote:
Ach Gossie, goh Bassie. Wat zielugg!quote:Op maandag 17 juli 2006 21:26 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Pff ja, ik ben niet gemaakt om om halfzes op te staan.!
En dan gisteren tot halftwee wakker.. Pff!
Ook al word ik nu pas eigenlijk zo'n beetje wakker.!
Ben je echt wegquote:Op maandag 17 juli 2006 21:27 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Ach Gossie, goh Bassie. Wat zielugg!!
Veel geluk nog.![]()
![]()
O.quote:
NOG NIET!quote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zeg het wel als we bij topic #862 zijn.
Het was een tvp.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:39 schreef Bupatih het volgende:
NOG NIET!
Ik heb deze link al een tijdje in mijn favorieten staan!
Waarom? Hoezo?quote:
Alsof ik dat nog wist.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:40 schreef Bupatih het volgende:
Waarom? Hoezo?!
Ik waarschuw je heus wel, hoor!
Oh.quote:
Hadden we (lees: ik) niet stiekem 843 overgeslagen.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:47 schreef Svensational het volgende:
Whehehe, en dan zo van 861 zo ineens naar 863 gaan whehehe PWND en Arcee dan zo van WTF BBQ![]()
![]()
!!!!!!12!ein!1!!!! D: d:d
D: D;D D D D D ;D
quote:
Duh.quote:
Was dat met dat verhaal waarvan je wist dat ik het toch ging lezen?quote:Op maandag 17 juli 2006 22:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hadden we (lees: ik) niet stiekem 843 overgeslagen.[afbeelding]
quote:Op maandag 17 juli 2006 22:47 schreef Svensational het volgende:
Whehehe, en dan zo van 861 zo ineens naar 863 gaan whehehe PWND en Arcee dan zo van WTF BBQ![]()
![]()
!!!!!!12!ein!1!!!! D: d:d
D: D;D D D D D ;D
Oh, zo.quote:
Ja.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Was dat met dat verhaal waarvan je wist dat ik het toch ging lezen?
ShowChat #843: Over geile dellen.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:24 schreef liefie_ het volgende:
[..]
expres geprobeerd dat stopwoordje/zinnetje niet te gebruiken om mn geweldige speech niet te ontkrachten
toch bedankt he![]()
oho vol wil iemand ff voor me openen?
gaat denk ik sneller dan wanneer ik ga uitpuzzelen hoe en wat de regels daar over zijn
alvast bedankt
quote:
Statsverneukers.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:52 schreef Svensational het volgende:
ShowChat #841: Over geile modellen!
LaPo:
ShowChat #843: Over geile dellen.
FiPo
En het is me nog gelukt ook!quote:
En niemand die daarna zei dat we een topicnummer hadden overgeslagen!quote:Op maandag 17 juli 2006 22:55 schreef Bupatih het volgende:
Ik wilde me gewoon hier uit lullen:
[..]
En het is me nog gelukt ook!
Je had een reden,quote:Op maandag 17 juli 2006 22:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En niemand die daarna zei dat we een topicnummer hadden overgeslagen!
Ja, dat gebeurt ook wel.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:59 schreef Svensational het volgende:
Het was me niet opgevallen.
Je moet dat terug aan gaan passen allemaal Bupatih.
Dat was dus om me eruit te lullen.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je had een reden,. Dat verhaal, over de rode bal...
.
Deze snap ik nog steeds niet trouwensquote:
Welke actie van jezelf vind jij níet tof?quote:Op maandag 17 juli 2006 23:00 schreef Bupatih het volgende:
Maar ik vond het toch een toffe actie van mezelf!
[..]
Joh!quote:Dat was dus om me eruit te lullen.
quote:En om mensen een anti-climax-verhaal te laten lezen!![]()
Zonder op de link uit de quote te klikken, wist ik al waar je op doelde!quote:Op maandag 17 juli 2006 23:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Deze snap ik nog steeds niet trouwens?
Zo'n topic heb ik ook eens geopendquote:Op maandag 17 juli 2006 23:02 schreef alwaysthebest het volgende:
ShowChat #503 Gevonden!
Toen deed ook niemand er iets aan..
Hij trapt er toch maar in 1quote:Op maandag 17 juli 2006 23:02 schreef Bupatih het volgende:
Net trapte Jump ook al in twee fotosoeps van mij.
Op MSN zei hij:quote:
Die koe is permanent OP-materiaal, me dunkt.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:50 schreef Arcee het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hoe kun je die nou overslaan?
Nee. Wat Bupa-aanbidding hier en daar. Usual stuff dus.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:16 schreef Duiveltja het volgende:
Wat gemist hier?
Geen nieuwe neukroddels?quote:Op maandag 17 juli 2006 23:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee. Wat Bupa-aanbidding hier en daar. Usual stuff dus.
Ik heb je in het fotoboek van Erik subtiel GOD genoemd.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee. Wat Bupa-aanbidding hier en daar. Usual stuff dus.
Ik snapte het al niet, en ik drufde niet naar Bupa's fobo te gaan.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:19 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Ik heb je in het fotoboek van Erik subtiel GOD genoemd.
Hij heeft er niet meer op gereageerd.![]()
Dit is eng.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:19 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Ik heb je in het fotoboek van Erik subtiel GOD genoemd.
Hij heeft er niet meer op gereageerd.![]()
Je bent blind.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dit is eng.
Ik dacht, toen je dit postte, al: "Zul je zien dat Ovidius dat helemaal niet heeft gezegd."
Is het ook nog zo. [afbeelding]
Of ben ik blind?
Biogarde met Ratelslangetje.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:26 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ook wishful thinking dat Bupa dat soort dingen weet.
Ik maak niet van die flauwe grappen.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:23 schreef Bupatih het volgende:
Sven, Ovi en ik hebben al zovaak dit soort grappen uitgehaald...
Bupatih, Sven en Ovidius zijn toch echt lachen, hè!quote:Op maandag 17 juli 2006 23:23 schreef Bupatih het volgende:
Oh, je bedoelde 'Dat moet je aan Bupatih vragen'.
Nou ja!
En toch dacht ik dus dat je zoiets helemaal niet had gezegd.Je kan gewoon niemand meer 'vertrouwen' hier.
Sven, Ovi en ik hebben al zovaak dit soort grappen uitgehaald...
Wel!quote:Op maandag 17 juli 2006 23:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik maak niet van die flauwe grappen.
Ja, en daarna niet meer naar omgekeken dus he. Dus hij staat er nogquote:Op maandag 17 juli 2006 23:12 schreef Svensational het volgende:
Ik kom er net achter dat ik vanavond een halve pot koffie heb gezet!
Qua grappendichtheid en leuke toevoegingen (linkjes, fotosoeps, quotes, plaatjes, grapjes, discussie-startpunten, etc...) zéér zeker!quote:Op maandag 17 juli 2006 23:27 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Bupatih, Sven en Ovidius zijn toch echt lachen, hè!
Oja, of dat ik weer ergens mod van wasquote:Op maandag 17 juli 2006 23:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wel!
Quote+link naar een opmerking in het MED-topic dat één van ons geband is ofzo
En tóch trappen er altijd wel weer een paar in.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oja, of dat ik weer ergens mod van was. Maar daar moet ik mee stoppen, want ik vind ze zelf niet meer leuk
.
Die vind ik niet interessant. Tania18 met Pberends zou wel een opmerkelijke zijn.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Biogarde met Ratelslangetje.
En met purplerose.
En met nog iemand.Ofzo.
Die postzegelgrap was best leuk, totdat al die mongolen er óók om moesten lachenquote:Op maandag 17 juli 2006 23:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben toch ook heel af en toe wel misschien een beetje grappig?
Al is het maar dat jullie me uit lachen?
Zoals hier:quote:Op maandag 17 juli 2006 23:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En tóch trappen er altijd wel weer een paar in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
De postzegelgrapquote:Op maandag 17 juli 2006 23:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die postzegelgrap was best leuk, totdat al die mongolen er óók om moesten lachen
Oh, en om die van Travis haar tieten moest ik ook wel gniffelen.
Djeeeeeeezzzzzzzzzzzz. Zeg dan 'Haha, wat een grappig verhaal is dat zeg, je bent wel een beetje een domoortje hoorquote:Op maandag 17 juli 2006 23:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, en daarna niet meer naar omgekeken dus he. Dus hij staat er nog![]()
.
Sterk verhaal he. [afbeelding]
quote:Op maandag 17 juli 2006 23:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zoals hier: [afbeelding]Jouw spoilerplaatje is kleiner dus ik wist direct dat het wél een spoiler wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
quote:Op maandag 17 juli 2006 23:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zoals hier: [afbeelding]Eigenlijk niet. Want onze router is kapot en de afbeeldingen komen er nog niet op. Ik zag alleen een soort kruisje. Daarom wist ik dat de spoiler wel echt was. Anders had deze ook nog niet geladen geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Du biss gepwned!L'imagination au pouvoir!
Niet zeggen datquote:
Jaja, bladiebla!quote:Op maandag 17 juli 2006 23:34 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Want onze router is kapot en de afbeeldingen komen er nog niet op. Ik zag alleen een soort kruisje. Daarom wist ik dat de spoiler wel echt was. Anders had deze ook nog niet geladen geweest.
Du biss gepwned!
Oh, maar dat heb ik ook wel geprobeerd.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik klikte op de link, zelfs nadat ik eerst de spoiler gelezen had.
Die koe had ik in de OP gepost. Ik had dus even goed vanuit de OP die reactie kunnen geven.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jaja, bladiebla!Ontken het maar weer.
En die koe van Arcee zie je wél?
quote:Op maandag 17 juli 2006 23:38 schreef Svensational het volgende:
Nou lieve jongens en meisjes, deze hunk moet morgen er weer vroeg uit om centjes te verdienen, dus hij gaat nu even lekker slapen![]()
Slapen we samen somsquote:Op maandag 17 juli 2006 23:38 schreef Bupatih het volgende:
Maar ik ga nu slapen.
Toedels!
Nadenken over ander ingenieuze plannetjes! [afbeelding]
En onthoud het:
Ik de poppenspeler, jullie de marionetten.
[insert evil laugh]
Hebben we misschien dezelfde moeder die ons net riep dat we moesten gaan slapenquote:
Ze weten nog niet dat wij stiekem broers van elkaar zijn en dat we tegelijkertijd naar bed gaan!quote:
quote:Op maandag 17 juli 2006 23:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hebben we misschien dezelfde moeder die ons net riep dat we moesten gaan slapen?
Zie!quote:Op maandag 17 juli 2006 23:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ze weten nog niet dat wij stiekem broers van elkaar zijn en dat we tegelijkertijd naar bed gaan!![]()
![]()
Zo. Dat was al één van de onthullingen.Er staan er nog meer op jullie te wachten.
![]()
Als je het licht maar uitdoet.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:40 schreef Svensational het volgende:
Oh, ik mag boven trouwens deze keer Bupa
Zoek 10 cent en bel iemand op die het wél interesseertquote:Op maandag 17 juli 2006 23:40 schreef Ovidius het volgende:
Ik ga ook slapen.
Dat soort grapjes mogen wij niet meer maken van moeders!quote:Op maandag 17 juli 2006 23:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zoek 10 cent en bel iemand op die het wél interesseert.
Is dit nou een indirecte flame naar jezelfquote:Op maandag 17 juli 2006 23:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als je het licht maar uitdoet.
Pornoblaadjes kun je ook net zo goed ónder je dekens kijken met je zaklamp!
Je handjes zitten toch altijd onder de dekens. [afbeelding]
Ik ga slechte stats hebben.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:44 schreef Bupatih het volgende:
Nog twee topics slapen en dan komt Arcee ons verblijden met nieuwe ShowChat-cijferfeitjes, (toch, Arcee?![]()
) aangezien hij ons hoort te trakteren in zijn naamcijfertopic.
Done.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zoek 10 cent en bel iemand op die het wél interesseert.
Vooral Walen zijn moeilijk te verstaan als ze rond dit tijdstip bellen.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:51 schreef alwaysthebest het volgende:
Kutbelgen die op dit tijdstip bellen..
Oeh wij hebben airco.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 07:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jippiee!!!
Lekker werken in het glazen pand met plat dak zonder open kunnende ramen maar wel met een op hol geslagen verwarmingssysteem permant op standje vijf zodat ik tegen 17.00 ongeveer standje doorbakken ben waarschijnlijk!!
Maar ik heb wel nieuwe kleren aan.
Yeh. Ben wel blij hoor als het weer weekend is, werken in deze hitte is niet te doen gewoon. Gelukkig zijn mn bazen wel coulanter in dit weer, ijsje van de zaak, eerder weg, niet te ver hoeven 's middags.quote:
Neem een thermometer mee!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 07:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Coulance is iets waar ze bij mij nog nooit van hebben gehoord geloof ik.
Ik dénk dat het vanmiddag rond 14.00 tegen de 45 graden aan zal hangen daar.
En dan?quote:
Dan weet je zéker hoe warm het is. Nu gok je maar watquote:
Wehehe, succesquote:Op dinsdag 18 juli 2006 07:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan weet je zéker hoe warm het is. Nu gok je maar wat!
Oh, ik moet trouwens over 8 minuten op m'n werk zijn en het is nog een kwartier fietsen![]()
.
Dus dan doe je het maar met de auto?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 07:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan weet je zéker hoe warm het is. Nu gok je maar wat!
Oh, ik moet trouwens over 8 minuten op m'n werk zijn en het is nog een kwartier fietsen![]()
.
Sorry.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:51 schreef alwaysthebest het volgende:
Kutbelgen die op dit tijdstip bellen..
quote:
Mietje.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 07:35 schreef sissi het volgende:
goedenmorgen allemaal
Ja. Logisch.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 07:38 schreef sissi het volgende:
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
mietje
ik ben een gleufdier hoor
Ja. Beter.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 07:39 schreef sissi het volgende:
nou nu kijk je tenminste niet meer boos das beter
Werken.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 07:42 schreef sissi het volgende:
Ga je vandaag ook van de hitte genieten of moet je ook werken
Kun je in elk geval aantonen hoe takketeringheet het is.quote:
Staan er geen arbeidsvoorwaarden in de wet of zo?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 07:47 schreef Duvel het volgende:
[..]
Kun je in elk geval aantonen hoe takketeringheet het is.
Airco.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 07:46 schreef sissi het volgende:
O mijn god dat lijkt me nu echt erg om te werken, nou ik ga de koffers pakken, voor VAKANTIE.
Maar in iedere geval een fijne heete werkdag![]()
Ik zal eens zienquote:Op dinsdag 18 juli 2006 07:47 schreef Duvel het volgende:
[..]
Kun je in elk geval aantonen hoe takketeringheet het is.
Wat hij zegt!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 07:50 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Airco.
Maar even om in de stijl van ShowChat te blijven.
Wie the fuck ben jij en wat the fuck doe jij hier?![]()
Als je met "vroeg" eigenlijk "geil" bedoelt, danquote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:51 schreef alwaysthebest het volgende:
Nondeju wat zijn jullie altijd vroeg..
En zit je geld nu in de zak van een uitbater.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:15 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dan heb je gister teveel alcohol op en te weinig water.
Dus heb je weer een wijze les geleerd voor laterquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:16 schreef Zhenar het volgende:
En zit je geld nu in de zak van een uitbater.
Dus dan zal je volgende keer wat beter opletten.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus heb je weer een wijze les geleerd voor later
Ik ben altijd een partypooper geweest.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Het rijmt niet meer, Ovidius.
Daar heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:27 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Ik ben altijd een partypooper geweest.![]()
!!
Vezels eten!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mja het is gelukkig geen hoofdpijn kater maar wel misselijk en diarree enzo..
(kan dus ook met die bbq van gister te maken hebben)
en sla je geen flaterquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus heb je weer een wijze les geleerd voor later
Maar als je poept dan hoor je "klater"quote:
Degene die hierover zeikt is een blaterquote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar als je poept dan hoor je "klater"![]()
Gooi een emmer water over je tater 't voelt als een katerquote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:54 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Degene die hierover zeikt is een blater
Of gewoon een speler hater!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:54 schreef Duiveltja het volgende:
Degene die hierover zeikt is een blater
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Tot later.
Verrater!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja ik ga nu in bad. Tot later
Nou ja, dat ook natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:45 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Als je met "vroeg" eigenlijk "geil" bedoelt, dan!
Zwijg toch.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:34 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Nou ja, dat ook natuurlijk..
Pff, een van de heetste dagen en in plaats van weer lekker te luieren heb ik keihard moeten werken.. Maar goed, dat is maar 1 dag, i.t.t. jullie.
.
Vanaf 8 uur pas, niet?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mja ik was vannacht uit geweest.. waren om half 4 thuis.. rond 4 uur sliep ik.. 6 uur moest vriendlief gaan werken dus ik mee opgestaan.. en om 7 uur begonnen de achterburen te cirkelzagen en weetikveelwat (zijn dak aant maken)
Mag dat eigenlijk al wel zo vroeg?
Vanaf 7 uur.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:43 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Vanaf 8 uur pas, niet?
Anders is het nachtlawaai.![]()
Whehehequote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:22 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Dus dan zal je volgende keer wat beter opletten.![]()
Of snap ik het nu niet?![]()
![]()
![]()
Tof nummer!quote:
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:05 schreef PeRi het volgende:
Vroeg naar huis mogen vandaag is okay olee olee.
uhhh...?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:00 schreef Ovidius het volgende:
Omg, de graphics van de smileys op Windows Messenger rulen een pak!!
quote:
Ja, ik weet niet, ik voel me altijd net 14 jaar oud als ik die krengen weer eens perongeluk gebruik.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:59 schreef Ovidius het volgende:
[..]
[afbeelding]
Bassie, deze zijn toch veel mooier dan de nieuwe!![]()
Ze kunnen wel niet op tegen die van Fok!![]()
Ik zie het verschil nietquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:59 schreef Ovidius het volgende:
[..]
[afbeelding]
Bassie, deze zijn toch veel mooier dan de nieuwe!![]()
Als kut op dirk?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Als een pan op tafel..
of wtf is die uitdrukking
naja lees je mail maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |