quote:Op maandag 17 juli 2006 13:33 schreef Ovidius het volgende:
Dat prentje vond ik gewoon via google afbeeldingen?![]()
Bupatih?![]()
Ah, een klassieker.quote:Op maandag 17 juli 2006 13:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
* Yasha luistert naar Les Poppys - Non Non Rien N'a Changé
Always take the weather, take the weather with you!quote:Op maandag 17 juli 2006 13:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nog een klassieker die veel in de zomer gedraaid wordt
Crowded House - Always take the weather with you![]()
Wie is die onverlaat???quote:Op maandag 17 juli 2006 13:44 schreef Ovidius het volgende:
Dat moet je aan de maker van het plaatje vragen.![]()
Idd! WTF?!quote:
Ik zocht op google naar Bupatih (quote:
Ja, of in een vat zoutzuur gooienquote:
En misschien een klein beetje sadistischquote:
[nog flauwer modus] GRAAAAAAAAAAAAAAS. [/nog flauwer modus]quote:Op maandag 17 juli 2006 15:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
[flauwmodus]
STROOOOOOOOOOOOOOOOOO
[/flauwmodus]
Goedzo.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:26 schreef rena het volgende:
O, goed nieuws! Ik ben uitgenodigd voor een stage gesprek!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben hier heeeeeeeeeeel erg blij mee.Maar dat was vast wel duidelijk.
![]()
Wij gaan wel gelijk op met dingen hequote:Op maandag 17 juli 2006 15:42 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Goedzo..
Ik zit op een telefoontje te wachten voor een stagesollicitatiegesprek..
Inderdaad.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:43 schreef rena het volgende:
[..]
Wij gaan wel gelijk op met dingen he? Ik ga voor je duimen
![]()
Meestal moeten studenten die op het MBO of HBO zitten twee keer een half jaar in 4 jaar studietijd stagelopen, ervaring opdoen in het werkveld. Behalve als je op de universiteit zit, dan hoeft dat meestal niet.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:45 schreef Ovidius het volgende:
Wat is dat met die 'stages' in Nederland?
Ja, die is al afgelopenquote:Op maandag 17 juli 2006 15:44 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Inderdaad..
Maar jij moest een tijd geleden toch al stagelopen?.
Wat is MBO en wat is HBO?quote:Op maandag 17 juli 2006 15:46 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Meestal moeten studenten die op het MBO of HBO zitten twee keer een half jaar in 4 jaar studietijd stagelopen, ervaring opdoen in het werkveld. Behalve als je op de universiteit zit, dan hoeft dat meestal niet.
Middelbaar Beroeps Onderwijs & Hoger Beroeps Onderwijs.quote:
Oh, was dat maar zo'n snuffelstage, of hoe noem je dat?quote:Op maandag 17 juli 2006 15:48 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, die is al afgelopenVolgend jaar moet ik weer, en dit keer 5 maanden voltijd
![]()
Waarschijnlijk wordt het een deurwaarderskantoor.quote:Waar moet jij stage gaan lopen?![]()
En wat doe jij dan?quote:Op maandag 17 juli 2006 15:49 schreef rena het volgende:
[..]
Middelbaar Beroeps Onderwijs & Hoger Beroeps Onderwijs.
quote:Op maandag 17 juli 2006 15:49 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Oh, was dat maar zo'n snuffelstage, of hoe noem je dat?.
O, dat lijkt me leukquote:[..]
Waarschijnlijk wordt het een deurwaarderskantoor.
MBOquote:
HBO.quote:
Ik weet nog niet welke afdeling ik dan zou komen, maar een deurwaarder doet meer dan dat hoor.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:50 schreef rena het volgende:
O, dat lijkt me leukMensen hun huis uit trappen en zo?
![]()
![]()
Dat aspect is het enige wat ik er van ken, en wat me leuk lijktquote:Op maandag 17 juli 2006 15:52 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik weet nog niet welke afdeling ik dan zou komen, maar een deurwaarder doet meer dan dat hoor..
Waar moet jij stagelopen?
Maar op het MBO heb je dan wel weer verschillende niveau'squote:Op maandag 17 juli 2006 15:52 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Qua niveau is MBO het laagst, daarna HBO en daarna universiteit.
[..]
Niet te moeilijk maken hè.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:54 schreef rena het volgende:
[..]
Maar op het MBO heb je dan wel weer verschillende niveau'sVan 1 tot 4 gaat het.
Reisbureauquote:Op maandag 17 juli 2006 15:55 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Niet te moeilijk maken hè..
Maar waar ga jij nou stagelopen?
Ik snap het niet goed.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:51 schreef rena het volgende:
[..]
MBODe opleiding is leuk, de mensen die er zitten niet, wat dat betreft zou ik liever op het HBO zitten.
![]()
Het niveau ligt lager dan op een HBO opleidingquote:Op maandag 17 juli 2006 15:56 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Ik snap het niet goed.
Je hebt dus je middelbaar achter de rug, me dunkt? Maar waarom dan die naam 'Middelbaar Beroeps'?
Veel makkelijker.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:57 schreef alwaysthebest het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk in België P.?
" Welke stroming volg jij?"quote:Op maandag 17 juli 2006 15:59 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Veel makkelijker.![]()
Je hebt in het middelbaar onderwijs:
ASO (Algemeen secundair onderwijs): jullie HAVO en Gymnasium denk ik.
TSO (Technisch secundair onderwijs): Euh, net iets technischer, meer praktijk.
BSO (Beroeps secundair onderwijs): Richtingen als Kantoor, ... Je leert dus echt een beroep.
Daarna heb je oftewel Hogeschool oftewel Universiteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |