abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 juli 2006 @ 10:38:38 #201
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_39899448
quote:
Op maandag 17 juli 2006 10:10 schreef venomsnake het volgende:
Isael beweert dat ze Hizbollah voor 25% hebben uitgeschakeld en dat ze nog minimaal een week nodig hebben om de militaire capaciteiten van Hizbollah uit te schakelen.. Bron: sky news
Als Israël echt een slag wil slaan helpen ze daarna Libanon met de wederopbouw, niet teveel, maar gewoon een beetje, als blijk van goede wil, dat zou zo'n enorm volwassen daad zijn, ik hoop dat er zoiets zal gaan gebeuren.
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
pi_39899450
quote:
Op maandag 17 juli 2006 10:22 schreef klez het volgende:

[..]

Leuk zielig verhaal maar op dit moment geven bijna alle Libanezen Hezbollah de schuld van deze escalatie, niet Israel.
Net was er op CNN een rapportage over de honderdduizenden Libanezen die het geweld nu ontvluchten. Iedereen die gevraagd werd of ze Hezbollah steunden, aldus de journalist, beantwoordden bevestigend. Er zijn ook veel Libanezen te vinden die Hezbollah een fout heeft gemaakt en inderdaad schuldig is, maar dat zijn niet "bijna alle". Verre van.
pi_39899532
quote:
Op maandag 17 juli 2006 09:12 schreef Sapientiea het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat dit gigantisch gaat escaleren. Ik ben trouwens benieuwd wat Iran gaat doen als Israel Syrie aanvalt!

Nog even en het hele Midden-Oosten ligt is in oorlog. Zolang Israel, maar van die 'rode knop' afblijft.

Als Israel Syrie aanvalt dan mag Iran van mij Israel aanvallen
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  maandag 17 juli 2006 @ 10:43:00 #204
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_39899560
quote:
Op maandag 17 juli 2006 10:42 schreef Meki het volgende:

Are you sure about that?
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
pi_39899562
en alweer een nacht met tientallen doden
pi_39899567
quote:

[..]

Dat kan Iran niet.
pi_39899585
quote:
Op maandag 17 juli 2006 10:43 schreef Hallulama het volgende:

[..]

Are you sure about that?
Israel is alleen op aanvallen op burgers uit
dus als ze naar Syrie gaan dan vallen ze enkel burgers aan.

waarom zou Israel daar vrije hand ervoor krijgen
Als Israel burgers mag aanvallen mogen de anderen dat ook
pi_39899590
Even inlezen in de gebeurtenissen van vannacht
  Moderator maandag 17 juli 2006 @ 10:44:46 #209
8781 crew  Frutsel
pi_39899613
quote:

[..]

Jep, en de VS op haar beurt Iran
pi_39899616
quote:
Op maandag 17 juli 2006 02:30 schreef Incomplete het volgende:

[..]

Over onzin gesproken. Heb veel goede en intelligente posts van je gelezen (met plezier)
maar dit slaat nergens op.

het is dus toch weer de schuld van de Joden dat moslims het zo slecht doen.

-edit- slaap ze
Nee, tuurlijk niet, wat ik meende was, omdat Ottomaanse rijk achteruit ging konden mensen daar van genieten.
pi_39899625
quote:
Op maandag 17 juli 2006 10:44 schreef Meki het volgende:

[..]

Israel is alleen op aanvallen op burgers uit
dus als ze naar Syrie gaan dan vallen ze enkel burgers aan.

waarom zou Israel daar vrije hand ervoor krijgen
Als Israel burgers mag aanvallen mogen de anderen dat ook
Snap je het na 5 dagen nog niet ? Het siert je dat je hart hebt voor de burgers maar het werkt wel alleen een kant op.
pi_39899633
quote:
Op maandag 17 juli 2006 10:44 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Jep, en de VS op haar beurt Iran
dan is er derde wereldoorlog
met dank aan de vrede-hebbende Israel
  maandag 17 juli 2006 @ 10:45:42 #213
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_39899640
quote:
Op maandag 17 juli 2006 10:33 schreef Monidique het volgende:

[..]

Wij staan helemaal niet in confrontatie met moslimextremisten in deze, het is een Israëlische oorlog tegen Hezbollah en eventueel Syrië en Iran als je wilt, maar het is zeker niet Europa's oorlog.
Natuurlijk zullen wij Israel steunen als Iran de oorlog krijgt die ze wil. Dat is niet meer dan logisch.
"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
pi_39899654
quote:
Op maandag 17 juli 2006 02:35 schreef zarGon het volgende:

[..]

Dude, het wereld zit zo in elkaar:
De sterkste overleeft.
Aldus Darwin.
quote:
De joden profiteren niet, de joden HANDELEN. De arabieren profiteren.
Heb jij enig idee van hoeveel geld Israel mag genieten als het gaat om de VS en al die schadeclaims?
quote:
Het is een hemel op aarde voor de ongelovigen, en een hel voor de gelovigen zolang ze hier zijn. Het wordt pas een hemel voor de gelovigen en een hel voor de ongelovigen als ze dood zijn.
(iets voor de gelovigen dus..)
mja, je hebt het nu over theologie.
pi_39899663
quote:
Op maandag 17 juli 2006 10:44 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Snap je het na 5 dagen nog niet ? Het siert je dat je hart hebt voor de burgers maar het werkt wel alleen een kant op.
hoezo niemand die er iets tegen aan doet.
we kunnen niet toekijken hoe Libanezen nu worden getroffen.

het hele stad is nu naar de klote. Of Israel houdt op of anders mag Hezbollah van mij Tel Aviv naar de klote brengen
  Moderator maandag 17 juli 2006 @ 10:46:40 #216
8781 crew  Frutsel
pi_39899665
quote:
Op maandag 17 juli 2006 10:45 schreef Meki het volgende:

[..]

Beetje laat... de VS is al in de 3e wereldoorlog
http://standeyo.com/NEWS/06_World/060718.Gingrich.WW3.html
  maandag 17 juli 2006 @ 10:47:15 #217
70154 klez
pi_39899681
quote:
Op maandag 17 juli 2006 10:38 schreef Monidique het volgende:

[..]

Net was er op CNN een rapportage over de honderdduizenden Libanezen die het geweld nu ontvluchten. Iedereen die gevraagd werd of ze Hezbollah steunden, aldus de journalist, beantwoordden bevestigend. Er zijn ook veel Libanezen te vinden die Hezbollah een fout heeft gemaakt en inderdaad schuldig is, maar dat zijn niet "bijna alle". Verre van.
Ik hoor andere verhalen op Radio 1 en lees ze in de Observer. Eigenlijk alleen de shiíten in Libanon steunen Hezbollah; vrijwel alle andere bevolkingsgroepen zijn die lui spuugzat.
pi_39899705
quote:
Op maandag 17 juli 2006 10:47 schreef klez het volgende:

[..]

Ik hoor andere verhalen op Radio 1 en lees ze in de Observer. Eigenlijk alleen de shiíten in Libanon steunen Hezbollah; vrijwel alle andere bevolkingsgroepen zijn die lui spuugzat.
die houden nu zeker van Israel
  maandag 17 juli 2006 @ 10:48:19 #219
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_39899707
Binnen het timeline conflict tussen Israel en Libanon zijn er in het verleden veel ergere dingen voorgevallen (zonder een vernietigende oorlog zoals we nu zien).

Waarom zoveel geweld.
  • Israel wil dit conflict voorgoed oplossen ?
  • Bestuurlijke onervarenheid ? (die kans schat ik best groot in).
  • Een aanleiding voor een groter scenario (US alsook Israel zullen nooit toestaan dat Iran nucleair gaat en qua momentum komt deze actie niet verkeerd uit). En lezen nu slechts het eerste hoofdstuk van een groter plan ?
  • Duidelijk laten merken dat er voor moslim-extremisme naast Israel geen plaats is.
    of iets heel anders. ?
  • pi_39899730
    quote:
    Op maandag 17 juli 2006 10:45 schreef klez het volgende:

[..]

Natuurlijk zullen wij Israel steunen als Iran de oorlog krijgt die ze wil. Dat is niet meer dan logisch.
    Ik vind het niet logisch, volgens mij hebben we geen bondgenootschap met Israël. Maar afhankelijk van de situatie zouden we Israël kunnen steunen. Alleen zoiets is nu helemaal niet aan de orde. Dit is gewoon een van de zoveelste oorlogen tussen Israël en de Arabieren, misschien met wat meer internationale trekken, en Europa en Amerika nemen absoluut geen deel aan dit conflict. En terecht. Onze oorlog is het niet. Dat Iran een oorlog wil, nou ja, dat lijkt mij ook wel een beetje uit de lucht gegrepen.
      maandag 17 juli 2006 @ 10:49:28 #221
    70154 klez
    pi_39899733
    quote:
    Op maandag 17 juli 2006 10:38 schreef Monidique het volgende:

[..]

Uit de Observer:
    quote:
    Few Lebanese accept Hizbollah's claim that its aim was to barter the release of the handful of Lebanese still held in Israeli jails: they blame Hizbollah for plunging Lebanon back into war. Everywhere there is widespread recognition that, even if the Lebanese government, with its pro-Syrian President and predominantly anti-Syrian administration and parliament, wanted to rein in Hizbollah, it could not. 'The Israelis blame the Lebanese government for not controlling Hizbollah,' said architect Simone Kosremelli. 'Is Italy able to control the Mafia? Could England control the IRA? Israel must know that 50 years of conflict have not brought a solution. There must be another way.'
    Met dank aan Northern Star.
      maandag 17 juli 2006 @ 10:49:36 #222
    16715 Mylene
    *schatje*
    pi_39899741
    quote:

[..]

Tsja, vrede. Hezbollah is blijven doorgaan met het afvuren van raketten terwijl Israël zich toen heeft teruggetrokken uit Libanon.
      maandag 17 juli 2006 @ 10:49:45 #223
    34294 Flying_nomad
    Kijkt nu waar het ziet en weet
    pi_39899745
    quote:

[..]

Nee Meki, je bent verkeerd geinformeerd, die komt pas later........ dit bljft beperkt tot het midden oosten.

p.s. zou je mee willen doen met intelligentere postings dan je continue afgeven op Israel ?? of is dat teveel gevraagd (gezien je historie, google video, half fok etc....)

anders, bitte sehr ->
    Everything which has a beginning has a cause, the universe has a beginning, therefore it has a cause.........
    pi_39899747
    quote:
    Op maandag 17 juli 2006 10:46 schreef Meki het volgende:

[..]

hoezo niemand die er iets tegen aan doet.

het hele stad is nu naar de klote. Of Israel houdt op of anders mag Hezbollah van mij Tel Aviv naar de klote brengen
    whehehehehehhe
    meki toch,
    aan beide kanten doden,
    de doden aan jou kant zijn de slachtoffers?

er gaan mensen aan jou kant dood, dus zoveel mogelijk damage aan de andere kant?
    pi_39899750
    quote:
    Op maandag 17 juli 2006 10:48 schreef Drugshond het volgende:
    Binnen het timeline conflict tussen Israel en Libanon zijn er in het verleden veel ergere dingen voorgevallen (zonder een vernietigende oorlog zoals we nu zien).

• Bestuurlijke onervarenheid ? (die kans schat ik best groot in).
  • Hoewel Olmert nieuws is, bestaat de defensie en geheime diensten top nog uit dezelfde personen. Ook de vice-premier is een oude rot. De recente verkiezingen spelen mee maar ze zijn niet onervaren....
    pi_39899753
    quote:
    Op maandag 17 juli 2006 02:36 schreef zarGon het volgende:

[..]

HHAahhahaa, en juist die sheiks zijn nou de moslims die de moslims in hun eigenland onderdrukken

Waren de arabieren net zo slim als de joden, stond het wereld onder hun voeten.
    De is parlement die de mensen onderdrukt, olie sheiks zijn meestal gewoon van het normale volk.

Eeuwenlang waren de arabieren ook net zo slim(mer) dan de Joden, maar ja tijden veranderen.
    Kijk wat Turkije vroeger was en nu is.
    pi_39899755
    quote:

[..]

O, alleen de sji'ieten, die maken slechts veertig procent uit van de bevolking.
      maandag 17 juli 2006 @ 10:50:35 #228
    70881 Abe_Lenstra
    Terug op het oude nest....
    pi_39899767
    quote:

[..]

Ik denk dat Iran nu opgelucht ademhaalt
    pi_39899784
    quote:
    Op maandag 17 juli 2006 02:39 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

waar zien we dat terug dan? in oorlogstuig en extremisme, of in hun geweldige opzet van steun om hun moslimbroeders in indonesië na de tsunami te helpen?
    In Syrie/Egypte zijn er genoeg scholen die alleen draaien met liefdadigheid van die sheiks.
    pi_39899814
    quote:
    Op maandag 17 juli 2006 10:51 schreef Triggershot het volgende:

[..]

In Syrie/Egypte zijn er genoeg scholen die alleen draaien met liefdadigheid van die sheiks.
    En tegelijk het extremisme verspreiden?
    pi_39899817
    quote:
    Op maandag 17 juli 2006 10:49 schreef schatje het volgende:

[..]

Tsja, vrede. Hezbollah is raketten blijven afvuren terwijl Israël zich toen heeft teruggetrokken uit Libanon.

welke raketten - Israel gooit nu duizenden op Beiroet dus hoezo wilt israel vrede
    het enige wat Israel is kwaad . het lijkt wel of zij geen mensen zijn maar aliens
    pi_39899824
    quote:
    Op maandag 17 juli 2006 02:46 schreef Clourhide het volgende:

[..]

Wat betekent "sjeik" dan precies in het Nederlands? Is dat een naam voor een politiek leider of voor een religieus leider, of kan het voor alletwee gebruikt worden?

Ik zag ze zelf altijd gewoon als een soort "koningen" (wereldlijke leiders dus), nooit als religieuzen? (Zie Saoedi-Arabië bv.)
    Sjeikh betekent man met aanzien.
    pi_39899828
    quote:
    Op maandag 17 juli 2006 10:50 schreef Triggershot het volgende:

[..]

De is parlement die de mensen onderdrukt, olie sheiks zijn meestal gewoon van het normale volk.

Eeuwenlang waren de arabieren ook net zo slim(mer) dan de Joden, maar ja tijden veranderen.
    Kijk wat Turkije vroeger was en nu is.
    OK, triggershot, je hebt gelijk.

De oliesheiks zijn goede mensen, ze helpen vooral de mensen in eigenland die het niet goed hebben en hun zogenaamde moslimbroeders over de hele wereld.
    pi_39899856
    quote:
    Op maandag 17 juli 2006 10:49 schreef zarGon het volgende:

[..]

whehehehehehhe
    meki toch,
    aan beide kanten doden,
    de doden aan jou kant zijn de slachtoffers?

er gaan mensen aan jou kant dood, dus zoveel mogelijk damage aan de andere kant?
    kijk maar eens naar de hoeveelheden meneer Zarqon
    kijk maar naar de foto´s van dode kinderen bij het vorige topic
    pi_39899859
    quote:
    Op maandag 17 juli 2006 10:52 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

En tegelijk het extremisme verspreiden?
    Kletskoek vriend, ik heb op een van die scholen voor 2 jaar gezeten, ik ben bereid om met jou daarheen af te reizen als je enig vorm van extremisme kunt vinden vergoed ik al jouw kosten.
    pi_39899860
    quote:
    Op maandag 17 juli 2006 10:52 schreef Meki het volgende:

[..]

welke raketten - Israel gooit nu duizenden op Beiroet dus hoezo wilt israel vrede
    het enige wat Israel is kwaad . het lijkt wel of zij geen mensen zijn maar aliens
    pi_39899873
    quote:

[..]

hHAhahahahaHa

meki, ga je nou sirieus zeggen dat palestina en libanon de schattige onschuldige zijn en dat israel de enige is die bezig is?
    pi_39899874
    quote:
    Op maandag 17 juli 2006 10:46 schreef Meki het volgende:
    Nee, precies.
    Daarom Meki, stop met school, in jouw geval toch zonde van het geld en de moeite, en ga er naartoe.
    Zij aan zij strijden met broeder Jah Jah tegen al dat onrecht.
    Dan maakt je pas verschil. Succes.
    Beiroet: de gekste!
    pi_39899896
    quote:
    Op maandag 17 juli 2006 10:52 schreef zarGon het volgende:

[..]

OK, triggershot, je hebt gelijk.

De oliesheiks zijn goede mensen, ze helpen vooral de mensen in eigenland die het niet goed hebben en hun zogenaamde moslimbroeders over de hele wereld.
    Over generalisatie gesproken, heb je al een kam of scheer je met een mesje?
      maandag 17 juli 2006 @ 10:54:49 #240
    16715 Mylene
    *schatje*
    pi_39899898
    quote:

[..]

Raketten van Hezbollah. Ook een reden waarom Israël nu van zich afbijt.
    pi_39899920
    quote:
    Op maandag 17 juli 2006 10:49 schreef Flying_nomad het volgende:

[..]

Nee Meki, je bent verkeerd geinformeerd, die komt pas later........ dit bljft beperkt tot het midden oosten.

p.s. zou je mee willen doen met intelligentere postings dan je continue afgeven op Israel ?? of is dat teveel gevraagd (gezien je historie, google video, half fok etc....)

anders, bitte sehr ->
    Ik ben al bezig met Intelligente posts aan het maken over Israel . maar het kan niet omdat ze niet menselijk bezig zijn dus zal er geen menselijke posts komen over Israel
      maandag 17 juli 2006 @ 10:55:43 #242
    70154 klez
    pi_39899930
    quote:
    Op maandag 17 juli 2006 10:53 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Kletskoek vriend, ik heb op een van die scholen voor 2 jaar gezeten, ik ben bereid om met jou daarheen af te reizen als je enig vorm van extremisme kunt vinden vergoed ik al jouw kosten.
    Je bewijst de stelling zelf. Het extremisme is alom in de Arabische wereld. Daarvoor hoef je alleen maar de 1e willekeurige niet-westerse krant te pakken in die landen.
    pi_39899938
    quote:
    Op maandag 17 juli 2006 10:53 schreef Meki het volgende:

[..]

Vooral vergelijken van aantal onschuldigen.

Juistem, daar zijn de arabische en en turkse kanalen zo goed in.

Het gaat er niet om hoeveel er dood gaan, 1 is al te veel.
    Maar je wilt gewoon niet snappen hoe het zit:
    hamas en hezbollah is net zo erg bezig, maar ja, daar hoor ik jou ook niets over zeggen? dus vooral erg vinden als israel terug slaat..
      maandag 17 juli 2006 @ 10:56:33 #244
    70154 klez
    pi_39899950
    quote:
    Op maandag 17 juli 2006 10:50 schreef Monidique het volgende:

[..]

O, alleen de sji'ieten, die maken slechts veertig procent uit van de bevolking.
    Inderdaad slechts veertig procent. En binnen die groep zijn de meningen vermoed ik ook wel verdeeld. De meerderheid wil van Hezbollah af.
    pi_39899955
    quote:
    Op maandag 17 juli 2006 10:54 schreef Recovering het volgende:

[..]

Nee, precies.
    Daarom Meki, stop met school, in jouw geval toch zonde van het geld en de moeite, en ga er naartoe.
    Zij aan zij strijden met broeder Jah Jah tegen al dat onrecht.
    Dan maakt je pas verschil. Succes.
    vegelijk me niet met Abou jah jah
    het enige wat ik wil is een kei en een keiharde aanpak voor het onmenselijke aliensgedrag van Israel
    pi_39899970
    quote:
    Op maandag 17 juli 2006 10:55 schreef klez het volgende:

[..]

Je bewijst de stelling zelf. Het extremisme is alom in de Arabische wereld. Daarvoor hoef je alleen maar de 1e willekeurige niet-westerse krant te pakken in die landen.
    Onzin, ik zeg dat er wel genoeg sjeiks zijn die zwakkere moslims steunen zonder enkel vorm van extremisme, Assad die probeert juist zich af te scheiden van elke soort van anti-westers gebrabbel/extremisme, alleen is hij tegen Israel wegens nationalisme.
    pi_39899971
    quote:
    Op maandag 17 juli 2006 10:55 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik ben al bezig met Intelligente posts aan het maken over Israel . maar het kan niet omdat ze niet menselijk bezig zijn dus zal er geen menselijke posts komen over Israel
    gaan we nou zitten huilen joh?
    ik hoor anders ook geen menselijke berichten over de hamas elke keer op de frontpage.
    -wij hebben zelfmoordterroristen
    -wij zullen de soldaat ontvoeren
    -wij zullen een bom laten afgaan
    -wiij zullen met israel vechten
    -wij zullen etc...
    pi_39899974
    quote:
    Propaganda en laster!
    Libanezen zijn allemaal gek op Hezbollah.
      maandag 17 juli 2006 @ 10:58:07 #249
    103962 damian5700
    Pulp Fiction
    pi_39899993
    quote:
    Op maandag 17 juli 2006 10:54 schreef zarGon het volgende:

[..]

hHAhahahahaHa

meki, ga je nou sirieus zeggen dat palestina en libanon de schattige onschuldige zijn en dat israel de enige is die bezig is?
    Ach. Hij niet alleen.
    If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
      maandag 17 juli 2006 @ 10:58:09 #250
    70881 Abe_Lenstra
    Terug op het oude nest....
    pi_39899994
    quote:

[..]
    Welke raketten?

Verwacht je werkelijk nou nog serieus genomen te worden, jongen?
    pi_39900014
    quote:
    Op maandag 17 juli 2006 10:53 schreef Meki het volgende:

[..]

Gut Meki, wil je nou werkelijk beweren dat er maar aan één kant burgerslachtoffers vallen?
    If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
    pi_39900019
    quote:
    Op maandag 17 juli 2006 10:56 schreef zarGon het volgende:

[..]

Vooral vergelijken van aantal onschuldigen.

Juistem, daar zijn de arabische en en turkse kanalen zo goed in.

Het gaat er niet om hoeveel er dood gaan, 1 is al te veel.
    Maar je wilt gewoon niet snappen hoe het zit:
    hamas en hezbollah is net zo erg bezig, maar ja, daar hoor ik jou ook niets over zeggen? dus vooral erg vinden als israel terug slaat..

Wanneer is er de laaste aanslag van Hamas meneer Zarqon
    Wanneer is er de laaste aanslag van Israel meneer Zarqon

Meneer Zarqon meneer Israel heeft de laaste paar dagen tientallen kinderen vermoord.
    Meneer Zarqon meneer Israel heeft 400 kinderen gegijzeld
    Meneer Zarqon meneer Israel heeft in de laaste 2 jaren 800 kinderen vermoord.
    Meneer Zarqon meneer Israel wilt dus hierbij dat ze graag vrede willen
    pi_39900025
    quote:
    Op maandag 17 juli 2006 10:53 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Kletskoek vriend, ik heb op een van die scholen voor 2 jaar gezeten
    Ah, ik weet al weer genoeg.
    AIVD: leest u even mee?
      maandag 17 juli 2006 @ 10:59:17 #254
    89730 Drugshond
    De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
    pi_39900041
    quote:
    Op maandag 17 juli 2006 10:56 schreef klez het volgende:

[..]

Inderdaad slechts veertig procent. En binnen die groep zijn de meningen vermoed ik ook wel verdeeld. De meerderheid wil van Hezbollah af.
    Maar de meerderheid is niet "bijna alle" en de meerderheid heeft niet de macht om Hezbollah aan te pakken en dat blijkt ook uit het feit dat die groep er nog steeds is. Die meerderheid heeft sowieso de tijd tegen zich. Sji'ieten zijn de snelst groeiende groep in Libanon en met dit nieuwe offensief van Israël zal de steun voor Hezbollah alleen maar groeien. Immers, Hezbollah mag het dan uitgelokt hebben, Israël valt hen aan.
    pi_39900046
    quote:
    Op maandag 17 juli 2006 10:58 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Gut Meki, wil je nou werkelijk beweren dat er maar aan één kant burgerslachtoffers vallen?
    Nee natuurlijk niet
    maar bij de Libaneze kant vallen duidelijk meer slachtoffers en meer kinderen die de dood treffen
    pi_39900047
    quote:
    Op maandag 17 juli 2006 10:59 schreef Meki het volgende:

[..]

Gisteren?
    pi_39900048
    quote:
    Op maandag 17 juli 2006 10:57 schreef zarGon het volgende:

[..]

gaan we nou zitten huilen joh?
    ik hoor anders ook geen menselijke berichten over de hamas elke keer op de frontpage.
    -wij hebben zelfmoordterroristen
    -wij zullen de soldaat ontvoeren
    -wij zullen een bom laten afgaan
    -wiij zullen met israel vechten
    -wij zullen etc...
    wat heeft hamas er nou mee t e maken?
      maandag 17 juli 2006 @ 10:59:59 #259
    78780 deedeetee
    rustig doorgaan met ademhalen
    pi_39900057
    quote:
    Op maandag 17 juli 2006 10:58 schreef Abe_Lenstra het volgende:

[..]

Welke raketten?

Verwacht je werkelijk nou nog serieus genomen te worden, jongen?
    Hij wel, want jullie blijven op hem reageren. Daar ben ik allang geleden me opgehouden.
    Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
    pi_39900070
    quote:
    Meki's bandje blijft weer eens hangen
    pi_39900071
    quote:
    Op maandag 17 juli 2006 10:56 schreef Meki het volgende:

[..]

het enige wat ik wil is een kei en een keiharde aanpak voor het onmenselijke aliensgedrag van Israel
    Kijk, als je nou zei:
    Ik wil dat israel en hamas en hezbollah aangepakt worden.
    zou ik weten dat je het niet van 1 kant bekeek.
    pi_39900077
    quote:
    Op maandag 17 juli 2006 10:59 schreef Triggershot het volgende:

[..]

wat heeft hamas er nou mee t e maken?
    zelfde verhaal geldt voor de hezbollah..

niet dom zitten doen.
      maandag 17 juli 2006 @ 11:01:11 #263
    70154 klez
    pi_39900089
    quote:
    Op maandag 17 juli 2006 10:59 schreef Monidique het volgende:

[..]

Maar de meerderheid is niet "bijna alle" en de meerderheid heeft niet de macht om Hezbollah aan te pakken en dat blijkt ook uit het feit dat die groep er nog steeds is. Die meerderheid heeft sowieso de tijd tegen zich. Sji'ieten zijn de snelst groeiende groep in Libanon en met dit nieuwe offensief van Israël zal de steun voor Hezbollah alleen maar groeien. Immers, Hezbollah mag het dan uitgelokt hebben, Israël valt hen aan.
    Daarom is het zaak de invloed van Hezbollah in Libanon nu te minimaliseren. Een samenleef modus valt met dit soort terroristen toch niet te vinden.
    pi_39900098
    quote:
    Op maandag 17 juli 2006 10:59 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Je weet genoeg? Man je weet nog minder, je hebt alleen maar meer verkeerde conclusies te trekken.
    Ja, nog even mee delen voor de AIVD dat ik daar voor de NLse ambassade werkte
    pi_39900118
    Hezbollah is ook schuldig aan het doden van burgers
    die moet ook aangepakt worden

maar hoeveel burgers 10
    Hoeveel Burgers Israel ???

300
    pi_39900127
    quote:
    Op maandag 17 juli 2006 11:00 schreef zarGon het volgende:

[..]

zelfde verhaal geldt voor de hezbollah..

niet dom zitten doen.
    Ik dacht dat het juist om Hezbollah ging, niet onnodig partijen betrekken, dat is pas dom doen.
    pi_39900128
    quote:

[..]

Wanneer is er de laaste aanslag van Israel meneer Zarqon

Meneer Zarqon meneer Israel heeft de laaste paar dagen tientallen kinderen vermoord.
    Meneer Zarqon meneer Israel heeft 400 kinderen gegijzeld
    Meneer Zarqon meneer Israel heeft in de laaste 2 jaren 800 kinderen vermoord.
    Meneer Zarqon meneer Israel wilt dus hierbij dat ze graag vrede willen
    en nu met capslock:

NIET JANKEN, JE KUNT HET VERWACHTEN ALS JE HET ZELF DOET,
    EIGEN SCHULD DIKKE BULT
    pi_39900141
    quote:
    Op maandag 17 juli 2006 11:01 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik dacht dat het juist om Hezbollah ging, niet onnodig partijen betrekken, dat is pas dom doen.
    hamas | onnodig partij

maandag 17 juli 2006 @ 11:02:42 #269
    103962 damian5700
    Pulp Fiction
    pi_39900146
    quote:
    Op maandag 17 juli 2006 10:57 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Onzin, ik zeg dat er wel genoeg sjeiks zijn die zwakkere moslims steunen zonder enkel vorm van extremisme, Assad die probeert juist zich af te scheiden van elke soort van anti-westers gebrabbel/extremisme, alleen is hij tegen Israel wegens nationalisme.
    Ja, je hebt gelijk.
    Het is trouwens wel sportief om toe te geven, dat in de andere visie ook een deel van waarheid zit.
    De moslimgemeenschap teert niet alleen op de barmhartigheid en filantropie van (goede) sjeiks.
    If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
    pi_39900166
    quote:
    Op maandag 17 juli 2006 11:02 schreef zarGon het volgende:

[..]

en nu met capslock:

NIET JANKEN, JE KUNT HET VERWACHTEN ALS JE HET ZELF DOET,
    EIGEN SCHULD DIKKE BULT
    dus volgens jou is het dan terecht
    mooi want jij hebt duidelijk geen oog voor onschuldigen
      maandag 17 juli 2006 @ 11:03:26 #271
    70154 klez
    pi_39900175
    quote:
    Op maandag 17 juli 2006 11:01 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Je weet genoeg? Man je weet nog minder, je hebt alleen maar meer verkeerde conclusies te trekken.
    Ja, nog even mee delen voor de AIVD dat ik daar voor de NLse ambassade werkte
    Ik weet wel waarom.
    pi_39900176
    quote:
    Op maandag 17 juli 2006 11:01 schreef Meki het volgende:

maar hoeveel burgers 10

300
    Blijf vooral denken met aantallen.
    quote:
    Wij zijn minder schuldig, want wij hebben minder doden gemaakt
    Geef is antwoord op mijn vorige vragen.
    pi_39900186
    quote:

[..]

hamas | onnodig partij

Hezbollah, Israel, soldaten enzo..
    pi_39900193
    quote:
    Op maandag 17 juli 2006 11:03 schreef klez het volgende:

[..]

Ik weet wel waarom.
    nou vertel eens.
    pi_39900202
    quote:
    Op maandag 17 juli 2006 11:03 schreef Meki het volgende:

[..]

dus volgens jou is het dan terecht
    mooi want jij hebt duidelijk geen oog voor onschuldigen
    get the facts right:
    je moet jezelf niet als onschuldig zien als je zelf begint en dan gaat zitten huilen als het je niet lukt om te winnen.

huilie
    pi_39900228
    quote:
    Op maandag 17 juli 2006 11:03 schreef zarGon het volgende:

[..]

Blijf vooral denken met aantallen.
    [..]

Geef is antwoord op mijn vorige vragen.
    je moet duidelijk inzien als Hezbollah ook zulke wapens had als Israel dan waren er ook 400 gevallen want beiden hebben geen oog voor kinderen

Israel heeft die wapens en laat aan de buitenwereld zien dat ze burgers verafschuwen
    pi_39900229
    quote:
    Op maandag 17 juli 2006 11:02 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Ja, je hebt gelijk.
    Het is trouwens wel sportief om toe te geven, dat in de andere visie ook een deel van waarheid zit.
    De moslimgemeenschap teert niet alleen op de barmhartigheid en filantropie van (goede) sjeiks.
    Uiteraard elke feit heeft een opposerende mening in het westen/midden oosten wil "een feit" weleens verschillen.
    pi_39900234
    quote:
    Op maandag 17 juli 2006 11:04 schreef zarGon het volgende:

[..]

get the facts right:
    je moet jezelf niet als onschuldig zien als je zelf begint en dan gaat zitten huilen als het je niet lukt om te winnen.

huilie
    en het is volgens mij niet terecht maar
    Ik kan israel geen ongelijk geven
    pi_39900246
    quote:
    Op maandag 17 juli 2006 11:01 schreef klez het volgende:

[..]

Daarom is het zaak de invloed van Hezbollah in Libanon nu te minimaliseren.
    Good luck.Je kunt iets wel willen, maar dan hoeft het nog niet te gebeuren. Men heeft nu ook geopperd een internationale troepenmacht te sturen naar zuid-Libanon en Gaza. Fantastisch plan, ik ben er helemaal voor, maar Israël zal het niet toelaten voordat Hezbollah verdreven is, zegt het zelf, en Hezbollah zal ook niet accepteren dat die troepen er komen. Jeruzalem een internationale stad maken? Perfect, maar niemand laat het toe. Israël probeert al vijftien jaar de invloed van Hamas te minimaliseren, al vijfentwintig jaar die van Hezbollah en al vijftig jaar die van de PLO (door ander andere Hamas te steunen). Er is wel wat meer nodig dan wensen om overtuigend duidelijk te maken dat het nu wel gaat lukken.
    pi_39900256
    quote:
    Op maandag 17 juli 2006 11:04 schreef zarGon het volgende:

[..]

get the facts right:

huilie

hoezo winnen
    jij weigert in te zien dat Israel geen kinderen vermoordt
    pi_39900267
    quote:
    hamas | onnodig partij

Hmmz, ja ik dacht ook al..
    Hamas is toch de aanstichter door die soldaat te ontvoeren?
    Of lees ik de verkeerde kranten? Allemaal Israelische propaganda dus.
    Abo cancelen dan maar. Heb ik weer.
    pi_39900278
    quote:
    Op maandag 17 juli 2006 11:05 schreef Meki het volgende:

[..]

je moet duidelijk inzien als Hezbollah ook zulke wapens had als Israel dan waren er ook 400 gevallen want beiden hebben geen oog voor kinderen

Israel heeft die wapens en laat aan de buitenwereld zien dat ze burgers verafschuwen
    en dus?

je gaat steeds terug naar israel,
    als je weet dat israel zoveel slachtoffers kan maken, omdat ze de beste wapens heeft, en je weet dat je het niet aankunt, ga je niet 40 jaar lang met wapens spelen..

israel de schuld geven omdat ze sterker zijn
    pi_39900285
    quote:
    Op maandag 17 juli 2006 11:05 schreef zarGon het volgende:

[..]

en het is volgens mij niet terecht maar
    Ik kan israel geen ongelijk geven
    en waarom kan je ze geen ongelijk geven
    omdat ze alleen burgersslachtoffers maken en omdat ze graag zien dat er burgersdoelen worden gebombardeerd
    pi_39900288
    quote:
    Op maandag 17 juli 2006 11:01 schreef Meki het volgende:

maar hoeveel burgers 10

300
    Denk je niet dat, dat ligt aan het feit dat de mensen in Israël schuilen in bunkers ?
    Als de mensen in Libanon die niet hebben dan kan het snel gaan met de burgers.

Als Israël er op uit was om burger slachtoffers te maken dan waren de grote steden van Libanon nu één grote stof bende geweest. En waren er al veel meer doden gevallen.
    pi_39900289
    quote:
    Op maandag 17 juli 2006 11:03 schreef Triggershot het volgende:
    Hezbollah, Israel, soldaten enzo..
    En Hamas deed niks?
    pi_39900311
    quote:
    Op maandag 17 juli 2006 11:06 schreef Recovering het volgende:

[..]

Hmmz, ja ik dacht ook al..
    Hamas is toch de aanstichter door die soldaat te ontvoeren?
    Of lees ik de verkeerde kranten? Allemaal Israelische propaganda dus.
    Abo cancelen dan maar. Heb ik weer.
    Mooie aan hamas is dat ze amper verantwoordelijk zijn voor doden sinds losbarsting van strijd. Hezbollah daar in tegen doet wel misselijk.
    pi_39900312
    quote:

[..]

hoezo winnen
    jij weigert in te zien dat Israel geen kinderen vermoordt
    nee dat doe ik niet.
    ik kijk alleen verder dan de kinder die israel vermoordt,
    het maakt niet uit dat het kinderen zijn, maar dat het mensen zijn.

hamas en hezbollah doen hetzelfde,
    ik kan er geen traan om laten, sorry.
    pi_39900316
    quote:
    Op maandag 17 juli 2006 11:06 schreef zarGon het volgende:

[..]

en dus?

je gaat steeds terug naar israel,
    als je weet dat israel zoveel slachtoffers kan maken, omdat ze de beste wapens heeft, en je weet dat je het niet aankunt, ga je niet 40 jaar lang met wapens spelen..

israel de schuld geven omdat ze sterker zijn
    Als je goed kan lezen en zien en horen weet je hoeveel slachtoffers Israel per dag maakt
    maar jij bent pro oorlogsmachine
    pi_39900331
    quote:
    Op maandag 17 juli 2006 11:07 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Mooie aan hamas is dat ze amper verantwoordelijk zijn voor doden sinds losbarsting van strijd. Hezbollah daar in tegen doet wel misselijk.
    kun jij meki overhalen
      maandag 17 juli 2006 @ 11:08:05 #290
    73243 Bendeleider
    Biersexueel.
    pi_39900335
    quote:

[..]

Volgens mij kun jij enkel en alleen van brood stront maken.
    Ik trouw later met het zusje van BrauN,omdat ik dan zijn Schlager word.
    pi_39900350
    quote:
    Op maandag 17 juli 2006 10:56 schreef Meki het volgende:

[..]

Een aanpak hiervoor is simpel, de Joodse staat accepteren en van daaruit de scheidslijnen verdelen. Probleem is alleen dat de Palestijnen helemaal geen Joodse staat dulden en dit gaat simpelweg niet door.

Oorlog is trouwens zo menselijk als wat hoor, helaas...
      Moderator maandag 17 juli 2006 @ 11:08:27 #292
    8781 crew  Frutsel
    pi_39900353
    jammer dat het topic altijd weer verrot gaat, zodra Meki komt...
      maandag 17 juli 2006 @ 11:08:29 #293
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_39900354
    quote:
    Op maandag 17 juli 2006 10:59 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

-1, zeer trieste opmerking.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_39900360
    quote:
    Op maandag 17 juli 2006 11:08 schreef zarGon het volgende:

[..]

kun jij meki overhalen
    met?
    pi_39900362
    quote:
    Op maandag 17 juli 2006 11:06 schreef Equinix het volgende:

[..]

Denk je niet dat, dat ligt aan het feit dat de mensen in Israël schuilen in bunkers ?
    Als de mensen in Libanon die niet hebben dan kan het snel gaan met de burgers.

Als Israël er op uit was om burger slachtoffers te maken dan waren de grote steden van Libanon nu één grote stof bende geweest. En waren er al veel meer doden gevallen.
    Beiroet is al een grote stof geworden meneer
    Beiroet is verwoest door Israel
    pi_39900372
    quote:
    Op maandag 17 juli 2006 11:07 schreef Meki het volgende:

[..]

Als je goed kan lezen en zien en horen weet je hoeveel slachtoffers Israel per dag maakt
    maar jij bent pro oorlogsmachine
    nee, ik ben tegen een oorlog,

maar als hamas en hezbollah die graag wilt, krijgen ze hem nu.

(hamas en hezbollah schreeuwen toch dagelijks dat ze het wel even kunnen 'hendelen'?)
    pi_39900392
    quote:
    Op maandag 17 juli 2006 11:07 schreef zarGon het volgende:

[..]

nee dat doe ik niet.
    ik kijk alleen verder dan de kinder die israel vermoordt,
    het maakt niet uit dat het kinderen zijn, maar dat het mensen zijn.

hamas en hezbollah doen hetzelfde,
    ik kan er geen traan om laten, sorry.
    nee dat doe je niet
    jij bekijkt het eenzijdig met alle lof voor Israel
    pi_39900396
    quote:
    Op maandag 17 juli 2006 11:06 schreef Recovering het volgende:

[..]

En Hamas deed niks?
    Vroeger of sinds strijd is losgebarst?
    pi_39900397
    quote:
    Op maandag 17 juli 2006 11:08 schreef Triggershot het volgende:

[..]

met?
    het inzien dat israel niet de enige is,
    maar dat hezbollah en hamas ook schuldig zijn

hij geeft toe, maar komt dan weer met aantallen enzo
    pi_39900404
    quote:
    Op maandag 17 juli 2006 11:08 schreef Bendeleider het volgende:

[..]

Volgens mij kun jij enkel en alleen van brood stront maken.
    Volgens mij kan iedereen dat wel...

Advies: niet reageren op mensen die alleen maar zitten te zieken met steeds herhaalde oneliners
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')