Gut Meki, wil je nou werkelijk beweren dat er maar aan één kant burgerslachtoffers vallen?quote:Op maandag 17 juli 2006 10:53 schreef Meki het volgende:
[..]
kijk maar eens naar de hoeveelheden meneer Zarqon
kijk maar naar de foto´s van dode kinderen bij het vorige topic
quote:Op maandag 17 juli 2006 10:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vooral vergelijken van aantal onschuldigen.
Juistem, daar zijn de arabische en en turkse kanalen zo goed in.
Het gaat er niet om hoeveel er dood gaan, 1 is al te veel.
Maar je wilt gewoon niet snappen hoe het zit:
hamas en hezbollah is net zo erg bezig, maar ja, daar hoor ik jou ook niets over zeggen? dus vooral erg vinden als israel terug slaat..
Ah, ik weet al weer genoeg.quote:Op maandag 17 juli 2006 10:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kletskoek vriend, ik heb op een van die scholen voor 2 jaar gezeten
Maar de meerderheid is niet "bijna alle" en de meerderheid heeft niet de macht om Hezbollah aan te pakken en dat blijkt ook uit het feit dat die groep er nog steeds is. Die meerderheid heeft sowieso de tijd tegen zich. Sji'ieten zijn de snelst groeiende groep in Libanon en met dit nieuwe offensief van Israël zal de steun voor Hezbollah alleen maar groeien. Immers, Hezbollah mag het dan uitgelokt hebben, Israël valt hen aan.quote:Op maandag 17 juli 2006 10:56 schreef klez het volgende:
[..]
Inderdaad slechts veertig procent. En binnen die groep zijn de meningen vermoed ik ook wel verdeeld. De meerderheid wil van Hezbollah af.
Nee natuurlijk nietquote:Op maandag 17 juli 2006 10:58 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Gut Meki, wil je nou werkelijk beweren dat er maar aan één kant burgerslachtoffers vallen?
Gisteren?quote:Op maandag 17 juli 2006 10:59 schreef Meki het volgende:
[..]
Wanneer is er de laaste aanslag van Hamas meneer Zarqon
wat heeft hamas er nou mee t e maken?quote:Op maandag 17 juli 2006 10:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
gaan we nou zitten huilen joh?
ik hoor anders ook geen menselijke berichten over de hamas elke keer op de frontpage.
-wij hebben zelfmoordterroristen
-wij zullen de soldaat ontvoeren
-wij zullen een bom laten afgaan
-wiij zullen met israel vechten
-wij zullen etc...
Hij wel, want jullie blijven op hem reageren. Daar ben ik allang geleden me opgehouden.quote:Op maandag 17 juli 2006 10:58 schreef Abe_Lenstra het volgende:
[..]
Welke raketten?
Verwacht je werkelijk nou nog serieus genomen te worden, jongen?
Meki's bandje blijft weer eens hangenquote:Op maandag 17 juli 2006 10:59 schreef Meki het volgende:
Kijk, als je nou zei:quote:Op maandag 17 juli 2006 10:56 schreef Meki het volgende:
[..]
vegelijk me niet met Abou jah jah
het enige wat ik wil is een kei en een keiharde aanpak voor het onmenselijke aliensgedrag van Israel
zelfde verhaal geldt voor de hezbollah..quote:Op maandag 17 juli 2006 10:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
wat heeft hamas er nou mee t e maken?
Daarom is het zaak de invloed van Hezbollah in Libanon nu te minimaliseren. Een samenleef modus valt met dit soort terroristen toch niet te vinden.quote:Op maandag 17 juli 2006 10:59 schreef Monidique het volgende:
[..]
Maar de meerderheid is niet "bijna alle" en de meerderheid heeft niet de macht om Hezbollah aan te pakken en dat blijkt ook uit het feit dat die groep er nog steeds is. Die meerderheid heeft sowieso de tijd tegen zich. Sji'ieten zijn de snelst groeiende groep in Libanon en met dit nieuwe offensief van Israël zal de steun voor Hezbollah alleen maar groeien. Immers, Hezbollah mag het dan uitgelokt hebben, Israël valt hen aan.
quote:Op maandag 17 juli 2006 10:59 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Ah, ik weet al weer genoeg.
AIVD: leest u even mee?
Ik dacht dat het juist om Hezbollah ging, niet onnodig partijen betrekken, dat is pas dom doen.quote:Op maandag 17 juli 2006 11:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
zelfde verhaal geldt voor de hezbollah..
niet dom zitten doen.
en nu met capslock:quote:Op maandag 17 juli 2006 10:59 schreef Meki het volgende:
[..]
Wanneer is er de laaste aanslag van Hamas meneer Zarqon
Wanneer is er de laaste aanslag van Israel meneer Zarqon
Meneer Zarqon meneer Israel heeft de laaste paar dagen tientallen kinderen vermoord.
Meneer Zarqon meneer Israel heeft 400 kinderen gegijzeld
Meneer Zarqon meneer Israel heeft in de laaste 2 jaren 800 kinderen vermoord.
Meneer Zarqon meneer Israel wilt dus hierbij dat ze graag vrede willen
hamas | onnodig partijquote:Op maandag 17 juli 2006 11:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik dacht dat het juist om Hezbollah ging, niet onnodig partijen betrekken, dat is pas dom doen.
Ja, je hebt gelijk.quote:Op maandag 17 juli 2006 10:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Onzin, ik zeg dat er wel genoeg sjeiks zijn die zwakkere moslims steunen zonder enkel vorm van extremisme, Assad die probeert juist zich af te scheiden van elke soort van anti-westers gebrabbel/extremisme, alleen is hij tegen Israel wegens nationalisme.
dus volgens jou is het dan terechtquote:Op maandag 17 juli 2006 11:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
en nu met capslock:
NIET JANKEN, JE KUNT HET VERWACHTEN ALS JE HET ZELF DOET,
EIGEN SCHULD DIKKE BULT
Ik weet wel waarom.quote:Op maandag 17 juli 2006 11:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je weet genoeg? Man je weet nog minder, je hebt alleen maar meer verkeerde conclusies te trekken.
Ja, nog even mee delen voor de AIVD dat ik daar voor de NLse ambassade werkte
Blijf vooral denken met aantallen.quote:Op maandag 17 juli 2006 11:01 schreef Meki het volgende:
Hezbollah is ook schuldig aan het doden van burgers
die moet ook aangepakt worden
maar hoeveel burgers 10
Hoeveel Burgers Israel ???
300
Geef is antwoord op mijn vorige vragen.quote:Wij zijn minder schuldig, want wij hebben minder doden gemaakt
get the facts right:quote:Op maandag 17 juli 2006 11:03 schreef Meki het volgende:
[..]
dus volgens jou is het dan terecht
mooi want jij hebt duidelijk geen oog voor onschuldigen
je moet duidelijk inzien als Hezbollah ook zulke wapens had als Israel dan waren er ook 400 gevallen want beiden hebben geen oog voor kinderenquote:Op maandag 17 juli 2006 11:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Blijf vooral denken met aantallen.
[..]
Geef is antwoord op mijn vorige vragen.
Uiteraard elke feit heeft een opposerende mening in het westen/midden oosten wil "een feit" weleens verschillen.quote:Op maandag 17 juli 2006 11:02 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk.
Het is trouwens wel sportief om toe te geven, dat in de andere visie ook een deel van waarheid zit.
De moslimgemeenschap teert niet alleen op de barmhartigheid en filantropie van (goede) sjeiks.
en het is volgens mij niet terecht maarquote:Op maandag 17 juli 2006 11:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
get the facts right:
je moet jezelf niet als onschuldig zien als je zelf begint en dan gaat zitten huilen als het je niet lukt om te winnen.
huilie
Good luck.Je kunt iets wel willen, maar dan hoeft het nog niet te gebeuren. Men heeft nu ook geopperd een internationale troepenmacht te sturen naar zuid-Libanon en Gaza. Fantastisch plan, ik ben er helemaal voor, maar Israël zal het niet toelaten voordat Hezbollah verdreven is, zegt het zelf, en Hezbollah zal ook niet accepteren dat die troepen er komen. Jeruzalem een internationale stad maken? Perfect, maar niemand laat het toe. Israël probeert al vijftien jaar de invloed van Hamas te minimaliseren, al vijfentwintig jaar die van Hezbollah en al vijftig jaar die van de PLO (door ander andere Hamas te steunen). Er is wel wat meer nodig dan wensen om overtuigend duidelijk te maken dat het nu wel gaat lukken.quote:Op maandag 17 juli 2006 11:01 schreef klez het volgende:
[..]
Daarom is het zaak de invloed van Hezbollah in Libanon nu te minimaliseren.
quote:Op maandag 17 juli 2006 11:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
get the facts right:
je moet jezelf niet als onschuldig zien als je zelf begint en dan gaat zitten huilen als het je niet lukt om te winnen.
huilie
Hmmz, ja ik dacht ook al..quote:
en dus?quote:Op maandag 17 juli 2006 11:05 schreef Meki het volgende:
[..]
je moet duidelijk inzien als Hezbollah ook zulke wapens had als Israel dan waren er ook 400 gevallen want beiden hebben geen oog voor kinderen
Israel heeft die wapens en laat aan de buitenwereld zien dat ze burgers verafschuwen
en waarom kan je ze geen ongelijk gevenquote:Op maandag 17 juli 2006 11:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
en het is volgens mij niet terecht maar
Ik kan israel geen ongelijk geven
Denk je niet dat, dat ligt aan het feit dat de mensen in Israël schuilen in bunkers ?quote:Op maandag 17 juli 2006 11:01 schreef Meki het volgende:
Hezbollah is ook schuldig aan het doden van burgers
die moet ook aangepakt worden
maar hoeveel burgers 10
Hoeveel Burgers Israel ???
300
En Hamas deed niks?quote:Op maandag 17 juli 2006 11:03 schreef Triggershot het volgende:
Hezbollah, Israel, soldaten enzo..
Mooie aan hamas is dat ze amper verantwoordelijk zijn voor doden sinds losbarsting van strijd. Hezbollah daar in tegen doet wel misselijk.quote:Op maandag 17 juli 2006 11:06 schreef Recovering het volgende:
[..]
Hmmz, ja ik dacht ook al..
Hamas is toch de aanstichter door die soldaat te ontvoeren?
Of lees ik de verkeerde kranten? Allemaal Israelische propaganda dus.
Abo cancelen dan maar. Heb ik weer.![]()
nee dat doe ik niet.quote:Op maandag 17 juli 2006 11:05 schreef Meki het volgende:
[..]
hoezo winnen
jij weigert in te zien dat Israel geen kinderen vermoordt
Als je goed kan lezen en zien en horen weet je hoeveel slachtoffers Israel per dag maaktquote:Op maandag 17 juli 2006 11:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
en dus?
je gaat steeds terug naar israel,
als je weet dat israel zoveel slachtoffers kan maken, omdat ze de beste wapens heeft, en je weet dat je het niet aankunt, ga je niet 40 jaar lang met wapens spelen..
israel de schuld geven omdat ze sterker zijn![]()
kun jij meki overhalenquote:Op maandag 17 juli 2006 11:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mooie aan hamas is dat ze amper verantwoordelijk zijn voor doden sinds losbarsting van strijd. Hezbollah daar in tegen doet wel misselijk.
Volgens mij kun jij enkel en alleen van brood stront maken.quote:Op maandag 17 juli 2006 11:05 schreef Meki het volgende:
[..]
je moet duidelijk inzien als Hezbollah ook zulke wapens had als Israel dan waren er ook 400 gevallen want beiden hebben geen oog voor kinderen
Israel heeft die wapens en laat aan de buitenwereld zien dat ze burgers verafschuwen
Een aanpak hiervoor is simpel, de Joodse staat accepteren en van daaruit de scheidslijnen verdelen. Probleem is alleen dat de Palestijnen helemaal geen Joodse staat dulden en dit gaat simpelweg niet door.quote:Op maandag 17 juli 2006 10:56 schreef Meki het volgende:
[..]
vegelijk me niet met Abou jah jah
het enige wat ik wil is een kei en een keiharde aanpak voor het onmenselijke aliensgedrag van Israel
-1, zeer trieste opmerking.quote:Op maandag 17 juli 2006 10:59 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Ah, ik weet al weer genoeg.
AIVD: leest u even mee?
Beiroet is al een grote stof geworden meneerquote:Op maandag 17 juli 2006 11:06 schreef Equinix het volgende:
[..]
Denk je niet dat, dat ligt aan het feit dat de mensen in Israël schuilen in bunkers ?
Als de mensen in Libanon die niet hebben dan kan het snel gaan met de burgers.
Als Israël er op uit was om burger slachtoffers te maken dan waren de grote steden van Libanon nu één grote stof bende geweest. En waren er al veel meer doden gevallen.
nee, ik ben tegen een oorlog,quote:Op maandag 17 juli 2006 11:07 schreef Meki het volgende:
[..]
Als je goed kan lezen en zien en horen weet je hoeveel slachtoffers Israel per dag maakt
maar jij bent pro oorlogsmachine
nee dat doe je nietquote:Op maandag 17 juli 2006 11:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
nee dat doe ik niet.
ik kijk alleen verder dan de kinder die israel vermoordt,
het maakt niet uit dat het kinderen zijn, maar dat het mensen zijn.
hamas en hezbollah doen hetzelfde,
ik kan er geen traan om laten, sorry.
het inzien dat israel niet de enige is,quote:
Volgens mij kan iedereen dat wel...quote:Op maandag 17 juli 2006 11:08 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Volgens mij kun jij enkel en alleen van brood stront maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |