Als Israël echt een slag wil slaan helpen ze daarna Libanon met de wederopbouw, niet teveel, maar gewoon een beetje, als blijk van goede wil, dat zou zo'n enorm volwassen daad zijn, ik hoop dat er zoiets zal gaan gebeuren.quote:Op maandag 17 juli 2006 10:10 schreef venomsnake het volgende:
Isael beweert dat ze Hizbollah voor 25% hebben uitgeschakeld en dat ze nog minimaal een week nodig hebben om de militaire capaciteiten van Hizbollah uit te schakelen.. Bron: sky news
Net was er op CNN een rapportage over de honderdduizenden Libanezen die het geweld nu ontvluchten. Iedereen die gevraagd werd of ze Hezbollah steunden, aldus de journalist, beantwoordden bevestigend. Er zijn ook veel Libanezen te vinden die Hezbollah een fout heeft gemaakt en inderdaad schuldig is, maar dat zijn niet "bijna alle". Verre van.quote:Op maandag 17 juli 2006 10:22 schreef klez het volgende:
[..]
Leuk zielig verhaal maar op dit moment geven bijna alle Libanezen Hezbollah de schuld van deze escalatie, niet Israel.
quote:Op maandag 17 juli 2006 09:12 schreef Sapientiea het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat dit gigantisch gaat escaleren. Ik ben trouwens benieuwd wat Iran gaat doen als Israel Syrie aanvalt!
Nog even en het hele Midden-Oosten ligt is in oorlog. Zolang Israel, maar van die 'rode knop' afblijft.
Are you sure about that?quote:Op maandag 17 juli 2006 10:42 schreef Meki het volgende:
Als Israel Syrie aanvalt dan mag Iran van mij Israel aanvallen
Dat kan Iran niet.quote:Op maandag 17 juli 2006 10:42 schreef Meki het volgende:
[..]
Israel is alleen op aanvallen op burgers uitquote:
Jep, en de VS op haar beurt Iranquote:Op maandag 17 juli 2006 10:42 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet, wat ik meende was, omdat Ottomaanse rijk achteruit ging konden mensen daar van genieten.quote:Op maandag 17 juli 2006 02:30 schreef Incomplete het volgende:
[..]
Over onzin gesproken. Heb veel goede en intelligente posts van je gelezen (met plezier)
maar dit slaat nergens op.
het is dus toch weer de schuld van de Joden dat moslims het zo slecht doen.![]()
-edit- slaap ze
Snap je het na 5 dagen nog niet ? Het siert je dat je hart hebt voor de burgers maar het werkt wel alleen een kant op.quote:Op maandag 17 juli 2006 10:44 schreef Meki het volgende:
[..]
Israel is alleen op aanvallen op burgers uit
dus als ze naar Syrie gaan dan vallen ze enkel burgers aan.
waarom zou Israel daar vrije hand ervoor krijgen
Als Israel burgers mag aanvallen mogen de anderen dat ook
dan is er derde wereldoorlogquote:
Natuurlijk zullen wij Israel steunen als Iran de oorlog krijgt die ze wil. Dat is niet meer dan logisch.quote:Op maandag 17 juli 2006 10:33 schreef Monidique het volgende:
[..]
Wij staan helemaal niet in confrontatie met moslimextremisten in deze, het is een Israëlische oorlog tegen Hezbollah en eventueel Syrië en Iran als je wilt, maar het is zeker niet Europa's oorlog.
Aldus Darwin.quote:Op maandag 17 juli 2006 02:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dude, het wereld zit zo in elkaar:
De sterkste overleeft.
Heb jij enig idee van hoeveel geld Israel mag genieten als het gaat om de VS en al die schadeclaims?quote:De joden profiteren niet, de joden HANDELEN. De arabieren profiteren.
mja, je hebt het nu over theologie.quote:Het is een hemel op aarde voor de ongelovigen, en een hel voor de gelovigen zolang ze hier zijn. Het wordt pas een hemel voor de gelovigen en een hel voor de ongelovigen als ze dood zijn.
(iets voor de gelovigen dus..)
hoezo niemand die er iets tegen aan doet.quote:Op maandag 17 juli 2006 10:44 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Snap je het na 5 dagen nog niet ? Het siert je dat je hart hebt voor de burgers maar het werkt wel alleen een kant op.
Beetje laat... de VS is al in de 3e wereldoorlogquote:Op maandag 17 juli 2006 10:45 schreef Meki het volgende:
[..]
dan is er derde wereldoorlog
met dank aan de vrede-hebbende Israel![]()
Ik hoor andere verhalen op Radio 1 en lees ze in de Observer. Eigenlijk alleen de shiíten in Libanon steunen Hezbollah; vrijwel alle andere bevolkingsgroepen zijn die lui spuugzat.quote:Op maandag 17 juli 2006 10:38 schreef Monidique het volgende:
[..]
Net was er op CNN een rapportage over de honderdduizenden Libanezen die het geweld nu ontvluchten. Iedereen die gevraagd werd of ze Hezbollah steunden, aldus de journalist, beantwoordden bevestigend. Er zijn ook veel Libanezen te vinden die Hezbollah een fout heeft gemaakt en inderdaad schuldig is, maar dat zijn niet "bijna alle". Verre van.
die houden nu zeker van Israelquote:Op maandag 17 juli 2006 10:47 schreef klez het volgende:
[..]
Ik hoor andere verhalen op Radio 1 en lees ze in de Observer. Eigenlijk alleen de shiíten in Libanon steunen Hezbollah; vrijwel alle andere bevolkingsgroepen zijn die lui spuugzat.
Ik vind het niet logisch, volgens mij hebben we geen bondgenootschap met Israël. Maar afhankelijk van de situatie zouden we Israël kunnen steunen. Alleen zoiets is nu helemaal niet aan de orde. Dit is gewoon een van de zoveelste oorlogen tussen Israël en de Arabieren, misschien met wat meer internationale trekken, en Europa en Amerika nemen absoluut geen deel aan dit conflict. En terecht. Onze oorlog is het niet. Dat Iran een oorlog wil, nou ja, dat lijkt mij ook wel een beetje uit de lucht gegrepen.quote:Op maandag 17 juli 2006 10:45 schreef klez het volgende:
[..]
Natuurlijk zullen wij Israel steunen als Iran de oorlog krijgt die ze wil. Dat is niet meer dan logisch.
Uit de Observer:quote:Op maandag 17 juli 2006 10:38 schreef Monidique het volgende:
[..]
Net was er op CNN een rapportage over de honderdduizenden Libanezen die het geweld nu ontvluchten. Iedereen die gevraagd werd of ze Hezbollah steunden, aldus de journalist, beantwoordden bevestigend. Er zijn ook veel Libanezen te vinden die Hezbollah een fout heeft gemaakt en inderdaad schuldig is, maar dat zijn niet "bijna alle". Verre van.
Met dank aan Northern Star.quote:Few Lebanese accept Hizbollah's claim that its aim was to barter the release of the handful of Lebanese still held in Israeli jails: they blame Hizbollah for plunging Lebanon back into war. Everywhere there is widespread recognition that, even if the Lebanese government, with its pro-Syrian President and predominantly anti-Syrian administration and parliament, wanted to rein in Hizbollah, it could not. 'The Israelis blame the Lebanese government for not controlling Hizbollah,' said architect Simone Kosremelli. 'Is Italy able to control the Mafia? Could England control the IRA? Israel must know that 50 years of conflict have not brought a solution. There must be another way.'
Tsja, vrede. Hezbollah is blijven doorgaan met het afvuren van raketten terwijl Israël zich toen heeft teruggetrokken uit Libanon.quote:Op maandag 17 juli 2006 10:45 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee Meki, je bent verkeerd geinformeerd, die komt pas later........ dit bljft beperkt tot het midden oosten.quote:Op maandag 17 juli 2006 10:45 schreef Meki het volgende:
[..]
whehehehehehhequote:Op maandag 17 juli 2006 10:46 schreef Meki het volgende:
[..]
hoezo niemand die er iets tegen aan doet.
we kunnen niet toekijken hoe Libanezen nu worden getroffen.
het hele stad is nu naar de klote. Of Israel houdt op of anders mag Hezbollah van mij Tel Aviv naar de klote brengen
Hoewel Olmert nieuws is, bestaat de defensie en geheime diensten top nog uit dezelfde personen. Ook de vice-premier is een oude rot. De recente verkiezingen spelen mee maar ze zijn niet onervaren....quote:Op maandag 17 juli 2006 10:48 schreef Drugshond het volgende:
Binnen het timeline conflict tussen Israel en Libanon zijn er in het verleden veel ergere dingen voorgevallen (zonder een vernietigende oorlog zoals we nu zien).Bestuurlijke onervarenheid ? (die kans schat ik best groot in).
De is parlement die de mensen onderdrukt, olie sheiks zijn meestal gewoon van het normale volk.quote:Op maandag 17 juli 2006 02:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
HHAahhahaa, en juist die sheiks zijn nou de moslims die de moslims in hun eigenland onderdrukken![]()
Waren de arabieren net zo slim als de joden, stond het wereld onder hun voeten.
O, alleen de sji'ieten, die maken slechts veertig procent uit van de bevolking.quote:Op maandag 17 juli 2006 10:47 schreef klez het volgende:
[..]
Ik hoor andere verhalen op Radio 1 en lees ze in de Observer. Eigenlijk alleen de shiíten in Libanon steunen Hezbollah; vrijwel alle andere bevolkingsgroepen zijn die lui spuugzat.
Ik denk dat Iran nu opgelucht ademhaaltquote:Op maandag 17 juli 2006 10:42 schreef Meki het volgende:
[..]
In Syrie/Egypte zijn er genoeg scholen die alleen draaien met liefdadigheid van die sheiks.quote:Op maandag 17 juli 2006 02:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
waar zien we dat terug dan? in oorlogstuig en extremisme, of in hun geweldige opzet van steun om hun moslimbroeders in indonesië na de tsunami te helpen?
En tegelijk het extremisme verspreiden?quote:Op maandag 17 juli 2006 10:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
In Syrie/Egypte zijn er genoeg scholen die alleen draaien met liefdadigheid van die sheiks.
quote:Op maandag 17 juli 2006 10:49 schreef schatje het volgende:
[..]
Tsja, vrede. Hezbollah is raketten blijven afvuren terwijl Israël zich toen heeft teruggetrokken uit Libanon.
Sjeikh betekent man met aanzien.quote:Op maandag 17 juli 2006 02:46 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Wat betekent "sjeik" dan precies in het Nederlands? Is dat een naam voor een politiek leider of voor een religieus leider, of kan het voor alletwee gebruikt worden?![]()
Ik zag ze zelf altijd gewoon als een soort "koningen" (wereldlijke leiders dus), nooit als religieuzen? (Zie Saoedi-Arabië bv.)
OK, triggershot, je hebt gelijk.quote:Op maandag 17 juli 2006 10:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De is parlement die de mensen onderdrukt, olie sheiks zijn meestal gewoon van het normale volk.
Eeuwenlang waren de arabieren ook net zo slim(mer) dan de Joden, maar ja tijden veranderen.
Kijk wat Turkije vroeger was en nu is.
kijk maar eens naar de hoeveelheden meneer Zarqonquote:Op maandag 17 juli 2006 10:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
whehehehehehhe
meki toch,
aan beide kanten doden,
de doden aan jou kant zijn de slachtoffers?
er gaan mensen aan jou kant dood, dus zoveel mogelijk damage aan de andere kant?
Kletskoek vriend, ik heb op een van die scholen voor 2 jaar gezeten, ik ben bereid om met jou daarheen af te reizen als je enig vorm van extremisme kunt vinden vergoed ik al jouw kosten.quote:Op maandag 17 juli 2006 10:52 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
En tegelijk het extremisme verspreiden?
quote:Op maandag 17 juli 2006 10:52 schreef Meki het volgende:
[..]
welke raketten - Israel gooit nu duizenden op Beiroet dus hoezo wilt israel vrede
het enige wat Israel is kwaad . het lijkt wel of zij geen mensen zijn maar aliens
hHAhahahahaHaquote:Op maandag 17 juli 2006 10:52 schreef Meki het volgende:
[..]
welke raketten - Israel gooit nu duizenden op Beiroet dus hoezo wilt israel vrede
het enige wat Israel is kwaad . het lijkt wel of zij geen mensen zijn maar aliens
Nee, precies.quote:Op maandag 17 juli 2006 10:46 schreef Meki het volgende:
we kunnen niet toekijken hoe Libanezen nu worden getroffen.
Over generalisatie gesproken, heb je al een kam of scheer je met een mesje?quote:Op maandag 17 juli 2006 10:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
OK, triggershot, je hebt gelijk.
De oliesheiks zijn goede mensen, ze helpen vooral de mensen in eigenland die het niet goed hebben en hun zogenaamde moslimbroeders over de hele wereld.
Raketten van Hezbollah. Ook een reden waarom Israël nu van zich afbijt.quote:Op maandag 17 juli 2006 10:52 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik ben al bezig met Intelligente posts aan het maken over Israel . maar het kan niet omdat ze niet menselijk bezig zijn dus zal er geen menselijke posts komen over Israelquote:Op maandag 17 juli 2006 10:49 schreef Flying_nomad het volgende:
[..]
Nee Meki, je bent verkeerd geinformeerd, die komt pas later........ dit bljft beperkt tot het midden oosten.
p.s. zou je mee willen doen met intelligentere postings dan je continue afgeven op Israel ?? of is dat teveel gevraagd (gezien je historie, google video, half fok etc....)
anders, bitte sehr ->![]()
Je bewijst de stelling zelf. Het extremisme is alom in de Arabische wereld. Daarvoor hoef je alleen maar de 1e willekeurige niet-westerse krant te pakken in die landen.quote:Op maandag 17 juli 2006 10:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kletskoek vriend, ik heb op een van die scholen voor 2 jaar gezeten, ik ben bereid om met jou daarheen af te reizen als je enig vorm van extremisme kunt vinden vergoed ik al jouw kosten.
Vooral vergelijken van aantal onschuldigen.quote:Op maandag 17 juli 2006 10:53 schreef Meki het volgende:
[..]
kijk maar eens naar de hoeveelheden meneer Zarqon
kijk maar naar de foto´s van dode kinderen bij het vorige topic
Inderdaad slechts veertig procent. En binnen die groep zijn de meningen vermoed ik ook wel verdeeld. De meerderheid wil van Hezbollah af.quote:Op maandag 17 juli 2006 10:50 schreef Monidique het volgende:
[..]
O, alleen de sji'ieten, die maken slechts veertig procent uit van de bevolking.
vegelijk me niet met Abou jah jahquote:Op maandag 17 juli 2006 10:54 schreef Recovering het volgende:
[..]
Nee, precies.
Daarom Meki, stop met school, in jouw geval toch zonde van het geld en de moeite, en ga er naartoe.
Zij aan zij strijden met broeder Jah Jah tegen al dat onrecht.
Dan maakt je pas verschil. Succes.
Onzin, ik zeg dat er wel genoeg sjeiks zijn die zwakkere moslims steunen zonder enkel vorm van extremisme, Assad die probeert juist zich af te scheiden van elke soort van anti-westers gebrabbel/extremisme, alleen is hij tegen Israel wegens nationalisme.quote:Op maandag 17 juli 2006 10:55 schreef klez het volgende:
[..]
Je bewijst de stelling zelf. Het extremisme is alom in de Arabische wereld. Daarvoor hoef je alleen maar de 1e willekeurige niet-westerse krant te pakken in die landen.
gaan we nou zitten huilen joh?quote:Op maandag 17 juli 2006 10:55 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik ben al bezig met Intelligente posts aan het maken over Israel . maar het kan niet omdat ze niet menselijk bezig zijn dus zal er geen menselijke posts komen over Israel
Propaganda en laster!quote:Op maandag 17 juli 2006 10:47 schreef klez het volgende:
Ach. Hij niet alleen.quote:Op maandag 17 juli 2006 10:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
hHAhahahahaHa
meki, ga je nou sirieus zeggen dat palestina en libanon de schattige onschuldige zijn en dat israel de enige is die bezig is?
Welke raketten?quote:Op maandag 17 juli 2006 10:52 schreef Meki het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |