Nee hoorquote:Op zondag 16 juli 2006 21:46 schreef golfer het volgende:
Heel Nederland heeft geloof ik vanavond ge-BBQed.
Hier niet, gisteren welquote:Op zondag 16 juli 2006 21:46 schreef golfer het volgende:
[gollemmodus] in ieder geval met Vaduz[/gollemmodus]quote:Op zondag 16 juli 2006 21:56 schreef clauwheee het volgende:
Sjit, zag dat ik um dicht had gegooid
BBQ is ok!
Gollem, waar ben je. Met wie hebben wij een connectie???
Ow ja tuurlijkquote:Op zondag 16 juli 2006 22:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
[gollemmodus] in ieder geval met Vaduz[/gollemmodus]
Ik dacht cultheld.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:02 schreef borisz het volgende:
wk is dicht![]()
maar wie heeft nu de laatste post?
How is life going?quote:Op zondag 16 juli 2006 22:05 schreef Lionheaad het volgende:
Mijn Henk-Henk stuurde me steeds de verkeerde kant uit
Goodquote:
En je problemen allemaal opgelost ??quote:Op zondag 16 juli 2006 22:09 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
as vrijdag naar oosterijk voor een paar dagen.....
dan 2,5 week werken en dan vakantie...
Dat is fijnquote:Op zondag 16 juli 2006 22:13 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Niet allemaal, maar er zit schot in....![]()
quote:Op zondag 16 juli 2006 22:13 schreef appelsientje het volgende:
Maar nog ff antwoord geven op je vraag Bos, 't gaat lekker
Dank... een Corona tijdens het Fok!ken is trouwens ook fijnquote:
Hey ben jij er ook weerquote:Op zondag 16 juli 2006 22:14 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Dank... een Corona tijdens het Fok!ken is trouwens ook fijn![]()
Yupquote:
En het was heerlijkquote:Op zondag 16 juli 2006 21:46 schreef golfer het volgende:
Is ik weerquote:
Ik kan niet alles kijkenquote:Op zondag 16 juli 2006 23:28 schreef rubbereend het volgende:
de Verbouwing was trouwens weer geniaal vanavond
of een Desperadosquote:Op zondag 16 juli 2006 22:14 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Dank... een Corona tijdens het Fok!ken is trouwens ook fijn![]()
ook lekkerquote:
Gisteren al voldoende op bij de BBQ met vrienden (hij heet Stout van achteren, dus dan haalt ie Guinness)quote:
Sinds vorig jaar (een VBL-meet) drink ik hetquote:Op maandag 17 juli 2006 00:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Op de Rugbyclub en thuis drink ik niet anders!
Heb er nog nooit voldoende van op gehad hoor!quote:Op maandag 17 juli 2006 00:01 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Gisteren al voldoende op bij de BBQ met vrienden (hij heet Stout van achteren, dus dan haalt ie Guinness) :p
Moest uiteindelijk terug rijden dus in dat perspectief bestaat er helaas wel het stempel 'voldoende'quote:Op maandag 17 juli 2006 00:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Heb er nog nooit voldoende van op gehad hoor!![]()
Hebben we toch nog wat opvoedkundige waarde voor je gehad.quote:Op maandag 17 juli 2006 00:02 schreef dndiek het volgende:
Sinds vorig jaar (een VBL-meet) drink ik het
Dat probleem heb ik eigenlijk nooitquote:Op maandag 17 juli 2006 00:03 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Moest uiteindelijk terug rijden dus in dat perspectief bestaat er helaas wel het stempel 'voldoende'
Vooral dankzij HeatWave ben ik eraan begonnenquote:Op maandag 17 juli 2006 00:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Hebben we toch nog wat opvoedkundige waarde voor je gehad.
Jag känner en bott, hon heter Anna, Anna heter honquote:
Gebruik hem goed !quote:Op maandag 17 juli 2006 00:47 schreef tong80 het volgende:
Trusten Hoolers.Morgen hebben we een rustdag.
Morgen een soort verplicht bezoekje aan oude stiefmoedertje maken.quote:Op maandag 17 juli 2006 00:47 schreef tong80 het volgende:
Trusten Hoolers.Morgen hebben we een rustdag.
Helpt mij de laatste tijd ook niet. Het is het weer denk ik.quote:Op maandag 17 juli 2006 04:17 schreef dndiek het volgende:
Ik ga maar eens pissen misschien dat ik daarna wel kan slapen
Dat zou kunnenquote:Op maandag 17 juli 2006 04:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Helpt mij de laatste tijd ook niet. Het is het weer denk ik.
dude een film met reclame ertussen door kijk je toch nietquote:Op maandag 17 juli 2006 04:23 schreef tong80 het volgende:
Voor Pascalheister en andere liefhebbers :
Patton. Eén van de beste films ooit. RTL-7.
Geen last van op het kantoor waar ik nu zit, goeie airco hier.quote:Op maandag 17 juli 2006 09:25 schreef sjimz het volgende:
Pff nu al zo warm
Ach.. dit is alvast een goed voorproefje voor donderdag, als ik in egypte zitquote:Op maandag 17 juli 2006 10:19 schreef Hathor het volgende:
[..]
Geen last van op het kantoor waar ik nu zit, goeie airco hier.![]()
Ik neem mijn walther p5 mee, dus geen probleem!quote:Op maandag 17 juli 2006 10:21 schreef Hathor het volgende:
Egypte...klinkt goed. Vergeet alleen niet je tactical jacket en een helm mee te nemen, je weet maar nooit daar.![]()
Ja toen was ik al klaarquote:
quote:
quote:Inter-eigenaar Moratti: 'Geef ons de titel'
17/7/2006 10:43
Juventus mag dan zijn veroverde titels zijn kwijtgeraakt, een nieuwe kampioen is nog niet aangewezen. Internazionale eist de vacante Scudetto op.
'Ik wil de Scudetto van 2005/06. We hebben recht op die titel', aldus Inter-eigenaar Massimo Moratti. 'Het is noodzakelijk het onderscheid te maken tussen wie heeft gehandeld volgens een systeem, en wie zich aan de regels heeft gehouden.'
Het tribunaal dat zich uitsprak over de fraude in de Serie A, wil de Italiaanse titel vacant houden. Dus ook nummer drie Internazionale, dat door de straf van Juventus en AC Milan naar de eerste plaats klimt op de geschoonde ranglijst, heeft geen recht op de ereprijs.
Dat stoot Moratti tegen de borst. 'Het zou een verschrikkelijk slecht signaal zijn. Het zou namelijk mensen doen denken dat iedereen smerige handen heeft. Maar wij hebben schonen handen.'
In Frankrijk deed zich in het seizoen 1992/93 een vergelijkbare situatie voor. Olympique Marseille moest de titel voor het omkopen van Valenciennes. Geen van de concurrenten kreeg het vacante kampioenschap toegewezen.
`quote:Op maandag 17 juli 2006 11:05 schreef sjimz het volgende:
dndiek
Je had gelijk over de vraag met het kampioenschap van italie in de algemene kennis quiz
[..]
bron : www.vi.nl
Wel okay. Ze hebben een centimer of 2 aan meniscus weggehaald. Was blijkbaar helemaal omgeklaptquote:Op maandag 17 juli 2006 10:55 schreef Vom het volgende:
[..]
Ja toen was ik al klaar(Check de PI, alhoewel het best goed ging
)
Hoe is 't allemaal gegaan in het ziekenhuis?
Kun je geen Italie meer zien of horen?quote:Op maandag 17 juli 2006 08:54 schreef clauwheee het volgende:
Mogguh![]()
DIGGER waarom open je geen Italië topic. Of als die er al is: dit past daar prima.
quote:Op maandag 17 juli 2006 12:09 schreef Dylan Dog het volgende:
Wat -Vaduz- zegt
Een dag na de WK finale een krantenkop is begrijpelijk. Maar aangezien ik in Nederland woon boeit het me verder geen reet wat er nu weer elke dag op de voorpagina van een of andere Italiaanse krant staat. Net als dat er vast ook elke dag een Franse, Engelse, Spaanse of Duitse krant is. Die nemen we ook niet iedere ochtend door.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:09 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Kun je geen Italie meer zien of horen?
Wereldburgerquote:Op maandag 17 juli 2006 12:18 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Een dag na de WK finale een krantenkop is begrijpelijk. Maar aangezien ik in Nederland woon boeit het me verder geen reet wat er nu weer elke dag op de voorpagina van een of andere Italiaanse krant staat. Net als dat er vast ook elke dag een Franse, Engelse, Spaanse of Duitse krant is. Die nemen we ook niet iedere ochtend door.
Wie wint komend seizoen de Serie B?quote:Op maandag 17 juli 2006 12:11 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ga jij weer de vragen bedenken voor de Nostradamus?
Dat is een leuke die zal ik in elk geval onthoudenquote:
Die maakt hem af ja.quote:
Jij leest elke ochtend alle buitenlandse kranten? Of alleen de Italiaanse? Daarbij, in Nederland zit in de kranten gewoon de buitenlandse sport, dus missen hoeven we die uitslagen en geweldige prestaties van de Italianen echt niet hoor.quote:
en, nog wat gedraaid?quote:Op maandag 17 juli 2006 11:03 schreef borisz het volgende:
mogge
ik ga ook maar is een verzoekje indienen op 3fm![]()
airco in de auto is erg fijnquote:Op maandag 17 juli 2006 12:53 schreef golfer het volgende:
Goede middag!
Zo maar weer eens de auto in (gelukkig met airco) om naar Apeldoorn te rijden voor een bezoekje aan het ouwe stiefmoedertje.
nee, niet die van mij had ik ook niet verwacht maar tochquote:
Die moet je bij Rabbering aanvragen, is wel wat voor hem!quote:Op maandag 17 juli 2006 13:14 schreef borisz het volgende:
[..]
nee, niet die van mij had ik ook niet verwacht maar tochhad boten anna aangevraagd
![]()
als uit je diptip voor de woensdag is het wle een tipquote:Op maandag 17 juli 2006 13:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
Die moet je bij Rabbering aanvragen, is wel wat voor hem!
maar Rabbering doet samen met Ekdom ook aan all-request deze weken, dus je kan het nu elk moment aanvragen volgens mijquote:Op maandag 17 juli 2006 13:24 schreef borisz het volgende:
[..]
als uit je diptip voor de woensdag is het wle een tip![]()
Claudia was nogal in de war, ze kwam er achter dat Dusty Springfield dood isquote:Op maandag 17 juli 2006 13:38 schreef borisz het volgende:
ik heb de mail er al uitgegooit,
claudia draait toppertje![]()
en het wordt nog warmerquote:
yupquote:
Het is ook nooit goed, is het te koud, klagen ze dat het warmer moet worden.... Is het eindelijk warm, gaan ze binnen zitten omdat het daar lekker koel isquote:
Joh laat die arme stakker met rust, dat kost hem al geld zat!quote:Op maandag 17 juli 2006 16:20 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Wat een hitte toch weer.
Rondje op kosten van Oscar Freire, de kersverse pa.
Snap dat dan, je kunt alleen hier zeggen dat je hooofdpijn hebt en wat je gaat eten.quote:
Dank je Tolk, zag je reactie op de FP al staan!quote:Op maandag 17 juli 2006 17:15 schreef DeTolk het volgende:
Mooie pakkende column MM.
Lijkt me niet.quote:Op maandag 17 juli 2006 17:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Euh... Beetje blonde vraag waarschijnlijk, maar is de 40%-kortingsregel nog van toepassing op je OV na 16 juli?
Draai je kaart even om, tweede puntjequote:Op maandag 17 juli 2006 17:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Euh... Beetje blonde vraag waarschijnlijk, maar is de 40%-kortingsregel nog van toepassing op je OV na 16 juli?
quote:Op maandag 17 juli 2006 17:32 schreef Da_Sandman het volgende:
quote:Op maandag 17 juli 2006 17:18 schreef popolon het volgende:
[..]
Snap dat dan, je kunt alleen hier zeggen dat je hooofdpijn hebt en wat je gaat eten.
Die ligt bovenquote:Op maandag 17 juli 2006 17:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Draai je kaart even om, tweede puntje.
Aah dat is een aardig stuk wat ze er afgehaald hebben dan zegquote:Op maandag 17 juli 2006 11:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wel okay. Ze hebben een centimer of 2 aan meniscus weggehaald. Was blijkbaar helemaal omgeklaptWaarschijnlijk al eerder verneukt, maar gewoon te lang mee doorgelopen en uiteindelijk dus weer een botsing waardoor het nog een keer verergerde. Maar operatie etc was allemaal wel prima. Verpleegsters waren okay
![]()
Moet nu 2 weken op krukken lopen en dan de controle afspraak; dan hoor ik het wel verder.
quote:Op maandag 17 juli 2006 18:08 schreef pascalheister het volgende:
Kreeg vandaag te horen dat ik per 1 september hoogstwaarschijnlijk een vast contract krijg
jazeker heb je toch weer een zekerheidjequote:Op maandag 17 juli 2006 18:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]gefeliciteerd!!
Dat is best prettig nieuws om te horen volgens mij
Feli PH! Mooi waark.quote:Op maandag 17 juli 2006 18:08 schreef pascalheister het volgende:
Kreeg vandaag te horen dat ik per 1 september hoogstwaarschijnlijk een vast contract krijg
Mwah, dat valt wel mee hoor....tis alleen makkelijk met je hypotheek en zo.quote:Op maandag 17 juli 2006 18:10 schreef pascalheister het volgende:
[..]
jazeker heb je toch weer een zekerheidje
Maar als ik dan een heel Italiaans menu opnoem, komt Clauwheee weer aan met dat ik alleen mag zeggen wat ik eet als ik Boerenkool eet of zo.quote:Op maandag 17 juli 2006 17:18 schreef popolon het volgende:
[..]
Snap dat dan, je kunt alleen hier zeggen dat je hooofdpijn hebt en wat je gaat eten.
quote:Op maandag 17 juli 2006 19:53 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Maar als ik dan een heel Italiaans menu opnoem, komt Clauwheee weer aan met dat ik alleen mag zeggen wat ik eet als ik Boerenkool eet of zo.
Dat was een veel gebruikte actie op mijn werk vandaag ja.quote:Op maandag 17 juli 2006 19:54 schreef clauwheee het volgende:
Gaap.
Je werkt alleen op maandag en dinsdag nu toch? Dat is prima te doen zeker?quote:Op maandag 17 juli 2006 19:58 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dat was een veel gebruikte actie op mijn werk vandaag ja.
Het is heerlijk. Nadeel is alleen dat met vijf vrije dagen mijn ritme aan het einde van het weekend weer dermate verstoord is dat ik zondagnacht geen oog dicht doequote:Op maandag 17 juli 2006 19:59 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Je werkt alleen op maandag en dinsdag nu toch? Dat is prima te doen zeker?
Luxe probleemquote:Op maandag 17 juli 2006 20:03 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Het is heerlijk. Nadeel is alleen dat met vijf vrije dagen mijn ritme aan het einde van het weekend weer dermate verstoord is dat ik zondagnacht geen oog dicht doe
Vroeg opstaan met deze hitte is niet zo'n ramp. En lekker vroeg vrij, kun je tenminste met je kop fatsoenlijk in de zon hangenquote:
genoeg maar irritant dat het dan 4x op en neer is en niet 2 dagen van 9-17uquote:
Joh, wat StarGazer zegt!quote:Op maandag 17 juli 2006 20:14 schreef dndiek het volgende:
[..]
genoeg maar irritant dat het dan 4x op en neer is en niet 2 dagen van 9-17u
Elk nadeel heb z'n voordeelquote:Op maandag 17 juli 2006 20:13 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Vroeg opstaan met deze hitte is niet zo'n ramp. En lekker vroeg vrij, kun je tenminste met je kop fatsoenlijk in de zon hangen![]()
Tong heeft m'n account gehackedquote:Op maandag 17 juli 2006 20:22 schreef dndiek het volgende:
[..]
Elk nadeel heb z'n voordeel
Dat oranje kleurtje tijdens het WK he...
Valt lekker in het weekend he?quote:Op maandag 17 juli 2006 21:20 schreef DIGGER het volgende:
Zow, Reisje Ierland geboekt rond Saint Pat's volgend jaar
Inderdaad, de kalender is gunstigquote:
Nou, geen enkel vliegtuig voor Maart 2007 zit nog vol hoor, gewoon op boeken en je kan altijd meequote:Zag dat Ryanair vol zat van ehvn, maar vanaf Schiphol was er nog genoeg te krijgen, konden we maar hetzelfde zeggen van de hotels in Dublin.....
Poolen is altijd gezelligquote:
Als je Ryanair probeert voor het weekend van de 17e krijg je toch echt dat er geen vluchten beschikbaar zijn....quote:Op maandag 17 juli 2006 21:30 schreef DIGGER het volgende:
Nou, geen enkel vliegtuig voor Maart 2007 zit nog vol hoor, gewoon op boeken en je kan altijd mee
had je trouwens nog gekeken in de puma-winkel ??quote:
Ja...helaas hadden ze daar niet maar ik heb een adresje gekregen waar ze ze misschien nog wel hebben. Daar ga ik morgen even langs.quote:Op maandag 17 juli 2006 21:37 schreef dndiek het volgende:
[..]
had je trouwens nog gekeken in de puma-winkel ??
Oow wat tof dat je dat wil doenquote:Op maandag 17 juli 2006 21:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja...helaas hadden ze daar niet maar ik heb een adresje gekregen waar ze ze misschien nog wel hebben. Daar ga ik morgen even langs.
quote:Op maandag 17 juli 2006 19:53 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Maar als ik dan een heel Italiaans menu opnoem, komt Clauwheee weer aan met dat ik alleen mag zeggen wat ik eet als ik Boerenkool eet of zo.
ze hebben je niet voor niets die naam gegeven, gebruik hem dan ookquote:Op maandag 17 juli 2006 21:43 schreef appelsientje het volgende:
Lekker, kom er net ook achter dat ik allergisch ben voor Perzikken
Gaat lekker zo.
Nu al?quote:
heb toevallig fokradio aanquote:Op maandag 17 juli 2006 21:53 schreef popolon het volgende:
[..]
Nu al?
Heb ik die al een jaar uit m'n AT, net zoals MEN.
Hehe nee ik merk hetquote:Op maandag 17 juli 2006 21:47 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ze hebben je niet voor niets die naam gegeven, gebruik hem dan ook![]()
En je zwembad dan?quote:Op maandag 17 juli 2006 21:45 schreef popolon het volgende:
[..]
Maar dat is ook lekker.
Kan niet wachten op de winter. Alhoewel ik het pas nog gehad heb.
Je kan ook nog niet boeken voor die datum, volgens mij tot max. een half jaar vooruit ofzo.quote:Op maandag 17 juli 2006 21:34 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Als je Ryanair probeert voor het weekend van de 17e krijg je toch echt dat er geen vluchten beschikbaar zijn....
Boerenkool, bier en zwemmen, wat wil je nog meer?quote:
Trustenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:03 schreef sjimz het volgende:
Weltruste vrinden!
dr was een site met filmpjes die het spelletje uitlegt, die ook geschikt is voor jouquote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:56 schreef tong80 het volgende:
Te warm om te slapen.
Ik kijk pokeren. Fascinerend, maar ik snap er niks van.
Poker is tegenwoordig geen gokspel meer, maar een sport geworden.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:13 schreef tong80 het volgende:
Nee er zijn te veel fascetten. Ik kijk gewoon en laat me verrassen. Dacht vroeger altijd dat het veel makkelijker was.
en daar ben ik van terugquote:Op zondag 16 juli 2006 23:36 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Is ik weer
Ik ga elke week naar Nijmegen
Maar deze week ga ik ook nog een beethje feesten
4 daagsefeestenquote:
ik ook, toen we in Leeuwen aankwamen met de nachtbus stonden daar de eerste lopers klaar om in de bus naar Nijmegen te stappenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 03:39 schreef tong80 het volgende:
Ok ik heb medelijden met de deelnemers de volgende dagen.
'gelukkig' nog minder warm dan in huis, dus ik heb vanochtend nog wat warmte het huis uit kunnen jagen.quote:
Hoe is het op kantoor Clauw?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 08:58 schreef clauwheee het volgende:
Goeiemorgen. Warm, wat een zomer tot dusver!
Respect voor de mensen bij de Nijmeegse
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 08:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
'gelukkig' nog minder warm dan in huis, dus ik heb vanochtend nog wat warmte het huis uit kunnen jagen.
Morgen in het zuiden waarschijnlijk meer dan 35 graden
Valt nu nog mee met de warmte. Verder as usual en rustig. Bij jou?quote:
Het is nu nog wel uit te houden.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:11 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Valt nu nog mee met de warmte. Verder as usual en rustig. Bij jou?
nu pas?quote:
same herequote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:53 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nee, als ik op werk kom is het 1e wat ik doe een bakkie pakken![]()
Nee niet gezien, wat knap zegquote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:40 schreef clauwheee het volgende:![]()
Hebben jullie gisteravond (ik geloof op SBS) dat oude mannetje van 91 nog gezien? Hij gaat de 4daagse nog ff lopenEn z'n vrouwtje was zo trots
zijn we nu al kampioen?quote:
Heb jij het dan niet op z'n minst voor hem aangestoken om hem een pleziertje te doen?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:56 schreef -Vaduz- het volgende:
De Frontpage niet, wel het NOS journaal, RTL Nieuws enzovoort. Het was wel groot nieuws, het was ook zomaar geen brandje. 2,5 miljoen aan schade door afgefikte bedrijven.
Jammer dat ik er niet op af ben gestuurd, maar dat is ook wel weer logisch. Dat zijn natuurlijk de leuke dingen voor een fulltime redactielid.
In Rijssen was het gisteren dus nog veel warmerquote:Op dinsdag 18 juli 2006 08:18 schreef Againzender het volgende:
Morgen in het zuiden waarschijnlijk meer dan 35 graden
er zullen maar pakjes met dvd's tussen zittenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Lullig trouwens dat de nieuwe distributie van post ook in as is gelegd, duizend poststukken zijn verloren gegaan.
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Lullig trouwens dat de nieuwe distributie van post ook in as is gelegd, duizend poststukken zijn verloren gegaan.
Doe ik toch nog iets goedsquote:Gezochte man per toeval aangehouden
18-7-2006 De politie heeft maandag per toeval een gezochte straatrover kunnen aanhouden.
Getuigen zagen dat de 18-jarige man zich samen met een andere persoon zeer opvallend gedroeg bij een geparkeerde bromfiets. De politie werd gealarmeerd en agenten controleerden het tweetal.
Daarbij bleek dat een van de mannen nog gezocht werd voor een straatroof. Hij had bovendien nog bijna 16.000 euro aan boetes openstaan. De man werd daarop meteen ingerekend.
Ach... paar dagen geleden had de post ook een pakketje bij de Hells Angels afgegeven hier in Amsterdam. Het pakketje was geadresseerd aan het politiebureau, want ik weet niet wat de HA met een pakket politieuniformen moet doenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:26 schreef methodmich het volgende:
Ach, ik las laatst op teletekst een verhaal van een Duitse postbode die duizenden brieven in zijn kelder had opgeslagen. Het was te veel en hij kon het niet aan. Later zouden zijn vrienden hem gaan helpen met nabezorgen. Die man had post van april liggen.
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:10 schreef -Vaduz- het volgende:
tis erg warm jaquote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:30 schreef golfer het volgende:
Goede middag!
Lijkt mij geen pretje om in Nijmegen te lopen of wat bergjes op te klimmen in de Alpen met dit weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |