quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 04:50 schreef Tjahzi het volgende:Koop je dan een huisdier, neuk het totdat je doodgaat, of het, en je koopt een nieuwe tot dat jou tijd aanbreekt.
En post hier niet, zieke shit...
Als wel...
Hoop dan dat je nooit meer verder leeft als mens wanneer je sterft, maar als reincarnatie herboren wordt tot de soort die je als laatst geneukt hebt, en blijf aub het zelfde niveau handhaven! Totdat je als schimmel een of ander bacterie wil neuken! En ga dan heen...
Of wil jij later wel een of ander weerwolf creeEren?
Beetje dronken?
Ik denk dat, (shame on me) honden het helemaal niet naar vinden om op n vrouw te mogen rijden. Klaarkomen is klaarkomen, en zo vaak doen honden dat normaal niet. (Die van mij nooit in ieder geval)
Of je als vrouw gebaat bent bij een lange dunne piemel die veel te diep komt, en opzwelt, NA het klaarkomen, daar kan ik niet over oordelen, maar wanneer ze het oprecht lekker vind.... Oprecht he, niet rare rotweilers en duitse herders in schuren in de flevopolder met illegale zuid-afrikanen.
Dan zie ik niet in waarom het zo slecht zou zijn (met honden dan he)
Een hond of kip of paard neuken, das een ander verhaal. Alhoewel een hengstige merrie, dat volgens mij ook niet vervelend zou vinden.