quote:Op zondag 16 juli 2006 21:25 schreef thaeastwood het volgende:
Vergeet je de Fever niet www.fever-oosterhout.nl
Fok! is bij ons nog niet uitgevondenquote:
We hebben sindskort een trein(tje)quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:49 schreef thaeastwood het volgende:
enne Bluesfestival: http://www.oosterhout-blues.nl/ oh ja en floralia festival : http://www.floraliacountry.nl/.
Zo best wat te doen in dat dorp van ons. Nu nog een Discotheek , treinstation, koffieshop en een bioscoop en dan is het een echte stad haha
Mijn ouders wonen er nog en de rest van de familie van moeders kant, dus ik ben er nog geregeld te vinden. Vanaf maandag ga ik er op vakantiequote:Op woensdag 19 juli 2006 00:43 schreef nils7 het volgende:
Ja idd de gekstuh.... ik woon er helaas niet meer alleen in de weekenden en de vakanties zoals nuhehehehe
Dat is een beetje het probleem met Oosterhout dat ze met alles een beetje achterlopen. Bij ons komt een zender pas op de kabel als deze al minimaal drie jaar de lucht in is. Wij zijn zowat de enige middelgrote stad in Nederland zonder treinstation (gelukkig zeggen ze hier eerst eten).quote:
Mwah, recreatie vind ik niet slecht op zich, maar uitstekend gaat me wat verquote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:16 schreef marky_mark het volgende:
Oosterhout heeft in ieder geval wel uitstekende winkel- en recreatievoorzieningen.
Doen we bij het volgende topicquote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:28 schreef PimpNLimp het volgende:
Maak dan zelf foto's ipv foto's van internet te kopiëren
Die van de sint jan heb ik zelf gemaaktquote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:28 schreef PimpNLimp het volgende:
Maak dan zelf foto's ipv foto's van internet te kopiëren
Ik moet mijn mening herzien. Nadat ik vandaag op het plein voor de Hema een of andere multiculturele freakshow gezien heb, moet ik concluderen dat de recreatiemogelijkheden hier top zijn. Ik heb me in tijden niet zo geamuseerd...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:53 schreef Kauki het volgende:
[..]
Mwah, recreatie vind ik niet slecht op zich, maar uitstekend gaat me wat ver![]()
[..]
Kheb daar twee jaar gewerktquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:28 schreef Martijn_77 het volgende:
Oosterhout heeft wel een erg goede griek!
Irodion
't kaaspuntjequote:Op zondag 30 juli 2006 17:02 schreef marky_mark het volgende:
Ik vind het als echte Oosterhouter ook leuk om te weten waar ons stadje goed in scoort. Ik kan me het volgende nog herinneren:
1. De Pub is ooit derde geworden in een top 100 van beste cafés
2. De Katjeskelder is ooit uitgeroepen tot beste bungalowpark (volgens mij alleen van Zuid-Nederland)
3. Beste kaaswinkel (winkel die in de Keiweg is gevestigd, weet zo de naam niet)
4. Beste worstenbrood (bakker die ook in de Keiweg is gevestigd)
Weten jullie nog meer van dit soort feitjes.
dat van dat treinstationgebeuren was geloof ik hun eigen schuldquote:Op zondag 30 juli 2006 17:03 schreef nils7 het volgende:
[..]
't kaaspuntje
en Snelders
eh het is de grootste stad zonder treinstation![]()
Volgens mij was het meer zo dat ze dachten dat ze nog genoeg tijd hadden om te gaan eten, maar dat ze toch te laat waren op die vergadering ja. Waardoor Gilze-Rijen er met het station vandoor is gegaanquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:40 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dat van dat treinstationgebeuren was geloof ik hun eigen schuld
wat ik als mythe heb gehoord is dat het rijk wilde kiezen tussen een station gilze-rijen of een station bij oosterhout. toen de hoge piefen van oosterhout liever een diner hielden dan naar de besluitsvergadering te komen, hebben ze besloten om er eentje te maken in gilze-rijen.
overigens heeft oosterhout wel een goede interlinerverbinding met utrecht.
Ja joh? Ik heb er verder nog niets of niemand over gehoord eigenlijkquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 04:29 schreef nils7 het volgende:
Whoa mega vechtpartij in de klappeij, helaas de climax en einde voor me stamkroegje![]()
Het staat ook niet in de krant ofzoquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:42 schreef Kauki het volgende:
[..]
Ja joh? Ik heb er verder nog niets of niemand over gehoord eigenlijk
Ik heb de krant nog niet gelezenquote:
Ben toch stiekem best benieuwd naar wie die figuren zijn eigenlijkquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:52 schreef thaeastwood het volgende:
OOSTERHOUT NB, 6 augustus 2006
Politie onderzoekt uitgaansgeweld
*knip*
Ik weet alleen de 20-jarige en de 33-jarige (uit de laatste alinea van het stukje)quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:38 schreef Kauki het volgende:
[..]
Ben toch stiekem best benieuwd naar wie die figuren zijn eigenlijkVanavond maar eens navragen...
Ik heb er verder niemand over gesproken, maar ik zal het vanavond eens aan vrienden van me vragen. Die weten dat soort dingen welquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:59 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ik weet alleen de 20-jarige en de 33-jarige (uit de laatste alinea van het stukje)
En je hebt bij me nichtje op school gezeten zie ik op je hyves![]()
De Paulo Freire bedoel ik niet het Gymquote:Op maandag 7 augustus 2006 18:30 schreef Kauki het volgende:
[..]
Ik heb er verder niemand over gesproken, maar ik zal het vanavond eens aan vrienden van me vragen. Die weten dat soort dingen wel
Enneuh, ik heb bij veel meer mensen op school gezeten hoor![]()
Maar ook op de Paulo Freire heb ik bij meerdere mensen op school gezeten...quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:14 schreef nils7 het volgende:
[..]
De Paulo Freire bedoel ik niet het Gym![]()
Iedereen die op de Paulo Freire heeft gezeten kent me nichtjequote:Op maandag 7 augustus 2006 22:25 schreef Kauki het volgende:
[..]
Maar ook op de Paulo Freire heb ik bij meerdere mensen op school gezeten...![]()
Maar goed, zelfs als ik je nichtje ken is de kans klein dat ik jou ken gok ik zo...
Dan vast wel ja, want dan heeft ze of bij mij in de klas gezeten, of een klas lager. Maar dan blijven er nog zo'n 30 meiden over hoorquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:57 schreef nils7 het volgende:
[..]
Iedereen die op de Paulo Freire heeft gezeten kent me nichtje![]()
Hahahah ze was nogal berucht![]()
Ze is BTW 19 dus zou kennen![]()
Lieve schat, ik heb bij 2 Jeroenen in de klas gezetenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:08 schreef nils7 het volgende:
Dan kan jij wel Jeroentje uit je klas denk ik![]()
Neej maar ik ga me nichties naam die op Fok! Zettenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:13 schreef Kauki het volgende:
[..]
Lieve schat, ik heb bij 2 Jeroenen in de klas gezetenen er zaten 2 Jeroenen een klas lager, die ik overigens allemaal nog wel ken ja.
Maar je gaat me toch niet vertellen dat je nichtje Jeroen heet he?
Laten we het er dan maar op houden dat ik geen idee heb over wie je het hebt en weer lekker on-topic gaanquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:48 schreef nils7 het volgende:
[..]
Neej maar ik ga me nichties naam die op Fok! Zetten![]()
Heb je al aan je vrienden gevraagd of die wat wisten van vrijdagquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:50 schreef Kauki het volgende:
[..]
Laten we het er dan maar op houden dat ik geen idee heb over wie je het hebt en weer lekker on-topic gaan
Nee, maar ik krijg nu wel een idee, als ik jouw nichtje moet koppelen aan die vechtpartijquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:01 schreef nils7 het volgende:
[..]
Heb je al aan je vrienden gevraagd of die wat wisten van vrijdag![]()
Neej me nichtje zat niet bij die vechtpartij die komt soms alleen in de living niet in de matouxquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:07 schreef Kauki het volgende:
[..]
Nee, maar ik krijg nu wel een idee, als ik jouw nichtje moet koppelen aan die vechtpartij
Geef es de eerste letter van dr naam![]()
Najah, laat maar hangen...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:30 schreef nils7 het volgende:
[..]
Neej me nichtje zat niet bij die vechtpartij die komt soms alleen in de living niet in de matoux
Maar natuurlijk eerst het Floralia Country Festivalquote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:57 schreef marky_mark het volgende:
Zal wel in de week zijn dat de kermis begint (kermis begint volgende week vrijdag als ik goed geïnformeerd ben).
Wat maakt het uit dan woon je toch al of in de Besterd of in de Voorheide....quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:23 schreef thaeastwood het volgende:
Die kermis mogen ze van mij overslaan. Heel de dag en avond tokkies in mijn straat
Paulo Freire 1978-1985 meldt zich! Loopt meneer Hubert Windhorst, Hazes, Benschop, Figlarek etc er nog rond???quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:25 schreef Kauki het volgende:
[..]
Maar ook op de Paulo Freire heb ik bij meerdere mensen op school gezeten...![]()
Maar goed, zelfs als ik je nichtje ken is de kans klein dat ik jou ken gok ik zo...
Fuck Besterd en Veurhei!!!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:36 schreef nils7 het volgende:
[..]
Wat maakt het uit dan woon je toch al of in de Besterd of in de Voorheide....
Jij bent echt een tokkie volgens mij.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:19 schreef FunnyValentine het volgende:
[..]
Fuck Besterd en Veurhei!!!
Aan Centrum en Strijen de peeeeeeeest!!!
Er is maar buurt
En dat is Oosterhout Slotjes Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeessssstttt!!
W-W-W-W-Westside
![]()
Een Flodder danquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:04 schreef FunnyValentine het volgende:
Als je leest in welke wijk ik woon dan juist niet
Echt niet, Oosterhout North-Central ruult! (bij de Slotbosse Toren..)quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:19 schreef FunnyValentine het volgende:
[..]
Fuck Besterd en Veurhei!!!
Aan Centrum en Strijen de peeeeeeeest!!!
Er is maar buurt
En dat is Oosterhout Slotjes Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeessssstttt!!
W-W-W-W-Westside
![]()
Windhorst en Hazes volgens mij wel (afgelopen jaar in ieder geval nog wel), Benschop is helaas een jaar of 6 geleden overledenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:02 schreef Solitarias het volgende:
[..]
Paulo Freire 1978-1985 meldt zich! Loopt meneer Hubert Windhorst, Hazes, Benschop, Figlarek etc er nog rond???
WTF :S is dat de toonzaal?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:09 schreef FunnyValentine het volgende:
YAWOOOOOOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Oosterhout!!!
www.outflow.nl
Ja, mien jong. Helemaal verbouwd enzo. Lelijk ookquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:31 schreef nils7 het volgende:
Wooow opeens Volk.... toch nog medefokkers uit oosterhout
[..]
WTF :S is dat de toonzaal?![]()
Daar plan ik wel heen te gaan maar een maat van me vertikt het om een kaartje mee te gaan halen (ondanks dat hij beweerd ook te willen gaan).... zijn er nog kaartjes uberhaupt?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 07:12 schreef thaeastwood het volgende:
Zaterdag Edance! www.edanceonline.eu
Het schijnt idd niet storm te lopen.... maarjah de kermis erbij enzo zal ook niet goed doen. Het zal niet aan de line-up liggen meer aan de datum!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 07:46 schreef thaeastwood het volgende:
Heb van horen zeggen dat er 1500kaarten beschikbaar waren en er pas 800 verkocht waren....
Ik las het in de krantquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:54 schreef Kauki het volgende:
Nog een mededeling voor de mensen die op het Oelbert hebben gezeten en niet BN de Stem ontvangen ofzo: meneer Bruntink (scheikunde) is overleden...
Verder ben ik benieuwd naar de kermis. Vrijdagavond als het mooi weer is even kijken
Wie weet, ik denk dat er vast wel meer duidelijkheid gegeven wordt als alles is uitgezocht enzo...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:33 schreef nils7 het volgende:
Arrestaties na racistisch geweld Oosterhout![]()
![]()
WTF
Zou dat te maken hebben gehad met toen in de klappeij toen 2 weken terug.... dat waren ook *kuch* kleurlingen
Bruntink is de enige die moeite heeft gedaan mij scheikunde bij te brengen. Tevergeefs overigensquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:11 schreef Allan24 het volgende:
Een Oosterhout topic!
* Dommelbergen meldt zich
[..]
Ik las het in de krantBruntink was een goeie gast, ben ik nog mee op Romereis geweest
Die indeling is al een tijdje veranderd. Toen ik er nog zat, is er een hoop verbouwd en gedaan en daarmee ook de lokaalindeling. Al heeft Schippers volgens mij wel hetzelfde lokaal gehouden, maar dan met een ander nummer. Ofzo.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:48 schreef Allan24 het volgende:
Ik heb 1 jaar scheikunde gedaan, daarna zo snel mogelijk weer laten vallendaarna nog een jaar economie van 'm gehad, die lessen waren kei leuk altijd
Ik ben nog wel van de generatie die Nederlands in lokaal 13 bij Schippers en wiskunde van Van Loon in 9 kreeg, volgens mij is de indeling nu helemaal veranderdeen jaar of 3 geleden ben ik nog eens op de open dag geweest en 'mijn' Oelbert-gevoel was er niet meer
quote:Zondag 20 augustus 2006, OOSTERHOUT/TILBURG - De Tilburgse politie heeft vrijdagavond in Oosterhout twee mannen aangehouden die verdacht worden van betrokkenheid bij de schietpartij in een woning aan de Dirk Fockstraat, afgelopen donderdagavond. Hierbij kwam de bewoner, een 34-jarige Tilburger, om het leven.
De verdachten zijn een 28-jarige man zonder vaste woon- of verblijfplaats en een 20-jarige Oosterhouter.
Bij de aanhoudingen werd een arrestatieteam ingezet. De politie heeft vrijdagavond onder leiding van de rechter-commissaris in twee woningen in Oosterhout een doorzoeking ingesteld.
Donderdagavond kwam bij de Tilburgse politie omstreeks 23.00 uur een melding binnen van een schietpartij in een woning aan de Dirk Fockstraat. De politie trof in de woning een man aan die inmiddels aan zijn verwondingen was overleden. Het bleek te gaan om de 34-jarige bewoner. De politie formeerde direct een rechercheteam bestaande uit 20 personen en begon met een diepgaand tactisch en technisch onderzoek. Uit dit onderzoek zijn aanwijzingen naar voren gekomen die, na toestemming van de officier van justitie, geleid hebben tot de arrestatie van de twee bovenvernoemde verdachten.
De verdachten zijn in verzekering gesteld en worden maandag voorgeleid aan de rechter-commissaris.
Bronquote:Café Oosterhout ontruimd wegens instortingsgevaar
Café Oud Brabant in het centrum van Oosterhout is dinsdagavond laat in grote haast ontruimd in verband met acuut instortingsgevaar. Zowel in de vloer als in de muren ontstonden plotseling scheuren. Bij de verzakking van het pand aan de smalle Leijsenhoek hebben zich geen persoonlijke ongevallen voorgedaan, meldde de gemeente woensdagmorgen.
Ook omwonenden zijn uit voorzorg geëvacueerd. Politie, brandweer en medewerkers van bouw- en woningtoezicht houden de situatie sinds de melding in de gaten. Om schade te voorkomen bij mogelijke instorting zijn zeecontainers tegen de panden tegenover het café geplaatst. Woensdagmorgen vindt er overleg plaats met onder anderen de eigenaar over wat er verder moet gebeuren.
De gemeente laat onderzoeken of er een verband is tussen het instortingsgevaar en graafwerkzaamheden dinsdag in de Leijsenhoek. De geëvacueerde caféklanten en bewoners zijn eerst opgevangen in een ander café in de buurt. Vijf personen zijn ondergebracht in een hotel. De anderen zijn naar familie of vrienden gegaan.
De vorige x wel maar toen waren er blijkbaar wel rellen ofzo met Engelse vakantiegangers... toevallig in diezelfde nacht... ik kom buiten en blijkbaar overal politie wagens... iedereen van Easterdance wist van niks....quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:47 schreef Kauki het volgende:
Het is inderdaad wel bingo de laatste tijd
Is dat Edance-gebeuren wel rustig verlopen?
Mn moeder heeft over die 'relletjes' verteld jaquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:45 schreef nils7 het volgende:
[..]
De vorige x wel maar toen waren er blijkbaar wel rellen ofzo met Engelse vakantiegangers... toevallig in diezelfde nacht... ik kom buiten en blijkbaar overal politie wagens... iedereen van Easterdance wist van niks....![]()
En ik sta met ErickE op de foto![]()
Erick Equote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:10 schreef Kauki het volgende:
[..]
Mn moeder heeft over die 'relletjes' verteld ja
En verder heel leuk dat je gezellig saampies op de foto staat, maar ik heb echt werkelijk geen idee wie die ErickE is![]()
Op die site was ik ook al uitgekomen, maar er ging geen belletje rinkelenquote:
Bronquote:Voorste gedeelte Oud Brabant blijft behouden
De gemeente Oosterhout heeft vanavond noodgedwongen besloten om het achterste deel van het café Oud Brabant gecontroleerd te slopen. Het voorste gedeelte van het pand staat stabiel. Door het achterste gedeelte gecontroleerd te slopen kan het voorste, karakteristieke deel van het pand behouden blijven.
Veiligheid voorop
De gemeente heeft de situatie van het café Oud Brabant continu door middel van metingen gemonitord. Deze metingen lieten zien dat er geen zetting - het proces waar grond onder invloed van een belasting wordt samengedrukt – meer heeft plaatsgevonden. Desondanks is het niet verantwoord om stutwerkzaamheden binnen in het pand uit te voeren. De inspanningen van de gemeente zijn er vanaf het begin op gericht geweest om een veilige omgeving te creëren. In het kader van veiligheid is besloten over te gaan tot de sloop van het achterste gedeelte. Het is de bedoeling dat de aannemer met hoogwerkers het achterste deel van het pand in delen van bovenaf af gaat breken. Daarbij worden de spullen die in het pand aanwezig zijn waar mogelijk uit het pand gehaald, geregistreerd en opgeslagen.
Werkzaamheden
De sloopwerkzaamheden nemen ongeveer twee dagen in beslag. Zodra de sloopwerkzaamheden zijn afgerond en de situatie als veilig kan worden gekwalificeerd kunnen de geëvacueerde omwonenden terug naar hun woning. Tijdens het uitvoeren van de sloopwerkzaamheden wordt de afzetting rondom het pand in de Waterloostraat in de richting van het Waterlooplein opgeschoven om het gebied toegankelijk te maken voor de machines van de aannemer. Het lag oorspronkelijk in de bedoeling al vrijdagavond met de sloopwerkzaamheden te beginnen. Na overleg met een aantal direct betrokkenen heeft loco-burgemeester Oolhorst daarvan echter afgezien, omdat de bekendmaking van het voornemen tot sloop in de directe omgeving van het café tot onrust leidde. Met de sloop zal worden begonnen, op het moment dat dit vanuit het oogpunt van openbare orde verantwoord is.
Ik heb het idee dat Oosterhout bij Nijmegen bekender is, waarschijnlijk door de Vierdaagse, dan Oosterhout in Brabant, waar ik zelf woon overigens. Als ik vroeger tegen vakantievriendjes zei dat ik uit Oosterhout kwam, moest ik er altijd bij vermelden dat ik vlakbij Breda woonde, want anders wisten ze het niet te liggen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:54 schreef Kauki het volgende:
Iedere Oosterhouter weet dat er twee Oosterhouten zijn
Nu ik in Nijmegen woon, ben ik voor de lol eens naar 'het andere Oosterhout' geweest. Geef mij toch maar de Brabantse versie hoor
Dat betwijfel ik eigenlijk. Zelfs nu ik in Nijmegen woon ken ik namelijk niet eens alle plaatsen waar de Vierdaagse langstrekt en bovendien heeft Oosterhout bij Breda volgens mij meer inwoners, Parkfeest wat toch ook bij 'buitenstaanders' bekend is, zijn we de laatste week toch weer in het nieuws geweest etc. Uit 'het andere Oosterhout' hoor ik verder maar vrij weinig. Maar misschien heb je gelijkquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:23 schreef marky_mark het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Oosterhout bij Nijmegen bekender is, waarschijnlijk door de Vierdaagse, dan Oosterhout in Brabant, waar ik zelf woon overigens. Als ik vroeger tegen vakantievriendjes zei dat ik uit Oosterhout kwam, moest ik er altijd bij vermelden dat ik vlakbij Breda woonde, want anders wisten ze het niet te liggen.
Is me wel eens overkomen, althans net zoiets, een motorrijder die naar de Bosdijk moest.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mag ik jullie er even op wijzen dat er tussen Arnhem en Nijmegen ook nog een Oosterhout ligt. Dit kleine dorp is dus veel gezelliger als die rare stad in 't zuiden des lands.
Wel leuk als er weer eens iemand in Brabant staat en de weg niet kan vinden terwijl ie vlakbij Nijmegen moet zijn.
OMG stuur m dan op zn minst naar Van Meele in Made.. die kan die niet missenquote:Op vrijdag 15 december 2006 14:16 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Is me wel eens overkomen, althans net zoiets, een motorrijder die naar de Bosdijk moest.
Dus ik, "De Bosstraat dan misschien?"
"Nee, echt de Bosdijk... daar zit een motorkledingzaak..."
"Die hebben we niet hier hoor..."
Bleek dat 'ie in Oudenbosch moest zijn...béétje uit de richting
Dat was op de Leijsenhoek volgens mijquote:Op vrijdag 15 december 2006 14:17 schreef nils7 het volgende:
[..]
OMG stuur m dan op zn minst naar Van Meele in Made.. die kan die niet missen![]()
Overigens was er twee weken geleden iemand aan een mes geregen in de kerkstraat![]()
(dacht ik)....
Inderdaad.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:05 schreef thaeastwood het volgende:
[..]
Dat was op de Leijsenhoek volgens mij
matig ik vroeg me al af wie het wasquote:
Mjah, het slachtoffer ken ik dan wel, maar ik moet toegeven dat ik nog niet heb gehoord wie de (vermoedelijke) daders zouden zijn...quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:22 schreef nils7 het volgende:
[..]
matig ik vroeg me al af wie het was
Ik ben er bijquote:Op dinsdag 19 december 2006 12:18 schreef nils7 het volgende:
Zow even wat leven in de brouwerij gooien...
Voor de liefhebbers van club & dance.. as. donderdag:
[afbeelding]
Ik ook!quote:
LOLquote:Op dinsdag 19 december 2006 21:56 schreef thaeastwood het volgende:
[..]
Dan hebben we bijna een feessie
Zo kom je nog eens fokkers in het wild tegenquote:Op vrijdag 22 december 2006 12:26 schreef nils7 het volgende:
[..]
LOL
Ik wist niet eens dat ik je kende.... nu beter na gisteren (waar is de biersmilie als je m nodig hebt)![]()
Was iig. wel een superfeest gister avond en daarna op de "mert" blijven hangen, gelukkig was't niet zo koud
Wat is 'niet te duur'?quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:30 schreef kruimel_20 het volgende:
ik ga morgen naar oosterhout, weet iemand waar je lekker (en niet te duur) kan eten in de buurt van de markt ? (graag waar ze ook vegetarisch hebben)
Yup, ik vind van welquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:28 schreef kruimel_20 het volgende:
http://www.irodion.nl/ is deze griek goed?
Jah maar qua vegetarisch valt het wel tegen!quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:28 schreef kruimel_20 het volgende:
http://www.irodion.nl/ is deze griek goed?
Niet in het drinkwater maar onder een oude vuilnisstortquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:57 schreef marky_mark het volgende:
Oosterhout twee keer in het landelijke nieuws in twee dagen tijd:
1. Gisteren werd bekend dat er uranium in het drinkwater zit
2. En vandaag haalde een levende hamster bij Albert Heyn Arkendonk het RTL-nieuws. Je kunt veel zeggen van Oosterhouters, maar gevoel voor humor hebben ze wel
De zwaaikom is dat dusquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:03 schreef Thieske het volgende:
[..]
Niet in het drinkwater maar onder een oude vuilnisstort
Maar ook in het grondwater dus ofzo toch zoiets?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:03 schreef Thieske het volgende:
[..]
Niet in het drinkwater maar onder een oude vuilnisstort
Klopt. Maar het drinkwater word dieper uit de bodem gepompt dus er was geen gevaar voor besmetting. Althans dat beweerde menquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:17 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Maar ook in het grondwater dus ofzo toch zoiets?.
"Er is geen gevaar voor de volksgezondheid" zoals altijdquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:21 schreef Thieske het volgende:
[..]
Klopt. Maar het drinkwater word dieper uit de bodem gepompt dus er was geen gevaar voor besmetting. Althans dat beweerde men
Ja inderdaad, ik vraag me af waarom bijvoorbeeld de brandweer nog metingen doet. Ze komen altijd met dezelfde standaard conclusie....quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:25 schreef veldmuis het volgende:
[..]
"Er is geen gevaar voor de volksgezondheid" zoals altijd.
Er is een stuk van je toren wegquote:Op zondag 16 juli 2006 21:19 schreef nils7 het volgende:[
*kijkt naar buiten*quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:05 schreef MaartenJalink het volgende:
[..]
Er is een stuk van je toren weg
iets met tweede oorlogquote:Op maandag 29 januari 2007 00:28 schreef MaartenJalink het volgende:
Dan was vroeger het geld vast op. Hoe kan je zo'n mooie toren nou zo snel afraffelen met zo'n prutdakje? XD
Is inderdaad destijds een geldkwestie geweest. Later is de kerk nooit meer afgebouwd. Tot een X aantal jaren geleden had de toren nog een "vlakke" top, maar men heeft indertijd gemeend dat ze een stomp dakje moesten plaatsen. Voor de kenners een lachertje, ik kijk er inmiddels niet meer van op.quote:Op maandag 29 januari 2007 00:28 schreef MaartenJalink het volgende:
Dan was vroeger het geld vast op. Hoe kan je zo'n mooie toren nou zo snel afraffelen met zo'n prutdakje? XD
Was toch iets met Spaanse soldaten ofzo? In 1600 geloof k, in brand gestoken.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:33 schreef Dactus het volgende:
[..]
Is inderdaad destijds een geldkwestie geweest. Later is de kerk nooit meer afgebouwd. Tot een X aantal jaren geleden had de toren nog een "vlakke" top, maar men heeft indertijd gemeend dat ze een stomp dakje moesten plaatsen. Voor de kenners een lachertje, ik kijk er inmiddels niet meer van op.
Zit dr licht in die toren van de sintjanquote:Op zondag 4 februari 2007 20:25 schreef nils7 het volgende:
Geen idee van de week hadden ze het licht aangelaten in de klokken toren![]()
scheelde wel bij ons de lampen aan doen binnen![]()
ehm als die aan is valt het op... zal wel iemand vergeten zijn ze uit te doen...quote:Op zondag 4 februari 2007 21:34 schreef Mich92 het volgende:
[..]
Zit dr licht in die toren van de sintjan?
Nooit opgevallen.
Ikke wel hoorquote:Op maandag 12 februari 2007 16:40 schreef thaeastwood het volgende:
Zijn we hier allemaal klaar voor de carnaval in het mooie Oosterhout?
Ik ga dit jaar alleen zondag carnaval vieren, eigenlijk omdat mijn vader me bijna gesmeekt heeft om mee te lopen met de optocht. Anders was ik in Nijmegen gebleven. Ode aan de hertentamens...quote:Op maandag 12 februari 2007 16:40 schreef thaeastwood het volgende:
Zijn we hier allemaal klaar voor de carnaval in het mooie Oosterhout?
Ehm ik begin woensdag alquote:Op maandag 12 februari 2007 19:35 schreef thaeastwood het volgende:
Nils begin jij ook al donderdag?
Ik ga vaak gewoon bij een willekeurige bakker langs. Bakker De Jong of Bakker Bart ofzo die doen vaak 's nachts wel open...quote:Op maandag 12 februari 2007 19:39 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ehm ik begin woensdag al
Ik moet wss. werken met Carnavalgelukkig in de Matoux
dus allen tot dan daro
![]()
Stampen in regenplas leidt tot klappen
Hahah en wie kent die kleuter?![]()
En PS waar ken je in Oosterhout zondag nacht broodjes halen.. zoek me eigen altijd al suf hahahah of is dat van zaterdag op zondag gebeurd?
volgens mij zo'n best wel nieuw broodjesgeval in de stad (bij die nieuwe dierenwinkel in de straat zegmaar, schuin tegenover de intertoys) is ook 's nachts open.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:50 schreef thaeastwood het volgende:
[..]
Ik ga vaak gewoon bij een willekeurige bakker langs. Bakker De Jong of Bakker Bart ofzo die doen vaak 's nachts wel open...
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:20 schreef Mich92 het volgende:
[..]
volgens mij zo'n best wel nieuw broodjesgeval in de stad (bij die nieuwe dierenwinkel in de straat zegmaar, schuin tegenover de intertoys) is ook 's nachts open.
Maar dat week niet zeker.
Op zaterdag wordt dat lastigquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:11 schreef thaeastwood het volgende:
je moet gewoon vriendelijk kloppen bij een bakker . DIe zijn 's nachts aan het bakken voor de volgende dag...krijg je vaak wel wat los ...
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:03 schreef Patch het volgende:
ben 1 x wezen eten geloof ik daar...
enorm restaurant was dat zeg....
Oohw in Oosterhout... ik dacht al waar begin je over zo uit het niets...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:39 schreef Patch het volgende:
tja, meer weet ik ook niet...
was 1 van de grootste restaurants die ik ooit gezien had
ja, dit is toch het oosterhout-topic?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:20 schreef nils7 het volgende:
[..]
Oohw in Oosterhout... ik dacht al waar begin je over zo uit het niets...
Ehm kan de griek Irodion zijn, Japanner Paradijs, of de Seterse Hoeve.
Denk ik zo...
Echt te erg voor woorden dit, je kunt tegenwoordig niet eens meer leuk gaan zwemmen...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:05 schreef nils7 het volgende:
Here we go again
Meisjes van 11 in zwembad aangerand
Ik voel me net in de randstad in O'houtquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:38 schreef Kauki het volgende:
[..]
Echt te erg voor woorden dit, je kunt tegenwoordig niet eens meer leuk gaan zwemmen...![]()
Ligt het aan mij, of komt Oosterhout echt alleen maar negatief in het nieuws?![]()
Ey Joostquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:54 schreef GodsSon het volgende:
Ik vind ook een keer het Oosterhout topic! Alleen maar *** nieuws de laatste dagen!
Ps broodjeszaak is dat niet gewoon de Delicious in de klappij?
Oosterhout, woon er al bijna 22 jaar (A)
Ik ben dr ook al 3 jaar weg... maar jah moet dr het weekend toch zijn... vrienden/werk enzoquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:02 schreef Kauki het volgende:
Ik ben na 19.5 jaar vertrokken, maar ik kom er nog elke week op visite bij mijn familie. Of ik ooit zelf weer in Oosterhout zou gaan wonen? Denk het eigenlijk niet...
Ik vond die hamsteractie anders wel komisch.quote:Ligt het aan mij, of komt Oosterhout echt alleen maar negatief in het nieuws?![]()
True, maar echt groot nieuws kon ik dat toch niet noemen. Niet groot genoeg om al het negatieve op de achtergrond te drukken in ieder gevalquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:41 schreef marky_mark het volgende:
[..]
Ik vond die hamsteractie anders wel komisch.
Kzie niet echt wat dr negatief aan oosterhout is eilkquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:47 schreef Kauki het volgende:
[..]
True, maar echt groot nieuws kon ik dat toch niet noemen. Niet groot genoeg om al het negatieve op de achtergrond te drukken in ieder geval![]()
Da was nog es gezellig!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:03 schreef Patch het volgende:
ben 1 x wezen eten geloof ik daar...
enorm restaurant was dat zeg....
Kan er niks meer van herinneren,....quote:
quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:38 schreef Mich92 het volgende:
[..]
Kzie niet echt wat dr negatief aan oosterhout is eilk.
Och ik woon dr 14 jaar en k ben van plan dr te blijven wonen iig.
Hou niet van grote stedenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:20 schreef nils7 het volgende:
[..]
Je bent pas 14
![]()
![]()
En dat al roepen... kom eens een keer in de grote stad kijken meid
Meisje ik ben 21 en heb dr 18 jaar gewoond... geen idee wat je met je post wilde bereikenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:11 schreef Mich92 het volgende:
[..]
Hou niet van grote steden.
Mja kben pas 14 en daarom woon k dr ook al 14 jaar, jonge.
Mjup ik zag tquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:25 schreef nils7 het volgende:
[..]
Meisje ik ben 21 en heb dr 18 jaar gewoond... geen idee wat je met je post wilde bereiken
Ze hebben trouwens de "mert" al weer mooi verbouwd.
Beidequote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:05 schreef Patch het volgende:
[..]
Kan er niks meer van herinneren,....
Zijn we daar echt gaan eten? Of eten afgehaald??
quote:
Mheh naar de bios in Oosterhout? Was het maar waarquote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:50 schreef Patch het volgende:
[..]
![]()
Ik ben echt heel die periode kwijt, weet alleen dat ik There's Something About Mary 12 x in de bios heb gezien waarvan 7 met U.
We hebben daar dus een keer gegeten?
En we hebben daar dus een keer eten afgehaald?
ik geloof niet dat ik ergens zei dat de bios in Oosterhout was.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:23 schreef Robertv het volgende:
[..]
Mheh naar de bios in Oosterhout? Was het maar waar.
In een topic over oosterhout is het niet zo gek als ik dat vermoed, geloof ikquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:51 schreef Patch het volgende:
[..]
ik geloof niet dat ik ergens zei dat de bios in Oosterhout was.![]()
50 duizend inwoners is geen middelgrote stad, maar een flink dorpquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:32 schreef marky_mark het volgende:
[..]
Dat is een beetje het probleem met Oosterhout dat ze met alles een beetje achterlopen. Bij ons komt een zender pas op de kabel als deze al minimaal drie jaar de lucht in is. Wij zijn zowat de enige middelgrote stad in Nederland zonder treinstation (gelukkig zeggen ze hier eerst eten).
Mmm niks gezien toen k naar huis fietste. Misschien iemand die wat gestolen heeft ofzo.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:29 schreef nils7 het volgende:
Dr reed net een politiewagen weg van de markt meej loeiende sirenes... iemand een idee wat er is?
Parkfeest over een paar maanden, denk ik!quote:Op zondag 4 maart 2007 22:45 schreef Dactus het volgende:
Nu carnaval voorbij is.....valt er nog wat te beleven binnenkort?
Ehm mjah oke Benny en MC Gee en Ricky oke die ken ik dan ook nog wel maar mijn vrienden zijn nogal kortzichtig... die krijg ik al moeilijk meej naar ErickE laat staan hen...quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:43 schreef thaeastwood het volgende:
Niet spectaculair Nils??? Ben je gek man??? Eric de Man die is echt vet , Benny ook The Flexican ook enz....Ben er opzeker bij
Kweet niet of ik er bij ben: ik weet namelijk niet of ik optijd terug ben uit Duitsland en wie er allemaal mee gaan!quote:Op woensdag 14 maart 2007 07:53 schreef thaeastwood het volgende:
[afbeelding]
Morgen nog een leuk feestje in de Chillers!!
Heb je een bios in Oosterhout dan?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:23 schreef Robertv het volgende:
[..]
Mheh naar de bios in Oosterhout? Was het maar waar.
In de bussel willen ze nog wel eens recente films draaien heurquote:
Zondag begint de voorverkoop. Gaat er nog iemand zaterdag al in het park liggenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:45 schreef veldmuis het volgende:
HOI! PARKFEEST!
Ja iemand die ik de opdracht heb gegeven voor mij omdat te doen... maar ik denk niet dat het weer druk wordt. Vorig jaar was er Anouk die 1 van de 2 concerten in NL in een heel jaar gaf en dat is nu niet zo....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:50 schreef Dactus het volgende:
[..]
Zondag begint de voorverkoop. Gaat er nog iemand zaterdag al in het park liggen![]()
Boeiend, het is tof. Bij voorbaat.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:27 schreef Kuukske het volgende:
Wat staat er uberhaupt?
Ja, maar, ik wil weten wat er staatquote:
Zit je soms met je hoofd bij Oosterhout GLD?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:28 schreef Realust het volgende:
oosterhout is toch zo'n kutplaats
altijd als ik een nummer in oosterbeek opzoek moet ik door dat kkoosterhout heen bladeren en dan denk ik komt geen einde aan en dan skip ik 10 paginas en dan ben ik gvd oosterbeek opeens voorbij altijd echt altijd.. oosterhout..![]()
Ja dan kom je uit Arnhem en dan is het van WTF BIJNA THUIS LOLLERZ en dan moet je nog 100km of weetikveelhoeveelquote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zit je soms met je hoofd bij Oosterhout GLD?
Pijnlijk is dat heh. Vooral als je moet lopen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:32 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ja dan kom je uit Arnhem en dan is het van WTF BIJNA THUIS LOLLERZ en dan moet je nog 100km of weetikveelhoeveel
Ja, dat doe ik dan nooit eigenlijk.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Pijnlijk is dat heh. Vooral als je moet lopen.
Beter van niet! Alleen dit topic moet even vol!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:54 schreef JDude het volgende:
Nog even en Oosterhout hoort bij Breda.
Niet die hendig mooie Vlindervallei hoop ik? Want dat is wel zonde.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:54 schreef veldmuis het volgende:
Nee iets met eh, geen idee. Ze spoelden vroeger vet af met weetikveelwatvoorchemischrommeltje en dat lieten ze af en toe weglekken en daardoor is een halve woonwijk vervuild ofzo
watte, der is nog zo'n pestdorp elders?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zit je soms met je hoofd bij Oosterhout GLD?
Er zijn 2 Oosterhoutenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:02 schreef Realust het volgende:
[..]
watte, der is nog zo'n pestdorp elders?
![]()
Ik niet!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:57 schreef Kuukske het volgende:
Ik weet de Hildebrandlaan!
Ik weet ook de McDonalds daaro bij de A27.quote:
bij die fiets en waar ze die lilleke banken verkopen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik weet ook de McDonalds daaro bij de A27.
Bij SanderSCH MeubelSCHTad ja!!!11!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:20 schreef Asics het volgende:
[..]
bij die fiets en waar ze die lilleke banken verkopen.
met die gladjanussen met stropdassen.
daar
ja.
Wil je er over praten?quote:
Ik denk dat het het beste is als ik het gewoon diep wegstopquote:
Hallo moet ik helpen met dingen diep wegstoppen?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:22 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik denk dat het het beste is als ik het gewoon diep wegstop
goed ideequote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:22 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik denk dat het het beste is als ik het gewoon diep wegstop
vuillak!!!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:23 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Hallo moet ik helpen met dingen diep wegstoppen?
Praten over Oosterhout. Duh, wat denk jij dan?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:24 schreef tha_rizzo het volgende:
FM en Kuukske, wat doen jullie hier
verraders
WTF DOE JIJ HIER?! Ben jij ene Oosterhouter?!@?!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:23 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Hallo moet ik helpen met dingen diep wegstoppen?
Ja, beter hadden we naar Breda gefietst ipv de kroegen daarquote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:24 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
goed idee
o'hout is niks aan vergeleken bij Breda of E-L
FM en Kuukske, wat doen jullie hier
verraders
IK WAS HIER OM MIJN DIENSTEN AAN TE BIEDEN! En nee, ik ben geen Oosterhouter. Gelukkig zeg.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:25 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
WTF DOE JIJ HIER?! Ben jij ene Oosterhouter?!@?!
Nee gij?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:25 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
WTF DOE JIJ HIER?! Ben jij ene Oosterhouter?!@?!
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:26 schreef veldmuis het volgende:
[..]
IK WAS HIER OM MIJN DIENSTEN AAN TE BIEDEN! En nee, ik ben geen Oosterhouter. Gelukkig zeg..
Die ging daar toch alleen op vakantie?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:27 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
wat doe je dan hier?
Queen_bee, ga gewoon naar Breda en laat O'hout links liggen![]()
Pak mijn date nou niet af!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:27 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
wat doe je dan hier?
Queen_bee, ga gewoon naar Breda en laat O'hout links liggen![]()
24-05 mag je met mij daten vm.quote:
kan je er uitgaan?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:33 schreef Queen_Bee het volgende:
Ja, en wat een verhaal van t uitgaan daar zeg
Treurige straat ja.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:33 schreef Kuukske het volgende:
KLAPPEIJSTRAAT DE GEKSTEEEHH
Idd.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:46 schreef Kuukske het volgende:
Zoeen vergalling van een topic.
Breda heb ik wel leeggekochtquote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:44 schreef tha_rizzo het volgende:
als je ooit weer in de buurt van O'hout komt, ga dan direct door naar Breda, daar is het WEL gezellig
Sorry, ik ging alleen even kijken wat veldmuis hier ging doenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:48 schreef nils7 het volgende:
[..]
Idd.
Ga lekker naar het Breda topique dan ofzow![]()
heb jij ooit gehoord van sarcasme?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:48 schreef nils7 het volgende:
[..]
Idd.
Ga lekker naar het Breda topique dan ofzow![]()
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:57 schreef JDude het volgende:
Vol komen.
Is dat net zoiets als nuchter op een feestje zitten?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |