Ehm mjah oke Benny en MC Gee en Ricky oke die ken ik dan ook nog wel maar mijn vrienden zijn nogal kortzichtig... die krijg ik al moeilijk meej naar ErickE laat staan hen...quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:43 schreef thaeastwood het volgende:
Niet spectaculair Nils??? Ben je gek man??? Eric de Man die is echt vet , Benny ook The Flexican ook enz....Ben er opzeker bij
Kweet niet of ik er bij ben: ik weet namelijk niet of ik optijd terug ben uit Duitsland en wie er allemaal mee gaan!quote:Op woensdag 14 maart 2007 07:53 schreef thaeastwood het volgende:
[afbeelding]
Morgen nog een leuk feestje in de Chillers!!
Heb je een bios in Oosterhout dan?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:23 schreef Robertv het volgende:
[..]
Mheh naar de bios in Oosterhout? Was het maar waar.
In de bussel willen ze nog wel eens recente films draaien heurquote:
Zondag begint de voorverkoop. Gaat er nog iemand zaterdag al in het park liggenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:45 schreef veldmuis het volgende:
HOI! PARKFEEST!
Ja iemand die ik de opdracht heb gegeven voor mij omdat te doen... maar ik denk niet dat het weer druk wordt. Vorig jaar was er Anouk die 1 van de 2 concerten in NL in een heel jaar gaf en dat is nu niet zo....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:50 schreef Dactus het volgende:
[..]
Zondag begint de voorverkoop. Gaat er nog iemand zaterdag al in het park liggen![]()
Boeiend, het is tof. Bij voorbaat.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:27 schreef Kuukske het volgende:
Wat staat er uberhaupt?
Ja, maar, ik wil weten wat er staatquote:
Zit je soms met je hoofd bij Oosterhout GLD?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:28 schreef Realust het volgende:
oosterhout is toch zo'n kutplaats
altijd als ik een nummer in oosterbeek opzoek moet ik door dat kkoosterhout heen bladeren en dan denk ik komt geen einde aan en dan skip ik 10 paginas en dan ben ik gvd oosterbeek opeens voorbij altijd echt altijd.. oosterhout..![]()
Ja dan kom je uit Arnhem en dan is het van WTF BIJNA THUIS LOLLERZ en dan moet je nog 100km of weetikveelhoeveelquote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zit je soms met je hoofd bij Oosterhout GLD?
Pijnlijk is dat heh. Vooral als je moet lopen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:32 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ja dan kom je uit Arnhem en dan is het van WTF BIJNA THUIS LOLLERZ en dan moet je nog 100km of weetikveelhoeveel
Ja, dat doe ik dan nooit eigenlijk.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Pijnlijk is dat heh. Vooral als je moet lopen.
Beter van niet! Alleen dit topic moet even vol!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:54 schreef JDude het volgende:
Nog even en Oosterhout hoort bij Breda.
Niet die hendig mooie Vlindervallei hoop ik? Want dat is wel zonde.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:54 schreef veldmuis het volgende:
Nee iets met eh, geen idee. Ze spoelden vroeger vet af met weetikveelwatvoorchemischrommeltje en dat lieten ze af en toe weglekken en daardoor is een halve woonwijk vervuild ofzo
watte, der is nog zo'n pestdorp elders?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zit je soms met je hoofd bij Oosterhout GLD?
Er zijn 2 Oosterhoutenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:02 schreef Realust het volgende:
[..]
watte, der is nog zo'n pestdorp elders?
![]()
Ik niet!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:57 schreef Kuukske het volgende:
Ik weet de Hildebrandlaan!
Ik weet ook de McDonalds daaro bij de A27.quote:
bij die fiets en waar ze die lilleke banken verkopen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik weet ook de McDonalds daaro bij de A27.
Bij SanderSCH MeubelSCHTad ja!!!11!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:20 schreef Asics het volgende:
[..]
bij die fiets en waar ze die lilleke banken verkopen.
met die gladjanussen met stropdassen.
daar
ja.
Wil je er over praten?quote:
Ik denk dat het het beste is als ik het gewoon diep wegstopquote:
Hallo moet ik helpen met dingen diep wegstoppen?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:22 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik denk dat het het beste is als ik het gewoon diep wegstop
goed ideequote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:22 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik denk dat het het beste is als ik het gewoon diep wegstop
vuillak!!!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:23 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Hallo moet ik helpen met dingen diep wegstoppen?
Praten over Oosterhout. Duh, wat denk jij dan?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:24 schreef tha_rizzo het volgende:
FM en Kuukske, wat doen jullie hier
verraders
WTF DOE JIJ HIER?! Ben jij ene Oosterhouter?!@?!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:23 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Hallo moet ik helpen met dingen diep wegstoppen?
Ja, beter hadden we naar Breda gefietst ipv de kroegen daarquote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:24 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
goed idee
o'hout is niks aan vergeleken bij Breda of E-L
FM en Kuukske, wat doen jullie hier
verraders
IK WAS HIER OM MIJN DIENSTEN AAN TE BIEDEN! En nee, ik ben geen Oosterhouter. Gelukkig zeg.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:25 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
WTF DOE JIJ HIER?! Ben jij ene Oosterhouter?!@?!
Nee gij?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:25 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
WTF DOE JIJ HIER?! Ben jij ene Oosterhouter?!@?!
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:26 schreef veldmuis het volgende:
[..]
IK WAS HIER OM MIJN DIENSTEN AAN TE BIEDEN! En nee, ik ben geen Oosterhouter. Gelukkig zeg..
Die ging daar toch alleen op vakantie?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:27 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
wat doe je dan hier?
Queen_bee, ga gewoon naar Breda en laat O'hout links liggen![]()
Pak mijn date nou niet af!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:27 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
wat doe je dan hier?
Queen_bee, ga gewoon naar Breda en laat O'hout links liggen![]()
24-05 mag je met mij daten vm.quote:
kan je er uitgaan?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:33 schreef Queen_Bee het volgende:
Ja, en wat een verhaal van t uitgaan daar zeg
Treurige straat ja.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:33 schreef Kuukske het volgende:
KLAPPEIJSTRAAT DE GEKSTEEEHH
Idd.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:46 schreef Kuukske het volgende:
Zoeen vergalling van een topic.
Breda heb ik wel leeggekochtquote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:44 schreef tha_rizzo het volgende:
als je ooit weer in de buurt van O'hout komt, ga dan direct door naar Breda, daar is het WEL gezellig
Sorry, ik ging alleen even kijken wat veldmuis hier ging doenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:48 schreef nils7 het volgende:
[..]
Idd.
Ga lekker naar het Breda topique dan ofzow![]()
heb jij ooit gehoord van sarcasme?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:48 schreef nils7 het volgende:
[..]
Idd.
Ga lekker naar het Breda topique dan ofzow![]()
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:57 schreef JDude het volgende:
Vol komen.
Is dat net zoiets als nuchter op een feestje zitten?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |