Is inderdaad destijds een geldkwestie geweest. Later is de kerk nooit meer afgebouwd. Tot een X aantal jaren geleden had de toren nog een "vlakke" top, maar men heeft indertijd gemeend dat ze een stomp dakje moesten plaatsen. Voor de kenners een lachertje, ik kijk er inmiddels niet meer van op.quote:Op maandag 29 januari 2007 00:28 schreef MaartenJalink het volgende:
Dan was vroeger het geld vast op. Hoe kan je zo'n mooie toren nou zo snel afraffelen met zo'n prutdakje? XD
Was toch iets met Spaanse soldaten ofzo? In 1600 geloof k, in brand gestoken.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:33 schreef Dactus het volgende:
[..]
Is inderdaad destijds een geldkwestie geweest. Later is de kerk nooit meer afgebouwd. Tot een X aantal jaren geleden had de toren nog een "vlakke" top, maar men heeft indertijd gemeend dat ze een stomp dakje moesten plaatsen. Voor de kenners een lachertje, ik kijk er inmiddels niet meer van op.
Zit dr licht in die toren van de sintjanquote:Op zondag 4 februari 2007 20:25 schreef nils7 het volgende:
Geen idee van de week hadden ze het licht aangelaten in de klokken toren![]()
scheelde wel bij ons de lampen aan doen binnen![]()
ehm als die aan is valt het op... zal wel iemand vergeten zijn ze uit te doen...quote:Op zondag 4 februari 2007 21:34 schreef Mich92 het volgende:
[..]
Zit dr licht in die toren van de sintjan?
Nooit opgevallen.
Ikke wel hoorquote:Op maandag 12 februari 2007 16:40 schreef thaeastwood het volgende:
Zijn we hier allemaal klaar voor de carnaval in het mooie Oosterhout?
Ik ga dit jaar alleen zondag carnaval vieren, eigenlijk omdat mijn vader me bijna gesmeekt heeft om mee te lopen met de optocht. Anders was ik in Nijmegen gebleven. Ode aan de hertentamens...quote:Op maandag 12 februari 2007 16:40 schreef thaeastwood het volgende:
Zijn we hier allemaal klaar voor de carnaval in het mooie Oosterhout?
Ehm ik begin woensdag alquote:Op maandag 12 februari 2007 19:35 schreef thaeastwood het volgende:
Nils begin jij ook al donderdag?
Ik ga vaak gewoon bij een willekeurige bakker langs. Bakker De Jong of Bakker Bart ofzo die doen vaak 's nachts wel open...quote:Op maandag 12 februari 2007 19:39 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ehm ik begin woensdag al
Ik moet wss. werken met Carnavalgelukkig in de Matoux
dus allen tot dan daro
![]()
Stampen in regenplas leidt tot klappen
Hahah en wie kent die kleuter?![]()
En PS waar ken je in Oosterhout zondag nacht broodjes halen.. zoek me eigen altijd al suf hahahah of is dat van zaterdag op zondag gebeurd?
volgens mij zo'n best wel nieuw broodjesgeval in de stad (bij die nieuwe dierenwinkel in de straat zegmaar, schuin tegenover de intertoys) is ook 's nachts open.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:50 schreef thaeastwood het volgende:
[..]
Ik ga vaak gewoon bij een willekeurige bakker langs. Bakker De Jong of Bakker Bart ofzo die doen vaak 's nachts wel open...
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:20 schreef Mich92 het volgende:
[..]
volgens mij zo'n best wel nieuw broodjesgeval in de stad (bij die nieuwe dierenwinkel in de straat zegmaar, schuin tegenover de intertoys) is ook 's nachts open.
Maar dat week niet zeker.
Op zaterdag wordt dat lastigquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:11 schreef thaeastwood het volgende:
je moet gewoon vriendelijk kloppen bij een bakker . DIe zijn 's nachts aan het bakken voor de volgende dag...krijg je vaak wel wat los ...
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:03 schreef Patch het volgende:
ben 1 x wezen eten geloof ik daar...
enorm restaurant was dat zeg....
Oohw in Oosterhout... ik dacht al waar begin je over zo uit het niets...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:39 schreef Patch het volgende:
tja, meer weet ik ook niet...
was 1 van de grootste restaurants die ik ooit gezien had
ja, dit is toch het oosterhout-topic?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:20 schreef nils7 het volgende:
[..]
Oohw in Oosterhout... ik dacht al waar begin je over zo uit het niets...
Ehm kan de griek Irodion zijn, Japanner Paradijs, of de Seterse Hoeve.
Denk ik zo...
Echt te erg voor woorden dit, je kunt tegenwoordig niet eens meer leuk gaan zwemmen...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:05 schreef nils7 het volgende:
Here we go again
Meisjes van 11 in zwembad aangerand
Ik voel me net in de randstad in O'houtquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:38 schreef Kauki het volgende:
[..]
Echt te erg voor woorden dit, je kunt tegenwoordig niet eens meer leuk gaan zwemmen...![]()
Ligt het aan mij, of komt Oosterhout echt alleen maar negatief in het nieuws?![]()
Ey Joostquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:54 schreef GodsSon het volgende:
Ik vind ook een keer het Oosterhout topic! Alleen maar *** nieuws de laatste dagen!
Ps broodjeszaak is dat niet gewoon de Delicious in de klappij?
Oosterhout, woon er al bijna 22 jaar (A)
Ik ben dr ook al 3 jaar weg... maar jah moet dr het weekend toch zijn... vrienden/werk enzoquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:02 schreef Kauki het volgende:
Ik ben na 19.5 jaar vertrokken, maar ik kom er nog elke week op visite bij mijn familie. Of ik ooit zelf weer in Oosterhout zou gaan wonen? Denk het eigenlijk niet...
Ik vond die hamsteractie anders wel komisch.quote:Ligt het aan mij, of komt Oosterhout echt alleen maar negatief in het nieuws?![]()
True, maar echt groot nieuws kon ik dat toch niet noemen. Niet groot genoeg om al het negatieve op de achtergrond te drukken in ieder gevalquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:41 schreef marky_mark het volgende:
[..]
Ik vond die hamsteractie anders wel komisch.
Kzie niet echt wat dr negatief aan oosterhout is eilkquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:47 schreef Kauki het volgende:
[..]
True, maar echt groot nieuws kon ik dat toch niet noemen. Niet groot genoeg om al het negatieve op de achtergrond te drukken in ieder geval![]()
Da was nog es gezellig!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:03 schreef Patch het volgende:
ben 1 x wezen eten geloof ik daar...
enorm restaurant was dat zeg....
Kan er niks meer van herinneren,....quote:
quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:38 schreef Mich92 het volgende:
[..]
Kzie niet echt wat dr negatief aan oosterhout is eilk.
Och ik woon dr 14 jaar en k ben van plan dr te blijven wonen iig.
Hou niet van grote stedenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:20 schreef nils7 het volgende:
[..]
Je bent pas 14
![]()
![]()
En dat al roepen... kom eens een keer in de grote stad kijken meid
Meisje ik ben 21 en heb dr 18 jaar gewoond... geen idee wat je met je post wilde bereikenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:11 schreef Mich92 het volgende:
[..]
Hou niet van grote steden.
Mja kben pas 14 en daarom woon k dr ook al 14 jaar, jonge.
Mjup ik zag tquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:25 schreef nils7 het volgende:
[..]
Meisje ik ben 21 en heb dr 18 jaar gewoond... geen idee wat je met je post wilde bereiken
Ze hebben trouwens de "mert" al weer mooi verbouwd.
Beidequote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:05 schreef Patch het volgende:
[..]
Kan er niks meer van herinneren,....
Zijn we daar echt gaan eten? Of eten afgehaald??
quote:
Mheh naar de bios in Oosterhout? Was het maar waarquote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:50 schreef Patch het volgende:
[..]
![]()
Ik ben echt heel die periode kwijt, weet alleen dat ik There's Something About Mary 12 x in de bios heb gezien waarvan 7 met U.
We hebben daar dus een keer gegeten?
En we hebben daar dus een keer eten afgehaald?
ik geloof niet dat ik ergens zei dat de bios in Oosterhout was.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:23 schreef Robertv het volgende:
[..]
Mheh naar de bios in Oosterhout? Was het maar waar.
In een topic over oosterhout is het niet zo gek als ik dat vermoed, geloof ikquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:51 schreef Patch het volgende:
[..]
ik geloof niet dat ik ergens zei dat de bios in Oosterhout was.![]()
50 duizend inwoners is geen middelgrote stad, maar een flink dorpquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:32 schreef marky_mark het volgende:
[..]
Dat is een beetje het probleem met Oosterhout dat ze met alles een beetje achterlopen. Bij ons komt een zender pas op de kabel als deze al minimaal drie jaar de lucht in is. Wij zijn zowat de enige middelgrote stad in Nederland zonder treinstation (gelukkig zeggen ze hier eerst eten).
Mmm niks gezien toen k naar huis fietste. Misschien iemand die wat gestolen heeft ofzo.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:29 schreef nils7 het volgende:
Dr reed net een politiewagen weg van de markt meej loeiende sirenes... iemand een idee wat er is?
Parkfeest over een paar maanden, denk ik!quote:Op zondag 4 maart 2007 22:45 schreef Dactus het volgende:
Nu carnaval voorbij is.....valt er nog wat te beleven binnenkort?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |