quote:Op zondag 16 juli 2006 21:25 schreef thaeastwood het volgende:
Vergeet je de Fever niet www.fever-oosterhout.nl
Fok! is bij ons nog niet uitgevondenquote:
We hebben sindskort een trein(tje)quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:49 schreef thaeastwood het volgende:
enne Bluesfestival: http://www.oosterhout-blues.nl/ oh ja en floralia festival : http://www.floraliacountry.nl/.
Zo best wat te doen in dat dorp van ons. Nu nog een Discotheek , treinstation, koffieshop en een bioscoop en dan is het een echte stad haha
Mijn ouders wonen er nog en de rest van de familie van moeders kant, dus ik ben er nog geregeld te vinden. Vanaf maandag ga ik er op vakantiequote:Op woensdag 19 juli 2006 00:43 schreef nils7 het volgende:
Ja idd de gekstuh.... ik woon er helaas niet meer alleen in de weekenden en de vakanties zoals nuhehehehe
Dat is een beetje het probleem met Oosterhout dat ze met alles een beetje achterlopen. Bij ons komt een zender pas op de kabel als deze al minimaal drie jaar de lucht in is. Wij zijn zowat de enige middelgrote stad in Nederland zonder treinstation (gelukkig zeggen ze hier eerst eten).quote:
Mwah, recreatie vind ik niet slecht op zich, maar uitstekend gaat me wat verquote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:16 schreef marky_mark het volgende:
Oosterhout heeft in ieder geval wel uitstekende winkel- en recreatievoorzieningen.
Doen we bij het volgende topicquote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:28 schreef PimpNLimp het volgende:
Maak dan zelf foto's ipv foto's van internet te kopiëren
Die van de sint jan heb ik zelf gemaaktquote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:28 schreef PimpNLimp het volgende:
Maak dan zelf foto's ipv foto's van internet te kopiëren
Ik moet mijn mening herzien. Nadat ik vandaag op het plein voor de Hema een of andere multiculturele freakshow gezien heb, moet ik concluderen dat de recreatiemogelijkheden hier top zijn. Ik heb me in tijden niet zo geamuseerd...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:53 schreef Kauki het volgende:
[..]
Mwah, recreatie vind ik niet slecht op zich, maar uitstekend gaat me wat ver![]()
[..]
Kheb daar twee jaar gewerktquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:28 schreef Martijn_77 het volgende:
Oosterhout heeft wel een erg goede griek!
Irodion
't kaaspuntjequote:Op zondag 30 juli 2006 17:02 schreef marky_mark het volgende:
Ik vind het als echte Oosterhouter ook leuk om te weten waar ons stadje goed in scoort. Ik kan me het volgende nog herinneren:
1. De Pub is ooit derde geworden in een top 100 van beste cafés
2. De Katjeskelder is ooit uitgeroepen tot beste bungalowpark (volgens mij alleen van Zuid-Nederland)
3. Beste kaaswinkel (winkel die in de Keiweg is gevestigd, weet zo de naam niet)
4. Beste worstenbrood (bakker die ook in de Keiweg is gevestigd)
Weten jullie nog meer van dit soort feitjes.
dat van dat treinstationgebeuren was geloof ik hun eigen schuldquote:Op zondag 30 juli 2006 17:03 schreef nils7 het volgende:
[..]
't kaaspuntje
en Snelders
eh het is de grootste stad zonder treinstation![]()
Volgens mij was het meer zo dat ze dachten dat ze nog genoeg tijd hadden om te gaan eten, maar dat ze toch te laat waren op die vergadering ja. Waardoor Gilze-Rijen er met het station vandoor is gegaanquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:40 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dat van dat treinstationgebeuren was geloof ik hun eigen schuld
wat ik als mythe heb gehoord is dat het rijk wilde kiezen tussen een station gilze-rijen of een station bij oosterhout. toen de hoge piefen van oosterhout liever een diner hielden dan naar de besluitsvergadering te komen, hebben ze besloten om er eentje te maken in gilze-rijen.
overigens heeft oosterhout wel een goede interlinerverbinding met utrecht.
Ja joh? Ik heb er verder nog niets of niemand over gehoord eigenlijkquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 04:29 schreef nils7 het volgende:
Whoa mega vechtpartij in de klappeij, helaas de climax en einde voor me stamkroegje![]()
Het staat ook niet in de krant ofzoquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:42 schreef Kauki het volgende:
[..]
Ja joh? Ik heb er verder nog niets of niemand over gehoord eigenlijk
Ik heb de krant nog niet gelezenquote:
Ben toch stiekem best benieuwd naar wie die figuren zijn eigenlijkquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:52 schreef thaeastwood het volgende:
OOSTERHOUT NB, 6 augustus 2006
Politie onderzoekt uitgaansgeweld
*knip*
Ik weet alleen de 20-jarige en de 33-jarige (uit de laatste alinea van het stukje)quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:38 schreef Kauki het volgende:
[..]
Ben toch stiekem best benieuwd naar wie die figuren zijn eigenlijkVanavond maar eens navragen...
Ik heb er verder niemand over gesproken, maar ik zal het vanavond eens aan vrienden van me vragen. Die weten dat soort dingen welquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:59 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ik weet alleen de 20-jarige en de 33-jarige (uit de laatste alinea van het stukje)
En je hebt bij me nichtje op school gezeten zie ik op je hyves![]()
De Paulo Freire bedoel ik niet het Gymquote:Op maandag 7 augustus 2006 18:30 schreef Kauki het volgende:
[..]
Ik heb er verder niemand over gesproken, maar ik zal het vanavond eens aan vrienden van me vragen. Die weten dat soort dingen wel
Enneuh, ik heb bij veel meer mensen op school gezeten hoor![]()
Maar ook op de Paulo Freire heb ik bij meerdere mensen op school gezeten...quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:14 schreef nils7 het volgende:
[..]
De Paulo Freire bedoel ik niet het Gym![]()
Iedereen die op de Paulo Freire heeft gezeten kent me nichtjequote:Op maandag 7 augustus 2006 22:25 schreef Kauki het volgende:
[..]
Maar ook op de Paulo Freire heb ik bij meerdere mensen op school gezeten...![]()
Maar goed, zelfs als ik je nichtje ken is de kans klein dat ik jou ken gok ik zo...
Dan vast wel ja, want dan heeft ze of bij mij in de klas gezeten, of een klas lager. Maar dan blijven er nog zo'n 30 meiden over hoorquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:57 schreef nils7 het volgende:
[..]
Iedereen die op de Paulo Freire heeft gezeten kent me nichtje![]()
Hahahah ze was nogal berucht![]()
Ze is BTW 19 dus zou kennen![]()
Lieve schat, ik heb bij 2 Jeroenen in de klas gezetenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:08 schreef nils7 het volgende:
Dan kan jij wel Jeroentje uit je klas denk ik![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |