Ik heb het idee dat Oosterhout bij Nijmegen bekender is, waarschijnlijk door de Vierdaagse, dan Oosterhout in Brabant, waar ik zelf woon overigens. Als ik vroeger tegen vakantievriendjes zei dat ik uit Oosterhout kwam, moest ik er altijd bij vermelden dat ik vlakbij Breda woonde, want anders wisten ze het niet te liggen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:54 schreef Kauki het volgende:
Iedere Oosterhouter weet dat er twee Oosterhouten zijn
Nu ik in Nijmegen woon, ben ik voor de lol eens naar 'het andere Oosterhout' geweest. Geef mij toch maar de Brabantse versie hoor
Dat betwijfel ik eigenlijk. Zelfs nu ik in Nijmegen woon ken ik namelijk niet eens alle plaatsen waar de Vierdaagse langstrekt en bovendien heeft Oosterhout bij Breda volgens mij meer inwoners, Parkfeest wat toch ook bij 'buitenstaanders' bekend is, zijn we de laatste week toch weer in het nieuws geweest etc. Uit 'het andere Oosterhout' hoor ik verder maar vrij weinig. Maar misschien heb je gelijkquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:23 schreef marky_mark het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Oosterhout bij Nijmegen bekender is, waarschijnlijk door de Vierdaagse, dan Oosterhout in Brabant, waar ik zelf woon overigens. Als ik vroeger tegen vakantievriendjes zei dat ik uit Oosterhout kwam, moest ik er altijd bij vermelden dat ik vlakbij Breda woonde, want anders wisten ze het niet te liggen.
Is me wel eens overkomen, althans net zoiets, een motorrijder die naar de Bosdijk moest.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mag ik jullie er even op wijzen dat er tussen Arnhem en Nijmegen ook nog een Oosterhout ligt. Dit kleine dorp is dus veel gezelliger als die rare stad in 't zuiden des lands.
Wel leuk als er weer eens iemand in Brabant staat en de weg niet kan vinden terwijl ie vlakbij Nijmegen moet zijn.
OMG stuur m dan op zn minst naar Van Meele in Made.. die kan die niet missenquote:Op vrijdag 15 december 2006 14:16 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Is me wel eens overkomen, althans net zoiets, een motorrijder die naar de Bosdijk moest.
Dus ik, "De Bosstraat dan misschien?"
"Nee, echt de Bosdijk... daar zit een motorkledingzaak..."
"Die hebben we niet hier hoor..."
Bleek dat 'ie in Oudenbosch moest zijn...béétje uit de richting
Dat was op de Leijsenhoek volgens mijquote:Op vrijdag 15 december 2006 14:17 schreef nils7 het volgende:
[..]
OMG stuur m dan op zn minst naar Van Meele in Made.. die kan die niet missen![]()
Overigens was er twee weken geleden iemand aan een mes geregen in de kerkstraat![]()
(dacht ik)....
Inderdaad.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:05 schreef thaeastwood het volgende:
[..]
Dat was op de Leijsenhoek volgens mij
matig ik vroeg me al af wie het wasquote:
Mjah, het slachtoffer ken ik dan wel, maar ik moet toegeven dat ik nog niet heb gehoord wie de (vermoedelijke) daders zouden zijn...quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:22 schreef nils7 het volgende:
[..]
matig ik vroeg me al af wie het was
Ik ben er bijquote:Op dinsdag 19 december 2006 12:18 schreef nils7 het volgende:
Zow even wat leven in de brouwerij gooien...
Voor de liefhebbers van club & dance.. as. donderdag:
[afbeelding]
Ik ook!quote:
LOLquote:Op dinsdag 19 december 2006 21:56 schreef thaeastwood het volgende:
[..]
Dan hebben we bijna een feessie
Zo kom je nog eens fokkers in het wild tegenquote:Op vrijdag 22 december 2006 12:26 schreef nils7 het volgende:
[..]
LOL
Ik wist niet eens dat ik je kende.... nu beter na gisteren (waar is de biersmilie als je m nodig hebt)![]()
Was iig. wel een superfeest gister avond en daarna op de "mert" blijven hangen, gelukkig was't niet zo koud
Wat is 'niet te duur'?quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:30 schreef kruimel_20 het volgende:
ik ga morgen naar oosterhout, weet iemand waar je lekker (en niet te duur) kan eten in de buurt van de markt ? (graag waar ze ook vegetarisch hebben)
Yup, ik vind van welquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:28 schreef kruimel_20 het volgende:
http://www.irodion.nl/ is deze griek goed?
Jah maar qua vegetarisch valt het wel tegen!quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:28 schreef kruimel_20 het volgende:
http://www.irodion.nl/ is deze griek goed?
Niet in het drinkwater maar onder een oude vuilnisstortquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:57 schreef marky_mark het volgende:
Oosterhout twee keer in het landelijke nieuws in twee dagen tijd:
1. Gisteren werd bekend dat er uranium in het drinkwater zit
2. En vandaag haalde een levende hamster bij Albert Heyn Arkendonk het RTL-nieuws. Je kunt veel zeggen van Oosterhouters, maar gevoel voor humor hebben ze wel
De zwaaikom is dat dusquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:03 schreef Thieske het volgende:
[..]
Niet in het drinkwater maar onder een oude vuilnisstort
Maar ook in het grondwater dus ofzo toch zoiets?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:03 schreef Thieske het volgende:
[..]
Niet in het drinkwater maar onder een oude vuilnisstort
Klopt. Maar het drinkwater word dieper uit de bodem gepompt dus er was geen gevaar voor besmetting. Althans dat beweerde menquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:17 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Maar ook in het grondwater dus ofzo toch zoiets?.
"Er is geen gevaar voor de volksgezondheid" zoals altijdquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:21 schreef Thieske het volgende:
[..]
Klopt. Maar het drinkwater word dieper uit de bodem gepompt dus er was geen gevaar voor besmetting. Althans dat beweerde men
Ja inderdaad, ik vraag me af waarom bijvoorbeeld de brandweer nog metingen doet. Ze komen altijd met dezelfde standaard conclusie....quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:25 schreef veldmuis het volgende:
[..]
"Er is geen gevaar voor de volksgezondheid" zoals altijd.
Er is een stuk van je toren wegquote:Op zondag 16 juli 2006 21:19 schreef nils7 het volgende:[
*kijkt naar buiten*quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:05 schreef MaartenJalink het volgende:
[..]
Er is een stuk van je toren weg
iets met tweede oorlogquote:Op maandag 29 januari 2007 00:28 schreef MaartenJalink het volgende:
Dan was vroeger het geld vast op. Hoe kan je zo'n mooie toren nou zo snel afraffelen met zo'n prutdakje? XD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |