Nou, nou. Die ruggesteun heb ik mezelf gegeven, dat wat de FA aangeeft heb ik zowat als copy gepost, echt waar. Ik begrijp eerlijk gezegd ook heel de heisa niet, ik zie in een dergelijke (eerlijke) mening totaal niets banwaardigs.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:37 schreef Lithion het volgende:
[..]
Ik wel. De FA vult namelijk hier zelf de redenering aan van BSB met wat hij/zij dénkt dat de achterliggende redenering van BSB is. Kijk je sec naar de postings van BSB dan zie je dergelijke redeneringen, dat het nu zélf tegen VN-resoluties ingaat (wat overigens al een eenzijdig verhaal is) helemáál niet terug. Dikke kul dus om een dergelijke redenering te gebruiken als ruggesteun voor BSB. Maar ach, what else is new?
Ontkennen van de holocaust is even belachelijk als het ontkennen van het bestaan van water. Dat van tussen 3 en 6 miljoen heb ik zo gezet omdat er veel onenigheid is over het juiste getal, de ene zegt 3 miljoen de ander 6, hiermee probeerde ik een getal te pakken waarmee ik niemand tegen het scheenbeen zou trappen.quote:Op zondag 16 juli 2006 20:15 schreef _The_General_ het volgende:
Het ontkennen of verzwakken van de holocaust, I quote, tussen de 3 - 6 Joodse slachtoffers, is op fok nog altijd banwaardig beste BsB.
Hehe, ik dacht dat dat verboden was in nieuwsquote:Op zondag 16 juli 2006 21:13 schreef Drugshond het volgende:
tvp
Ik ga net beginnen, wat een timing.quote:Op maandag 17 juli 2006 09:34 schreef Hallulama het volgende:
Tijd om Over het nieuws uit het Midden-Oosten op te schonen
Was al een soortgelijke post in het vorige topic waarbij avatar nog niet eens werd betrokkenquote:Op maandag 17 juli 2006 11:33 schreef _The_General_ het volgende:
Je kunt ook de hand in eigen boezem steken en een iets meer neutrale avatar nemen beste Triggershot....
Ik geef hem slechts een tip, dat is makkelijker dan uren lang lullen over een avatarquote:Op maandag 17 juli 2006 11:34 schreef Monidique het volgende:
Zal dat ook gezegd worden wanneer het een ikoon van George W. Bush betreft? Ik vermoed het niet.
nu denken ze meer aan de kinderenquote:Op maandag 17 juli 2006 11:47 schreef BansheeBoy het volgende:
Het gaat de goede kant op in de topics, onze pogingen zijn niet voor niets geweest. Zo, dat mag ook eens gezegd worden.²
Nou zo goed gaat het nog niet hoor........ Als Meki eens zou reageren op dingen die gezegd worden i.p.v. om de 2 minuten 400 kinderen te posten zou het nog leuk kunnen worden inderdaad...quote:Op maandag 17 juli 2006 11:47 schreef BansheeBoy het volgende:
Het gaat de goede kant op in de topics, onze pogingen zijn niet voor niets geweest. Zo, dat mag ook eens gezegd worden.²
omdat jij niet wist wat er vooraf begon ( wat de aanleiding was )quote:Op maandag 17 juli 2006 11:51 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Nou zo goed gaat het nog niet hoor........ Als Meki eens zou reageren op dingen die gezegd worden i.p.v. om de 2 minuten 400 kinderen te posten zou het nog leuk kunnen worden inderdaad...
Dat weet ik prima, we ontmoeten elkaar niet voor de eerste keer, ik zal een korte beschrijving geven:quote:Op maandag 17 juli 2006 11:53 schreef Meki het volgende:
[..]
omdat jij niet wist wat er vooraf begon ( wat de aanleiding was )
ik zie nog steeds geen 400 kinderen die gegijzeld worden in Israelquote:Op maandag 17 juli 2006 11:57 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Dat weet ik prima, we ontmoeten elkaar niet voor de eerste keer, ik zal een korte beschrijving geven:
De discussie gaat van 2 kanten over argumenten, en dan is de kans relatief groot dat je voor Israel zult kiezen, omdat dat een rechtsstaat is die haar grenzen en soldaten verdedigt. Om te voorkomen dat er werkelijk een goede discussie kom ga je baggeren, en steeds hetzelfde posten totdat mensen op je gaan reageren, en het hele topic spaak loopt, net zoals de vorige 10 die je hebt verziekt![]()
Er worden inderdaad geen kinderen gegijzeld in Israel, dat heb je goed gezien, ik ben blij dat je eindelijk doorhebt dat als een rechtsstaat mensen in bewaring neemt dit geen gijzeling isquote:Op maandag 17 juli 2006 12:00 schreef Meki het volgende:
[..]
ik zie nog steeds geen 400 kinderen die gegijzeld worden in Israel
shalomquote:Op maandag 17 juli 2006 12:19 schreef B4CO het volgende:
Meki, hou dat Israel en Libanon topic alsjeblieft een zuivere discussie.
hehequote:
als ik dat niet doe dan ben ik een ezelquote:Op maandag 17 juli 2006 12:19 schreef B4CO het volgende:
Meki, hou dat Israel en Libanon topic alsjeblieft een zuivere discussie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |