abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39884517
Hoi, welkom in NWS (Nieuws en Achtergronden).
Hier kun je discussiëren over actuele zaken uit het nieuws.

Probeer je argumenten zoveel mogelijk te onderbouwen, geef aan van welke bronnen je gebruik maakt en link hier zo mogelijk naar. Let hier vooral op bij het openen van nieuwe topics.

Open je een nieuw topic, zorg er dan voor dat je niet slechts een nieuwsartikel kopieert en het daarbij laat. Je opent een topic om een discussie te starten. Als topicstarter is het jouw taak de discussie vorm te geven en voor anderen duidelijk te maken waar deze over gaat. Kies verder een duidelijke topic titel (= TT) welke de lading van het nieuwsbericht voldoende afdekt. In de praktijk is de kop van het nieuwsbericht vaak voldoende als TT.

Kom je een post tegen waarvan je vindt dat deze niet door de beugel kan, wijs de modjes hier dan op door een topicreport (=TR) (eventueel anoniem) in te voeren of meldt de post in het feedbacktopic. Een TR kun je invoeren als je op het icoontje (behorende bij het juiste topic) klikt.

Verder is hetgeen je in de algemene FAQ van FOK! vindt natuurlijk ook van toepassing op NWS. Veel plezier .

Vele nieuwssites kun je hier vinden.

Moderators.
  • SP3c
  • DoG
  • Drugshond
  • Snarf

[ Bericht 2% gewijzigd door Drugshond op 24-07-2006 12:55:19 ]
  • 'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
    "Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
      zondag 16 juli 2006 @ 20:14:38 #2
    13462 BansheeBoy
    Assimilatie = Laxatie = Stront
    pi_39884575
    quote:
    Op zondag 16 juli 2006 17:37 schreef Lithion het volgende:

[..]

Ik wel. De FA vult namelijk hier zelf de redenering aan van BSB met wat hij/zij dénkt dat de achterliggende redenering van BSB is. Kijk je sec naar de postings van BSB dan zie je dergelijke redeneringen, dat het nu zélf tegen VN-resoluties ingaat (wat overigens al een eenzijdig verhaal is) helemáál niet terug. Dikke kul dus om een dergelijke redenering te gebruiken als ruggesteun voor BSB. Maar ach, what else is new?
    Nou, nou. Die ruggesteun heb ik mezelf gegeven, dat wat de FA aangeeft heb ik zowat als copy gepost, echt waar. Ik begrijp eerlijk gezegd ook heel de heisa niet, ik zie in een dergelijke (eerlijke) mening totaal niets banwaardigs.

Het is gewoon een rekensom die een aantal hier maken: BSB+Joden = anti-semiet, wat hij ook zegt. Maar dat is uiteraard een belachelijke manier van denken.

²
    Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
    Bansheeboy: Fok!ker van de week!
    [Without heart we would be mere machines]
    Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
    pi_39884599
    Het ontkennen of verzwakken van de holocaust, I quote, tussen de 3 - 6 Joodse slachtoffers, is op fok nog altijd banwaardig beste BsB.
      zondag 16 juli 2006 @ 20:22:31 #4
    13462 BansheeBoy
    pi_39884784
    quote:
    Op zondag 16 juli 2006 20:15 schreef _The_General_ het volgende:
    Het ontkennen of verzwakken van de holocaust, I quote, tussen de 3 - 6 Joodse slachtoffers, is op fok nog altijd banwaardig beste BsB.
    Ontkennen van de holocaust is even belachelijk als het ontkennen van het bestaan van water. Dat van tussen 3 en 6 miljoen heb ik zo gezet omdat er veel onenigheid is over het juiste getal, de ene zegt 3 miljoen de ander 6, hiermee probeerde ik een getal te pakken waarmee ik niemand tegen het scheenbeen zou trappen.

²
    Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
      zondag 16 juli 2006 @ 21:13:47 #5
    89730 Drugshond
    De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
      zondag 16 juli 2006 @ 21:37:00 #6
    90429 Arnold_fan
    I'll be back
    pi_39886570
    quote:
    Op zondag 16 juli 2006 21:13 schreef Drugshond het volgende:
    tvp
    Hehe, ik dacht dat dat verboden was in nieuws Een tvp zonder bijdrage

kan hier even een modje naar kijken

tevens verkapte tvp
    Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
      maandag 17 juli 2006 @ 09:34:02 #7
    102127 Hallulama
    Energy Must Flow
    pi_39898029
    O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
      maandag 17 juli 2006 @ 09:50:37 #8
    89730 Drugshond
    De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
      maandag 17 juli 2006 @ 11:16:27 #9
    102127 Hallulama
    Energy Must Flow
    pi_39900615
    Slotje voor Israël, Libanon/Gaza, oorlog #19 (dubbel)
    O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
    pi_39901098
    Israël, Libanon/Gaza, oorlog #19

Kan er iets gedaan worden aan posts van soortgelijk niveau, het is reageren op persoon en voegt niets aan het topic.
    pi_39901134
    Je kunt ook de hand in eigen boezem steken en een iets meer neutrale avatar nemen beste Triggershot....
    pi_39901176
    Zal dat ook gezegd worden wanneer het een ikoon van George W. Bush betreft? Ik vermoed het niet.
    pi_39901185
    quote:
    Op maandag 17 juli 2006 11:33 schreef _The_General_ het volgende:
    Je kunt ook de hand in eigen boezem steken en een iets meer neutrale avatar nemen beste Triggershot....
    Was al een soortgelijke post in het vorige topic waarbij avatar nog niet eens werd betrokken
    Ging mij om dat mensen met een Israelische vlag kwamen, niet dat ik achter die aandachtsgeile mislukte gameterroristen sta.
    pi_39901424
    quote:
    Op maandag 17 juli 2006 11:34 schreef Monidique het volgende:
    Zal dat ook gezegd worden wanneer het een ikoon van George W. Bush betreft? Ik vermoed het niet.
    Ik geef hem slechts een tip, dat is makkelijker dan uren lang lullen over een avatar
      maandag 17 juli 2006 @ 11:47:26 #15
    13462 BansheeBoy
    pi_39901531
    Het gaat de goede kant op in de topics, onze pogingen zijn niet voor niets geweest. Zo, dat mag ook eens gezegd worden.

²
    pi_39901640
    quote:
    Op maandag 17 juli 2006 11:47 schreef BansheeBoy het volgende:
    Het gaat de goede kant op in de topics, onze pogingen zijn niet voor niets geweest. Zo, dat mag ook eens gezegd worden.

²
    nu denken ze meer aan de kinderen

goede kant op
    Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
      maandag 17 juli 2006 @ 11:51:56 #17
    90429 Arnold_fan
    I'll be back
    pi_39901649
    quote:
    Op maandag 17 juli 2006 11:47 schreef BansheeBoy het volgende:

²
    Nou zo goed gaat het nog niet hoor........ Als Meki eens zou reageren op dingen die gezegd worden i.p.v. om de 2 minuten 400 kinderen te posten zou het nog leuk kunnen worden inderdaad...
    pi_39901677
    quote:
    Op maandag 17 juli 2006 11:51 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Nou zo goed gaat het nog niet hoor........ Als Meki eens zou reageren op dingen die gezegd worden i.p.v. om de 2 minuten 400 kinderen te posten zou het nog leuk kunnen worden inderdaad...
    omdat jij niet wist wat er vooraf begon ( wat de aanleiding was )
      maandag 17 juli 2006 @ 11:57:44 #19
    90429 Arnold_fan
    I'll be back
    pi_39901813
    quote:
    Op maandag 17 juli 2006 11:53 schreef Meki het volgende:

[..]

omdat jij niet wist wat er vooraf begon ( wat de aanleiding was )
    Dat weet ik prima, we ontmoeten elkaar niet voor de eerste keer, ik zal een korte beschrijving geven:

De discussie gaat van 2 kanten over argumenten, en dan is de kans relatief groot dat je voor Israel zult kiezen, omdat dat een rechtsstaat is die haar grenzen en soldaten verdedigt. Om te voorkomen dat er werkelijk een goede discussie kom ga je baggeren, en steeds hetzelfde posten totdat mensen op je gaan reageren, en het hele topic spaak loopt, net zoals de vorige 10 die je hebt verziekt

Overigens bedankt dat je me uit wilt leggen wat "vooraf begon" betekent
    pi_39901891
    quote:
    Op maandag 17 juli 2006 11:57 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Dat weet ik prima, we ontmoeten elkaar niet voor de eerste keer, ik zal een korte beschrijving geven:

De discussie gaat van 2 kanten over argumenten, en dan is de kans relatief groot dat je voor Israel zult kiezen, omdat dat een rechtsstaat is die haar grenzen en soldaten verdedigt. Om te voorkomen dat er werkelijk een goede discussie kom ga je baggeren, en steeds hetzelfde posten totdat mensen op je gaan reageren, en het hele topic spaak loopt, net zoals de vorige 10 die je hebt verziekt
    ik zie nog steeds geen 400 kinderen die gegijzeld worden in Israel
      maandag 17 juli 2006 @ 12:14:29 #21
    90429 Arnold_fan
    I'll be back
    pi_39902274
    quote:
    Op maandag 17 juli 2006 12:00 schreef Meki het volgende:

[..]

ik zie nog steeds geen 400 kinderen die gegijzeld worden in Israel
    Er worden inderdaad geen kinderen gegijzeld in Israel, dat heb je goed gezien, ik ben blij dat je eindelijk doorhebt dat als een rechtsstaat mensen in bewaring neemt dit geen gijzeling is Ik was al bang dat je het al dan niet bewust nooit zou snappen
      maandag 17 juli 2006 @ 12:19:22 #22
    111909 B4CO
    PanneNkoek
    pi_39902423
    Meki, hou dat Israel en Libanon topic alsjeblieft een zuivere discussie.
    Trotse papa van Eden
    pi_39902467
    quote:
    Op maandag 17 juli 2006 12:19 schreef B4CO het volgende:
    shalom
      maandag 17 juli 2006 @ 12:23:14 #24
    111909 B4CO
    PanneNkoek
    pi_39902551
    quote:
    Op maandag 17 juli 2006 12:20 schreef Triggershot het volgende:

[..]

shalom
    hehe
    Salam

Kijk, van mij mag iedereen zeggen wat hij wil.
    Ik sta neutraal in deze situatie, en ja ik ben meer pro israel.
    Maar ik loop ook niet te roepen en 3000x achter elkaar dat Hamas en Libanon en Palestina dingen doen.
    Beide kanten fout, en niet 1 kant, wat Meki steeds door probeert te duwen. (door onze strot!)

Kan iemand svp dan in de OP zeggen, "denken we ook aan de kinderen?" hebben we dat ook weer gehad en kan Meki normaal meepraten.
    Trotse papa van Eden
    pi_39902608
    quote:
    Op maandag 17 juli 2006 12:19 schreef B4CO het volgende:
    als ik dat niet doe dan ben ik een ezel
    maar jammer ik ben geen ezel dus ik hou dat zuiver

ik kom enkel voor de slachtoffers op
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')