Die komen regelmatig langs in de losse trackreviews bij Pitchfork, en alhoewel ik wat ik me er van kon herinneren weinig van kon maken (vooral van die ingeblikte soulnummers) werden die altijd steevast de hemel ingeprezen. Ik zal er wel naar luisteren, maar op basis van eerdere ervaringen denk ik niet dat dit echt iets voor mij is.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:37 schreef Z het volgende:
Een negen. Kent iemand de band?
http://www.myspace.com/JuniorBoys
Ik vind de clip leuker dan het liedje.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:28 schreef Grobbel het volgende:
Iemand hier al iets van gehoord?
http://www.pitchforkmedia(...)Introduce_My_Friends
Er staan onderaan de recensie ook wat links naar videos van de band, vooral die eerste is behoorlijk fout.![]()
Het is een mooie plaat, wel een reisplaat zoals ze in de recensie zeggen, doet het goed bij het auto rijden of voor het slapen gaan, erg sfeervolle plaat.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 20:18 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Die komen regelmatig langs in de losse trackreviews bij Pitchfork, en alhoewel ik wat ik me er van kon herinneren weinig van kon maken (vooral van die ingeblikte soulnummers) werden die altijd steevast de hemel ingeprezen. Ik zal er wel naar luisteren, maar op basis van eerdere ervaringen denk ik niet dat dit echt iets voor mij is.
Guillemots met afstand leukste debuut van het jaar, cdwow waar blijft mijn cd!!!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:13 schreef Grobbel het volgende:
Na die warme woorden zal ik deze plaat dan toch eens proberen; wellicht stond m'n pet er gewoon niet naar bij hun oudere singlewerk.
Bij deze trouwens nog maar eens een plug voor het fantastische Guillemots, met afstand de band met de leukste debuut-CD op hun naam dit jaar. Gaat dat zien op Lowlands, live zijn ze ook zeker de moeite waard!
ik had alleen die EP nog geluisterd, maar dan zijn ze al wel een plug waard imo (trains to brazilquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:13 schreef Grobbel het volgende:
Bij deze trouwens nog maar eens een plug voor het fantastische Guillemots, met afstand de band met de leukste debuut-CD op hun naam dit jaar. Gaat dat zien op Lowlands, live zijn ze ook zeker de moeite waard!
Ik heb ze vorige week al live gezien, en toen waren ze meer dan overdonderend.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:46 schreef pfaf het volgende:
Het album van Guillemots valt me zwaaar tegen, de beste nummers heb ik al op EP, Sao Paolo is wel erg tof, verder te veel a cappella gezever.
Maar hopelijk kunnen ze me volgend weekend zo overdonderen met de nieuwe nummers, dat ik m'n mening moet gaan herzien.
Barbara is hier een paar maand terug al eens geplugged door DD, erg tof. Soms geniaal aanstekelijk, soms flauw en saai, waardoor de albums wat lastiger zijn (The Grass.. en Nichts muss in ieder geval) Maar hell, nummers als The Operator!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat vinden jullie van Barbara Morgenstern, een Duitse dame die erg leuke elektronische muziek maakt? Het wordt vaak omschreven als een soort van Björk meets Roísin Murphy, wat ik opzich niet zo gek vind, maar wat ook weer niet helemaal klopt. Je kunt op haar site in ieder geval stukjes van haar nummers luisteren.
Zo'n 'samenvatting' is wel erg handig, ik besteed veel tijd aan muziek maar al die singles opzoeken/luisteren/bijhouden ga ik niet redden ...quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:54 schreef Grobbel het volgende:
wel enigszins bij.Maar ik kan wel vaker van dat soort posts maken, kleine moeite.
Zo ineens is dat niet hoor... ik wist t al een tijdje.... heb t overigens nog niet beluisterd....quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:54 schreef Grobbel het volgende:
En ook Kula Shaker is ineens opgedoken met een nieuwe EP, trouwens (het bescheiden genoemde Return of the king). Klinkt wel okay, ook was ik nooit echt een groot liefhebber van die band.
Het was al maanden bekend dat die EP zou komen, dat bedoel ik... En dat jij er niet op zit te wachten is duidelijk... maar misschien is het best een aardige plaat voor iemand anders...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:16 schreef Z het volgende:
En het feit dat jij dat al wist maakt het niet onverwacht? En zit er nog iemand op te wachten op een plaat van Kula Shaker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |