ik had alleen die EP nog geluisterd, maar dan zijn ze al wel een plug waard imo (trains to brazilquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:13 schreef Grobbel het volgende:
Bij deze trouwens nog maar eens een plug voor het fantastische Guillemots, met afstand de band met de leukste debuut-CD op hun naam dit jaar. Gaat dat zien op Lowlands, live zijn ze ook zeker de moeite waard!
Ik heb ze vorige week al live gezien, en toen waren ze meer dan overdonderend.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:46 schreef pfaf het volgende:
Het album van Guillemots valt me zwaaar tegen, de beste nummers heb ik al op EP, Sao Paolo is wel erg tof, verder te veel a cappella gezever.
Maar hopelijk kunnen ze me volgend weekend zo overdonderen met de nieuwe nummers, dat ik m'n mening moet gaan herzien.
Barbara is hier een paar maand terug al eens geplugged door DD, erg tof. Soms geniaal aanstekelijk, soms flauw en saai, waardoor de albums wat lastiger zijn (The Grass.. en Nichts muss in ieder geval) Maar hell, nummers als The Operator!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat vinden jullie van Barbara Morgenstern, een Duitse dame die erg leuke elektronische muziek maakt? Het wordt vaak omschreven als een soort van Björk meets Roísin Murphy, wat ik opzich niet zo gek vind, maar wat ook weer niet helemaal klopt. Je kunt op haar site in ieder geval stukjes van haar nummers luisteren.
Zo'n 'samenvatting' is wel erg handig, ik besteed veel tijd aan muziek maar al die singles opzoeken/luisteren/bijhouden ga ik niet redden ...quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:54 schreef Grobbel het volgende:
wel enigszins bij.Maar ik kan wel vaker van dat soort posts maken, kleine moeite.
Zo ineens is dat niet hoor... ik wist t al een tijdje.... heb t overigens nog niet beluisterd....quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:54 schreef Grobbel het volgende:
En ook Kula Shaker is ineens opgedoken met een nieuwe EP, trouwens (het bescheiden genoemde Return of the king). Klinkt wel okay, ook was ik nooit echt een groot liefhebber van die band.
Het was al maanden bekend dat die EP zou komen, dat bedoel ik... En dat jij er niet op zit te wachten is duidelijk... maar misschien is het best een aardige plaat voor iemand anders...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:16 schreef Z het volgende:
En het feit dat jij dat al wist maakt het niet onverwacht? En zit er nog iemand op te wachten op een plaat van Kula Shaker?
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het was al maanden bekend dat die EP zou komen, dat bedoel ik... Vanaf 24 mei in elk geval:
Kula Shaker komt terug!
En dat jij er niet op zit te wachten is duidelijk... maar misschien is het best een aardige plaat voor iemand anders...
(en nee ik heb nog steeds niet geluisterd)
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:57 schreef methodmich het volgende:
Zit er niet echt op te wachten eigenlijk... Aardige band, maar ik heb ze nooit gemist.
Nee, ik. Geweldige plaat hè.quote:Op maandag 14 augustus 2006 01:47 schreef JelleS het volgende:
Weer terug uit het totaal niet indie-uitgaansleven in Mallorca. Maar uiteraard iPod mee, en het meest heb ik genoten van Girl Talk. Bedankt Pfaf (of was et iemand anders die da steeds spamde?)
Nee, nog niet. Die eerste plaat van hem vond ik vooral erg wisselvallig.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:16 schreef Z het volgende:
De nieuwe Chad VanGaalen heb ik nog niet gehoord, eigenlijk heb ik de vorige nooit echt goed beluisterd, op twee nummers na die ik helemaal grijs gedraaid heb ... Jij 'm wel al beluisterd?
Leuk. Ook wel wat gemiste aanzetten, maar ook een hoop goeds. Vind ik altijd wel aardig, dat soort albums.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:12 schreef Z het volgende:
Wat vond jij van z'n eerste plaat Methodmitch?
Samson is echt een mooi nummerquote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:52 schreef methodmich het volgende:
MUZ user-reviews deel 3 trouwens, weer een topplaat!
Ja, die ken ik wel. Niets voor mij. Lieve lijzige liedjes trek ik over het algemeen alleen maar van B&S.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:27 schreef Schimpie het volgende:
Kent iemand hier Scotland Yard Gospel Choir?
Ik heb geen idee of het Indie is of wat dan ook maar ik heb 1 nummer gehoord (Good kind of crazy) en ik vind het geweldig.
I want more.![]()
De Pitchfork-orakels moeten duidelijk met zomerreces. Ik vond er helemaal niets aan inderdaad.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:30 schreef Z het volgende:
Ey Daisy, vond jij de nieuwe Thermals niet waardeloos?
Ik zal 'm eens beluisterenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:42 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
De Pitchfork-orakels moeten duidelijk met zomerreces. Ik vond er helemaal niets aan inderdaad.
Het TV on the Radio-kwartje begint zo langzamerhand trouwens behoorlijk te vallen. Toch wel een toffe unieke sound hebben die gasten.
Maximo Park, Arctic Monkeys, Editors, Franz Ferdinand, Kaiser Chiefsquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:27 schreef Brun0 het volgende:
hey hallo, kent iemand de Kooks en de Bravery? Zoja wat vinden jullie ervan,
vriendin kwam ermee aanzetten is er helemaal indiefan![]()
edit: nog tips om te gaan luisteren voor een beginnend indie luisteraar,
ik heb nu ook wat muziek van Razorlight die wel tof klinkt, vooral Golden Touch is wel lekker.
Is die al weer gelekt dan?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:35 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Iemand het nieuwe Decemberists-album al beluisterd?
Oeh, nee.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:35 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Iemand het nieuwe Decemberists-album al beluisterd?
Ik heb 'm ergens voorbij zien komen, hij heet toch weer iets met picturesqe? Ik had het idee dat het een soort outtakes waren oid ...?quote:
Nu alweer!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:21 schreef Grobbel het volgende:
Nee, het gaat om een volwaardig nieuw album, The Crane Wife geheten. Heb het album net binnengehaald, klinkt goed tot dusver.Minder piraatachtig, dat wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |