Nee, nog niet. Die eerste plaat van hem vond ik vooral erg wisselvallig.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:16 schreef Z het volgende:
De nieuwe Chad VanGaalen heb ik nog niet gehoord, eigenlijk heb ik de vorige nooit echt goed beluisterd, op twee nummers na die ik helemaal grijs gedraaid heb ... Jij 'm wel al beluisterd?
Leuk. Ook wel wat gemiste aanzetten, maar ook een hoop goeds. Vind ik altijd wel aardig, dat soort albums.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:12 schreef Z het volgende:
Wat vond jij van z'n eerste plaat Methodmitch?
Samson is echt een mooi nummerquote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:52 schreef methodmich het volgende:
MUZ user-reviews deel 3 trouwens, weer een topplaat!
Ja, die ken ik wel. Niets voor mij. Lieve lijzige liedjes trek ik over het algemeen alleen maar van B&S.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:27 schreef Schimpie het volgende:
Kent iemand hier Scotland Yard Gospel Choir?
Ik heb geen idee of het Indie is of wat dan ook maar ik heb 1 nummer gehoord (Good kind of crazy) en ik vind het geweldig.
I want more.![]()
De Pitchfork-orakels moeten duidelijk met zomerreces. Ik vond er helemaal niets aan inderdaad.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:30 schreef Z het volgende:
Ey Daisy, vond jij de nieuwe Thermals niet waardeloos?
Ik zal 'm eens beluisterenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:42 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
De Pitchfork-orakels moeten duidelijk met zomerreces. Ik vond er helemaal niets aan inderdaad.
Het TV on the Radio-kwartje begint zo langzamerhand trouwens behoorlijk te vallen. Toch wel een toffe unieke sound hebben die gasten.
Maximo Park, Arctic Monkeys, Editors, Franz Ferdinand, Kaiser Chiefsquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:27 schreef Brun0 het volgende:
hey hallo, kent iemand de Kooks en de Bravery? Zoja wat vinden jullie ervan,
vriendin kwam ermee aanzetten is er helemaal indiefan![]()
edit: nog tips om te gaan luisteren voor een beginnend indie luisteraar,
ik heb nu ook wat muziek van Razorlight die wel tof klinkt, vooral Golden Touch is wel lekker.
Is die al weer gelekt dan?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:35 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Iemand het nieuwe Decemberists-album al beluisterd?
Oeh, nee.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:35 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Iemand het nieuwe Decemberists-album al beluisterd?
Ik heb 'm ergens voorbij zien komen, hij heet toch weer iets met picturesqe? Ik had het idee dat het een soort outtakes waren oid ...?quote:
Nu alweer!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:21 schreef Grobbel het volgende:
Nee, het gaat om een volwaardig nieuw album, The Crane Wife geheten. Heb het album net binnengehaald, klinkt goed tot dusver.Minder piraatachtig, dat wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |