En het werkt nog steedsquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:48 schreef Grobbel het volgende:
Ik heb bij cdwow.nl trouwens een mooie loophole ontdekt. Een tijdje terug hadden ze die WK-voorspelactie, waarbij je een cadeaubon van 3 euro kreeg als je een uitslag goed voorspelde (2 euro als je de winnaar goed had, 1 euro voor het meedoen). Nu ben ik erachter gekomen dat er iets mis gaat bij het verzilveren van die 3 euro-bonnen, waardoor ik nu oneindig vaak die bon kan gebruiken. Dus alles wat ik bij cdwow aanschaf is automatisch 3 euro goedkoper.![]()
Inderdaad een typisch Ipecac plaatje. Ik vind het wel wat hebben eigenlijkquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:49 schreef thaleia het volgende:
Mag ik jullie even het album van Otto von Schirach tippen, nu op de Luisterpaal? Uitgebracht op het label van Mike Patton, reacties op het 3VOOR12-forum zijn in de trant van: "wie geeft zo'n mongool een platencontract?", en ik lig tijdens het luisteren onafgebroken in een stuip![]()
Het schijnt dat Madlib naar Nederland komt binnenkort.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:28 schreef DaisyDuke het volgende:
Zo, bijna drie weken het hele zooitje eigenlijk niet meer kunnen volgen. Dus vertel me, heb ik wat gemist?
Zou te gek zijn! Maar vooralsnog corresponderen de sites van Paradiso en Stones Throw nog niet met elkaar. Ga het in de gaten houden!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:48 schreef Z het volgende:
[..]
Het schijnt dat Madlib naar Nederland komt binnenkort.
http://www.stonesthrow.com/upcoming/index.htmlquote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:57 schreef Z het volgende:
Ik kan het alleen niet terug vinden op de Stones Throw site ...
Het Hip Hop topic. Ik hoop dat het goed komt met de TBA ...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:59 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
http://www.stonesthrow.com/upcoming/index.html
Bij 3 oct.
Wat was jouw bron dan?
Komt ook regelmatig langs bij Brand New overdag op MTV.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:00 schreef Z het volgende:
Ik hoor opeens in heel de stad Cansei de ser Sexy, in de bijenkorf, in de Concerto en nog een kledingwinkel. Hoe komt dat zo? Heeft de plaat in de oor gestaan of zo?
Die komen regelmatig langs in de losse trackreviews bij Pitchfork, en alhoewel ik wat ik me er van kon herinneren weinig van kon maken (vooral van die ingeblikte soulnummers) werden die altijd steevast de hemel ingeprezen. Ik zal er wel naar luisteren, maar op basis van eerdere ervaringen denk ik niet dat dit echt iets voor mij is.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:37 schreef Z het volgende:
Een negen. Kent iemand de band?
http://www.myspace.com/JuniorBoys
Ik vind de clip leuker dan het liedje.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:28 schreef Grobbel het volgende:
Iemand hier al iets van gehoord?
http://www.pitchforkmedia(...)Introduce_My_Friends
Er staan onderaan de recensie ook wat links naar videos van de band, vooral die eerste is behoorlijk fout.![]()
Het is een mooie plaat, wel een reisplaat zoals ze in de recensie zeggen, doet het goed bij het auto rijden of voor het slapen gaan, erg sfeervolle plaat.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 20:18 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Die komen regelmatig langs in de losse trackreviews bij Pitchfork, en alhoewel ik wat ik me er van kon herinneren weinig van kon maken (vooral van die ingeblikte soulnummers) werden die altijd steevast de hemel ingeprezen. Ik zal er wel naar luisteren, maar op basis van eerdere ervaringen denk ik niet dat dit echt iets voor mij is.
Guillemots met afstand leukste debuut van het jaar, cdwow waar blijft mijn cd!!!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:13 schreef Grobbel het volgende:
Na die warme woorden zal ik deze plaat dan toch eens proberen; wellicht stond m'n pet er gewoon niet naar bij hun oudere singlewerk.
Bij deze trouwens nog maar eens een plug voor het fantastische Guillemots, met afstand de band met de leukste debuut-CD op hun naam dit jaar. Gaat dat zien op Lowlands, live zijn ze ook zeker de moeite waard!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |