42,50 was het meen ik... overigens slechts een paar euro duurder dan 3 jaar geleden....quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:15 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Jammer dat ik geen 30-50 euro er voor over heb om Deerhoof live te gaan zien.
Een van de weinige mensen die ik bij wijze van spreken naar elk concert kan meesleuren was die dag jarig, en had alle andere mogelijke medegangers inclusief mezelf uitgenodigd voor een feest bij hem thuis - dus Deerhoof heb ik toen helaas moeten missen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:39 schreef Z het volgende:
Ik denk dat 90% en waarschijnlijk nog wel meer van de radioheadbezoekers Deerhoof helemaal niks vinden ...
Ik wil ze erg graag een keer live zien ... Had jij ze nog in Nijmegen gezien Grobbel?
quote:Op zondag 23 juli 2006 13:25 schreef peaceman het volgende:
Vast al bekend bij anderen: Starlight Mints
En nu dus met een eigen topicquote:Op zondag 23 juli 2006 17:26 schreef pfaf het volgende:
[..]At War With The Critics (Indie Central XXI)
Puike band, puike platen.
Gewoon een oudje meenemen en wel 5:14 Fluoxytine Seagull Alcohol John Nicotine van Malcolm Middleton!!quote:Op maandag 24 juli 2006 12:16 schreef -Dries- het volgende:
Zo, donderdag op vakantie. Iemand nog CD-tips?
CD: Peter Bjorn And John- Writer's Blockquote:Op maandag 24 juli 2006 12:16 schreef -Dries- het volgende:
Zo, donderdag op vakantie. Iemand nog CD-tips?
Is dat niet een beetje zoiets als MTV2 uit engeland? Daar komt ook al dat soort materiaal opquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:22 schreef Eikelpiercing het volgende:
Ben net terug van Italië (waar ik overigens nog Sufjan Stevens en Belle&Sebastian - The Life Pursuit gekocht heb), maar moet zeggen dat daar dus de cooslte muziekzender ooit is. MTV Flux heet het, enkel in Italië. Van The Futureheads, Lily Allen (hoewel dat daar ook gewoon op elke radiozenders kwam...), The Zutons, Camera Obscura, Mogwai,... tot The Smiths. En als leuke afwisseling van de blije muziek (die het toch vaak is) heb je er grappige, droge fimpjes tussen en ook ongelofelijk lugubere filmpjes, overwegend gemaakt door bezoekers van de website: www.flux.it (spijtig genoeg enkel in het Italiaans...)
Ik weet het niet, ik heb geen satelliet noch digitale tv dus...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:50 schreef nein het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje zoiets als MTV2 uit engeland? Daar komt ook al dat soort materiaal op(en dat kan je ontvangen via digitale tv en satteliet)
Vroeger was MTV2 nog wel te doen, tegenwoordig is het bagger. Die zenden alleen van die Panic in de Disco en hoe heet die andere kutband ook alweer, oh ja, Fall Out Boy en die shit uit. Gonzo blijft dan nog wel leuk en die concertverslagen zijn ook lachen, maar daar blijft het dan ook bij.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:50 schreef nein het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje zoiets als MTV2 uit engeland? Daar komt ook al dat soort materiaal op(en dat kan je ontvangen via digitale tv en satteliet)
TV on the Radioquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:52 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
TV on the Radio hier al voorbij gekomen? Was benieuwd na de lovende recensies van o.a. Pitchfork (een 9.1). Kan er voorlopig nog niet zoveel mee...
MUZ user-reviews deel 3 wellicht dan?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:32 schreef Wepeel2 het volgende:
Kom eens met wat stoere suggesties van mannelijke artiesten MM. Die vrouwelijke artiesten zijn doorgaans niet compatible met mijn trommelvliezen.
Ahh, probeerde die al te vinden via de zoekfunctie. Maar dat was niet te doen met die naam.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |