Zelfs Lily Allen zal binnenkort wel bij de FRS liggenquote:Op woensdag 19 juli 2006 14:51 schreef methodmich het volgende:
Ja, ik snap dat je niet graag bij FRS koopt, maar ze zullen Razorlight wel hebben.
En nee, ik was niet in Nijmegen.
Ze staat op nummer 1 in Engeland, dus het zou me verbazen als dat niet uiteindelijk in de schappen van de FRS belandt.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:54 schreef lienelien het volgende:
[..]
Zelfs Lily Allen zal binnenkort wel bij de FRS liggen![]()
Best jammer.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:37 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ze staat op nummer 1 in Engeland, dus het zou me verbazen als dat niet uiteindelijk in de schappen van de FRS belandt.
Heb 'm net binnen, morgen eens even op de Ipod zetten....quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:31 schreef Z het volgende:
Ik probeer die Girl Talk (al dagen) binnen te krijgen maar dat is me nog niet gelukt...
Voornamelijk Slsk ja.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:36 schreef Z het volgende:
Wat gebruik jij eigenlijk? Ik doe allen slsk-en.
Kom maar op met die invites. Ik vind Oink een beetje te, als je begrijpt wat ik bedoel...quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:42 schreef Hephaistos. het volgende:
Tvp...
Overigens is Oink het perfecte middel om al je muziek binnen te krijgen...
Qua het enorme aanbod ofzo, of qua de audiofilie van de gebruikers?quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:44 schreef Z het volgende:
[..]
Kom maar op met die invites. Ik vind Oink een beetje te, als je begrijpt wat ik bedoel...
Nee, is dat wat?quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:27 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Zit er niemand bij IndieTorrents hier?
quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:05 schreef lienelien het volgende:
Grobbel, jongen.
Als ik een vriendinnetje inschakel om over de affaire best hard 'Groooooooooobbuuuuuuul' te schreeeuwen, en ik later zelf ook nog loop te 'GrobbelGriebelGrabbelGrobbel'-en mag je best reageren.![]()
In plaats van me aanstaren, een poging doen om naar me toe te lopen, en toch afdruipen, maar dan nog wel af en toe even kijken, mag je ook wel even hoi zeggen![]()
(oja, als jij niet die jongen was met een grijs tye-dye-shirt, en blond krullend haar (wat tot jouw spijt bovenop al uit begint te dunnen) was, dan spijt het me, dan was het gewoon iemand die graag naar me keek, ofzo)
Fijn.quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:10 schreef Grobbel het volgende:
[..]Wanneer was dit precies? Vooraf? Achteraf? Tijdens het concert? Want ik heb niks gehoord.
En nee, dat was ik niet.
Oh, toen zaten we allang bij Trianon op het terras van een Paulana te genieten.quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:12 schreef lienelien het volgende:
[..]
Fijn.
Anders was voldeed je inderdaad totáál niet aan mijn beeld wat ik van je heb![]()
Dat was rond 23u15 tot 23u45, ongeveer.
The Thermals in ieder geval, meer heb ik zelf ook niet gezien.quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:17 schreef thaleia het volgende:
Maar was er nog wat interessants vanavond, qua optredens? Ik had 'n "fuck de zomerfeesten"-dag, die valt bij mij elk jaar ergens op dinsdag of woensdag. Wat heb ik gemist?
Vraag me toch af wat die creep van me moest danquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:17 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Oh, toen zaten we allang bij Trianon op het terras van een Paulana te genieten.We waren eigenlijk direct na The Thermals de stad ingegaan om iets goedkoops aan eten te vinden, met weinig succes overigens.
Daarna een beetje rondgezwalkt en uiteindelijk op een terras net buiten de binnenstad beland.
Misschien in de aanloop naar Lowlands of zo.quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:20 schreef lienelien het volgende:
Trouwens, je begrijpt nu natuurlijk wel dat je me een foto verschuldigd bent, gezien ik ben belaagd door één of ander vaag type![]()
tssk.quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:24 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Misschien in de aanloop naar Lowlands of zo.
wel ff posten dan he.... kunnen anderen ook hun fok-bril opzetten...quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:24 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Misschien in de aanloop naar Lowlands of zo.
om vervolgens in eigen beheer of op een klein label een dijk van een plaat uit te brengenquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:22 schreef DaisyDuke het volgende:
Over fijne popzangeresjes gesproken; ik begreep dat ons allerAnnie
haar platencontract kwijt is. Zo hoort een hype te sterven....
Je kan mij ook ff toevoegen: DriesMeijerquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:38 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Voornamelijk Slsk ja.
Je kunt Girl Talk dus mij me wegtrekken als je wilt. Slsk-username is hetzelfde als die op Last.fm.
Absentee - Schmotimequote:Op donderdag 20 juli 2006 01:26 schreef lienelien het volgende:
Nog andere leuke cdtips trouwens voor mee op vakantie?
hmm..nee, eerder met een overjarig iemand die mij staarbaar vondquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:07 schreef methodmich het volgende:
Dus Lienelien had te maken met een Grobbel-wanabee met snode plannen??
Heeft Grobbel geen Hyves met foto's dan? Lienelien vast wel.
Wel een compliment natuurlijk, dat je staarbaar bent voor overjarige mannen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:06 schreef lienelien het volgende:
[..]
hmm..nee, eerder met een overjarig iemand die mij staarbaar vond![]()
Maar ik denk hè, dat wanneer ik op 'grobbel' ga zoeken bij Hyves, ik dan nog altijd niet de goede te zien krijg![]()
Tsjah, als het nou een leuke indie-liefhebber was.... maar nee.quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:06 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wel een compliment natuurlijk, dat je staarbaar bent voor overjarige mannen.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:37 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Hij had beter indie-rect kunnen staren?
quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:45 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Grobbel is mijn buurman naja, op Last.FM danmaar heb 'm ook nog nooit gezien
Het enige wat ik wil zien en in Nighttown zou moeten spelen is helemaal geen indie (en staat ook niet in het gequote lijstje), maar toen ik zojuist weer eens de Nighttown site bezocht zag ik dat ze blijkbaar failliet zijn verklaard. Ik hoop dat die doorstart er komt (en snel ook) zodat de concerten daar toch nog door kunnen gaan.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:17 schreef DaisyDuke het volgende:
NIGHTTOWN
Za 19 aug - Joan as Police Woman
Vr 15 sep - Infadels
Za 16 sep - Bazar Curieux festival
Do 5 okt - The Rapture
Vr 13 okt - Johan
Za 18 nov - The Levellers
quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:50 schreef OMG het volgende:
[..]
Het enige wat ik wil zien en in Nighttown zou moeten spelen is helemaal geen indie (en staat ook niet in het gequote lijstje), maar toen ik zojuist weer eens de Nighttown site bezocht zag ik dat ze blijkbaar failliet zijn verklaard. Ik hoop dat die doorstart er komt (en snel ook) zodat de concerten daar toch nog door kunnen gaan.
quote:Hello Scott.
What happened to my site?
Your server has been compromised on a root level and has at least 3-4 different exploits installed.
WTF? By whom? Pitchfork?
Perhaps SUFJAN was a poor password.
How am I gonna post that MP3 of snippets from every song on the new Dylan album? Sounds really promising! Heavy on the R&B swing that made Love And Theft his best album in decades.
Fix your fucking blog dude.
Ah en hoe zie je dan dat het misgaat? Blijft ie openstaan ofzo?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:48 schreef Grobbel het volgende:
Ik heb bij cdwow.nl trouwens een mooie loophole ontdekt. Een tijdje terug hadden ze die WK-voorspelactie, waarbij je een cadeaubon van 3 euro kreeg als je een uitslag goed voorspelde (2 euro als je de winnaar goed had, 1 euro voor het meedoen). Nu ben ik erachter gekomen dat er iets mis gaat bij het verzilveren van die 3 euro-bonnen, waardoor ik nu oneindig vaak die bon kan gebruiken. Dus alles wat ik bij cdwow aanschaf is automatisch 3 euro goedkoper.![]()
Yup. Hij blijft gewoon in het cadeaubonnenoverzicht staan.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ah en hoe zie je dan dat het misgaat? Blijft ie openstaan ofzo?
Mooi is dat. Heb ik ook ooit in de begintijd van Bol.com gehad. Maandenlang gebruik van kunnen maken!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:46 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Yup. Hij blijft gewoon in het cadeaubonnenoverzicht staan.
Mooi, zal vanavond dat eens checken... heb ook meegedaan met die actie... trouwens weinig bonnen van 3 euro gehaald, maar ja, als je ze kan blijven gebruiken, maakt dat geen donder meer uit natuurlijkquote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:46 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Yup. Hij blijft gewoon in het cadeaubonnenoverzicht staan.
Komt sinds hun eerste voorzichtige hitjes eind vorig jaar regelmatig ter sprake, inderdaad. Ga ze over een paar weken op de Parkfeesten in Venlo zien, ben wel benieuwd. Leuke band!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:40 schreef savelkoul het volgende:
Hebben jullie het al over Guillemots gehad?
De Hypes van 2006quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:21 schreef methodmich het volgende:
Volgens mij tipje van Z destijds.
Gezien op Motel Mozaique, in het toen nog open zijnde Nighttown. Erg fraai optredenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:40 schreef savelkoul het volgende:
Hebben jullie het al over Guillemots gehad?
Iets nieuws van de Guillemots is dan wel weer compleet langs me heen gegaan! Weer een EP neem ik aan?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:21 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Komt sinds hun eerste voorzichtige hitjes eind vorig jaar regelmatig ter sprake, inderdaad. Ga ze over een paar weken op de Parkfeesten in Venlo zien, ben wel benieuwd. Leuke band!
Al moet ik wel zeggen dat ik From the Cliffs vooralsnog interessanter blijf vinden dan het van de week uitgekomen Through the Window Pane - op de een of andere manier staan er toch wel veel bijna-accappella/akoestische nummers op die laatste, die lang niet zo lekker beklijven als de nummers van het veel rijker beïnstrumenteerde geluid van hun debuut-EP. Maar tracks als Annie, Let's Not Wait en Sao Paolo (naast natuurlijk de singles Trains to Brazil, We're Here en Made Up Love Song #42) maken toch veel goed.
Nee, nu een volwaardig album.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:33 schreef pfaf het volgende:
[..]
Iets nieuws van de Guillemots is dan wel weer compleet langs me heen gegaan! Weer een EP neem ik aan?
Aah, dan moet ik die nog even chechen. From the Cliffs doet het met name in de auto erg goed dezer dagen.quote:
Jammer dat ik geen 30-50 euro er voor over heb om Deerhoof live te gaan zien.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:01 schreef peaceman het volgende:
Misschien wel leuk om te vermelden dat Deerhoof het voorprogramma gaat doen bij het optreden eind augustus van Radiohead in de bierhal...
42,50 was het meen ik... overigens slechts een paar euro duurder dan 3 jaar geleden....quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:15 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Jammer dat ik geen 30-50 euro er voor over heb om Deerhoof live te gaan zien.
Een van de weinige mensen die ik bij wijze van spreken naar elk concert kan meesleuren was die dag jarig, en had alle andere mogelijke medegangers inclusief mezelf uitgenodigd voor een feest bij hem thuis - dus Deerhoof heb ik toen helaas moeten missen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:39 schreef Z het volgende:
Ik denk dat 90% en waarschijnlijk nog wel meer van de radioheadbezoekers Deerhoof helemaal niks vinden ...
Ik wil ze erg graag een keer live zien ... Had jij ze nog in Nijmegen gezien Grobbel?
quote:Op zondag 23 juli 2006 13:25 schreef peaceman het volgende:
Vast al bekend bij anderen: Starlight Mints
En nu dus met een eigen topicquote:Op zondag 23 juli 2006 17:26 schreef pfaf het volgende:
[..]At War With The Critics (Indie Central XXI)
Puike band, puike platen.
Gewoon een oudje meenemen en wel 5:14 Fluoxytine Seagull Alcohol John Nicotine van Malcolm Middleton!!quote:Op maandag 24 juli 2006 12:16 schreef -Dries- het volgende:
Zo, donderdag op vakantie. Iemand nog CD-tips?
CD: Peter Bjorn And John- Writer's Blockquote:Op maandag 24 juli 2006 12:16 schreef -Dries- het volgende:
Zo, donderdag op vakantie. Iemand nog CD-tips?
Is dat niet een beetje zoiets als MTV2 uit engeland? Daar komt ook al dat soort materiaal opquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:22 schreef Eikelpiercing het volgende:
Ben net terug van Italië (waar ik overigens nog Sufjan Stevens en Belle&Sebastian - The Life Pursuit gekocht heb), maar moet zeggen dat daar dus de cooslte muziekzender ooit is. MTV Flux heet het, enkel in Italië. Van The Futureheads, Lily Allen (hoewel dat daar ook gewoon op elke radiozenders kwam...), The Zutons, Camera Obscura, Mogwai,... tot The Smiths. En als leuke afwisseling van de blije muziek (die het toch vaak is) heb je er grappige, droge fimpjes tussen en ook ongelofelijk lugubere filmpjes, overwegend gemaakt door bezoekers van de website: www.flux.it (spijtig genoeg enkel in het Italiaans...)
Ik weet het niet, ik heb geen satelliet noch digitale tv dus...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:50 schreef nein het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje zoiets als MTV2 uit engeland? Daar komt ook al dat soort materiaal op(en dat kan je ontvangen via digitale tv en satteliet)
Vroeger was MTV2 nog wel te doen, tegenwoordig is het bagger. Die zenden alleen van die Panic in de Disco en hoe heet die andere kutband ook alweer, oh ja, Fall Out Boy en die shit uit. Gonzo blijft dan nog wel leuk en die concertverslagen zijn ook lachen, maar daar blijft het dan ook bij.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:50 schreef nein het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje zoiets als MTV2 uit engeland? Daar komt ook al dat soort materiaal op(en dat kan je ontvangen via digitale tv en satteliet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |