Zelfs Lily Allen zal binnenkort wel bij de FRS liggenquote:Op woensdag 19 juli 2006 14:51 schreef methodmich het volgende:
Ja, ik snap dat je niet graag bij FRS koopt, maar ze zullen Razorlight wel hebben.
En nee, ik was niet in Nijmegen.
Ze staat op nummer 1 in Engeland, dus het zou me verbazen als dat niet uiteindelijk in de schappen van de FRS belandt.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:54 schreef lienelien het volgende:
[..]
Zelfs Lily Allen zal binnenkort wel bij de FRS liggen![]()
Best jammer.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:37 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ze staat op nummer 1 in Engeland, dus het zou me verbazen als dat niet uiteindelijk in de schappen van de FRS belandt.
Heb 'm net binnen, morgen eens even op de Ipod zetten....quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:31 schreef Z het volgende:
Ik probeer die Girl Talk (al dagen) binnen te krijgen maar dat is me nog niet gelukt...
Voornamelijk Slsk ja.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:36 schreef Z het volgende:
Wat gebruik jij eigenlijk? Ik doe allen slsk-en.
Kom maar op met die invites. Ik vind Oink een beetje te, als je begrijpt wat ik bedoel...quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:42 schreef Hephaistos. het volgende:
Tvp...
Overigens is Oink het perfecte middel om al je muziek binnen te krijgen...
Qua het enorme aanbod ofzo, of qua de audiofilie van de gebruikers?quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:44 schreef Z het volgende:
[..]
Kom maar op met die invites. Ik vind Oink een beetje te, als je begrijpt wat ik bedoel...
Nee, is dat wat?quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:27 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Zit er niemand bij IndieTorrents hier?
quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:05 schreef lienelien het volgende:
Grobbel, jongen.
Als ik een vriendinnetje inschakel om over de affaire best hard 'Groooooooooobbuuuuuuul' te schreeeuwen, en ik later zelf ook nog loop te 'GrobbelGriebelGrabbelGrobbel'-en mag je best reageren.![]()
In plaats van me aanstaren, een poging doen om naar me toe te lopen, en toch afdruipen, maar dan nog wel af en toe even kijken, mag je ook wel even hoi zeggen![]()
(oja, als jij niet die jongen was met een grijs tye-dye-shirt, en blond krullend haar (wat tot jouw spijt bovenop al uit begint te dunnen) was, dan spijt het me, dan was het gewoon iemand die graag naar me keek, ofzo)
Fijn.quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:10 schreef Grobbel het volgende:
[..]Wanneer was dit precies? Vooraf? Achteraf? Tijdens het concert? Want ik heb niks gehoord.
En nee, dat was ik niet.
Oh, toen zaten we allang bij Trianon op het terras van een Paulana te genieten.quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:12 schreef lienelien het volgende:
[..]
Fijn.
Anders was voldeed je inderdaad totáál niet aan mijn beeld wat ik van je heb![]()
Dat was rond 23u15 tot 23u45, ongeveer.
The Thermals in ieder geval, meer heb ik zelf ook niet gezien.quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:17 schreef thaleia het volgende:
Maar was er nog wat interessants vanavond, qua optredens? Ik had 'n "fuck de zomerfeesten"-dag, die valt bij mij elk jaar ergens op dinsdag of woensdag. Wat heb ik gemist?
Vraag me toch af wat die creep van me moest danquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:17 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Oh, toen zaten we allang bij Trianon op het terras van een Paulana te genieten.We waren eigenlijk direct na The Thermals de stad ingegaan om iets goedkoops aan eten te vinden, met weinig succes overigens.
Daarna een beetje rondgezwalkt en uiteindelijk op een terras net buiten de binnenstad beland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |