Ah, je speelt op zekerquote:Op donderdag 29 december 2005 01:30 schreef ranja het volgende:
Ik denk een band die we nu nog niet kennen, misschien nog niet eens bestaat
Hij mag dan 'al jaren bekend zijn', tot een full-length album kwam het tot op heden nog niet. De vermelding sloeg dan ook op de hype potentie van dit debuut album.quote:Op donderdag 29 december 2005 02:35 schreef MaartenHG het volgende:
Tiga is al jaren bekend, gaat geen hype meer worden (is iedereen Hot In Herre/Pleasure From The Bass/Louder Than A Bomb/Sunglasses At Night al vergeten???).
Tegenwoordig scanderen ze z'n naam zelfs in de skihut, denk ik.quote:Op donderdag 29 december 2005 10:33 schreef Forumschorem het volgende:
Bob Sinclar heeft ook wel potentie om commercieel goed door te breken (ook al is ie bekend bij het alternatievere dance publiek).
Zo, dus Bob Sinclar is eigenlijk behoorlijk credible? Altijd begrepen dat hij een beetje de Dj BoozyWoozy van Frankrijk was.quote:Op donderdag 29 december 2005 10:33 schreef Forumschorem het volgende:
Bob Sinclar heeft ook wel potentie om commercieel goed door te breken (ook al is ie bekend bij het alternatievere dance publiek).
Een vriend van me probeerde me rond de eeuwwisseling al muziek van Bob Sinclar aan te praten, maar het was toen al vaak van die halfgare Chicagohouse en net-niet Franse filterdisco, net in de tijden dat dit hip was. Maar hij heeft wel wat krediet, geloof ik.quote:Op donderdag 29 december 2005 10:59 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Zo, dus Bob Sinclar is eigenlijk behoorlijk credible? Altijd begrepen dat hij een beetje de Dj BoozyWoozy van Frankrijk was.
Dat bedoel ik, of is dat eigenlijk de hype voorbij? Annie wordt gewoon een mainstream hype dit jaar.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:10 schreef pfaf het volgende:
Annie was op TMF deze week, die kan echt niet Z.
Ik heb die tiener-bubblegum pop sowieso niet gemogen. En ik val ook al niet op blonde kleine vrouwen.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:18 schreef Grobbel het volgende:
Waarschijnlijk is dat het teken voor indiehipsters om het zinkende Annie-schip te verlaten, en haar vervolgens bij elke mogelijke gelegenheid te verfoeien - een moment dat er sinds het begin van de hype anderhalf jaar geleden al zat aan te komen.
quote:Op woensdag 28 december 2005 17:42 schreef Z het volgende:
Plaats hier je voorspellingen. Kunnen we over een jaar mooi terugkijken.
Ik noem alvast:Jamie Lidell
Nou moet je alleen niet vergeten dat haar clip bij Rate The Video kwam en dat de TMF-ers er niks van begrepen en het nummer een 4 ofzo kreeg.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:10 schreef pfaf het volgende:
Annie was op TMF deze week, die kan echt niet Z.
Dat kan best, het was de eerste keer dit jaar dat ik TMF keek, en het was ook nog eens half 1 's nachts. Ik vond het wel frapant dat ik dan ineens ûs Annie in beeld kreeg.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nou moet je alleen niet vergeten dat haar clip bij Rate The Video kwam en dat de TMF-ers er niks van begrepen en het nummer een 4 ofzo kreeg..
En de mensen die het een 10 gaven hadden het geweldige commentaar: "wat een lekker wijf"..
Ik vond DD's reactie op een concert van haar in het indie-topic een tijdje terug erg treffend:quote:Op donderdag 29 december 2005 11:55 schreef ranja het volgende:
Ik snap sowieso niet wat Annie zo indie of interessant voor indiers maakt
Of is het gewoon napraten van Pitchfork ofzo? Dat die zich nu op de dijen kletsen dat iedereen zo makkelijk te beinvloeden is? Dat indie weinig anders is dan meedoen met degene die nergens aan willen meedoen?![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 11:26 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Nee, er was echt geen hol aan![]()
Had het ook wel kunnen weten, 't is immers stiekem flinterdunne bubblegumpop voor kinderen van 14, dat toevalligerwijs is geadopteerd door hipsters. Maar 'k vind Annie zo schattig.
Ik weet dat je gewoon geforceerd dwars wilt doen, maar het gaat om 2006, niet 1996.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:59 schreef Forumschorem het volgende:
Armand Van Helden trouwens ook.
Hij had dit jaar een dikke vette hit met My My My, mocht je dat ontgaan zijn. Kom eens onder die steen vandaan ofzo.quote:Op donderdag 29 december 2005 12:02 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik weet dat je gewoon geforceerd dwars wilt doen, maar het gaat om 2006, niet 1996.
En hij heeft de afgelopen 10 jaar meer van die dikke hits gehad, typisch een artiest die elke paar jaar ineens weer in de hitlijsten opduikt. Maar wat is het dan dat hem een "hype" voor 2006 maakt? Het is toch al een redelijk gevestigde naam, dacht ik zo.quote:Op donderdag 29 december 2005 12:06 schreef Forumschorem het volgende:
[..]
Hij had dit jaar een dikke vette hit met My My My, mocht je dat ontgaan zijn. Kom eens onder die steen vandaan ofzo.
quote:Op donderdag 29 december 2005 12:12 schreef turnpike het volgende:
Annie's APK is al weer verlopen en bij pitchfork hebben ze haar ingeruild voor een andere scandinavische occasion "Robyn"
Het verschil is dat ie nu ook is 'ontdekt' door het bakvissenpubliek, en niet alleen de dance-liefhebbers. Armand Van Helden werd vroeger namelijk nooit gedraaid op commerciele radiostations zoals 3FM en 538. Ik ken AvH ook wel van vroeger, met hits zoals Ultrafunkula en Phunk Phenomena, maar nu die goedkope troep met jaren 80 discosampletjes maakt (snel cashen) loopt iedereen met hem weg. Madonna en Robbie Williams zijn al publieksavoriet, dus die vergelijking gaat niet op.quote:Op donderdag 29 december 2005 12:09 schreef Grobbel het volgende:
[..]
En hij heeft de afgelopen 10 jaar meer van die dikke hits gehad. Maar wat is het dan dat hem een "hype" voor 2006 maakt? Anders kun je net zo goed Madonna of Robbie Williams gaan noemen, alsof die in populariteit nog veel verder in omvang kunnen rekken.
Dat is een grapje, mag ik hopen.quote:Op donderdag 29 december 2005 12:12 schreef turnpike het volgende:
Annie's APK is al weer verlopen en bij pitchfork hebben ze haar ingeruild voor een andere scandinavische occasion "Robyn"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |