Misschien in de aanloop naar Lowlands of zo.quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:20 schreef lienelien het volgende:
Trouwens, je begrijpt nu natuurlijk wel dat je me een foto verschuldigd bent, gezien ik ben belaagd door één of ander vaag type![]()
tssk.quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:24 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Misschien in de aanloop naar Lowlands of zo.
wel ff posten dan he.... kunnen anderen ook hun fok-bril opzetten...quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:24 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Misschien in de aanloop naar Lowlands of zo.
om vervolgens in eigen beheer of op een klein label een dijk van een plaat uit te brengenquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:22 schreef DaisyDuke het volgende:
Over fijne popzangeresjes gesproken; ik begreep dat ons allerAnnie
haar platencontract kwijt is. Zo hoort een hype te sterven....
Je kan mij ook ff toevoegen: DriesMeijerquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:38 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Voornamelijk Slsk ja.
Je kunt Girl Talk dus mij me wegtrekken als je wilt. Slsk-username is hetzelfde als die op Last.fm.
Absentee - Schmotimequote:Op donderdag 20 juli 2006 01:26 schreef lienelien het volgende:
Nog andere leuke cdtips trouwens voor mee op vakantie?
hmm..nee, eerder met een overjarig iemand die mij staarbaar vondquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:07 schreef methodmich het volgende:
Dus Lienelien had te maken met een Grobbel-wanabee met snode plannen??
Heeft Grobbel geen Hyves met foto's dan? Lienelien vast wel.
Wel een compliment natuurlijk, dat je staarbaar bent voor overjarige mannen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:06 schreef lienelien het volgende:
[..]
hmm..nee, eerder met een overjarig iemand die mij staarbaar vond![]()
Maar ik denk hè, dat wanneer ik op 'grobbel' ga zoeken bij Hyves, ik dan nog altijd niet de goede te zien krijg![]()
Tsjah, als het nou een leuke indie-liefhebber was.... maar nee.quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:06 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wel een compliment natuurlijk, dat je staarbaar bent voor overjarige mannen.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:37 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Hij had beter indie-rect kunnen staren?
quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:45 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Grobbel is mijn buurman naja, op Last.FM danmaar heb 'm ook nog nooit gezien
Het enige wat ik wil zien en in Nighttown zou moeten spelen is helemaal geen indie (en staat ook niet in het gequote lijstje), maar toen ik zojuist weer eens de Nighttown site bezocht zag ik dat ze blijkbaar failliet zijn verklaard. Ik hoop dat die doorstart er komt (en snel ook) zodat de concerten daar toch nog door kunnen gaan.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:17 schreef DaisyDuke het volgende:
NIGHTTOWN
Za 19 aug - Joan as Police Woman
Vr 15 sep - Infadels
Za 16 sep - Bazar Curieux festival
Do 5 okt - The Rapture
Vr 13 okt - Johan
Za 18 nov - The Levellers
quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:50 schreef OMG het volgende:
[..]
Het enige wat ik wil zien en in Nighttown zou moeten spelen is helemaal geen indie (en staat ook niet in het gequote lijstje), maar toen ik zojuist weer eens de Nighttown site bezocht zag ik dat ze blijkbaar failliet zijn verklaard. Ik hoop dat die doorstart er komt (en snel ook) zodat de concerten daar toch nog door kunnen gaan.
quote:Hello Scott.
What happened to my site?
Your server has been compromised on a root level and has at least 3-4 different exploits installed.
WTF? By whom? Pitchfork?
Perhaps SUFJAN was a poor password.
How am I gonna post that MP3 of snippets from every song on the new Dylan album? Sounds really promising! Heavy on the R&B swing that made Love And Theft his best album in decades.
Fix your fucking blog dude.
Ah en hoe zie je dan dat het misgaat? Blijft ie openstaan ofzo?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:48 schreef Grobbel het volgende:
Ik heb bij cdwow.nl trouwens een mooie loophole ontdekt. Een tijdje terug hadden ze die WK-voorspelactie, waarbij je een cadeaubon van 3 euro kreeg als je een uitslag goed voorspelde (2 euro als je de winnaar goed had, 1 euro voor het meedoen). Nu ben ik erachter gekomen dat er iets mis gaat bij het verzilveren van die 3 euro-bonnen, waardoor ik nu oneindig vaak die bon kan gebruiken. Dus alles wat ik bij cdwow aanschaf is automatisch 3 euro goedkoper.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |