Mond op mondquote:Op zondag 16 juli 2006 15:04 schreef liefie_ het volgende:
potverdorie er ligt hier een libelle dood te gaan
RIP, Libellequote:Op zondag 16 juli 2006 15:08 schreef Viking84 het volgende:
Laat dan maar doodgaan hoor, graag of niet.
Dat je in een volgend leven maar mag terugkomen als een mooie blonde vrouw op hoge hakjesquote:
quote:Op zondag 16 juli 2006 15:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat je in een volgend leven maar mag terugkomen als een mooie blonde Brunette vrouw op hoge hakjes.
Monologen met je zelf, ook wel zelfdialogen genoemd zijn zwaar ok!quote:Op zondag 16 juli 2006 15:10 schreef liefie_ het volgende:
wil iemand m hebben?
leuk voor in je haar!
oooeeeh liefie doe niet zo eng!
oke sorry hoor
quote:Op zondag 16 juli 2006 15:23 schreef NanKing het volgende:
Ik vind dat zo vies he, pïna Colada. Mijn tanden rammelen spontaan in mijn mond bij een slokje.
Ach pina schina, ik drink het nooit vandaar dat ik niet wist hoe je 't schrijftquote:Op zondag 16 juli 2006 15:24 schreef Viking84 het volgende:
het is trouwens piña colada, niet pïna colada.
*tong uitsteekt.
Kokosnoten zijn lekkerquote:Op zondag 16 juli 2006 15:28 schreef liefie_ het volgende:
ik vind kokos gewoon vies
als ik het ruik word ik al misselijk
verder drink ik bijna alles helaas
Je maakt vooral de bijen er erg gek meequote:Op zondag 16 juli 2006 15:30 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind kokosnoten dan weer niet lekker, maar verder wel alles waar kokos inzit.
Kokosdouchegel... maak me gek.
in Groningen zijn geen bijen, johquote:Op zondag 16 juli 2006 15:31 schreef NanKing het volgende:
[..]
Je maakt vooral de bijen er erg gek mee.
Neem er nog een en kom maar op.quote:Op zondag 16 juli 2006 15:31 schreef Viking84 het volgende:
Het nadeel is alleen dat ik me nu alweer lomp ga voelen... ik kan echt niet tegen alcohol ofzo.
Dus hierbij vraag ik alvast vergiffenis voor (te) gewaagde opmerkingen.
ooeeeh ik zie er naar uit!quote:Op zondag 16 juli 2006 15:31 schreef Viking84 het volgende:
Het nadeel is alleen dat ik me nu alweer lomp ga voelen... ik kan echt niet tegen alcohol ofzo.
Dus hierbij vraag ik alvast vergiffenis voor (te) gewaagde opmerkingen.
Waarom mag je geen alcohol?quote:Op zondag 16 juli 2006 15:32 schreef NanKing het volgende:
Ik mag atm eigenlijk geen alcohol drinken, gister op een terrasje toch een biertje gedronken. Was gelijk dronken.
Medicijnenquote:Op zondag 16 juli 2006 15:34 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Waarom mag je geen alcohol?
Ik moet ook nog een poos rustig aan doen met alcohol. Eigenlijk.
quote:Op zondag 16 juli 2006 15:34 schreef liefie_ het volgende:
zou het trouwens lekker zijn om bij mn vreselijjke energie drankje bessen of iets dergelijks te gooien?
ik krijg dorst van dat alcohol gepraat
oeh wauw ik ga meteen aan de slag!quote:
ernstige enge medicijnene?quote:Op zondag 16 juli 2006 15:35 schreef NanKing het volgende:
[..], ik ben ze vandaag ook weer eens vergeten
.
Goed bezig dan!quote:Op zondag 16 juli 2006 15:35 schreef NanKing het volgende:
[..], ik ben ze vandaag ook weer eens vergeten
.
wat ben je toch weer lief voor mequote:
Ben je heel lenig?quote:
oefening baart kunstquote:
quote:Op zondag 16 juli 2006 15:45 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik wilde je pijn wegnemen door een sensuele actie. Je snapt me gewoon niet.![]()
Je wilt liever de poes.quote:
ik durf niet te geloven dat jij jezelf aan mij zou aanbiedenquote:Op zondag 16 juli 2006 15:47 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik bied mezelf aan en jij vraagt om m'n kat.![]()
Vergeet het maar!
quote:
ik verdien het dan ookquote:
oke ga twist en twist-kat maar voor me vangenquote:
Ik vind katten en vrouwen eng. En nu ga ik film kijken. Welke is nog niet bekend.quote:Op zondag 16 juli 2006 15:56 schreef liefie_ het volgende:
[..]
oke ga twist en twist-kat maar voor me vangen
En ik dacht dat jij nog best wel lief was.quote:Op zondag 16 juli 2006 15:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind katten en vrouwen eng. En nu ga ik film kijken. Welke is nog niet bekend.
brownie?quote:Op zondag 16 juli 2006 16:00 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik wil verdomme ook zomaar kadotjes krijgen.!
durf je dat aan met die kat daar?quote:
oke een brownie en een zelf ingekleurde mandalaquote:Op zondag 16 juli 2006 16:05 schreef Twisted_fok het volgende:
dat hele stuk reizen voor een brownie. dat gaat me net iets te ver.
wat voor feeschtje heb je?
serieus iemand moet eens uitvinden dat je dingen als een brownie via internet kunt versturenquote:Op zondag 16 juli 2006 16:32 schreef wonderer het volgende:
Dames, heren en alles ertussenin, hallo!
Bring on the brownie!
Bij nader inzien, ik heb gister vijf koekjes gehad, doe maar niet eigenlijk
Ik zou het toffer vinden als ze eerst de transporterbeam uitvonden...quote:Op zondag 16 juli 2006 16:34 schreef liefie_ het volgende:
[..]
serieus iemand moet eens uitvinden dat je dingen als een brownie via internet kunt versturen
was da?quote:Op zondag 16 juli 2006 16:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zou het toffer vinden als ze eerst de transporterbeam uitvonden...
Je wordt in moleculen gebroken en naar een andere plaats getransporteerd, en daar weer in elkaar gezet. Het "Beam me up, Scotty" komt daarvandaan.quote:
En ze weet niet dat je lesbeau bent?quote:Op zondag 16 juli 2006 16:41 schreef maedel het volgende:
OMG mijn schoonmoeder (80) zat hier net op mijn stoel (ja, ze vind dat dat zo maar kan), en ik had dit topic open staan op mijn scherm....![]()
Gelukkig had ik dat stuk over kut/bayou niet open staan maar ging het over zelfmonologen![]()
edit: ow shit, volgens mij heeft ze de titel van het topic gelezen![]()
oeeeh die klinkt tof jaquote:Op zondag 16 juli 2006 16:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je wordt in moleculen gebroken en naar een andere plaats getransporteerd, en daar weer in elkaar gezet. Het "Beam me up, Scotty" komt daarvandaan.
Instant transport over de hele wereld. Is dat niet geweldig? Nooit meer reistijd.
ik denk dat het gaat om zaken zoals kut en flamoesjequote:
Als ze al weet wa dat betekent...quote:Op zondag 16 juli 2006 16:48 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik denk dat het gaat om zaken zoals kut en flamoesje
ooeeh haal je die gewoon bij de multivlaai?quote:Op zondag 16 juli 2006 16:53 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
-Wat is een flamoes?
-Euh, eennuh.. gebakje.
Niets aan de hand.![]()
jummie ik wil ook iets lekkers eten maar niemand wil met mij etenquote:Op zondag 16 juli 2006 17:21 schreef Viking84 het volgende:
ik krijg zometeen patat oorlog, een kalfskroket en een berehap (waar ik de ui wel vanaf ga halen)
ja maar er zijn ook andere lekkere dingen om te eten... en lekkere pasta salade of zo...quote:
quote:Op zondag 16 juli 2006 17:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja maar er zijn ook andere lekkere dingen om te eten... en lekkere pasta salade of zo...
ik dacht dat we uit eten gingen dus heb niks in huis
Brrrrrrrr.quote:Op zondag 16 juli 2006 18:20 schreef liefie_ het volgende:
twist waar ben je ik heb een eng vogel verhaal!! komt ie:
(oeeh zouden mn dromen voortekens zijn? das pas eng! )
mn zusje roept vanaf buiten en ik kan dr niet horen dus ik ga op t geluid af stap ik bijna in een dode vogel!!!!! zegt mn zusje ja ik riep niet naar buiten gaan er ligt een dode vogel
quote:Op zondag 16 juli 2006 18:20 schreef liefie_ het volgende:
twist waar ben je ik heb een eng vogel verhaal!! komt ie:
(oeeh zouden mn dromen voortekens zijn? das pas eng! )
mn zusje roept vanaf buiten en ik kan dr niet horen dus ik ga op t geluid af stap ik bijna in een dode vogel!!!!! zegt mn zusje ja ik riep niet naar buiten gaan er ligt een dode vogel
why?quote:Op zondag 16 juli 2006 19:10 schreef NanKing het volgende:
Ik heb ook een laptop, maar mijn pc vind ik net iets liever.
Ik gebruik mijn laptop alleen om te schrijven. En ik heb hier een heel fijn computerhok/studeer kamerquote:Op zondag 16 juli 2006 19:12 schreef liefie_ het volgende:
[..]
why?
ik vind de vaste pc hier maar een drama
ja maar met een laptop kun je buiten fokkenquote:Op zondag 16 juli 2006 19:15 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn laptop alleen om te schrijven. En ik heb hier een heel fijn computerhok/studeer kamer.
Met een hele fijne bureau stoel en een gigantisch bureau waar ik al mijn blikjes op kan stapelen.
Ik wil ook zo'n hok.quote:Op zondag 16 juli 2006 19:15 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn laptop alleen om te schrijven. En ik heb hier een heel fijn computerhok/studeer kamer.
Met een hele fijne bureau stoel en een gigantisch bureau waar ik al mijn blikjes op kan stapelen.
Allebei mijn balkons zijn een opslagplaats atmquote:Op zondag 16 juli 2006 19:17 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja maar met een laptop kun je buiten fokken
Kom maar hier wonenquote:Op zondag 16 juli 2006 19:18 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik wil ook zo'n hok.![]()
Ik heb alleen maar een combi slaap-/studeerkamer
dat helpt natuurlijkquote:Op zondag 16 juli 2006 19:19 schreef NanKing het volgende:
[..]
Allebei mijn balkons zijn een opslagplaats atm.
quote:Op zondag 16 juli 2006 19:19 schreef NanKing het volgende:
[..]
Kom maar hier wonen. Kost en inwoning
.
Een interieur verzorgsterquote:Op zondag 16 juli 2006 19:48 schreef liefie_ het volgende:
ow leuk krijgen we een werkster?
klinkt heerlijk!quote:
quote:Op zondag 16 juli 2006 19:51 schreef liefie_ het volgende:
[..]
klinkt heerlijk!
met zo'n lekker fout outfitje?
maar ik ga naar een feestjedoei dames tot morgen gok ik
Ja dat is een probleem.quote:Op zondag 16 juli 2006 19:45 schreef NanKing het volgende:
[..]
Je moet wel wat huishoudelijke taken op je nemen, is dat een probleem?.
Daar doe ik het voorquote:Op zondag 16 juli 2006 19:58 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ja dat is een probleem.
maar ik wil best in een leuk outfitje rondhuppelen.
quote:Op zondag 16 juli 2006 20:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Balen.
Ik verveel me als een fruitvliegje bij de slager.
quote:Op zondag 16 juli 2006 20:53 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]![]()
Jij hebt echt van die hilarische uitspraken. Geweldig.
Wat stoer.quote:Op zondag 16 juli 2006 20:55 schreef Draaim0len het volgende:
ik droomde dat ik alle lesbische mensen met een deegroller ging aaien![]()
![]()
Nou, ik woon al jááren samen met haar dochter, dus ik denk dat ze het wel door heeftquote:
Ik denk eerder dat het aan je geaardheid ligt.quote:Op zondag 16 juli 2006 21:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb het woord flamoes nog nooit gehoord. Maar ik ben ook nog jong. In tegenstelling tot jull...
.
Ik denk het nietquote:Op zondag 16 juli 2006 21:29 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het aan je geaardheid ligt.
dat vraag ik nog niet na één avondquote:
Gewoon een keer dronken voeren en dan vragen.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dat vraag ik nog niet na één avond. En ik heb al gezegd dat Mark en ik geen couple zijn, dus dat is in ieder geval wél duidelijk
.
we zijn van plan om haar deze week even op sleeptouw te nemen Groningen door.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gewoon een keer dronken voeren en dan vragen.
Dan moet je vragen:quote:Op zondag 16 juli 2006 22:21 schreef Viking84 het volgende:
Taco ( = miauw) vindt haar ook leuk trouwens, vooral de clipjes in haar haar.
zeg, ben jij zelf ook zo grofgebekt irl? Of zit je nu een beetje stoer te doen achter je pc'tje?quote:Op zondag 16 juli 2006 22:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan moet je vragen:
"Do you like pussy?"
Ik ben eigenlijk een verlegen klein mannetjequote:Op zondag 16 juli 2006 22:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
zeg, ben jij zelf ook zo grofgebekt irl? Of zit je nu een beetje stoer te doen achter je pc'tje?.
Ik zal het woord 'pussy' nooit in m'n mond nemen. Heb het heel keurig over cats : ')
Ik wil het wel vragen voor je hoorquote:Op zondag 16 juli 2006 22:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
zeg, ben jij zelf ook zo grofgebekt irl? Of zit je nu een beetje stoer te doen achter je pc'tje?.
Ik zal het woord 'pussy' nooit in m'n mond nemen. Heb het heel keurig over cats : ')
normaal wel, maar dit is een twijfelgeval. Eerlijk gezegd denk ik niet dat ze het is, nee. En dat maakt ook niet uit, want ze is 22 en dat is veul te jong voor mij. Ik moet een ouder iemand die mij kan temmenquote:Op zondag 16 juli 2006 22:25 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik wil het wel vragen voor je hoor.
Ennuh, heb je geen gaydar![]()
quote:Op zondag 16 juli 2006 22:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
normaal wel, maar dit is een twijfelgeval. Eerlijk gezegd denk ik niet dat ze het is, nee. En dat maakt ook niet uit, want ze is 22 en dat is veul te jong voor mij. Ik moet een ouder iemand die mij kan temmen.
quote:Op zondag 16 juli 2006 22:30 schreef Viking84 het volgende:
Ik word negatief positief beïnvloed door jou.
En ik moet ook naar bed, want ik moet om half 8 poetsen bij bejaarden.
hzo.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Viking. Ik vind je een apart persoon.
Nou, gewoon. Een gevoel. Apart is trouwens niet negatief, hoorquote:
was het hier maar 6 uur eerderquote:Op zondag 16 juli 2006 22:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Altijd 6 uur eerder.
Het is "nu" kwart voor vijf 's middags en ik "kijk" Footloose.quote:
Daar gaaat mijn hoop.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
normaal wel, maar dit is een twijfelgeval. Eerlijk gezegd denk ik niet dat ze het is, nee. En dat maakt ook niet uit, want ze is 22 en dat is veul te jong voor mij. Ik moet een ouder iemand die mij kan temmen.
Nee, nog leukerquote:Op zondag 16 juli 2006 23:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Sorry
. Maar troost je: ik ben niet zo leuk als ik lijk heur
.
quote:Op zondag 16 juli 2006 23:04 schreef NOOB-Inc. het volgende:
Hèhè, eindelijk dit topic gevonden, moet ik alweer slapen. Truste en volgende keer beter!![]()
Nee joh, je bent pas een noob als je niets vraagtquote:Op zondag 16 juli 2006 23:19 schreef NOOB-Inc. het volgende:
Oh oké. Ik doe mijn naam eer aan merk ik....
je had mij ook even kunnen vragen via msnquote:Op zondag 16 juli 2006 23:17 schreef NOOB-Inc. het volgende:
Thx! Hoe kom ik nou zonder al die omwegen hier?
Het is wel een gouden excuus, een naam als diequote:Op zondag 16 juli 2006 23:19 schreef NOOB-Inc. het volgende:
Oh oké. Ik doe mijn naam eer aan merk ik....
Afwezig afschmezigquote:Op zondag 16 juli 2006 23:20 schreef NOOB-Inc. het volgende:
Was ook wel de bedoeling, maar er staat alleen maar afwezig ;-) Nu ook volgens mij
Slaap lekker, Suusquote:Op zondag 16 juli 2006 23:27 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga zo pitten, want ik moet morgen werken. Waarom zeg ik dit eigenlijk
. Degenen die in dit topic zitten atm zitten nu ook op MSN
.
Maar iig: weltrusten.
Ja om een of andere reden hebben Berlijn en ik een clickquote:
Ik ben er nog nooit geweest, zou er wel een keer naartoe willen.quote:Op maandag 17 juli 2006 00:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja om een of andere reden hebben Berlijn en ik een click
en echt alleen niet vanwege de Love Parade
ik vindt het gewoon een geweldige stand met vriendelijke aardige mensen![]()
ik was vrijdag avond om 21.00 in het hotel am Gendarmen markquote:Op maandag 17 juli 2006 00:11 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit geweest, zou er wel een keer naartoe willen.
Alleen op de Love Parade geweest of ook nog andere dingen gedaan?
Klinkt niet alleen leuk hoor, dat was ook ook gewoonquote:Op maandag 17 juli 2006 00:22 schreef Twisted_fok het volgende:
Klinkt leuk allemaal![]()
Ik ga so maar naar m'n bedje toe denk ik![]()
Och armequote:Op maandag 17 juli 2006 09:18 schreef liefie_ het volgende:
potverdorie ik heb echt zo´n vreselijke kater
kom je mij verplegen?quote:
hoeft ook niet als je me maar lief verpleegdquote:Op maandag 17 juli 2006 10:05 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk niet zoveel medelijde met mensen met een kater![]()
.
Nou vooruit dan moarquote:Op maandag 17 juli 2006 10:05 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hoeft ook niet als je me maar lief verpleegd
quote:
wat heb ik het toch getroffen met jou hequote:
oooeh het werkt! leven in t topic?quote:Op maandag 17 juli 2006 12:07 schreef Roosjedoosje het volgende:
hmmm ik ben vandaag met een vreselijk oncharmant wader pak in het water gevallen tussen de pelikanen , kan dat tippen aan turks brood en een broek verkeerd aan doen?![]()
ja vallen dusquote:Op maandag 17 juli 2006 12:09 schreef liefie_ het volgende:
[..]
oooeh het werkt! leven in t topic?
maar euh wat deed je tussen pelikanen?
dat vind ik een erg geschikte bezigheid tussen pelikanen!quote:
Het was het enige wat ik kon zelfs tussen die pelikanenquote:Op maandag 17 juli 2006 12:16 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat vind ik een erg geschikte bezigheid tussen pelikanen!
ik hoop dat je je niet hebt bezeert!
het is mijn hoofd hèquote:Op maandag 17 juli 2006 12:18 schreef liefie_ het volgende:
de impuls die ik het topic uiteindelijk toch gegeven heb ten spijt moet ik toch even gaan....
tot vanaaf
Ja, voor pampus liggenquote:Op maandag 17 juli 2006 15:59 schreef Stroekie het volgende:
Zo te lezen begint dit topic ook het slachtoffer te worden van de hittegolf
en hebben mensen betere alterantieven dan hier te posten
Ja met dat gehuppel achter die technotrucks afgelopen zaterdag heb ik ook overmatig calorietjes opgemaaktquote:Op maandag 17 juli 2006 16:00 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja, voor pampus liggen.
Het is echt niet grappig meer hoe warm het buiten is, ik ben zo'n 5 kilo afgevallen van paar uurtjes buiten zijn.
ja wie immerquote:
ooeeh die heb ik ookquote:Op maandag 17 juli 2006 16:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb een raketje op.
Ja, voor vijf minuten ofzo.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:22 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ooeeh die heb ik ook
en bijna op
het helpt wel echt joh
he potverdoriequote:
Die at ik als kind altijdquote:Op maandag 17 juli 2006 16:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik eet ook wel eens van die langwerpige dunne ijsjes, die in plastiv zitten zonder stokje, maar die je open moet knippen.
Honden daarentegenquote:Op maandag 17 juli 2006 16:37 schreef liefie_ het volgende:
ik krijg zo het gevoel dat katers minder dramatisch zijn om te hebben in de winter
kut zon![]()
morgen komt mn snoepje thuisquote:
bah die zijn viieeeessquote:Op maandag 17 juli 2006 16:45 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik houd alleen maar van festini perenijsjes![]()
![]()
Jij bent vies!quote:
Ik heb iets getekend. Maar het is maar een vluchtige schets, wellicht dat ik het nog ga uitwerken.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:45 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik houd alleen maar van festini perenijsjes![]()
![]()
niettus ik ben een geweldig appeteitelijk hapjequote:
*fotoboek kijkt*.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
niettus ik ben een geweldig appeteitelijk hapje
ooeeeh toch ga ik dit opvatten als een complimentjequote:Op maandag 17 juli 2006 16:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
*fotoboek kijkt*.
Hmpf, ergens heb je wel gelijk. Maar je bent wel een vrouw.
Leuk!quote:Op maandag 17 juli 2006 16:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb iets getekend. Maar het is maar een vluchtige schets, wellicht dat ik het nog ga uitwerken.
User 'Kunst'quote:Op maandag 17 juli 2006 17:00 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Leuk!
Als je een foto/scan er van hebt dan zie ik hem graag verschijnen.
Ik zag het al!quote:
Op PS een filtertje eroverheen gooien en hem blauw makenquote:
Ja, daar had ik ookal aan gedachtquote:Op maandag 17 juli 2006 17:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Op PS een filtertje eroverheen gooien en hem blauw maken
Mensen, dieren of bloemen?quote:Op maandag 17 juli 2006 17:21 schreef wonderer het volgende:
Ik heb ook een foto van geslachtsorganen trouwens.
Je bent welkom, maar dan moet je wel nog zes uur wachten.quote:Op maandag 17 juli 2006 17:26 schreef liefie_ het volgende:
bij wie mag ik komen eten?
mn *pieeeeeeep* oma is er
prima! niks kan erger zijn dan ditquote:Op maandag 17 juli 2006 17:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je bent welkom, maar dan moet je wel nog zes uur wachten.
pannekoeken of echtequote:Op maandag 17 juli 2006 18:15 schreef Viking84 het volgende:
Hier is het helemaal niet saai.
Ben de hele dag op pad geweest. Net pas thuis, zo'n maaltijdsalade naar binnen geschrokt en zometeen gaat Mark pancakes bakken
.
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahquote:
keuzevrijheid zuigt! wie heeft dat bedacht! tsk tskquote:Op maandag 17 juli 2006 18:42 schreef NanKing het volgende:
Ik vind het belachelijk dat je tegenwordig weer pannekoeken mag schrijven.
moemoequote:
Juist jij snapt hetquote:Op maandag 17 juli 2006 23:03 schreef Aarde het volgende:
[..]
keuzevrijheid zuigt! wie heeft dat bedacht! tsk tsk
straks mag breezah ook
![]()
ja maar wel heel liefquote:
Wat ga je kopenquote:Op maandag 17 juli 2006 23:09 schreef wonderer het volgende:
*op sex shop sites rondneus*
ach zo zijn er ook mannen die trouwen en 5 kinderen krijgen voor ze uit de kast komen... niet erg hoor koetje van mequote:Op maandag 17 juli 2006 23:08 schreef moemoe het volgende:
[..]
Aarde!!!
Ik ben erg gelukkig met mijn vriendje.
Het glijmiddel is op. En ik zat aan een speeltje te denkenquote:
Ik heb ook nieuw inkopen gedaan van de weekquote:Op maandag 17 juli 2006 23:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het glijmiddel is op. En ik zat aan een speeltje te denken
Enlighten me, ik ben hier nogal noob in.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:13 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik heb ook nieuw inkopen gedaan van de week![]()
.
Msn, ok?quote:Op maandag 17 juli 2006 23:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Enlighten me, ik ben hier nogal noob in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |