normaal wel, maar dit is een twijfelgeval. Eerlijk gezegd denk ik niet dat ze het is, nee. En dat maakt ook niet uit, want ze is 22 en dat is veul te jong voor mij. Ik moet een ouder iemand die mij kan temmenquote:Op zondag 16 juli 2006 22:25 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik wil het wel vragen voor je hoor.
Ennuh, heb je geen gaydar![]()
quote:Op zondag 16 juli 2006 22:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
normaal wel, maar dit is een twijfelgeval. Eerlijk gezegd denk ik niet dat ze het is, nee. En dat maakt ook niet uit, want ze is 22 en dat is veul te jong voor mij. Ik moet een ouder iemand die mij kan temmen.
quote:Op zondag 16 juli 2006 22:30 schreef Viking84 het volgende:
Ik word negatief positief beļnvloed door jou.
En ik moet ook naar bed, want ik moet om half 8 poetsen bij bejaarden.
hzo.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Viking. Ik vind je een apart persoon.
Nou, gewoon. Een gevoel. Apart is trouwens niet negatief, hoorquote:
was het hier maar 6 uur eerderquote:Op zondag 16 juli 2006 22:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Altijd 6 uur eerder.
Het is "nu" kwart voor vijf 's middags en ik "kijk" Footloose.quote:
Daar gaaat mijn hoop.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
normaal wel, maar dit is een twijfelgeval. Eerlijk gezegd denk ik niet dat ze het is, nee. En dat maakt ook niet uit, want ze is 22 en dat is veul te jong voor mij. Ik moet een ouder iemand die mij kan temmen.
Nee, nog leukerquote:Op zondag 16 juli 2006 23:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Sorry
. Maar troost je: ik ben niet zo leuk als ik lijk heur
.
quote:Op zondag 16 juli 2006 23:04 schreef NOOB-Inc. het volgende:
Hčhč, eindelijk dit topic gevonden, moet ik alweer slapen. Truste en volgende keer beter!![]()
Nee joh, je bent pas een noob als je niets vraagtquote:Op zondag 16 juli 2006 23:19 schreef NOOB-Inc. het volgende:
Oh oké. Ik doe mijn naam eer aan merk ik....
je had mij ook even kunnen vragen via msnquote:Op zondag 16 juli 2006 23:17 schreef NOOB-Inc. het volgende:
Thx! Hoe kom ik nou zonder al die omwegen hier?
Het is wel een gouden excuus, een naam als diequote:Op zondag 16 juli 2006 23:19 schreef NOOB-Inc. het volgende:
Oh oké. Ik doe mijn naam eer aan merk ik....
Afwezig afschmezigquote:Op zondag 16 juli 2006 23:20 schreef NOOB-Inc. het volgende:
Was ook wel de bedoeling, maar er staat alleen maar afwezig ;-) Nu ook volgens mij
Slaap lekker, Suusquote:Op zondag 16 juli 2006 23:27 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga zo pitten, want ik moet morgen werken. Waarom zeg ik dit eigenlijk
. Degenen die in dit topic zitten atm zitten nu ook op MSN
.
Maar iig: weltrusten.
Ja om een of andere reden hebben Berlijn en ik een clickquote:
Ik ben er nog nooit geweest, zou er wel een keer naartoe willen.quote:Op maandag 17 juli 2006 00:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja om een of andere reden hebben Berlijn en ik een click
en echt alleen niet vanwege de Love Parade
ik vindt het gewoon een geweldige stand met vriendelijke aardige mensen![]()
ik was vrijdag avond om 21.00 in het hotel am Gendarmen markquote:Op maandag 17 juli 2006 00:11 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit geweest, zou er wel een keer naartoe willen.
Alleen op de Love Parade geweest of ook nog andere dingen gedaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |