Och armequote:Op maandag 17 juli 2006 09:18 schreef liefie_ het volgende:
potverdorie ik heb echt zo´n vreselijke kater
kom je mij verplegen?quote:
hoeft ook niet als je me maar lief verpleegdquote:Op maandag 17 juli 2006 10:05 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk niet zoveel medelijde met mensen met een kater![]()
.
Nou vooruit dan moarquote:Op maandag 17 juli 2006 10:05 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hoeft ook niet als je me maar lief verpleegd
quote:
wat heb ik het toch getroffen met jou hequote:
oooeh het werkt! leven in t topic?quote:Op maandag 17 juli 2006 12:07 schreef Roosjedoosje het volgende:
hmmm ik ben vandaag met een vreselijk oncharmant wader pak in het water gevallen tussen de pelikanen , kan dat tippen aan turks brood en een broek verkeerd aan doen?![]()
ja vallen dusquote:Op maandag 17 juli 2006 12:09 schreef liefie_ het volgende:
[..]
oooeh het werkt! leven in t topic?
maar euh wat deed je tussen pelikanen?
dat vind ik een erg geschikte bezigheid tussen pelikanen!quote:
Het was het enige wat ik kon zelfs tussen die pelikanenquote:Op maandag 17 juli 2006 12:16 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat vind ik een erg geschikte bezigheid tussen pelikanen!
ik hoop dat je je niet hebt bezeert!
het is mijn hoofd hèquote:Op maandag 17 juli 2006 12:18 schreef liefie_ het volgende:
de impuls die ik het topic uiteindelijk toch gegeven heb ten spijt moet ik toch even gaan....
tot vanaaf
Ja, voor pampus liggenquote:Op maandag 17 juli 2006 15:59 schreef Stroekie het volgende:
Zo te lezen begint dit topic ook het slachtoffer te worden van de hittegolf
en hebben mensen betere alterantieven dan hier te posten
Ja met dat gehuppel achter die technotrucks afgelopen zaterdag heb ik ook overmatig calorietjes opgemaaktquote:Op maandag 17 juli 2006 16:00 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja, voor pampus liggen.
Het is echt niet grappig meer hoe warm het buiten is, ik ben zo'n 5 kilo afgevallen van paar uurtjes buiten zijn.
ja wie immerquote:
ooeeh die heb ik ookquote:Op maandag 17 juli 2006 16:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb een raketje op.
Ja, voor vijf minuten ofzo.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:22 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ooeeh die heb ik ook
en bijna op
het helpt wel echt joh
he potverdoriequote:
Die at ik als kind altijdquote:Op maandag 17 juli 2006 16:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik eet ook wel eens van die langwerpige dunne ijsjes, die in plastiv zitten zonder stokje, maar die je open moet knippen.
Honden daarentegenquote:Op maandag 17 juli 2006 16:37 schreef liefie_ het volgende:
ik krijg zo het gevoel dat katers minder dramatisch zijn om te hebben in de winter
kut zon![]()
morgen komt mn snoepje thuisquote:
bah die zijn viieeeessquote:Op maandag 17 juli 2006 16:45 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik houd alleen maar van festini perenijsjes![]()
![]()
Jij bent vies!quote:
Ik heb iets getekend. Maar het is maar een vluchtige schets, wellicht dat ik het nog ga uitwerken.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:45 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik houd alleen maar van festini perenijsjes![]()
![]()
niettus ik ben een geweldig appeteitelijk hapjequote:
*fotoboek kijkt*.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
niettus ik ben een geweldig appeteitelijk hapje
ooeeeh toch ga ik dit opvatten als een complimentjequote:Op maandag 17 juli 2006 16:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
*fotoboek kijkt*.
Hmpf, ergens heb je wel gelijk. Maar je bent wel een vrouw.
Leuk!quote:Op maandag 17 juli 2006 16:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb iets getekend. Maar het is maar een vluchtige schets, wellicht dat ik het nog ga uitwerken.
User 'Kunst'quote:Op maandag 17 juli 2006 17:00 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Leuk!
Als je een foto/scan er van hebt dan zie ik hem graag verschijnen.
Ik zag het al!quote:
Op PS een filtertje eroverheen gooien en hem blauw makenquote:
Ja, daar had ik ookal aan gedachtquote:Op maandag 17 juli 2006 17:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Op PS een filtertje eroverheen gooien en hem blauw maken
Mensen, dieren of bloemen?quote:Op maandag 17 juli 2006 17:21 schreef wonderer het volgende:
Ik heb ook een foto van geslachtsorganen trouwens.
Je bent welkom, maar dan moet je wel nog zes uur wachten.quote:Op maandag 17 juli 2006 17:26 schreef liefie_ het volgende:
bij wie mag ik komen eten?
mn *pieeeeeeep* oma is er
prima! niks kan erger zijn dan ditquote:Op maandag 17 juli 2006 17:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je bent welkom, maar dan moet je wel nog zes uur wachten.
pannekoeken of echtequote:Op maandag 17 juli 2006 18:15 schreef Viking84 het volgende:
Hier is het helemaal niet saai.
Ben de hele dag op pad geweest. Net pas thuis, zo'n maaltijdsalade naar binnen geschrokt en zometeen gaat Mark pancakes bakken
.
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahquote:
keuzevrijheid zuigt! wie heeft dat bedacht! tsk tskquote:Op maandag 17 juli 2006 18:42 schreef NanKing het volgende:
Ik vind het belachelijk dat je tegenwordig weer pannekoeken mag schrijven.
moemoequote:
Juist jij snapt hetquote:Op maandag 17 juli 2006 23:03 schreef Aarde het volgende:
[..]
keuzevrijheid zuigt! wie heeft dat bedacht! tsk tsk
straks mag breezah ook
![]()
ja maar wel heel liefquote:
Wat ga je kopenquote:Op maandag 17 juli 2006 23:09 schreef wonderer het volgende:
*op sex shop sites rondneus*
ach zo zijn er ook mannen die trouwen en 5 kinderen krijgen voor ze uit de kast komen... niet erg hoor koetje van mequote:Op maandag 17 juli 2006 23:08 schreef moemoe het volgende:
[..]
Aarde!!!
Ik ben erg gelukkig met mijn vriendje.
Het glijmiddel is op. En ik zat aan een speeltje te denkenquote:
Ik heb ook nieuw inkopen gedaan van de weekquote:Op maandag 17 juli 2006 23:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het glijmiddel is op. En ik zat aan een speeltje te denken
Enlighten me, ik ben hier nogal noob in.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:13 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik heb ook nieuw inkopen gedaan van de week![]()
.
Msn, ok?quote:Op maandag 17 juli 2006 23:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Enlighten me, ik ben hier nogal noob in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |