Klinkt niet alleen leuk hoor, dat was ook ook gewoonquote:Op maandag 17 juli 2006 00:22 schreef Twisted_fok het volgende:
Klinkt leuk allemaal![]()
Ik ga so maar naar m'n bedje toe denk ik![]()
Och armequote:Op maandag 17 juli 2006 09:18 schreef liefie_ het volgende:
potverdorie ik heb echt zo´n vreselijke kater
kom je mij verplegen?quote:
hoeft ook niet als je me maar lief verpleegdquote:Op maandag 17 juli 2006 10:05 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk niet zoveel medelijde met mensen met een kater![]()
.
Nou vooruit dan moarquote:Op maandag 17 juli 2006 10:05 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hoeft ook niet als je me maar lief verpleegd
quote:
wat heb ik het toch getroffen met jou hequote:
oooeh het werkt! leven in t topic?quote:Op maandag 17 juli 2006 12:07 schreef Roosjedoosje het volgende:
hmmm ik ben vandaag met een vreselijk oncharmant wader pak in het water gevallen tussen de pelikanen , kan dat tippen aan turks brood en een broek verkeerd aan doen?![]()
ja vallen dusquote:Op maandag 17 juli 2006 12:09 schreef liefie_ het volgende:
[..]
oooeh het werkt! leven in t topic?
maar euh wat deed je tussen pelikanen?
dat vind ik een erg geschikte bezigheid tussen pelikanen!quote:
Het was het enige wat ik kon zelfs tussen die pelikanenquote:Op maandag 17 juli 2006 12:16 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat vind ik een erg geschikte bezigheid tussen pelikanen!
ik hoop dat je je niet hebt bezeert!
het is mijn hoofd hèquote:Op maandag 17 juli 2006 12:18 schreef liefie_ het volgende:
de impuls die ik het topic uiteindelijk toch gegeven heb ten spijt moet ik toch even gaan....
tot vanaaf
Ja, voor pampus liggenquote:Op maandag 17 juli 2006 15:59 schreef Stroekie het volgende:
Zo te lezen begint dit topic ook het slachtoffer te worden van de hittegolf
en hebben mensen betere alterantieven dan hier te posten
Ja met dat gehuppel achter die technotrucks afgelopen zaterdag heb ik ook overmatig calorietjes opgemaaktquote:Op maandag 17 juli 2006 16:00 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja, voor pampus liggen.
Het is echt niet grappig meer hoe warm het buiten is, ik ben zo'n 5 kilo afgevallen van paar uurtjes buiten zijn.
ja wie immerquote:
ooeeh die heb ik ookquote:Op maandag 17 juli 2006 16:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb een raketje op.
Ja, voor vijf minuten ofzo.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:22 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ooeeh die heb ik ook
en bijna op
het helpt wel echt joh
he potverdoriequote:
Die at ik als kind altijdquote:Op maandag 17 juli 2006 16:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik eet ook wel eens van die langwerpige dunne ijsjes, die in plastiv zitten zonder stokje, maar die je open moet knippen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |